Sviranje bubnjeva preko kompjutera

poruka: 19
|
čitano: 21.049
|
moderatori: pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
protjeran
pitanje

Ja sam nezavisni programer Nino Rilivić iz Zagreba (ono nezasivni znači da ne primam plaću niti od privatne niti od državne firme nego su moji programi na slobodnom tržištu). U najnovijem broju BUG-a od 6. mjeseca 2009. godine izašao je kratki opis moja dva multimedijalna programa, KaPlaRe - karaoke rekorder i N'keybDrum - bubnjevi za osobna računala. Ovaj bubnjarski sam sada dopisao i sa željom da unaprijedim prodaju tog programa trebam pomoć.