Ja sam nezavisni programer Nino Rilivić iz Zagreba (ono nezasivni znači da ne primam plaću niti od privatne niti od državne firme nego su moji programi na slobodnom tržištu). U najnovijem broju BUG-a od 6. mjeseca 2009. godine izašao je kratki opis moja dva multimedijalna programa, KaPlaRe - karaoke rekorder i N'keybDrum - bubnjevi za osobna računala. Ovaj bubnjarski sam sada dopisao i sa željom da unaprijedim prodaju tog programa trebam pomoć.