Pozdrav, evo ovak nedavno sam malo nadogradil komp, (4gb rama i grafa HD 5670 1gb ram)... I sad bi ja instaliral sedmicu 64-bitnu, jer xp-e 32 bitni nemože iskoristit tu svu memoriju, i ona praktički je neiskoristva i nepotrebna.... Pošto sam ja početnik, trebal bi par savjeta... gledo sam ove vaše tutorijale, i mislim da bi to mogo rješit, al ipak prije nek krenem da vas pitam... Znam da mi procesor mora podržavat 64 bitni rad ( imam intel core2 6600 2.4ghz)da bi mogo instalirat w7 64 bit, e sad jel možda još kaj mora podržavat 64 bitni sustav, kaj ja znam monitor, miš grafa??? To je prvo pitanje, e sad skroz nobovsko pitanje, mene zanima jel ja moram sve sa kompa izbrisat da bi mogo napravit čistu instalaciju windowsa ili on to automatski napravi?? I kad bi ja sve to uspijel napravit, još treba instalirat drivere, našo sam program driverpack solution 11, jel dobar taj, kao on sve rješava, jel imo ko iskustva sa njim i tak to... eh to su moja pitanja, molil bi osobu koja se kuži u te stvari da podjeli iskustva, svaki savjet je dobrodošao....
Windows 7 - 64bit
- poruka: 15
- |
- čitano: 7.136
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ako imas orginal sve drivere sama nadje sto treba..u updateu.. skupa sa sp1.. neznam kako i dal to radi na onim verzijama posto ih nikad ne koristim.. a za konfu sve ok nemas brige.. moze gore 64bit bez problema..
Ma imam ja nekakve cd-e, samo neznam koji je za kaj, pa sam mislil sa ovim programom to najjednostavnije rješit... kakav sp1?? evo već se gubim, nebu dobro....
- Koja MBO tj chipset? Svaka MBO ima max kolučinu RAMa, to je važan podatak. Ako je max 4GB tad ni jedan OS nemože iskoristiti 4 ili više.. Preduvijet je barem 8GB i uključiti memory remaping u BIOSu. Ponekad moraš i noviji BIOS...
-kreni s installom s DVDa, obriši particije i kreiraj novu.. (to obriše sve s diska).