Svaki ispravan motor mora trošiti nešto ulja...dakle s ovim autom očigledno nešto ne valja...
Svaki ispravan motor mora trošiti nešto ulja...dakle s ovim autom očigledno nešto ne valja...
Svaki ispravan motor mora trošiti nešto ulja...dakle s ovim autom očigledno nešto ne valja...
a i 10000€ malo velika cijena nema veze sta je m3
Ubojica od auta, cijena je posve realna za oriđiđi M3, druga stvar je što je HR tržište rabljenih po pitanju ovakvih auta - rasulo. U Njemačkoj, Nizozemskoj, Poljskoj itd. bi otišao za čas..
Ubojica od auta, cijena je posve realna za oriđiđi M3, druga stvar je što je HR tržište rabljenih po pitanju ovakvih auta - rasulo. U Njemačkoj, Nizozemskoj, Poljskoj itd. bi otišao za čas..
vanka ih ima za 5000funti u top gearu su kupili misli m3 190 cosworth za 40000kn !
Mislim da je taj dečko iz Links Teama.
Mislim da je taj dečko iz Links Teama.
Ranko Aluga, aka Debeli.
FB profil
EDIT: Dečko iz linksa ima takav auto, ali ovo nije njegov(barem koliko ja mislim).
Ovo je njegov(slika 06.04.13.):
ima je jedan na njuskalu rijesen za 4000€ samo boju rijesit i sklopit ga ! fantastican auto !
Aluga je vozio 200 sx ali to je bilo vise za street race , znaci nije bilo styling . On sada vozi GT-R na 402 .
čista perverzija :)
Svaka mu čast, al ne bi ja to. Rađe GT3000.
http://www.njuskalo.hr/auti/mitsubishi-3000-gt-3000-oglas-4574036
Show od auta.
Svaka mu čast, al ne bi ja to. Rađe GT3000.
http://www.njuskalo.hr/auti/mitsubishi-3000-gt-3000-oglas-4574036
Show od auta.
Iskreno ova prednja svijetla me ubijaju u pojam..
Ma ja bi ga i da je kričavo rozi.
ma kad staneš pred 3000gt i vidiš kako je to đubre nisko i toliko široko da zauzima komad trake kao kamion, zaboraviš na bilo kakva svjetla.. BTW ima ga u par revizija.. meni su se najviše sviđala ona svjetla kaj se otvaraju
da, to je to.. taj bolje izgleda, ali onaj gore kojeg je dream postao je zadnja i najjača verzija.
Ja moram da komentarisem ovo xD MOj san je Golf 2 GTI
hehhe... neko 91 godiste ili malo stariji...
Pozz
1.8 16v 139 ? Wolfsburg edition ?
Opis oglasa
http://www.pik.ba/artikal/6403769/golf-1/
U zadnje vrijeme po gradu viđam sve neka hebena auta..
Baš danas u gradu po prvi put vidio Porsche Panameru i Imprezu WRX. Ona serija od 2005-2007. Ludnica od auta.
Zanima me, na koliko km se obicno mjenjaju svijecice?
Takoder i ulje, nakon koliko km je "preporuceno" to mjenjati? 15 ak k km?
Glupo mi je davati neke smjesne novce serviserima za 1-2h posla, filtere za kabinu i usis motora promjenim za 30s.
Takoder i koje je ulje preporucljivo, full-sintetsko?
I sto me jos zanima, koji moment kljuc ili kako se vec zove se koristi za mjenjanje svjecica, to po nekom standardu ili svaki proizvodac ima svoj promjer ili sto vec? Da si i alata pribavim.
Mitsubishi Colt 2005 je u pitanju.
Hvala :)!
Ulje je preporučeno po manualu svakih 15k km , Svjećice svakih 30 k km , a filtere je najbolje svakih 15 k km :)
p.s. govorim za VAG aute :)
Već na 10.000 - 12.000 km ulje i filter, filter zraka, goriva na cca. 20.000, pogotovo na autima starijih godišta (dizelima naglasak), nema štete definitivno od mrvicu uranjenije izmjene filtera, kao recimo od zakašnjele..
Tim više kad pogledaš cijene filtera koje su smiješne, pogotovo na akcijama, 20,30% kako zna Tokić imati na Bosch paletu, Champion itd..
Ulje ful sintetika da po mogućnosti posljednjih specifikacija (jako bitno opet za novije dizel motore, bez najmanje 505.01 ni primirisati zadnjim PD-ima, ali i PD-ima općenito), 5W30, 5W40, ne toliko bitno.
Pricam o benzincu 1.1 3 cilindra.
I da, sto se tice alatke za vadit svijecice, nisam se susreo jos s tim pa, moze koj info oko toga :)?
Za svjecice ti ne treba moment kljuc, nije to glava motora. Kljuc je cjevasti sa polugom, nist posebno i samo nemoj stegnuti bas ko sivonja, svjecice imaju osigurac na sebi.
LOL 16 godina star autić za 70K Kn. Everything OK with the brain dude?
Pricam o benzincu 1.1 3 cilindra.
I da, sto se tice alatke za vadit svijecice, nisam se susreo jos s tim pa, moze koj info oko toga :)?
Nevezano nešto specijalno o autu, godišnje se mijenja ulje i filter, kao i filter zraka, filter kabine čak i dva puta godišnje neki stručnjaci preporučuju zbog peludi itd. Filter goriva može i jednom u dvije, ovisi koliko km radiš.
Ja sam sve zamijenio oko 187,188 000, iduće okruglo na 200.000, malo češće od uobičajenih godišnjih 20.000km jer je dizel i zbog starosti.
http://uputstva.org/uradi-sam/koje-motorno-ulje-odabrati/
http://www.autoportal.hr/index.php/novostic/1100
Još malo mišljenja..sa alfista, nema veze što je tvoj benzinac, još ako si većinu vremena po gradu kako kaže ovaj član viktor..
Ovaj Viktor zna znanje, to je čovjek u godinama i ima jaako puno iskustva sa svim autima...
Ja radim ovako:
Alfu većinom vozim na kratke relacije, kad se auto zagrije redovno je u crvenim okretajima, i na njoj ulje mijenjam na 6000-7000 kilometara...
Stilo je suprotna priča - rijetko vozim relacije kraće od 50 km, većinom je to otvorena cesta i autocesta, i kod njega ulje mijenjam između 15000 i 20000 km...