Joomla - početnički problemi

poruka: 9
|
čitano: 2.416
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
instalirala sam jučer joomlu, totalni sam početnik ali me taj program jako zanima pa se nadam uz pomoć googla i foruma nešto i sama naučit ... naime, jučer mi je prilikom ulogiravanja najnormalnije bio control panel otvoren i lijepo sam mogla sve mijenjati... a danas kada se ulogiram ispadne mi ovo (slika u privitku) i nigdje mi ne nudi mogućnost ulaska na upravljačku ploću da mogu uređivati stranicu ... hvala svima koji pomognu !

0 0 hvala 0
14 godina

Idi na localhost/joomla/administrator sudeći po slici da bi trebala biti ta adresa.

Moj PC  
1 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
Evo mene opet ... sad imam drugi problem ...napravila sam pomoću artisteera template i sejvala ga u zipanom obliku i umetnula ga u joomlu i označila kao default...i kad odem na view page, otvori mi se totalno prazan ekran, sve bijelo bez ičeg tamo ... e sad, ja imam joomlu 2.5. a artisteer ga je stavio za nižu verziju jer mi 2.5 ne nudi ... ima li to možda veze ? iako je javio da je kao sve ok ... ?

0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
Ovo je printscreen prozora ... htjela bi da mi je default ovaj zadnji Viceban_Joomla.... no sad vidim da imam još jedan označen kao default i njega nemogu maknut pa da mi ovaj drugi bude default ... :/

0 0 hvala 0
14 godina

Taj drugi je administracijski predložak, tako da bez brige...

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
Re: Joomla - početnički problemi
no ne mogu nikako obrisat ovaj svoj ... i dalje mi je prazna pozadina .. pokušala sam i u extension manageru obrisat ovaj svoj (koji je očito nekompatibilan sa joomlom 2.5.) ali ne mogu jer je označen kao default, a kad na njega označim ne nudi mi nigdje da ga mogu odznačit da više ne bude default ...
14 godina
neaktivan