Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.015
|
čitano: 16.515.706
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
Hacker002 kaže...
fakEEE kaže...

Da imate 350k kn u dzepu za kupnju automobila, bili jedan od ove dvojice bio vas izbor ?

Zasto da !? Zasto ne !? 

http://www.njuskalo.hr/auti/ford-mustang-gt-s500-oglas-533865

http://www.njuskalo.hr/auti/ford-mustang-roush-oglas-3848366

 

P.S. Mastaamooo {#}

jok ovo bi bio moj izbor {#}

TD-ovi odma {#}{#}

Faith divides us. Death unites us.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova

Savršeno.{#}

Faith divides us. Death unites us.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
thedream kaže...

Traktor = dizelski motor, nine bi još dodao (pra)stariji dizla, iako on ne voli nijedan, inače da, predobar je da kucnem u drvo, šestu godinu.

 

ti imaš motor koji je još i nečem valjao.. serije poslije tvog su smeće koje nebi ni neprijatelju preporučio

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...
thedream kaže...

Traktor = dizelski motor, nine bi još dodao (pra)stariji dizla, iako on ne voli nijedan, inače da, predobar je da kucnem u drvo, šestu godinu.

 

ti imaš motor koji je još i nečem valjao.. serije poslije tvog su smeće koje nebi ni neprijatelju preporučio

Imaš neki link ili dokaze ovoga, informativno me čisto zanima, da se od nekud potkrijepe ove tvrdnje jer sam ih čuo u nekoliko navrata, dok svaki vozač novijih TDi-ja kaže da je motor odličan, da bolje ide, tiši je, manje troši dizle, mrvicu više ulja itd.. Pa sad tko tu koga.

Faith divides us. Death unites us.
14 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Evo ovako ima jedan problem!

Naime frendov stari kupio golfa VI a ovaj se u njemu nemoze vozit posto je previsok, lik ima 2m i nesto sitno i kad gurne zic do kraja i spusti ,volan mu kad skrece smuca po desnoj nogi ,jel se tu moze sta jos napravit osim iscupat prvi zic van {#}

15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Volan se može namjestiti po dubini i visini, neka ga otpusti prekidačem s donje strane volana, i zabije do kraja u instrument.ploču. A što se sica tiče, teško - jedino ga spustiti skroz, što je napravio vjerujem odmah, i podesiti udaljenost za noge i komande dolje. To si i sam rekao.

 

Baš sad da dvometraš ne stane u Golf VI, prvi glas. {#} Trebao je Passata uzeti, mislim da njemu za noge više smeta središnja konzola, tj. onaj dio s lijeve strane, oko mjenjača ukoso što ide, pa nema mjesta za noge.

 

To je onda malo veći zaeb.

 

http://cache.gawker.com/assets/images/jalopnik/2009/10/2010-golf-library-interior--large.jpg

 

 

 

Faith divides us. Death unites us.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
thedream kaže...

Volan se može namjestiti po dubini i visini, neka ga otpusti prekidačem s donje strane volana, i zabije do kraja u instrument.ploču. A što se sica tiče, teško - jedino ga spustiti skroz, što je napravio vjerujem odmah, i podesiti udaljenost za noge i komande dolje. To si i sam rekao.

 

Baš sad da dvometraš ne stane u Golf VI, prvi glas. {#} Trebao je Passata uzeti, mislim da njemu za noge više smeta središnja konzola, tj. onaj dio s lijeve strane, oko mjenjača ukoso što ide, pa nema mjesta za noge.

 

To je onda malo veći zaeb.

 

http://cache.gawker.com/assets/images/jalopnik/2009/10/2010-golf-library-interior--large.jpg

 

 

 

Zic je dokraja kolko god ide , da tocno njemu sredisnja konzola gura nogu na volan  tako da praktici volan i noga su spojeni !

A sto se tice volana volan izgleda koda je zabijen do kraja a micat se nemoze jer nema  prekidaca nikakvog  !

Auto je od njegovog starog koji valda nije racunao da ce se i njegov sin voziti u njemu {#}

15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
thedream kaže...

Imaš neki link ili dokaze ovoga, informativno me čisto zanima, da se od nekud potkrijepe ove tvrdnje jer sam ih čuo u nekoliko navrata, dok svaki vozač novijih TDi-ja kaže da je motor odličan, da bolje ide, tiši je, manje troši dizle, mrvicu više ulja itd.. Pa sad tko tu koga.

 

da, imam tajne spise VW-a kojima potvrđuju da imaju još više potencijalo preskupih dijelova upitne kvalitete... također imam slike zadovoljnih faca uprave VW-a sa procjenama zarade na dijelovima...

kaj ti misliš pa nisam ti ja wikileaks lol

samo znam da sam u zadnjih mj. dana vidio 3 komada zadnje linije passata kako stoje i čekaju pomoć {#} da ne spominjem opet pucanje 2.0 blokova, i standardne dizel boljke {#}

 

a što se tiče što si čuo, mislim ono mućki provokatoru ko da ovo sve nisam rekao 100 puta, ali evo za spore umove opet {#}

frend kojeg sam puno puta spomenuo da je na golfu 4 TDI pumpadizel imao masu skupih kvarova, unatoč svemu nije dao riječi protiv auta iako je kukao ko curica zbog suše u novčaniku.. 

svaki seljo svoga konja hvali.. nedaj bože priznati da ti se svehvaljeni gnoj kvari ko mutav..

 

a pošto sam to više puta spomenuo, evo još jednom da nekima sjedne..

dizeli poslije pumpadizela nisu:

- kvalitetni kao serije prije (volim se držati izjave da to nisu više kec i duja golf)

- nipošto jeftini za održavanje, čitaj imaju masu slabih točki

- isplativi ukoliko ne kupuješ novi auto i voziš ga do 150 tkm

 

frend u firmi je napravio pravi posao.. kupio audija a6 iz 1999. 2.5 TDI, raskopao sav auto, upucao masu para u auto, napravio generalku, i sad vozi novog starog dizela koji će mu trajati 5 puta duže nego bilo koji novi dizel.

ruku na srce platio je sa dijelovima A6 ziher 10k € na kraju, ali ima auto, a ne ova wannabe true dizel s*anja.

 

dizel je napravljen da bi bio jeftin i isplativ.. pričajte šta hoćete, ali današnji dizeli to nisu. potrošnja je mali faktor ako ti kupuješ auto od 150k+ km kao što većina nas siromašnog naroda radi. na žalost većina ne vidi puno dalje od potrošnje, a kad se na to nadoda dobar glas gnoja od keca i duje, dobije se savršena krava muzara za dijelove.

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Malo neozbiljno onda od tebe da tako onda govoriš na temelju "ja sam vidio, rekla-kazala" blebetarija. Pa vidio sam i ja svašta, netko je slijep, a možda je i šumi. Zar ne?

 

Svaka čast i Passatima ali FYI možda je uzrok kvara prilično elementaran i banalan, a to je nedostatak tekućina, možeš li biti siguran od tih 4-5 koje si vidio da 2-3 nisu zakuhala? Glupo zvuči ali ne znaš uzrok - stajanja i kvara.

 

Onda je sve drugo neozbiljno tvrditi, možda u motoru i dizelu kao dizelu uopće nije problem, nego u nečem posve trećem na autu, opet glupo - ali možda mu je pukla guma jbt, nestalo dizle {#}, ko zna, šalim se ali shvatio si. Ne znaš kvar, i bok.

 

To što je tvoj frend upucao masu para u taj auto, njegova stvar, to je ok po meni. Moj stari ima 2001. godište tog A6 2.8Q sa 220ks mod. i ne može ga prodati jer troši 18L po gradu. Tako da ulaganje u takav isti auto, a dizel, ima smisla. Nije dugoročno gledano, bačen novac.

 

 

No da se vratimo na pitanje, bez linkova, istraživanja od ovlaštenih agencija itd., rasprava nema smisla. Jer ti ćeš uvijek iznijeti svoje priče/bajke, netko drugi će iznijeti svoje priče/bajke, i to je to. Nikakvo korisno saznanje ili inf iz toga. Samo flame war, klasika.

 

Takva je i cijela tema nekako, više revijalna, nego korisno-informativna. Pa nema pretjerane veze. Mislio sam čisto da imaš usporedbu negdje, ili sa njemačkih ili bilo kojih drugih medija i portala, oko TDi motora 2005-danas i starijih od 1998-2001, 2001-2005 itd. odnosno ovisno o snazi, pogonu, načinu ubrizgavanja itd.

 

EDIT : Eh,da. One thing; misliš li, crno na bijelo - da je zaista tvoja Honda po održavanju i potrošnji od 9-10L goriva od 11kn bolja kupnja od Golfa IV sa tim PD-om recimo, 101ks,74kW, i potrošnjom od 5.5-6 litara, dizle od 10kn? Koliko je to mjesečno, koliko godišnje?

 

Ispada *ebi ga da se IV kvare čim ih upališ, a stari benzineri s kraja 90-tih da su vječni, ma my ass mislim. Svaki auto kako ima +, ima i -. A bar se tvoja Honda po cijeni rezervnih dijelova može uz bok staviti sa cijenama VW-a, ukratko - ako ne nađeš polovno, karambolirano što ti treba, naježio si.

 

Eh sad opet možemo povući i pitanje dostupnih dijelova polovnih za Golf IV vs. Prelude, Accord Coupe itd. Mislim da je tu sve jasno bez rasprave.

Faith divides us. Death unites us.
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.5.2012 9:20 (thedream).
15 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
fakEEE kaže...

Da imate 350k kn u dzepu za kupnju automobila, bili jedan od ove dvojice bio vas izbor ?

Zasto da !? Zasto ne !? 

http://www.njuskalo.hr/auti/ford-mustang-gt-s500-oglas-533865

http://www.njuskalo.hr/auti/ford-mustang-roush-oglas-3848366

 

P.S. Mastaamooo {#}

 

Ja 99% nebi kupio Mustanga.

Radije bi za te pare nekog Lancera/M3/M5..

 

Ovako nešto:

http://www.njuskalo.hr/auti/mitsubishi-lancer-evo-x-mr-oglas-4200534

 

 

Bolje od ovog ne treba:

http://www.youtube.com/watch?v=Jl_3Yq36fSg&feature=related
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.5.2012 10:41 (dv14).
16 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐ (̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅l̲̅b̲̅o̲̅r̲̅o̲̅̅ _̅_̅_̅()ڪے
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova

auto prodaje za 55.000 eura a u njega uloženo 49.000 eura...

 

sigurno misli da će zaraditi 6000 eura...

17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova

Lijep i močan auto... iako mi je GT-R još uvijek draži {#}

'Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran' - Einstein
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova

Prekrasan je, uff.

 

Desetka mi puno bolje izgleda od prijasnjih modela, osmice i devetke - straga su te prijasnje linije za moj ukus bila sfushane.

Truth in engineering.
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

To je već za specijalce, divan je da.

Faith divides us. Death unites us.
15 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
Hacker002 kaže...
fakEEE kaže...

Da imate 350k kn u dzepu za kupnju automobila, bili jedan od ove dvojice bio vas izbor ?

Zasto da !? Zasto ne !? 

http://www.njuskalo.hr/auti/ford-mustang-gt-s500-oglas-533865

http://www.njuskalo.hr/auti/ford-mustang-roush-oglas-3848366

 

P.S. Mastaamooo {#}

jok ovo bi bio moj izbor {#}

 

Meni je ovaj Mercedes ružan u pm. Kao i većina ostalih Mercedesa. Jednostavno mi ne pašu. BMW i Audi su mi malih 100 puta draži..

 

 

@Batista slažem se. Definitivno ljepše izgleda od IX ili VIII. Barem meni.

 

Taj Lancer je predobar.. 4x4, odlično izgleda, ima snažan, lijep zvuk..

http://www.youtube.com/watch?v=Jl_3Yq36fSg&feature=related
17 godina
offline
Vaš Auto Snova

Ni ja nisam neki ljubitelj Mercedesa, jedino C63 AMG BS i ista izvedba SL prijasnjeg modela, sadasnji mi je ruzan od naprijed ko grbavi qrac.

Truth in engineering.
14 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
Ufff kakav Evo X.

To je auto.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova

kad bi taj auto prošao kraj mene isao bi vrrrrmmmmmm, a ja bi išao svršššššššš...!

Mjera čovjekova stvarna karaktera je ono što bi učinio kada za to nitko ne bi saznao...
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.5.2012 15:12 (luka_cro).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
thedream kaže...

1. Malo neozbiljno onda od tebe da tako onda govoriš na temelju "ja sam vidio, rekla-kazala" blebetarija. Pa vidio sam i ja svašta, netko je slijep, a možda je i šumi. Zar ne?

 

2. Svaka čast i Passatima ali FYI možda je uzrok kvara prilično elementaran i banalan, a to je nedostatak tekućina, možeš li biti siguran od tih 4-5 koje si vidio da 2-3 nisu zakuhala? Glupo zvuči ali ne znaš uzrok - stajanja i kvara.

 

Onda je sve drugo neozbiljno tvrditi, možda u motoru i dizelu kao dizelu uopće nije problem, nego u nečem posve trećem na autu, opet glupo - ali možda mu je pukla guma jbt, nestalo dizle {#}, ko zna, šalim se ali shvatio si. Ne znaš kvar, i bok.

 

3. To što je tvoj frend upucao masu para u taj auto, njegova stvar, to je ok po meni. Moj stari ima 2001. godište tog A6 2.8Q sa 220ks mod. i ne može ga prodati jer troši 18L po gradu. Tako da ulaganje u takav isti auto, a dizel, ima smisla. Nije dugoročno gledano, bačen novac.

 

 

4. No da se vratimo na pitanje, bez linkova, istraživanja od ovlaštenih agencija itd., rasprava nema smisla. Jer ti ćeš uvijek iznijeti svoje priče/bajke, netko drugi će iznijeti svoje priče/bajke, i to je to. Nikakvo korisno saznanje ili inf iz toga. Samo flame war, klasika.

 

Takva je i cijela tema nekako, više revijalna, nego korisno-informativna. Pa nema pretjerane veze. Mislio sam čisto da imaš usporedbu negdje, ili sa njemačkih ili bilo kojih drugih medija i portala, oko TDi motora 2005-danas i starijih od 1998-2001, 2001-2005 itd. odnosno ovisno o snazi, pogonu, načinu ubrizgavanja itd.

 

5. EDIT : Eh,da. One thing; misliš li, crno na bijelo - da je zaista tvoja Honda po održavanju i potrošnji od 9-10L goriva od 11kn bolja kupnja od Golfa IV sa tim PD-om recimo, 101ks,74kW, i potrošnjom od 5.5-6 litara, dizle od 10kn? Koliko je to mjesečno, koliko godišnje?

 

Ispada *ebi ga da se IV kvare čim ih upališ, a stari benzineri s kraja 90-tih da su vječni, ma my ass mislim. Svaki auto kako ima +, ima i -. A bar se tvoja Honda po cijeni rezervnih dijelova može uz bok staviti sa cijenama VW-a, ukratko - ako ne nađeš polovno, karambolirano što ti treba, naježio si.

 

Eh sad opet možemo povući i pitanje dostupnih dijelova polovnih za Golf IV vs. Prelude, Accord Coupe itd. Mislim da je tu sve jasno bez rasprave.

 

1. po čemu se tvoje izjave onda razlikuju?

 

2. novi passat dizel zakuhao? budi ozbiljan molim te... kada stoji na sred ceste i blokira promet, znači da nije dobro.. da je banalna stvar tipa pukla guma, fali tekućine, stajao bi sa strane.

 

3. frendov je onaj stari kaj izgleda ko audi 100. auto radi ko pčelica za dizela, troši 7-8.5l, dečko je sve sam radio, tehnički prošao bez katalizatora itd itd.. auto ga je izašao 10k €, ali definitivno će ga služiti još jako dugo. to je dizel kojeg bi i ja odmah kupio vjerovali ili ne

 

4. slažem se u jednu ruku, ali isto ovisi tko prenosi rekla kazala priče.. zasigurno mislite da ja ne volim dizel pa izmišljam lol.

 

5. pričam iz iskustava prijatelja i poznanika.. kao što rekoh oni koji najviše pljuju nove aute i jesu mehaničari koji ih popravljaju. frend doma radi, obiteljski poznanik isto doma, jedan frend/poznanik u zubaku, + ljudi koji su sve te aute vozili.

ne kažem ja da se benzinci ne kvare, ali će svatko tko iole poznaje aute morati priznati da dizeli imaju puno puno puno više potencijalnih poteškoća i dijelova koji kada ti krepaju mogu izbiti puno para iz džepa ako nemaš sreće. kupiti polovnog dizela, pogotovo ove novije je RIZIK pričao ti šta hoćeš.

čak su određene baljezgarije kao duboke dizne počeli stavljati i na nove generacije benzinera. svaki novi auto je skup za održavanje.. prije ili kasnije {#}

 

za isplativost ću ti dati sljedeću usporedbu.. frend sa čvrkom (pumpadizlo 130ks) kojeg često volim spominjati je svoj auto pola godine nakon što sam ja kupio svoj za 6.5k € (to je manje nego osrednji g4 SDI svojedobno) prodao za 8.5k €.. i to sa greškom na wastegateu na turbini koju kupac nije skužio.

znači u startu imamo 2k € razlike.

ja prelazim godišnje 12k km, uz recimo 10l potrošnje je 12k kn na gorivo, a on isto to sa 7l potrošnje 8400 kn. znači trošim teoretski 3600kn više godišnje na gorivo.

u 2 godine i 8 mjeseci koliko je auto kod mene sam potrošio na kvarove ravno 900 kn.. kiler procurio na brtvi 700kn zamjenski u velasu, i hidraulični cilindar kuplunga (onaj u kabini) 200kn.

od njegovih silnih kvarova mogu uzeti bilo koji.. recimo zamašnjak 5-6k kn (a bilo je i dizni, i još kojekavih gluposti + turbina koju na kraju nije popravljao).

 

na 3 godine vožnje ja speechkam 36k kn, a on 25200 kn.

znači u ove 3 godine kada uračunaš samo razliku u cijeni auta, ja sam još uvijek u plusu, a di su još popravci dizla.

 

istu matematiku možeš primjeniti na frendov audi, pa izračunaj koliko se ja vozim za razliku u cijeni.

 

a sad još na svu tu matematiku si zamisli razliku u vožnji gnoja 4 i sportskog 2.0 coupea.. mislim da imamon "no contest" situaciju.

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
16 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Tako bi volia da mi se pruži prilika provozati Rimčev auto {#}

 

http://www.24sata.hr/auto/sto-kazete-na-ovo-hrvatska-elektrojurilica-grize-asfalt-265219

So say We All
17 godina
offline
Vaš Auto Snova

Nije svaki dizelski motor jednak, dizel ko dizel je pogonsko gorivo i kenjat po njemu kao gorivu jer se neciji motor (koji je upogonjen tim gorivom) razletio je full retardirano.

Sad bi neka X.X osoba mogla sr.at o benzinu jer je neki agregat napravljen kao rodjeni pijanac.

 

Trula sra.nja od takvih rasprava.

Dizel - traktor, nekad prije - traktori su bili benzinci.

 

Motori govore sami za sebe, 1.9 TDi je motor koji je itekako dokazao svojom mnogobrojnom ugradnjom da je u sustini kvalitetan proizvod.

Nije vrag da se proizvodio tolike godine unatoc tome sto je bio "nepouzdan i nekvalitetan".

 

Nisu motori sto su nekad bili ? Istina, danas ne mozes nalijat loz-ulje u modernog dizelasa. Naravno da mozes, al tesko da ces imat prilike nasipat isto gorivo drugi put. (ako uspijes prvi put potrosit :)

 

I kak to da jedan Mitsubishi ne zna prepoznat "drek potencijal" u dizelu pa ugradjuje VW-ove 170 konjske 2.0 TDi-ove u svoje Lancere...

 

Update: Covjek procita tvoj post i jednostavno se vidi da nisi objektivan i da seruckas bezveze. Ja nemam nista protiv benzina ofc. ali ti ocito imas neki pik na dizel, vjerojatno zato jer si previse kul i hip sportski racer fast and furious lik pa po defaultu moras kenjkat.

A sta cu ti ja, neka ti bude, ja ti sigurno necu nista uspjeti dokazati. Ti si si zacrtao neko svoje zatucano misljenje i dalje s tobom nejde.

 

(update copied from Psiho)

 

 

 

 

Truth in engineering.
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.5.2012 16:55 (Batista).
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

1. po čemu se tvoje izjave onda razlikuju?

 

2. novi passat dizel zakuhao? budi ozbiljan molim te... kada stoji na sred ceste i blokira promet, znači da nije dobro.. da je banalna stvar tipa pukla guma, fali tekućine, stajao bi sa strane.

 

3. frendov je onaj stari kaj izgleda ko audi 100. auto radi ko pčelica za dizela, troši 7-8.5l, dečko je sve sam radio, tehnički prošao bez katalizatora itd itd.. auto ga je izašao 10k €, ali definitivno će ga služiti još jako dugo. to je dizel kojeg bi i ja odmah kupio vjerovali ili ne

 

4. slažem se u jednu ruku, ali isto ovisi tko prenosi rekla kazala priče.. zasigurno mislite da ja ne volim dizel pa izmišljam lol.

 

5. pričam iz iskustava prijatelja i poznanika.. kao što rekoh oni koji najviše pljuju nove aute i jesu mehaničari koji ih popravljaju. frend doma radi, obiteljski poznanik isto doma, jedan frend/poznanik u zubaku, + ljudi koji su sve te aute vozili.

ne kažem ja da se benzinci ne kvare, ali će svatko tko iole poznaje aute morati priznati da dizeli imaju puno puno puno više potencijalnih poteškoća i dijelova koji kada ti krepaju mogu izbiti puno para iz džepa ako nemaš sreće. kupiti polovnog dizela, pogotovo ove novije je RIZIK pričao ti šta hoćeš.

čak su određene baljezgarije kao duboke dizne počeli stavljati i na nove generacije benzinera. svaki novi auto je skup za održavanje.. prije ili kasnije {#}

 

za isplativost ću ti dati sljedeću usporedbu.. frend sa čvrkom (pumpadizlo 130ks) kojeg često volim spominjati je svoj auto pola godine nakon što sam ja kupio svoj za 6.5k € (to je manje nego osrednji g4 SDI svojedobno) prodao za 8.5k €.. i to sa greškom na wastegateu na turbini koju kupac nije skužio.

znači u startu imamo 2k € razlike.

ja prelazim godišnje 12k km, uz recimo 10l potrošnje je 12k kn na gorivo, a on isto to sa 7l potrošnje 8400 kn. znači trošim teoretski 3600kn više godišnje na gorivo.

u 2 godine i 8 mjeseci koliko je auto kod mene sam potrošio na kvarove ravno 900 kn.. kiler procurio na brtvi 700kn zamjenski u velasu, i hidraulični cilindar kuplunga (onaj u kabini) 200kn.

od njegovih silnih kvarova mogu uzeti bilo koji.. recimo zamašnjak 5-6k kn (a bilo je i dizni, i još kojekavih gluposti + turbina koju na kraju nije popravljao).

 

na 3 godine vožnje ja speechkam 36k kn, a on 25200 kn.

znači u ove 3 godine kada uračunaš samo razliku u cijeni auta, ja sam još uvijek u plusu, a di su još popravci dizla.

 

istu matematiku možeš primjeniti na frendov audi, pa izračunaj koliko se ja vozim za razliku u cijeni.

 

a sad još na svu tu matematiku si zamisli razliku u vožnji gnoja 4 i sportskog 2.0 coupea.. mislim da imamon "no contest" situaciju.

Ti si nine toliko zatucan da je to strasno.

Sta tvoja iskustva vrijede vise od isusktva drugih vozaca?

 

Velika vecina mojih prijatelja i poznanika vozi dizele, dovoljno velik broj da ti kazem kako kakis i pricas gluposti.

On bi audi 100 dizel koji trosi 10 litara, hahahaha. Pa ja tebi ne znam sto bi rekao.

Stvarno ne znam sto fali 1.9 TDi-u od 130 konja, osim sto se stalno kvari jel (LOL).

 

Ja vozim 1.9 TDi-a od 90 konja, nista spektakularno ali vrhunsko.

Za benzinsku usporedbu, prijatelj ima A3 stariji 1.6 od 105 konja pa se cudi kako moj dobro poteze bolje od njegovog, drugi frend ima novijeg Leona 1.6 103 konja, pa jedva da bolje ide od mojeg traktora, s tim da njegov trosi 9 litara po gradu, a moj od 5.5 - 6.5 ovisi kako vozim. Da ga drzim na podu od semafora do semafora ne bi uspio potrosit 10 litara u 100 km.

Spominjes kvarove, a jedini koji sam u zadnjih par godina imao su dizac prednjeg lijevog prozora i prije koju godinu alternator. Zupcasti remen je promijenjen na redovnom servisu i to je od prilike to.

Moj auto se jednostavno ne zeli pokvariti, a nije da ga stedim. Odlaze samo potrosne stvari. 

 

Vec sam prije ovo pisao, ali ocito tebi treba ponavljati jer si poseban.

 

Imam prijatelja sa A6, mislim da je bio (totalka) neki 2.5 TDi. Nista mu nije krepavalo, a auto je letio.

Frend sa A4 1.9, frend sa golf 3, 1.9 TDI (naknadno ugraden poslje nesrece), 2x passat 1.9 130 ks, jos jednog 1.9 tdi golfa, novu Corsu dizel, citroen c4 dizel....uglavnom mogu reci da imam iskustva s dizelima, vjerojatno i vise nego ti. (tj puno vise, vozim jednog)

 

Zapravo jedini koji se kvario jest ovaj zadnji citroen, tako da mozda dizeli koji nisu iz VW grupe jesu manje kvalitete, ali mene to ne zanima ja sam "zaljubljen" u TDi, a ti nemoras generalizirati dizele samo zato jer si vidio da neki auto koji je dizel stoji na cesti. Mozda mu je getriba krepala tko zna??? {#}

 

Naravno da ne pricamo o tome kako dizeli drze cijenu puno bolje nego benzinci, te ja trenutno mogu dobiti 20k vise da prodajem svoj auto. To nisi uracunao u cijenu jel? {#}

 

Covjek procita tvoj post i jednostavno se vidi da nisi objektivan i da seruckas bezveze. Ja nemam nista protiv benzina ofc. ali ti ocito imas neki pik na dizel, vjerojatno zato jer si previse kul i hip sportski racer fast and furious lik pa po defaultu moras kenjkat.

A sta cu ti ja, neka ti bude, ja ti sigurno necu nista uspjeti dokazati. Ti si si zacrtao neko svoje zatucano misljenje i dalje s tobom nejde.

- Psiho246
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.5.2012 16:52 (Psiho246).
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

ja nemam pojma a vas dvojica miješate stare generacije dizela i nove.

onda ja sam zatucan, moja čitava priča se vrti oko toga da je RIZIK uzimati RABLJENOG dizela od pumpadizel generacija pa nadalje, a vi generalno bashate po meni {#}

zašto na pumpadizelima pa na dalje odlazi zamašnjak, a prije se to nije događalo? dali netko zna?

zašto su na pumpadizelu dizne osjetljivije?

dali je veći rizik imati turbo ili ne imati turbo?

i na kraju krajeva navedite bolne točke benzinaca i potencijalne rizične troškove.

kada mi odgovorite na ova pitanja imate kompetencije za razgovarati samnom o toj temi, do tada STFU.

 

FYI ako niste do sada upratili vozio sam i ja gnoja 3 TDI, i nikada ozbiljnog kvara na njemu nisam imao. So fcking what pročitajte još jednom što sam napisao pa onda kenjajte.

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
17 godina
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

ja nemam pojma a vas dvojica miješate stare generacije dizela i nove.

onda ja sam zatucan, moja čitava priča se vrti oko toga da je RIZIK uzimati RABLJENOG dizela od pumpadizel generacija pa nadalje, a vi generalno bashate po meni {#}

zašto na pumpadizelima pa na dalje odlazi zamašnjak, a prije se to nije događalo? dali netko zna?

zašto su na pumpadizelu dizne osjetljivije?

dali je veći rizik imati turbo ili ne imati turbo?

i na kraju krajeva navedite bolne točke benzinaca i potencijalne rizične troškove.

kada mi odgovorite na ova pitanjaimate kompetencije za razgovarati samnom o toj temi, do tada STFU.

 

FYI ako niste do sada upratili vozio sam i ja gnoja 3 TDI, i nikada ozbiljnog kvara na njemu nisam imao. So fcking what pročitajte još jednom što sam napisao pa onda kenjajte.

Oh ti brigu, casti li razgovarati s tobom o toj temi :D {#}

Motori se razlikuju od proizvodjaca do proizvodjaca neovisno o gorivu.

 

Raspravljati o necem takvom s covjekom koji prezire gorivo zato sto je dizel, nema zdrave logike.

{#}

 

 

Truth in engineering.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
Batista kaže...

Oh ti brigu, casti li razgovarati s tobom o toj temi :D {#}

 

da se barem potrudiš pročitati moje postove sa razumjevanjem možda bi nešto i naučio {#}

naravno da odgovore na pitanja nemaš, nisam ni mislio da imaš.

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Da se razumijemo, ni u jednom trenutku nisam stvarno išao na nekakav osobni nivo, iako sam spomenuo usporedbu G4 dizla i njegova Honda. Ali tu sam stao. Ne ide ni taj coupe kao šta bi nine htio da ide {#}, pretežak je za tu snagu jednostavno. Tako da cijela priča ostaje na lijepim felgama hehe. {#}

 

Takvi smo kakvi smo, I guess. NHF nine, ali i nisi se uvrijedio - znam.

 

EDIT : Mislim da si malo u krivu što se tog motora tiče, on jest mrvicu prejak po meni za taj obujam, 6 brzina itd., PD također mušice, ali ruku na srce - iz prve ruke imao sam priliku voziti, i voziti se u takvom Golfu, taj auto je avion, pogotovo sa 3vr. Što se performansi tiče, za G4 dizel, odlično.

 

Što se tiče kvarova, imam eto, mogu i poslikati možda sutra, u firmi jedan crni takav sa preko 250tkm, nije stao koliko vidim, ni neće. A drugi koji sam susreo je od jednog pajde koji ga je sa 180, tu negdje, prodao, jer je našao ni manje ni više - nego Nissan nekakav, limuzinu, preko banke - moguće i nevraćanje kredita itd., nekakva zapljena, licitacija itd., za uberjeftine pare. Pred par godina. Tako da mogu reći da je taj motor kao i sam gnoj stvarno, ali stvarno ok.

 

Ne bi u nekakvu svađu ili neku žućniju raspravu, ali kako ti je prijatelj nesretno prošao, ima vjerojatno dosta ljudi kojima taj auto dobro služi jel. To je sve.

Faith divides us. Death unites us.
Poruka je uređivana zadnji put čet 10.5.2012 18:15 (thedream).
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

teško da me može nepoznata osoba sa foruma uvrijediti, pa makar bilo na osobnoj razini {#}

i da ne ide taj coupe kako bi ja htjeo.. rekoh već sto puta da mi je žao što nisam 2.2 uzeo {#} ali opet.. 9s do 100.. lovite me gnojevi {#}

Its no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Vaš Auto Snova
nine kaže...

teško da me može nepoznata osoba sa foruma uvrijediti, pa makar bilo na osobnoj razini {#}

i da ne ide taj coupe kako bi ja htjeo.. rekoh već sto puta da mi je žao što nisam 2.2 uzeo {#} ali opet.. 9s do 100.. lovite me gnojevi {#}

ta tvoja honda nist ne valja, operem ju s yamahom r1...isto kak i zuca od kolege iznad...

Mjera čovjekova stvarna karaktera je ono što bi učinio kada za to nitko ne bi saznao...
15 godina
neaktivan
offline
Vaš Auto Snova

Ja ne mogu, ali taj G4 130 te odere ko mrtvog magarca, već na startu. {#} Dizlahejterbiač. {#}

 

 

Erekšn, jel..

Faith divides us. Death unites us.
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice