Software za video obradu - pitanja&odgovori izdvojena tema

poruka: 1.976
|
čitano: 615.420
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
offline
Software za video obradu - pitanja&odgovori

Pozdrav svima, imate li iskustva s WinX DVD Ripper Platinum i da li postoji neka free varijanta koja može konvertirati duže filmove ali ne ostavljati watermark?

 

Osobno mi nije problem platiti cca 300kn ako je riječ o odličnom programu. Samo ja sam početnik i osim korištenja Freemake i Any video convertera nemam previše iskustva. Nisu mi se svidjeli zbog watermarka i nestabilnosti
Program bi koristio za prebacivanje starih snjimaka sa DVD-a u 1 AV file koji bi bio jednostavan za reprodukciju na raznim uređajima, od TV, projektora, tableta itd.

 

Riječ je o starim obiteljskim snjimkama raznih rođendana i izleta koje sam jednom prilikom prebacio na DVD u jednoj foto radnji a sad bih napravio backup na cloud za svaki slučaj.

SSD koliko si mi života uštedio...
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Software za video obradu - pitanja&odgovori
Bur33k kaže...

Pozdrav svima, imate li iskustva s WinX DVD Ripper Platinum i da li postoji neka free varijanta koja može konvertirati duže filmove ali ne ostavljati watermark?

 

Osobno mi nije problem platiti cca 300kn ako je riječ o odličnom programu. Samo ja sam početnik i osim korištenja Freemake i Any video convertera nemam previše iskustva. Nisu mi se svidjeli zbog watermarka i nestabilnosti
Program bi koristio za prebacivanje starih snjimaka sa DVD-a u 1 AV file koji bi bio jednostavan za reprodukciju na raznim uređajima, od TV, projektora, tableta itd.

 

Riječ je o starim obiteljskim snjimkama raznih rođendana i izleta koje sam jednom prilikom prebacio na DVD u jednoj foto radnji a sad bih napravio backup na cloud za svaki slučaj.

 

A da probaš handbrake ?

Neće bit avi već mp4 što tebi ne igra ulogu vjerojatno.

 

9 godina
offline