A1 Raskid ugovora

poruka: 28
|
čitano: 29.862
|
moderatori: XXX-Man, pirat, DrNasty, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
A1 Raskid ugovora

Pozdrav.

Imam homebox i nisam zadovoljan uslugom. Ugovor jos traje 300 dana i zelim ga prekinuti bez placanja penala. Ni jedan uredaj nije kupljen kad se ugovor sklapao.

Slao sam 2x prigovor i svaki puta su me odbili.. 

Ima li tko kakvu ideju kako da izadem iz pakla zvanog A1?

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
A1 Raskid ugovora

Jako teško, ali se nadam da će ti moje iskustvo pomoći.

Preko 15 godina sam pretplatnik paketa usluga TV+internet+fiksni telefon, a od toga 10 kabelnet-bnet-a1.
Početkom ovog mjeseca mi je istekao posljednji dvogodišnji ugovor s A1 pa su poslali svoju novu ponudu.
Prvo sam bio iznenađen što mi nude pretplatu za 30kuna (tj. 320kn) više od onoga što sam dosad plaćao,
a kao drugo u toj ponudi nisu napisali
što sve uključuje istaknuta cijena. Nadalje, u ponudi su napisali da se ponuda može prihvatiti,
tj. ugovor produljiti na jedan od tri načina od kojih niti jedan nije telefonskim putem.

I tako su počele moje muke.
Zovem službu za korisnike da mi razjasne od kojih stavki se sastoji usluga i koja je njihova pojedinačna cijena.
Operater mi je za vrijeme razgovora, u kojem u niti jednom trenutku nisam rekao da prihvaćam ponudu,
samoinicijativno produljio ugovor.
To nisam saznao u tom razgovoru već u razgovoru s drugim operaterom isti dan.
Pitam tog drugog operatera kako je to moguće, (jer je prvi razgovor obavljen preko zvučnika u prisustvu još dvije osobe)
a on mi potvrđuje da je prethodni kolega pogriješio i da nije to smio napraviti.
Kažem u redu, što mogu napraviti da se to poništi.
Sugerira mi zahtjev za raskidom ugovora koji nisam ni ugovorio ili pritužbu službi za reklamacije.
Izabirem drugu opciju i od njih tražim da preslušaju snimku razgovora s prvim operaterom.
Jutros dobijem odgovor da je njihov zaposlenik ispravno postupio kad je produljio ugovor o mjesečnoj pretplati za 440 kn.
Dalje kaže da mogu pisanim ili telefonskim putem raskinuti ugovor ili se žaliti njihovom drugostupanjskom tijelu.

Zovem službu za korisnike da telefonski raskinem ugovor, cura kaže ne može.
Pitam kako ne može kad sam dobio odgovor odjela za reklamacije gdje je to eksplicitno navedeno. Opet isti odgovor...

Na kraju odem u poslovnicu i napravim raskid ugovora, sad moram čekati njihovu obavijest i
onda kada dođe računa za taj period kad su mi ugovorili produljenje, moram pisati žalbu na taj račun.

Nekoliko je tu događaja koji nisu poštena trgovačka praksa:
- ne možeš razgovarati sa odjelom za reklamacije ili pravnom službom,
- samoinicijativno su mi produžili ugovor,
- produljenje ugovora je izvedeno na način koji nije naveden u ponudi, tj. telefonski,
- mjesečna cijena ugovorene pretplate je veća od one u ponudi,
- raskid ugovora nije moguće izvršiti na način kako je i ugovoren.

Uglavnom, gadovi iz A1 su izgubili dugogodišnjeg pretplatnika,
a svoje zadovoljstvo njihovim odnosom ću iskazati besplatnom reklamom za njihove usluge gdje god stignem.

Bez obzira što prekidam ugovor kod njih, iskoristit ću mogućnost žalbe drugostupanjskom tijelu.
Namjeravam angažirati odvjetnika i kontaktirati Udrugu za zaštitu prava potrošača jer imam vlastite snimke razgovora s oeraterima i korespondenciju s odjelom za reklamacije.

 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
A1 Raskid ugovora

Pa za VIP to nije ništa novo. Meni se slično dogodilo kad su kupili Amis pa me zavali za produženje postojećeg ugovora koji traje. Naravno obećana brda i doline (sve će biti isto kao do sad) i sve šta želiš ćut dok ne prihvatiš ugovor. S vremenom vidiš da to nije tako. Onda kreću muke isusove. U konačnici sam uspio.

 

Moj savjet ti je da izbjegavaš SZK jer su po tom pitanju totalno beskorisni i isključivo kontaktiraš putem maila kao prigovor. Jedino na taj način možeš nešto postić. Istina je da to duže traje ali zvanje SZK i da za tebe oni pišu prigovor ti može samo odmoć. 

 

Nemaš prava dok ne postupiš po uputama a prvo je da pišeš pirgovor. Nakon 15 radnih dana kad dobiš odgovor možeš nešto dalje poduzimat. To kaj si 15 godina bio korisnik ti je gore nego da si neki novi korisnik tak da te neke sentimente i to kaj si im bio vjeran ko pes zaboravi.

 

Nemoj se previše brusit sa odvjenikom i glupositima jer dok ti istjeraš pravdu već će ti ugovor isteć. Priši prigovor i budi ustrajan u tome za to će ti trebat puno vremena i čelični živci. Snimkama si možeš obrisat dupe jer ako se baš zainate to ide njima u koristi a ne tebi.

 

Drugi put opreznije i pametnije. Jel te tražio oib privi put kad si razgovarao oko ponude tj. kad i produžio ugovor?

Poruka je uređivana zadnji put sri 18.3.2020 16:31 (Memphis).
 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
titanx kaže...

Pozdrav.

Imam homebox i nisam zadovoljan uslugom. Ugovor jos traje 300 dana i zelim ga prekinuti bez placanja penala. Ni jedan uredaj nije kupljen kad se ugovor sklapao.

Slao sam 2x prigovor i svaki puta su me odbili.. 

Ima li tko kakvu ideju kako da izadem iz pakla zvanog A1?

 svakako: pokreni postupak u HAKOM-u (pogledaj ovo i učini kao što piše u III. fazi). ja sam uz tu pomoć uspio stati na kraj bezobrazluku T-coma (naplata računa za mobitel osobi koja je dulje vrijeme bila u komi a zatim preminula, uz potrošnju po pretplati = nula). pripremi sve dokumente koje imaš za prilog (mailovi, ugovori, bla ...) u obliku PDF-a (sken). potrudi se, isplati se. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
12 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
Ajar kaže...
titanx kaže...

Pozdrav.

Imam homebox i nisam zadovoljan uslugom. Ugovor jos traje 300 dana i zelim ga prekinuti bez placanja penala. Ni jedan uredaj nije kupljen kad se ugovor sklapao.

Slao sam 2x prigovor i svaki puta su me odbili.. 

Ima li tko kakvu ideju kako da izadem iz pakla zvanog A1?

 svakako: pokreni postupak u HAKOM-u (pogledaj ovo i učini kao što piše u III. fazi). ja sam uz tu pomoć uspio stati na kraj bezobrazluku T-coma (naplata računa za mobitel osobi koja je dulje vrijeme bila u komi a zatim preminula, uz potrošnju po pretplati = nula). pripremi sve dokumente koje imaš za prilog (mailovi, ugovori, bla ...) u obliku PDF-a (sken). potrudi se, isplati se. 

 U jebote stari...

 

Nešto slično sam ja imao sa HEP-om.

vi zadrti intelovci ste strašni s ovim zastrašivanjem ljudi isto ko zadrti amdovci s uloženo/dobiveno xD , neces dobit td nego prijavu za spam
16 godina
neaktivan
offline
A1 Raskid ugovora

Bok ekipa,

Imam poteškoća sa A1 i treba mi savjet kako da dalje postupim, vaša slična iskustva il ibilo što.
Naime, u prosincu 2020. sam zatražio gašenje usluge (ugovor je istekao prije toga, nekih 3-4 mjeseca) na adresi u Zagrebu jer sam se selio u drugo mjesto. Odlaskom u poslovnicu obavio sam potrebnu papirologiju gdje mi je rečeno da će usluga biti ugašena kroz 10-15 dana i da ću biti o tome obaviješten, te da će račun biti obračunat proporcionalno danima korištenja. Na korisničkim stranicama je pisalo da je predviđen datum gašenja usluge 16.12. (ili 15. ne sjećam se sad). Netom prije blagdana je moj korisnički račun ugašen, a sad prije par dana me zove CEI da imam nepodmirena dugovanja od 250kn, što znači ispada da je cijeli mjesec bila usluga uključena. Pošto su mi računi stizali mailom, tog posljednjeg obračuna nisam nikad dobio, nitko me nije kontaktirao, ni nazvao, ni obavijestio. Samo su lagano gurnuli ovoj agenciji.

Zvao sam SZK, siroček s druge strane linije je odma reko da šaljem mail, što sam i napravio, popljuvao sam ih opako, jer nije ovo prvi put da imam s njima probleme. Prije par godina sam htio prebaciti uslugu na drugu adresu, pa su mi radi nekih paketa i jeftinijih opcija savjetovali da ovu prvu odjavim, a drugu prijavim kao novi ugovor. Za povrat opreme u stan će doći tehničar. Došla mi je opomena i uplatnica umjesto tehničara. Uz žalbe i mailove, opremu sam na kraju poslao poštom, a uplatnicu su poništili. Dok sam danas dobio poruku od CEI da ovih 250kn moram podmiriti u iduća tri dana. Automatski mail odgovor od A1 što sam dobio, kažu "primili smo Vaš e-mail i potrudit ćemo se odgovoriti što prije. Trenutno imamo veliki broj upita naših korisnika pa nismo onoliko brzi koliko bismo željeli biti."

Što bi moglo značiti da to možda i neće biti riješeno u iduća tri dana. Otići ću do njihove poslovnice sutra, to svakako. Ali što se dogodi nakon što ova tri dana isteknu, a ne uplatim? Prvi put se susrećem sa ovakvim iznuđivanjem i potraživanjem.


Hvala vam!

Gimme a bag of donuts, and no one gets hurt :)
Poruka je uređivana zadnji put sri 28.4.2021 15:11 (HBomb).
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
A baš super, i ja sam upravo otkazao ugovor neki dan zbog selidbe a račune sam isto primao samo na mail. Pa jel moguće da idioti ne pošalju posljednji račun na mail ako je cijelo vrijeme pretplate išlo tako?
Znači najbolje da ih odmah kontaktiram u vezi toga jer inače mi ne gine ista situacija.
Poruka je uređivana zadnji put sri 28.4.2021 14:40 (darkborg).
16 godina
neaktivan
offline
Re: A1 Raskid ugovora

Izgleda da im to nije praksa, kao i uredovno dezinformiranje svojih korisnika.

Dugi niz godina sam od njih imao internet, da bi konačni raskid bio ovako bezobrazan. Tražit ću ih nek me izbrišu iz svoje baze za vijeke vijekova.

Nazovi ih, pitaj za taj zadnji obračun jer su neprofesionalni.

Gimme a bag of donuts, and no one gets hurt :)
12 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
Poslao sam im nabrzinu poruku na fejs. Kažu da će doći na mail i da ne moram brinuti. Ali mislim da ću svakako otići do poslovnice za svaki slučaj.
12 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
Evo kratki update. Dakle u Osijeku gdje sam raskidao ugovor i preko fejsa su mi rekli da ću morati platiti naknadu jer sam raskinio ugovor prije isteka 6 mjeseci (uzeo 20.11., usluga ugašena 28.04.)
Na mail mi je redovno došao račun za četvrti mjesec ali za tu naknadu ništa.
Danas sam otišao u poslovnicu u Krku gdje mi je mlada dama rekla da "misli" da neću morati platiti tu naknadu jer iako vremenski nije prošlo 6 mjeseci, imao sam 6 obračuna/mjesečnih računa bla bla ​

To njeno "mislim" mi puno ne znači ako će me za par mjeseci zvati neka agencija koja će na tih 250kn nabiti još tko zna koliko kamata.

I sad jedni mi kažu jedno drugi drugo i ja opet ništa ne znam.


Izgleda da će najpampetnije biti poslati im mail pa nek se službeno očituju i ako stvarno ne moram platiti da imam to napismeno od njih.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
darkborg kaže...
..

Izgleda da će najpampetnije biti poslati im mail pa nek se službeno očituju i ako stvarno ne moram platiti da imam to napismeno od njih.

 -da, moraju ti dati papir da nemaju nenaplaćenih potraživanja s datumom.. i ako nakon nekog vremena dobiješ uplatnicu-ovrhu tad tim papirom riješiš problem + hakom/mingo ako otežu.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
10 godina
offline
A1 Raskid ugovora

Evo ovako...

 

U utorak sam otišao u A1 poslovnicu uzeti novi broj i uređaj, htio sam uzeti S21 uz ugovornu obvezu od 24mjeseca, nakon razgovora za zaposlenikom sam se dogovorio i za mjesečnu ratu i cijenu koju bih odmah platio za uređaj, ispostavilo se da S21 trenutno nemaju na stanju u toj poslovnici te da će doći za dva dana. Ok, doći ću za dva dana.

 

Sljedeći dan oko 11h me zovu iz A1 poslovnicu u kojoj sam bio, da je uređaj došao danas, na što sam rekao da imam obaveza da ću prije moći doći u četvrtak. Ipak sam to popodne uspio "uhvatit vremena" i otići do prodajnog mjesta. Kad sam došao, ispostavilo se da više ne vrijedi "dogovor" od jučer te da treba odmah platiti ratu uređaju duplo više nego što smo se dan ranije dogovorili, na što ja nisam pristao i rekao da mi ne odgovara te bih uzeo neki drugi uređaj.

Izgubio sam sat vremena čekajući da vrati staru ratu za taj S21 za koju smo se dogovorili dan ranije, te je slao neke mailove, svađao se sa ovima iz A1, ali bezuspješno. Onda su mi ponudili S20 FE, na što sam rekao da može, ali da mi samo kažu kolika će biti mjesečna rata.

 

Nakon što mi je cijena uređaja i rata odgovarala, zaposlenik je donio uređaj i automatski ga otvorio skalperom i izvadio mobitel iz kutije, navodno da vidi koje je boje i vratio ga nazad. Sve je prošlo ok, otišao sam doma ubacio karticu i počeo instalirati programe, nakon nepunih 5min uređaj se toliko ugrijao da sam ga jedva mogao držati u ruci, a baterija se brzo ispraznila.

 

Ja priznajem, moja greška je što se nisam informirao o navedenom modelu mobitela, nisam znao da baš taj mobitel sa Exynos chipsetom ima tvornički problem baš na tom modelu, jer se puno grije i da dosta kratko traje baterija. To mi nije odgovaralo te sam ga htio zamijeniti.

 

Odmah sljedeći dan (popodne - jučer) sam otišao u poslovnicu i rekao da želim raskid ugovora i da bih želio uzeti drugi uređaj. Zaposlenik koji mi je i prodao taj uređaj je bio jako drzak i bezobrazan te rekao da nema šanse da se mobitel vrati jer je otvoren, te mi rekao da pišem prigovor A1.

 

Došao sam doma i odmah napisao mail za prigovor. Danas sam zvao dva puta korisničku službu gdje su mi prvi put rekli da mogu uređaj vratiti bez ikakvih problema pa čak ako je i otvoren, da bih odmah iza toga ponovo nazvao te da bi mi rekli skroz suprotno, da imam rok od 3 dana da raskinem ugovor bez naknade, ali da uređaj mora ostati neotvoren.  Naravno još sutra do popodne mi ističu ta 3 dana, odgovor na mailu nisam dobio. 

 

I sada želim skroz raskinuti ugovor i ne želim uzimati drugi uređaj, jer ovo je užas kako se odnose prema novim korisnicima.

 

Ovo ne pišem da bi samo tražio pomoć nego i da drugi ne dođu u tu istu situaciju.

 

I šta da ja sad radim? 

 

 

EDIT: Evo treći sam put zvao i opet mi tvrde da bez ikakvih problema mogu vratiti otvoren uređaj u roku od 3 dana.

 

Ko je tu lud?

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 18.6.2021 17:35 (CPU).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
neaktivan
offline
Re: A1 Raskid ugovora

Ti si lud kada radiš na takav način.

Odmah na početku, kupio si mobitel, nitko te nije prisiljavao da ga kupiš.

To što nisi  zadovoljan mobitelom, to je tvoj problem, nažalost. Kupio si ga u poslovnici, i nemaš pravo na 14 dana mogućeg vraćanja bez objašnjenja.

To što SZK petlja sa ta 3 dana, to je njihov problem, trgovac u trgovini nije dužan prihvatiti tvoje nezadovoljstvo uređajem i uslugom, i uradio je ono što je i trebao, princip; brigo moja prijeđi na drugoga.

Ako sa mobitelom nešto nije u redu, reklamiraj ga. Sam si se doveo u takvu situaciju.

10 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
Tino_TA kaže...

Ti si lud kada radiš na takav način.

Odmah na početku, kupio si mobitel, nitko te nije prisiljavao da ga kupiš.

To što nisi  zadovoljan mobitelom, to je tvoj problem, nažalost. Kupio si ga u poslovnici, i nemaš pravo na 14 dana mogućeg vraćanja bez objašnjenja.

To što SZK petlja sa ta 3 dana, to je njihov problem, trgovac u trgovini nije dužan prihvatiti tvoje nezadovoljstvo uređajem i uslugom, i uradio je ono što je i trebao, princip; brigo moja prijeđi na drugoga.

Ako sa mobitelom nešto nije u redu, reklamiraj ga. Sam si se doveo u takvu situaciju.

 Zaštitnu naljepnicu na mobitelu nisam ja skinuo nego zaposlenik u A1. Ja znam da sam ja kriv što sam tako uradio, ali vidim da nemaš šta pametno reći pa pišeš gluposti "to je tvoj problem", ne brini sigurno nije tvoj 

14 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora

Odgovor probaj potražiti na njihovom forumu, ali nisu ni tamo baš nešto brzi. Forum A1.hr

15 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
CPU kaže...

..

 

I šta da ja sad radim? 

 

 

EDIT: Evo treći sam put zvao i opet mi tvrde da bez ikakvih problema mogu vratiti otvoren uređaj u roku od 3 dana.

 

Ko je tu lud?

 

 

 - brbljanje je ipak samo brbljanje... sve tražiš na papiru, npr umjesto telefonom obaviš emailom.. tj nakon usmenog dobovora tražiš pisano-mail. Tad je život lakši, ovako se natežeš ovisno tko je na pultu..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
ihush kaže...
CPU kaže...

..

 

I šta da ja sad radim? 

 

 

EDIT: Evo treći sam put zvao i opet mi tvrde da bez ikakvih problema mogu vratiti otvoren uređaj u roku od 3 dana.

 

Ko je tu lud?

 

 

 - brbljanje je ipak samo brbljanje... sve tražiš na papiru, npr umjesto telefonom obaviš emailom.. tj nakon usmenog dobovora tražiš pisano-mail. Tad je život lakši, ovako se natežeš ovisno tko je na pultu..

 To sam ja davno uveo sa svim SZK-ovima. Oni na telefon jedno pričaju i obećavaju, a ispadne drugo. I onda kad treba dokazati da je dogovor drugačiji, problem. Jednom je bilo tako, doduše s malim problemom, i nikad više. Ako zovu zarad reklame, ja im samo kažem da pošalju e-mailom napismeno. Ako ja njih trebam, samo e-mail. Bolje čekati 2-3 dana i imati dokaz, nego nazvati pa zeznuti.

10 godina
offline
A1 Raskid ugovora

Istekla mi mobilna pretplata u 6 mjesec. Danas mi stize racun za 7 mj. A ja ih jos zva i reka da ne produzivat ugovor.

Kako oni to mogu napravit to bez mog znjanja i mog potpisa.

Govna sve!

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
Istekla ti je ugovorna obveza, ne pretplata. Sad ju vjerojatno plaćaš i po višoj cijeni nego prije jer su ti istekle promocije i popusti. Ako si htio raskinuti uslugu, trebao si to zatražiti na vrijeme. Da se razumijemo, malo toga dobrog imam za reći o A1, no ovdje si sam kriv, tako funkcioniraju svi operateri.
6 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
Pa ako ti je istekla ugovorna obaveza, nije ti istekao ugovor.

Pretplatnički odnos se sklapa na neodređeno vrijeme i traje sve dok se ne zatraži promjena (trajni raskid, prijenos broja u drugu mrežu, prelazak na bonove).

Ako je netko bez dozvole produljio ugovornu obavezu, otvorena je opcija pisanog prigovora. Ako operater ne može potvrditi da je produljenje izvršeno pristankom nositelja pretplate i nema popratnu dokumentaciju, obavezan ju je deaktivirati.


90% korisnika telekomunikacijskih usluga hitno treba edukaciju.
15 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
fanaticni gejmer kaže...

Istekla mi mobilna pretplata u 6 mjesec. Danas mi stize racun za 7 mj. A ja ih jos zva i reka da ne produzivat ugovor.

Kako oni to mogu napravit to bez mog znjanja i mog potpisa.

Govna sve!

- isteći može samo ugovorna, na rok, temeljni ugovor o korštenju usluge je trajan do raskida (kojeg možeš samo ti napraviti, ne operater) i produljuje se po tekućim uvijetima-cijeniku.

- vjeojatno ćeš plaćati više, tj ugovorna se uzima zbog nekog popusta ... dok su tekući cjenici u pravilu skuplji nego neki odgovarajući paket.. malo razmisli i vidi što ti se isplati, što želiš...

 

robogo kaže...
Pa ako ti je istekla ugovorna obaveza, nije ti istekao ugovor.

Pretplatnički odnos se sklapa na neodređeno vrijeme i traje sve dok se ne zatraži promjena (trajni raskid, prijenos broja u drugu mrežu, prelazak na bonove).

Ako je netko bez dozvole produljio ugovornu obavezu, otvorena je opcija pisanog prigovora. Ako operater ne može potvrditi da je produljenje izvršeno pristankom nositelja pretplate i nema popratnu dokumentaciju, obavezan ju je deaktivirati.


90% korisnika telekomunikacijskih usluga hitno treba edukaciju.

- nitko nije bez dozvole napravio ništa nego je korisnik smotan.

- usluga se automatizmom produžuje dok je plaćanje računa tumačenje kao prihvaćanje čime se preskače klasična ugovorna papirologija dok papiri stignu poštom.

- operater nema pravo jednostranog rakigda ugovora, pružanja usluge (osim ako ima konkretan razlog), tj samo korisnik je taj koji može sklopiti i raskinuti ugovor (u normalnim uvijetima).

- 99% korisnika usluga treba edukaciju, za njihovo dobro.. jer ovako će plaćati nešto što ne žele, više nego što je potrebno itd. .. i operateri sad mijenjaju 'taktiku' ... dok su prije išli više na ugovornu, sad to nije cilj, jer je sve skuplje bez ugovorne (ne miješati sa željom operatera za novim korisnicima, kod postojećeg sad nude recimo mozaik i reklama je 'bez ugovorne' kao nekad tele2..).

 

- ugovorna obveza na recimo 24mj je određena pogodnost-sigurnost za obje strane, operater zna da ima korisnika, korisnik zna da ima ugovoren paket-cijenu. Korisniku to ne odgovara kad novi paket pojeftini, obrnuto kad po cjeniku usluga poskupi tad mu odgovara imati ugovornu. Već duže vrijeme nema spuštanja, samo podizanja cijena + dodatnih stavki kao +20kn za fixnu. Tad je ugovorna prednost za korisnika itd.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
10 godina
offline
A1 Raskid ugovora

Ja sam njih zvao na vrijeme i rekao da cu prec na bonove.

Recite mi sad di sam ja pogrjesio. Reka sam da zelim raskid.

Nije mi jasno sta vi pisete, meni ne treba edukacija, ovi su me zestoko prevarili. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
ihush kaže...

- usluga se automatizmom produžuje dok je plaćanje računa tumačenje kao prihvaćanje čime se preskače klasična ugovorna papirologija dok papiri stignu poštom.

Otkad? Kod koga? A1?

16 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
robogo kaže...
ihush kaže...

- usluga se automatizmom produžuje dok je plaćanje računa tumačenje kao prihvaćanje čime se preskače klasična ugovorna papirologija dok papiri stignu poštom.

Otkad? Kod koga? A1?

 Jel to nešto novo?

Kada sam ja produljivao prošle godine mi je žena rekla iz Telemach(tada Tele 2) da moj suglanosnost preko telefona znaći pristanaka na ugovorenu usluga, a plačanjme računa za sljedeći mjesec potvrđujem da pristajem na ugovorene stavke.

Neznam kakve su ovo gluposti sad. Sam operater koliko se ja sječam mora telefonski ili koroz neki drugi kanal ponuditi novi ugovor na koji ti moraš pristati. Nikada nije bilo da se ugovor automatizmom produljuje.

BF3:fluffy_inside
15 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
Wolf88 kaže...
..Sam operater koliko se ja sječam mora telefonski ili koroz neki drugi kanal ponuditi novi ugovor na koji ti moraš pristati. Nikada nije bilo da se ugovor automatizmom produljuje.

 -osnovni-temeljni ugovor o pružanju usluge je trajan (bez roka), dok je ugovorna obaveza na neki rok npr 24mj .. po isteku prestaje i postoje dvije mogućnosti, prelaziš ne tekući paket-cjenik ili se nastavlja stari do izmjene-raskida ovisi što korisnik izabere.

-operater ima takve opće uvijete s kojima se korisnik slaže, osim ako konkretno ne kaže suprotno, tj da raskida ugovor ili što već korisnik želi.. do tog trenutka nema operater što drugo pretpostaviti nego produži postojeći ugovor-paket ili prebaci u obično nepovoljniji tekući-bez ugovorne (ugovorna obično ima neki popust).

-svaki ugovor sklopljen npr telefonom se i dalje obavlja klasičnim načinom osim što više nije nužan potpis i slanje ili osobno u prostoru operatera, nego se plaćanje idućeg računa smatra pristankom na novi ugovor kojeg se dobije poštom uz račun ili isporučenu opremu (ovisno što je korisnik uzeo u paketu, neki poklon i sl. dostavljen poštom i sl.).

 

-korisnik mora biti jasan i tražiti-štititi svoj interes, ne može se praviti grbav, tj alternativa je tad da se po isteku ugovora usluga raskida-gasi. Čisto da korisnik recimo previdom ne ostane tad bez usluge, zakon dozvoljava automatizam-produžavanje.. tj ako korisnik to ne želi, tad to mora jednostavno reći tj raskinuti uslugu i on je jedini koji to može (kao i sklopiti uslugu).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sub 7.8.2021 22:34 (ihush).
12 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
Pa jel moguće da ljudi u 2021. ne znaju razliku između ugovorne obveze i pretplate
Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
robogo kaže...
ihush kaže...

- usluga se automatizmom produžuje dok je plaćanje računa tumačenje kao prihvaćanje čime se preskače klasična ugovorna papirologija dok papiri stignu poštom.

Otkad? Kod koga? A1?

 -što? papiri-ugovor? .. a od koga bi u temi A1 nešto stiglo? npr produžen/novi paket-ugovor, dobiješ dostavom, ovisno što si uzeo. To je to, nema više potpisivanja i slanja nazad, tj ugovor se smatra sklopljenim .. osim ako ga kao korisnik osporiš, zatražiš raskid (što po isteku imaš pravo, no tad pitanje zašto ne raskineš ako želiš raskinuti?..) .. tj tu je automaziam recimo dozvoljen od strane zakona, recimo ako je korisnik samo zaboravio i sl. što bi dovelo do gašenja usluge, prekida-raskida tj korisnik je taj koji zna i odlučuje želi li nastaviti ili raskinuti. Automatika-zakon dozvoljavaju da se tad nastavi-produži postojeća usluga umjesto automatskog raskida, tj temeljni ugovor o pružanju usluge po tekućem cjeniku i dalje vrijedi i tad korisnik bez dodatne ugovorne u pravilu plaća više-skuplje jer nema neki popust koji inače dobije ugovornom. Istek ugovorne se odnosi samo na ugovornu, ona je ta koja je istekla i time ugovoreni uvijeti kako paketa-usluge tako i cijene po kojoj se obračunava-zaračunava.. tj mjesec po isteku obično dobiješ viši račun i to te 'iznenadi' .. a to je propust korisnika koji mora gledati svoj interes, npr što mu je povoljnije i zato je on taj koji to 'mora' .. nitko drugi ne može tj jedino korisnik može sklopiti i raskinuti ugovor, operater to zakonski ne može osim ako ima odgovarajući razlog. Korisnik može uvijek, neovisno o ugovoru, jedino tad ovisi o naknadi štetnosti ili kad ima opravdani razlog, tad bez naknade. Po isteku ugovorne to može svake sekunde.

 

-ako korisnik želi raskinuti temeljni ugovor o usluzi, tad do mora tražiti, napraviti.. nema ništa dok to ne zatraži. Korisnik bira, ili-ili.. a automatika dozvoljava operateru nastavak dok to korisnik ne zatraži, dok bi bez te automatike (kao razlike-izuzetka u odnosu na ostale zakone ugovorne tematike) svaki ugovor bio raskinut, no ugovor o usluzi je trajan, bez roka, upravo zato jer bi inače svaki mjesec dio korisnika automatizmom ostalo bez usluge jer bi svaki put dio korisnika jednostavno zaboravio na vrijeme to obaviti, recimo produžiti...

 

- u općim uvijetima (koji nisu zakon, vrijede dok ih ne osporiš, zakon ih prihvaća) je navedeno da taj automatizam + plaćanje računa pravno znači pristanak .. tj tumači se jednako kao potpis na ugovoru (što je najvažnija stvar svakog ugovora).. pa dok ne osporiš, vrijedi. Ako platiš idući račun i ne žališ se, ne osporiš, smatra se da je ugvoro sklopljen. Automatika, jednostavnost, zakon to dozvoljava upravo za ove usluge.

 

-dovoljno jasno ili precizno? .. ponavljanje ali izgleda potrebno.

+ svaki ugovor se mora obaviti i u papirnatom obliku, mora operater poslati-dati, postoji, to je temelj ugovornog odnosa. Sve recimo sklopljeno na daljinu (telefonom..) uključuje i taj zakon, tj tek kad dobiješ papir formalno ugovor 'stvarno' vrijedi, do tad možeš osporiti-raskinuti, kao i svaku drugu uslugu-kupnju na daljinu, recimo 14 dana.. bez razloga. (koji je inače potreban ili snosiš štetnost raskida prije ispunjenja ili ugovornog roka..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
Re: A1 Raskid ugovora
Vratio sam A1 homebox internet i telefon unutar 14 dana od kad sam ga primio. Sve sam uredno napravio, prvo sam ih nazvao na telefon pa mi je rečeno na koju adresu da vratim i da im pošaljem poruku na mail i sve sam to napravio. Čak sam i dobio povratnu poruku da su zaprimili moj zahtjev i
"Obavještavamo Vas da je pretplatnički ugovor raskinut i usluga isključena dana 02/08/2021." Nakon 4 dana došao mi račun da moram platit 75kn "mjesečna naknada za homobox". Planiram ih nazvat da mi reču o čemu se radi. Ima netko iskustva sa ovim? P.s. još ih čekam da mi vrate 499kn na račun za uređaj.
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice