Završni rad,koju temu izabrati

poruka: 38
|
čitano: 7.703
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina

Pozdrav svima

dakle ja idem 4. razred sretnje elektrotehničke škole. 

I sada za mentora za završni rad sam odabrao profesora Automatskog vođenja procesa...

ali neznam što bih odabrao za završni rad tj  neznam koju temu .. sve racunam nesto oko elektronike jer mi je i on tako rekao da odaberem.. pa što m ivi savjetujete ...o cemu bi se mogao raspisat ..

NA OVOM FORUMU SVAKI PUT KAD OTVORIM NOVU TEMU ILI NESTO PITAM MORAM DVA PUTA PITATI TJ PONOVITI DA BI MI NETKO ODGOVORIO...PA PITAM SE PITAM ZAŠTO :/
17 godina
neaktivan

ponovi pitanje, možda neko onda odgovori

Rage Against the Machine i Limp Bizkit <3
14 godina
Re: Završni rad,koju temu izabrati

Što mi vi savjetujete , o čemu bi se mogao raspisati?

ako obratite paznju mna to da sam etš
da ciljam nesto na elektroniku

da mi mentor drži avp  

NA OVOM FORUMU SVAKI PUT KAD OTVORIM NOVU TEMU ILI NESTO PITAM MORAM DVA PUTA PITATI TJ PONOVITI DA BI MI NETKO ODGOVORIO...PA PITAM SE PITAM ZAŠTO :/
15 godina

Piši nešto o solarnim elektranama, evo ovde u Sućurcu se radi jedna pa možeš i to spomenit.

Swedish latin super funk.
12 godina
neaktivan
14 godina

Kolege ..dobre teme ali ja ne spadam u tu skpinu ..to je više kao za jaku struju ..meni trebe nesto sta vise vuce na elektroniku

15 godina
ante5656 kaže...

Kolege ..dobre teme ali ja ne spadam u tu skpinu ..to je više kao za jaku struju ..meni trebe nesto sta vise vuce na elektroniku

Solarne fotonaponske elektrane su ti slaba struja, većina je jednosmjerna, paneli, baterije, pretvarači sve jeto elektronika... tek je pretvorba kasnije u izmjeničnu struju dio jake struje.

Swedish latin super funk.
14 godina

Da ali sto se tice same elektroike tu nemam nesto kvalitetno pisat koliko znam ..evo i malo sam googlao

15 godina
neaktivan