Windows update-i

poruka: 7
|
čitano: 8.828
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
Windows update-i

Instalirao sam win7 i posto sam siromasni student nisam si mogao priustiti orginalnu verziju (sto mi je stvarno zao jer uvijek nastojim podrzati proizvodjace software-a - nikad necu prezaliti titan quest :( ).

Tako da sam instalirao krekiranu verziju - koristio sam W7L Anatomy Lecture 2 aktivator koji je to u cas posla krekirao. Zanima me smijem li sad instalirati update koji stalno izlaze jer me strah da me se windows genuine ne docepa ?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
protjeran
Windows update-i

MS ilegalnim Windowsima dopušta skidanje critical patcheva. Za security patcheve nisam siguran.

0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
Windows update-i

Mozes instalirati sve update-ove (osim 1 ili 2) bez beda, koliko se sjecam od izlaska Win 7 bila su 2 update-a koja su sadrzavala taj genuine. Obicno su bila pod oznakom Win 7 based system ali je u opisu s desne strane pisalo da sadrzi to u sebi,tako da obrati pozornost na to. Obicno ti isti update-ovi nisu bili automatski selektirani.

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
Re: Windows update-i
cecenac kaže...

Instalirao sam win7 i posto sam siromasni student nisam si mogao priustiti orginalnu verziju (sto mi je stvarno zao jer uvijek nastojim podrzati proizvodjace software-a - nikad necu prezaliti titan quest :( ).

Tako da sam instalirao krekiranu verziju - koristio sam W7L Anatomy Lecture 2 aktivator koji je to u cas posla krekirao. Zanima me smijem li sad instalirati update koji stalno izlaze jer me strah da me se windows genuine ne docepa ?

Ako siredovan student imas pravo na free win7. Raspitaj se malo na faksu...

13 godina
odjavljen
Windows update-i

Možeš sve skidati i instalirati, ali pazi kod svakog update ti je jedan update koji ti provjerava legalnost. Meni nije do sada bio označeni ali pročitaš što koji update radi

0 0 hvala 0