Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

poruka: 75
|
čitano: 32.334
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
odjavljen
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?
opcom kaže...

prvo kažeš da ne treba bojati a onda da treba bojati specijalnim bojama -ha ha. pa ja nisam rekao kakvima. a eloksirani aluminij,svatko ga je prokleo nakon par ogrebotina.

Pročitaj ponovno. Ne treba bojati, već se može eloksirati, ali ako želiš bojati, onda treba specijalnim bojama.

U životu ne postoje pobjednici, samo preživjeli.
15 godina
neaktivan
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

zato i želim brušeni aluminij a ne polirani

ako se slučajno i dogodi neka ogrebotina biti će manje vidljiva

a i već sam naveo da bi mi polirani previše glitter bio što ne volim

 

a ta opcija s paintom bilo kakve vrste mi je ionako tek opcija

 

ajmo dalje, već sam pitao no vjerojatno ste previdjeli

 

1.) koje debljine aluminij (ja sam mislio 1,5 pa kad ga zbruse i tak to biće cca. 1,25 valjda); je'l to ok ili...?

 

2.) kako spajati stranice, zakovicama, šarafima, varenjem ili ...? meni osobno je pala na pamet ideja sa zakovicama s tim da bi 

      na mjestu preklapanja između dvije ploče stavio nekakvu tvrdu gumu ili tako nešto slično; zakovice su mi nekako privlačnija ideja

      od šarafa jer mislim da bi šarafi možda nagrđivali siluetu kučišta svojim malo većim glavama; no, da čujem i vaše mišljenje

 

3.) hlađenje bi bilo na principu dva venta naprijed koji upuhuju zrak i dva odostraga koji ispuhuju

      iste veličine i brzine da se unutar kućišta ne stvara vakuum uslijed nesrazmjerne količine upuhanog i ispuhanog zraka; je'l to ok ili...?

 

4.) da li se napajanje može uzeti kao možebitno važan3 faktor ( 3 vent ) ispuha zraka s obzirom da uvlači u sebe zrak iz kućišta

      i izbacuje ga van (upit je vezan uz stvaranje vakuuma uslijed nesrazmjerne količine upuhanog i ispuhanog zraka)

 

thnx na savjetima

15 godina
neaktivan
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?
f1r3r kaže...

 

3.) hlađenje bi bilo na principu dva venta naprijed koji upuhuju zrak i dva odostraga koji ispuhuju

      iste veličine i brzine da se unutar kućišta ne stvara vakuum uslijed nesrazmjerne količine upuhanog i ispuhanog zraka; je'l to ok ili...?

 

4.) da li se napajanje može uzeti kao možebitno važan3 faktor ( 3 vent ) ispuha zraka s obzirom da uvlači u sebe zrak iz kućišta

      i izbacuje ga van (upit je vezan uz stvaranje vakuuma uslijed nesrazmjerne količine upuhanog i ispuhanog zraka)

 

unutar kućišta vakum zbog nesrazmjerne količine upuhanog i ispuhanog zraka? ma nema šanse.. stoga nemoj time da se zamaraš. oba ventilatora su podjednako važna, tako da tvoj sistem 2 i 2 je ok, ali ako imaš problem sa napajanjem dovoljan ti je samo jedan koji ispuhuje zrak - moje mišljenje (i iskustvo)

Poruka je uređivana zadnji put pet 26.3.2010 13:38 (stumper).
17 godina
neaktivan
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

Vidim da je danas moderna praksa stavljanja napajanja na dno kućišta. Sad ako želiš što manje prašine, razmisli i o ostavljanju mjesta za filtere. Pogotovo ako misliš držati napajanje na dnu i još uz to s ventilatorom okrenutim prema dolje.

Could it be, nothing that you learned from ash and debris?
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

napajanje ide na vrh, tj. ne baš na vrh,

ma nije baš standardno kućište,

dva venta za ispuh su ispod,

na ventove koji upuhuju zrak idu filteri

15 godina
neaktivan
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

MrBlc

 

evo kak izgleda brušeni ofarbani eloksirani aluminij

 

pa ti sad smisli kak su oni to napravili, pa probaj ono kaj si ti htio

 

http://benchmarkreviews.com/images/articles/2008_International_CES/Lian_Li_PC-P80_Angled.jpg

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

evo postupka za  anodiziranje po doma ako se nekome da s time "igrati"

 

obavezna zaštitna oprema, ne zezajte se s ovim;   uostalom pročitajte sve sa sajta

 

korak po korak upute za anodiziranje kod kuce:

 

http://astro.neutral.org/anodise-1.shtml

 

evo malo i na hrvatskom:

smijesajte sulfatnu kiselinu u omjeru od 10 - 20 % sa cistom destiliranom vodom. Kolicina otopine bi trebala biti tolika koliko je dovoljno da napuni kadu ( koju izaberete ) 2/3 punu.Ovakva mjesavina moze se koristiti stotine puta za anodiziranje.S vremenom otopina ce pokupiti necistoce i postati manje efikasna.VAZNO , nikad ne dodajte vodu kiselini - UVIJEK dodajte kiselinu vodi jer postoji mogucnost pijenjenja i moglo bi vam prsnuti u lice (posto je otopina otrovna i dosta jaka to bi stvarno trebali sprijeciti i paziti kad radite s njom ali i s bilo kojom drugom kiselinom).Ne ostavljajte visak vode , kausticne sode , sode bikarbone ili slicno kraj kade sa kiselinom.Zapamtite pedantnost je vazna sto zbog preglednosti posla sto zbog svoje sigurnosti.
Pripremite svoj aluminijski komad.Zavrsna obrada je sve - anodiziranje ne skriva nesavrsenosti na povrsini.Savrseno bi bilo ispolirati.
Svoju radnu povrsinu obavijte u nesto sto cete kasnije baciti.Stavljanje kade na veliki komad stakla bila bi dobra ideja jer vam kiselina koja ce vam se proliti ili spricnuti nece otici po radioni.Uvijek pri ruci imajte kantu otopine sode bikarbone za umakanje stvari.Ovo ce vam koristiti kasnije ako prolijete vecu kolicinu kiseline ( za neutralizaciju ) .
ubacite aluminijski komad u kausticnu sodu dok ne dobije lijepu sivu boju.Ako je aluminij vec anodiziran moguce je skinuti anodizirani sloj ako ostavimo komad umocen u kausticnu sodu dulje vremena.nisam nasao nigdje podatak o tocnoj snazi otopine kausticne sode za ovo ali meni je bilo dovoljno jedna do dvije posudice velicine jajeta u pint vode.
Ako imate otopinu nitratne kiseline da operete aluminij bilo bi dobro nakon cega komad morate dobro oprati vodom.Bez nitratne kiseline komad koji tretirate operite u sapunastoj vodi i opet dobro isperite .
Polozite komad u kiselinu tako da je potpuno potopljen pritom se koristeci komadom aluminijske zice ili aluminijske sipke.U kupci su dozvoljena samo dv materijala , aluminj i olovo , nista drugo.Osigurajte dobar spoj.Imajte na umu da tamo gdje vam zica dodiruje predmet ili sipka predmet se nece anodizirati te nece ni poprimiti boju pa sto vise smanjite povrsine predmeta koje vam drze komad u kadi.Cijelo vrijeme imajte na umu da ne dirate predmet golim rukama jer ce primiti masnocu na sebe i na tome mijestu boja se nece primiti.U specavanju navedenog dobre rukavice ce pomoci bolje nego ista.
nakon sveka ovoga stavite olovnu katodu u kadu.Olovni komad ( katoda ) bi trebala imati povrsinu vecu barem dva puta od aluminijskog predmeta koji anoditirate.Ne dopustite da vam se katoda i anoda dodiruju(aluminijski komad kojeg anodizirate i olovni komad koji sluzi kao katoda).
Spojite plus sa punjaca na aluminijski dio a minus na olovni dio.
Pustite struju od 12V na rok od 45 min.Katoda ce se jako pijeniti ali i anoda ce imati mjehurcice po sebi , takodjer otopina ce se oceti grijati.Ako niste sigurni sto se dogadja spojite ammetar na zice i uvjerite se da struja tece.Ne bi trebali dopustiti otopini da se zagrije - idealno bi bilo 20 stupnjeva celzija.Ako anodizirate vise komada pustite da se otopina ohladi.Cak i mali ventilator koji puse u otopinu pomaze.
Dosta se polemizaira oko toga koliko ampera bi trebalo koristiti za anodiziranje.Procjena je da je optimalno od 4 do 12 ampera na kvadratnu stopu povrsine anodiziranja s tim da vecini dijelova je dosta tesko procijeniti povrsinu.Po mojem iskustvu ne treba se zamarati sa nekim proracunima nego samo spojiti na 12V i pustiti da vuce koliko je god moguce vie struje.
Izvadite aluminijski dio iz kiseline i operite destiliranom vodom.Pokusajte sto manje unerediti radnu povrsinu jer se kiselina neutralizira sa sodom bikarbonom.
Umocite dio u odabranu boju u vremenu od 1 do 15 minuta ovisno o tome kako tamnu ili svijetlu boju zelite.Grijanje otopine boje pomaze u boljem prihvatu boje na povrsinu ali ne toplije od 50 celzija jer u protivnom cete dobiti kontra efekt.Ovdje je eksperimentiranje najbolje rijesenje!Otopina boje moze biti koristena puno puta samo je morate drzati izvan dosega sunceve svjetlosti.
nakon otopine boje prokuhajte dio u destiliranoj vodi u perodu od 30 min da bi povsnina prestala primati ali i pustati boju (zatvaranje povrsine).Dio boje ce pustiti u kuhanju u destiliranoj vodi ali to nije problem:Trebali bi drzati dio u pari prije nego ga stavite u vodu.Pocnite s toplinom vode od oko 95 stupnjeva (umocite dio) i polako dizite temperaturu koz period od nekoliko minuta.Mozete kupiti anodizirajuce impregnatore ( zatvarace - sealer) povrsine ali to nije potrebno.Ako ste kupili anodozirajucu boju ( specijalnu , znaci ne onu iz dm-a ) za nju se mora kupiti taj specijalan sealer.
Nakon sto izvadite iz vode dobro istrljajte sa cistom bijelom krpom.Moze se dogoditi da ce vam ostajati boje po krpi ali to nakon dobrog glancanja prestane.Lijek za ovo je samo dobro kuhanje u destiliranoj vodi.

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

Veliki sam obožavatelj magnezija pa ti prporučam da od njega napraviš svoje kučište.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?
f1r3r kaže...

 

1.) koje debljine aluminij (ja sam mislio 1,5 pa kad ga zbruse i tak to biće cca. 1,25 valjda); je'l to ok ili...?

 

2.) kako spajati stranice, zakovicama, šarafima, varenjem ili ...? meni osobno je pala na pamet ideja sa zakovicama s tim da bi

          na mjestu preklapanja između dvije ploče stavio nekakvu tvrdu gumu ili tako nešto slično; zakovice su mi nekako privlačnija ideja

          od šarafa jer mislim da bi šarafi možda nagrđivali siluetu kučišta svojim malo većim glavama; no, da čujem i vaše mišljenje

 

3.) hlađenje bi bilo na principu dva venta naprijed koji upuhuju zrak i dva odostraga koji ispuhuju

          iste veličine i brzine da se unutar kućišta ne stvara vakuum uslijed nesrazmjerne količine upuhanog i ispuhanog zraka; je'l to ok ili...?

 

4.) da li se napajanje može uzeti kao možebitno važan3 faktor ( 3 vent ) ispuha zraka s obzirom da uvlači u sebe zrak iz kućišta

          i izbacuje ga van (upit je vezan uz stvaranje vakuuma uslijed nesrazmjerne količine upuhanog i ispuhanog zraka)

 

thnx na savjetima

 

1.) Debljina ovisi o više faktora. Ako će kostur biti čvrst, onda je debljina manje važna, mislim da bi ispod 1,5 mm bilo pametno staviti pojačanja s unutarnje strane bočne stranice kako bi se prigušile vibracije. U svakom slučaju je bolje deblje, ali je i skuplje. Ovisi i o načinu spajanja. Ako se odlučiš na šarafe s upuštenim glavama, onda visina glave diktira minimalnu debljinu stranice. Što se brušenja tiće, nisam siguran koliko ga skida, ali u svakom slučaju za kvalitetan izgled s crticama bih ti preporučio strojnu obradu. Ručno bi se moglo jedino manje komade.

 

2.) Ja bih se odlučio za šarafe s upuštenim glavama u boji kućišta, eventualno, ako bi se negdje uklopili u dizajn šarafi s običnim glavama neke druge boje (recimo, ako imaš plave detalje, nabaviti i takve šarafe za na prednju masku, bilo da im je svrha vizualna i/ili funkcionalna). Za šarafe bih ti preporučio one na imbus jer najbolje izgledaju i najmanja je šansa da ćeš ih oštetiti. Zakovice mi baš i nisu neko rješenje. Varenje bi bilo dobro za unutarnju stranu, recimo kavez za diskove i elementi s unutarnje strane stranice koje ćeš koristiti za montažu kućišta kako se izvana ništa ne bi vidilo. Još jedna stvar koja bi ti mogla zadati dosta glavobolje je način otvaranja bočne stranice.

Još jedna ideja za spajanje stranica (preporučam još malo dorade ideje):

3. i 4.) Jedan ventilator ne pravi toliku razliku, ali ima situacijama u kojima je to značajno. Meni stražnji ventilator prilično guši ventilator u napajanju, ali ne zbog vakuma već zbog strujanja i vrtloženja zraka. Udaljeni su 3-4 cm i stoje pod 90°. Što se samog podtlaka i nadtlaka tiće, ukoliko ti grafička izbacuje topli zrak vani, bolje je da imaš blagi nadtlak kako bi se olakšalo hlađenje grafičke. Ukoliko ne izbacuje zrak, onda je bolje otvoriti dovod zraka s bočne stranice na procesor i stvoriti blagi podtlak. Ako se grafička pasivno hladi i uzima vanjski zrak, onda podtlak još više znaći. Kod mene je ovakav slučaj i dok sam preko noći ostavljao komp upaljen, upalio bih ventilator u napajanju (to je bilo na starom napajanju, ovo ima automatsku regulaciju), stražnji i prednji na 5V, a ventilator na procesoru je bio podešen da se pali na 43° i postiže punu brzinu na 50°. Samo strujanje zraka zbog podtlaka je bilo dovoljno da se ventilator od procesora ne pali prilikom download-a torrenta.

Filtere bi bilo pametno staviti, a otvore za ventilatore gledaj što manje zatvarati kako bi imao što veći protok i što manju buku. Imaš ventilatore različitih brzina koji izbacuju različitu količinu zraka, pa možeš mijenjati podtlak/nadtlak samo različitim razmještajem ventilatora.

U životu ne postoje pobjednici, samo preživjeli.
15 godina
neaktivan
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

MrBlc

 

  pa kaj je tebi doktorat bio na temu samogradnje kućišta

 

budemo ovak napravili, još kad neke stvari definiram,

onda bum ti poslal kompletne nacrte kaj bi kak trebalo izgledat pa ćemo odlučiti kaj gdje raditi odnosno spajati

vidim da i imaš saznanja gdje se može kupiti stvari poput šarafa u boji i nekih drugih gluposti

 

eh da frajer negdje na plitvičkim jezerima eloksira u boji, tak da vjerojatno zna kako i radit neke fotke onako kak si si ti zamislil

 

filteri budu išli na one kaj upuhuju zrak

najvjerojatnije će biti 10cm-ski no budem još vidio, mislim da bi 8cm stvarali previše buke i imali nisku efikasnost

 

nema skidanja bočne stranice

rekao sam da baš nije uobičajeno kućište

 

zato sam si i odredio rok do 06.12., tak da za Sv. Nikolu imam spremno za komponente bumnut unutra

 

nije ovo kućište sklepat kocku, izrezat jednu stranu, staviti lexan i lampe i eto kućišta

 

biće dosta zaje.... s ovim kaj sam naumio, nije previše komplicirano no...

 

najviše bum potrošil dok sve stavim u završni nacrt s mjerama i definiranim načinima sklapanja, provrtima

kad sve bude na papiru definirano do najsitnijeg detalja onda će biti lakše

kad ti kažem da imam oko tridesetak završnih skica sa svime što i kako bu izgledalo od kaveza do stranica i razmještaja i ostalog

onda znaš da bum samo na završni tehnički crtež potrošil tjedan dana

Poruka je uređivana zadnji put uto 30.3.2010 13:23 (f1r3r).
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

Bok,

 

Imam jedno pitanje. Razmisljam da si napravim prednju masku za HTPC, medjutim nikako da smislim kako napraviti vratasca

za CD.  Imate neki savjet?

 

 

Pozdrav

16 godina
odjavljen
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

Malo sam istraživao, imao sam u planu nakon završetka pojačala raditi kućište za komp, ali je sve ostalo na hrpi iskopanih informacija, par dobrih ideja i ogromnim nedostatkom vremena i novca :-(

 

Što se šarafa tiće crne bi trebala imati svaka željezarija, a neke druge boje možda bolje opremljene željezarije i hobby shop-ovi. Neki PC shopovi imaju one šatafe za kućište za ručno šarafljenje u crvenoj i plavoj boji, ali mi se baš ne sviđaju. Krajnja solucija je naručivanje preko neta, samo je pitanje koliko je minimalno pakiranje. U svakom slučaju moja preporuka ti je da kreneš s nabavkom teže dobavljivih dijelova, pa po potrebi prilagoditi.

 

 

Za ventilator bih ti preporučio da ideš na 120 mm, ako nađem na kompu PDF koji prikazuje položaj rupa s mjerama poslati ću ti, ali mislim da nemam. Nije problem ni na google naći. Ako ti je 120 mm prevelik, onda 92 mm jer mislim da 100 mm ventilatore baš i nećeš naći.

U životu ne postoje pobjednici, samo preživjeli.
15 godina
neaktivan
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

mislim da bi 120mm bili slabe efikasnosti na nekim manjim brzinama

a kad bi ih stavio na brže okretaje da bih imao turbine (idu 2 komada)

a baš i ne želim buku od 100db

 

u biti sam mislio na te 92-ke

mislim da bi bile optimalan omjer buke i efikasnosti

Poruka je uređivana zadnji put uto 30.3.2010 14:09 (f1r3r).
16 godina
odjavljen
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

120 mm uz iste okretaje ima veći protok od 92 mm, odnosno manje okretaje i manju buku za postići isti protok. Jedino ograničenjem može biti prostor koji zauzimaju, ali kako radiš custom made, možeš o tomu voditi računa.

U životu ne postoje pobjednici, samo preživjeli.
 
1 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?
f1r3r kaže...

mislim da bi 120mm bili slabe efikasnosti na nekim manjim brzinama

a kad bi ih stavio na brže okretaje da bih imao turbine (idu 2 komada)

a baš i ne želim buku od 100db

 

u biti sam mislio na te 92-ke

mislim da bi bile optimalan omjer buke i efikasnosti

 

Ne nužno - pad airflowa nije obvezatno linearan sa smanjenjem voltaže i pretežno ovisi o konstrukciji rotorskih lopatica.

 

Preporučio bih ti 120 mm ventilator Scythe Kama Flow (nominalno ratan na 1000 RPM) koji ima protok od 34 CFM@1000 RPM, a na toj brzini rotacije je na granici čujnosti.

 

Ako ti je to malo CFM-a, preporučam Scythe S-Flex SFF21E (nominalno ratan na 1200 RPM) s protokom od 51 CFM@1200 RPM. Na toj brzini nije nečujan, ali je vrlo tih i tonalitet te buke je lako podnošljiv (iako je to individualno). Ono što je dobro kod tog ventilatora jest da dobro skalira buku sa smanjenjem voltaže, tj. protok zraka mu ne opada drastično sa smanjenjem brzine vrtnje rotora. Tako, recimo, na cca 900 RPM ima čak nešto bolji airflow od Kama Flowa (36 CFM). Gdje je štos? U PWM-u - ovaj ventilator ga nema, a Kama ima, tako da ako ti je to bitno, to je potencijalni deal breaker.

 

Oba ventilatora imaju ponajbolji i ponajtiši ležaj za rotor - FDB (Sony ADDA implementacija, kažu eksperti jedna od najboljih).

 

Također, pitanje je da li ti je potreban visok protok zraka (CFM = cubic feet per minute) ili jak statički pritisak zraka koji stvara rotor ventilatora (korisno ako pokušavaš ventilatorom ohladiti nekakav radijator ili slično tijelo).

 

Više o svemu ovdje.

 

Od kvalitetnih i tihih ventilatora preporučam ti još Noctuu, Yate Loon, neki modeli PanaFloa.

15 godina
neaktivan
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

ventilatori će biti s prednje strane pri dnu i puhati po matičnoj ploči (procesoru i grafičkoj)

 

zamišljeni su da upuhavaju količinu zraka dovoljnu za rashlađivanje cijele unutrašnjosti kućišta

odnosno da su dovoljno dobri da miču zagrijani zrak sa matične i svih komponenti na njoj

nadalje cirkulacija ide prema gornjem segmentu iz kojeg tri 92mm vuku sve van

 

grubo skicirano

 

mislio sam na noctuine no otvoren sam za sve preporuke

Poruka je uređivana zadnji put uto 30.3.2010 18:12 (f1r3r).
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?
f1r3r kaže...

ventilatori će biti s prednje strane pri dnu i puhati po matičnoj ploči (procesoru i grafičkoj)

 

zamišljeni su da upuhavaju količinu zraka dovoljnu za rashlađivanje cijele unutrašnjosti kućišta

odnosno da su dovoljno dobri da miču zagrijani zrak sa matične i svih komponenti na njoj

nadalje cirkulacija ide prema gornjem segmentu iz kojeg tri 92mm vuku sve van

 

grubo skicirano

 

mislio sam na noctuine no otvoren sam za sve preporuke

 

Ako cijena nije problem, razmisli o Nexusovim ventilatorima, budući da nisu dobavljivi nego izvana, premda će i Noctua biti izvrsna. Samo pazi koji ćeš model uzimati, ima boljih i lošijih modela - konzultiraj link koji sam ti poslao u prijašnjem postu.

 

Mislim da bi ti bilo bolje da prijeđeš na 120 mm ventilatore, ponajprije zato jer ćeš imati bolji airflow, uz manju buku.

 

Ako je moguće, konstruiraj dvije separirane komore u kućištu. Ogledni primjer ovdje.

15 godina
neaktivan
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

di ima tih nexusa (ako je esterajh u pitanju nije problem )

iskreno ne volim da mi šalju poštom ali ako neide drugačije...

ako se nesmiju navoditi mjesta kupnje po pravilima foruma

daj pošalji privatnom porukom di da ih kupim

nešto sam šunjao po netu i zaključak je da su iznad ili najmanje jednaki s noctuom ovisno o modelu

 

ko to proizvodi uopće pa nemaju ni sajt ili se ne zove nexus

Poruka je uređivana zadnji put sri 31.3.2010 13:21 (f1r3r).
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

To je u biti Yate Loon.

 

Pogledaj listu tu.

 

Što si odlučio glede pravljenja dvije komore u kućištu?

15 godina
neaktivan
offline
RE: Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

di da ih nabavim te nexus-e ili loon-ove

 

ništa od dvije komore

 

nije standardno kućište

 

malo je drugačije definirano

 

e jedno pitanje glede razine buke

 

ako jedan vent za kučište pri radu ima razinu buke npr. 10db kolika je razina buke

ako imamo 3 takva; je li 10db ili 15db ili 30db

 

nekako nisam na čistu s tim

 

pa ako nije problem bih molio objašnjenje

16 godina
odjavljen
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

Nisam ni ja 100% siguran. Duplo glasnije je 3dB više, ali mislim da u ovom slučaju ne možeš direktno zbrajati. Znači, možeš otprilike uzeti da dva ventilatora od 10 dB zajedno rade buku 13dB ukoliko su jako blizu jedan drugom, ali nemaju nikakav utjecaj jedan na drugog. U većini slučaja će buka biti i manja, a u nekim rijetkim slučajevima i veća (ako dolazi do vrtloženja zbog utjecaja jednog ventilatora na drugi).

Buka prilično ovisi o otvorenosti grilja za ventilator i obliku ruba. Najtiše je ako je otvor bez ičega i ako nema nikakvih smetnji protoku zraka.

U životu ne postoje pobjednici, samo preživjeli.
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

ma najbolje ti je uzeti desetku i zaliti betonom zvučnike staviš u wc školjku itd itd

ajde ne prdoklati višeBelji se

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

e, MrBlc

 

razgovarao sam s ovim mojim kaj bi bilo najbolje

 

pokazao mu sve ove poruke i tak to

 

kaže da je dugoročno najsigurniji inox tj. sređeni čelik

 

i za kostur i za stranice

 

kaže neka napravim kostur od 25mm punog čelika ali četvrtastog ne okruglog

 a stranice od 2mm ploča s tim da ako hoću "prednje maske" napravim od 4mm

brušenog inoxa da bi to bilo najbolje

 

kaj da onda radim od čelika kak on kaže?

 

glede spajanja kaže da su najfunkcionalniniji šarafi jer ako će variti onda je to jednom i gotovo

 

a nek si sam odlučim kakve hoću ( kaže da oni tvoji upušteni nisu loša solucija ali da misli da bi

možda bolje izgledali oni šarafi kaj imaju glavu kao polukuglu a pri dnu se polukugla pretvara u

normalnu 6-terokraku maticu; da bi kao kučište izgledalo močniije)

 

bude mi dao da sam radim provrte :-) (ima tam otpada pa nek se prvo vježbam na tim restlovima)

 

rezanje i obradu rubova strojevi rade automatski

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 2.4.2010 13:56 (f1r3r).
 
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

Ako ti inox nije skup i imaš mogučnost obrade kod prijatelja, zašto ne. Jedino računaj da bi takvo kućište moglo biti prilično teško. Samo stranice i kavez bi bili preko 30 kg, a onda još nosaći diskova   i ostalo, pa komponente. Nekako mi se ne ćini praktično, morati ćeš zvati prijatelja da ti pomogne nositi. Mislim da ti je puni četverokut od 25 mm inoxa debeli overkill koji ti samo nepotrebno povećava težinu. 2 mm stranica je već sama po sebi čvrsta, tako da s okvirom ne treba pretjerivati. Ja bih rađe išao na profile.

 

Sad, na što ćeš se odlučiti, ovisi samo o tvojim željama i mogučnostima. Isto vrijedi za šarafe. Uz to šarafi nisu toliko ni skupi, pa možeš uzeti par ovakvih i onakvij i viditi kako bi to izgledalo.

U životu ne postoje pobjednici, samo preživjeli.
 
1 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

pitanje:

 

kako riješiti strujnu izolaciju?

 

neznam kako to najbolje objasniti - kako da najbolje izoliram ploču od kućišta da je ne skurim

                                                         kad uključim računalo

 

jbg. neznam ka da vam objasnim - kad sam prije sto godina slagao računala stavljao sam podloške (mislim kartonske

                                                       koji su dolazili s pločama uz šarafe)

                                                       koji su se stavljali na rupe na limu na koji se montirala ploča, pa je ploča ležala

                                                       praktički na tim podlošcima koji su se stavljali na sve šarafe koji su držali ploču

 

je li to još uvijek vrijedi ili je nekaj novog izmišljeno

 

hvala,

 

pozdrav

 
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?
Možeš i to ,a isto uzemlji kuciste ako se probije struja na kuciste otići će u zemlju
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
odjavljen
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

Možeš koristiti standardne odstojnike od nekog kućišta. Izolacija odstojnika i šarafa je potrebna samo na rijetkim pločama na kojima blizu rupe prolaze vodovi. 99,99% ploča ima metalni prsten oko ruše koji je ili izoliran od ostatka ploče ili spojen na masu.

U životu ne postoje pobjednici, samo preživjeli.
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?

toni 93

 

pojasni kak se to izvede

Poruka je uređivana zadnji put sri 14.4.2010 19:15 (hrvatski.dabar).
 
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?
Na suko uticnicama postoje tri zice,faza,nula i uzemljenje.tebi treba uzemljenje ili skraćeno zemlja.nju trebaš izvući iz uticnice i spojiti na kuciste.to napravis preko suko utikaca,nemoj kopat uticnicu;-).iz šuko utikaca spojis jednu živu na kuciste

Ovo je zaštita kod situacija ako ti struja probije na kuciste,ovo ti neće spasiti komponente ali ako je struja visa od 60 v spasit će te od smrti.stavi još te gume da ti spasi komponente


Ako te još šta zanima samo vici
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
protjeran
offline
Izrada kućišta - čelik, al, mg, cu, ...?
Žicu a ne živu,sorry na duploj poruci ali sam na mobiteli pa nema uredivanja
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice