Mrtvi piksel na ekranu laptopa

poruka: 11
|
čitano: 2.736
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
2 godine
neaktivan
offline
Mrtvi piksel na ekranu laptopa

Pozdrav svima, 

 

Molio bih savjet o tome kako da riješim mrtvi piksel (crni) na ekranu laptopa

Laptop sam naručio i platio danas preko interneta i par sati nakon toga ga preuzeo u poslovnici. Kod paljenja sam u BIOS-u vidio da postoji crni (pretpostavljam mrtvi) piksel u gornjem lijevom dijelu na vidljivim mjestu po sredini.

Zvao sam trgovinu ali su me uputili na servis koji ću zvati sutra. 

Je li netko imao sličan problem pa da može nešto predložiti? Ne bih htio da mi petljaju sa servisom nego da se uređaj zamjeni jer je kupljen neispravan i kvar nije nastao mojom uporabom. Kakva su vaša iskustva s time?

Pada mi na pamet da laptop jednostavno vratim bez obrazloženja jer sam ga kupio online, ali ne znam provjerava li se njegovo stanje i ekran kod povrata. A i ako vratim laptop bez da reklamiram kvar onda će ga takvog dobiti netko drugi.

 

Htio bih ovo riješiti sa što manje zavrzlama, fer za obje strane, ali ne bih htio da me se voza po servisu ili ugrađuje zamjenski ekran.

 

Hvala i pozdrav 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 29.9.2021 23:32 (L_Jelly).
 
0 0 hvala 0
7 godina
offline
Re: Mrtvi piksel na ekranu laptopa
Ako je laptop kupljen na daljinu (online), unutar 14 dana ga je moguće vratiti bez ikakvog razloga uz potpuni povrat sredstava.

Moguće ga je i reklamirati kao DOA/DAP pa vidjeti ide li zamjena za novi.
2 godine
neaktivan
offline
Re: Mrtvi piksel na ekranu laptopa

zvao sam servis i rekao u kakvom je stanju došao laptop, tj. da je tvornička greška, ali su mi rekli da ga moram donijeti da ga oni pošalju u ovlašteni servi koji će onda dati procjenu i odluku ide li zamjena ili ne

nekako me strah da neće odobriti zamjenu pa ću još vidjeti što napraviti

ako se odlučim na povrat bez ikakvog razloga, znaš li provjerava li se stanje vraćene robe? ako ga prilikom povrata upale u dućanu opet će biti problem zbog tog piksela i neće ga htjeti preuzeti

12 godina
offline
Re: Mrtvi piksel na ekranu laptopa

Svaki proizvođač ima koliko mrtvih piksela može biti a da se smatra ispravnim.Ako nemaš dead pixel garanciju sretno s povratkom.

Poruka je uređivana zadnji put čet 30.9.2021 9:16 (bak).
3 godine
offline
Re: Mrtvi piksel na ekranu laptopa
L_Jelly kaže...

zvao sam servis i rekao u kakvom je stanju došao laptop, tj. da je tvornička greška, ali su mi rekli da ga moram donijeti da ga oni pošalju u ovlašteni servi koji će onda dati procjenu i odluku ide li zamjena ili ne

nekako me strah da neće odobriti zamjenu pa ću još vidjeti što napraviti

ako se odlučim na povrat bez ikakvog razloga, znaš li provjerava li se stanje vraćene robe? ako ga prilikom povrata upale u dućanu opet će biti problem zbog tog piksela i neće ga htjeti preuzeti

 Vrati ga bez ikakvog opravdanja unutar 14 dana jer imaš na to pravo i kupi drugi identičan (nadaj se da nema istu grešku). Slanje na servis izbjegni, ja sam to izveo s mobitelom, vratio mi se nakon 43 faking dana tako da..

2 godine
neaktivan
offline
Re: Mrtvi piksel na ekranu laptopa
marushin kaže...
L_Jelly kaže...

zvao sam servis i rekao u kakvom je stanju došao laptop, tj. da je tvornička greška, ali su mi rekli da ga moram donijeti da ga oni pošalju u ovlašteni servi koji će onda dati procjenu i odluku ide li zamjena ili ne

nekako me strah da neće odobriti zamjenu pa ću još vidjeti što napraviti

ako se odlučim na povrat bez ikakvog razloga, znaš li provjerava li se stanje vraćene robe? ako ga prilikom povrata upale u dućanu opet će biti problem zbog tog piksela i neće ga htjeti preuzeti

 Vrati ga bez ikakvog opravdanja unutar 14 dana jer imaš na to pravo i kupi drugi identičan (nadaj se da nema istu grešku). Slanje na servis izbjegni, ja sam to izveo s mobitelom, vratio mi se nakon 43 faking dana tako da..

 tako sam i planirao, da, jer ako ode na servis ko zna koliko će to trajati

nadam se samo da neće raditi probleme s prihvaćanjem povrata

7 godina
offline
Re: Mrtvi piksel na ekranu laptopa
Ako pošalješ laptop onakvog kakvog si ga i dobio (bez ekstremnih oštećenja), nemaju ga razloga niti prava odbiti.

Uglavnom trgovci ne rade probleme s povratom ako je sve okej s proizvodom jer im se ne isplati mučiti s inspekcijom ministarstva ako kupac uputi prigovor.
11 godina
offline
Re: Mrtvi piksel na ekranu laptopa
L_Jelly kaže...

nadam se samo da neće raditi probleme s prihvaćanjem povrata

robogo kaže...
Ako pošalješ laptop onakvog kakvog si ga i dobio (bez ekstremnih oštećenja), nemaju ga razloga niti prava odbiti.

možda bi bilo pametno odnijeti laptop u trgovinu gdje je i podignut i tražiti od trgovca da ga pregleda je li sve u redu i to potpiše na primitku

naime, u ovakvim situacijama često se zna dogoditi da ti umanje povrat love zbog navodnih oštećenja koja se naknadno pojave, sitna ogrebotina i slično 

2 godine
neaktivan
offline
Re: Mrtvi piksel na ekranu laptopa
picajzla0707 kaže...
L_Jelly kaže...

nadam se samo da neće raditi probleme s prihvaćanjem povrata

robogo kaže...
Ako pošalješ laptop onakvog kakvog si ga i dobio (bez ekstremnih oštećenja), nemaju ga razloga niti prava odbiti.

možda bi bilo pametno odnijeti laptop u trgovinu gdje je i podignut i tražiti od trgovca da ga pregleda je li sve u redu i to potpiše na primitku

naime, u ovakvim situacijama često se zna dogoditi da ti umanje povrat love zbog navodnih oštećenja koja se naknadno pojave, sitna ogrebotina i slično 

bio sam baš ovo popodne u trgovini, ali kažu da oni nisu ovlašteni za povrat pa niti za pregled uređaja i moram se javiti odjelu za reklamacije gdje će uređaj peuzeti i kad stignu vidjeti je li sve u redu

imam isprintan obrazac gdje bih volio da potpišu da su preuzeli, ali teško da će ga odmah pregledati ako se već sad čeka i uređaj se ostavlja na procjeni

vidjet ćemo ujutro

 

11 godina
offline
Re: Mrtvi piksel na ekranu laptopa
L_Jelly kaže...

bio sam baš ovo popodne u trgovini, ali kažu da oni nisu ovlašteni za povrat pa niti za pregled uređaja i moram se javiti odjelu za reklamacije gdje će uređaj peuzeti i kad stignu vidjeti je li sve u redu

imam isprintan obrazac gdje bih volio da potpišu da su preuzeli, ali teško da će ga odmah pregledati ako se već sad čeka i uređaj se ostavlja na procjeni

vidjet ćemo ujutro

 

ako su prodavatelji, onda su ovlašteni za bilo kakvu interakciju sa kupcem, odnosno kao prodavatelj su odgovorni za ostvarivanje svih prava potrošača

tamo gdje si preuzeo proizvod morao bi ga moći i vratiti, ali ako taj 'odjel za reklamacije' nije negdje u drugom gradu ili ti nije nezgodno doći do njih, probaj njima vratiti uređaj s uvjetom da pregledaju i potpišu kako je sve u redfu s uređajem i da je preuzet ispravan i neoštećen

 

ako ti nije zgodno predati tom odjelu na koji te upućuju, putovati do njega u drugi grad i slično, vidi ti najprije sa nadležnom službom za zaštitu potrošača - link

probaj nazvati ovaj besplatni broj telefona, objasni situaciju i vidi s njima kako dalje jer te fore kako oni u trgovini nisu nadležni za preuzimanje nekako mi smrde - ako su ovlašteni za prodaju, onda su ovlašteni i za sve ostalo što se tiče odnosa prodavatelja i potrošača, uključujući i povrat robe

 

2 godine
neaktivan
offline
Re: Mrtvi piksel na ekranu laptopa

laptop uspješno vraćen

hvala svima na pomoći

 

u trgovini su rekli da mogu preuzeti uređaj, ali ga svakako prosljeđuju odjelu za reklamacije koji rješava povrate tako da mi je bilo jednostavnije odnijeti ga sam jer je sve u istom gradu

jučer sam poslao mail reklamacijama da želim iskoristiti zakonsko pravo jednostranog raskida ugovora o kupnji i da ću donijeti uređaj

kod preuzimanja su bili korektni, sve su pregledali i nije bilo prigovora

ne znam jesu li vidjeli mrtvi piksel ili ne, ako i jesu pretpostavljam da to ulazi pod "prihvatljivo" odnosno ako je odlukom proizvođača prihvatljivo krajnjem kupcu onda bi trebalo biti i prodavatelju koji preuzima uređaj

 

 

 

 

šaljem par linkova s informacijama koje su meni pomogle, možda će trebati nekome ubuduće pa da je sve na jednom mjestu

 

 

******

EU smjernice za jamstva i povrate

"Ako ste proizvod ili uslugu kupili putem interneta ili izvan trgovine (telefonski, poštanskom narudžbom ili od trgovačkog putnika), imate pravo i otkazati i vratiti tu narudžbu u roku od 14 dana, iz bilo kojeg razloga i bez obrazloženja."

 

Jamstva, otkazivanje i vraćanje kupljene robe - Your Europe (europa.eu)

******

 

 

******

Zakon o zaštiti potrošača - Odsjek IV. - članak 72.

"Potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu u roku od 14 dana."

 

Zakon o zaštiti potrošača - Zakon.hr

******

 

 

******

MINISTARSTVO GOSPODARSTVA - PRAVILNIK O SADRŽAJU I OBLIKU OBAVIJESTI O PRAVU POTROŠAČA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA

Sadrži upute i primjerak obrasca.

 

72 13.06.2014 Pravilnik o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija

******

 

 

******

Vlada RH - Središnji portal za potrošače

Prodaja na daljinu - Središnji portal za potrošače - Prodaja na daljinu (szp.hr)

Što poduzeti u slučaju problema - Središnji portal za potrošače - Imate problem? Što poduzeti? (szp.hr)
Obrazac pisanog prigovora - x1473368706131028_1.doc (live.com)
Prijava Državnom inspektoratu - Državni inspektorat Republike Hrvatske - Podnošenje prijava (gov.hr)
Prijava putem Centralnog informacijskog sustava zaštite potrošača (CISZP) - Prijava (mingo.hr)
Reklamacija proizvoda i usluga s nedostatkom - Reklamacija proizvoda i usluga s nedostatkom - gov.hr

Besplatni potrošački telefon, ponedjeljak, srijeda i petak od 10 do 14 sati - 0800/414-414

******

 

 

 

 

Ono što mi je zanimljivo je EU dvogodišnje jamstvo (Jamstva, otkazivanje i vraćanje kupljene robe - Your Europe (europa.eu)):

"Uvijek imate pravo na najmanje dvije godine besplatnog jamstva, neovisno o tome jeste li robu kupili putem interneta, u trgovini ili poštanskom narudžbom.

To je dvogodišnje jamstvo vaše osnovno pravo. Međutim, nacionalnim pravilima svoje zemlje možete biti i dodatno zaštićeni.

Ako se roba koju ste kupili u EU-u pokaže neispravnom ili ne izgleda ili funkcionira onako kako je bilo prikazano u oglasu, prodavatelj vam je mora besplatno popraviti ili zamijeniti, ponuditi vam sniženu cijenu ili puni povrat novca.

Načelno, moći ćete zatražiti djelomični ili puni povrat novca samo ako robu nije moguće popraviti ili zamijeniti."

 

Ne znam kako to izgleda u praksi i je li netko to koristio.

 

Dio koji pokriva kvarove unutar prvih šest mjeseci:

"Ako vaš proizvod postane neispravan tijekom prvih šest mjeseci, pretpostavlja se da je problem postojao kad ste zaprimili robu, osim ako trgovac može dokazati suprotno. Stoga imate pravo na popravak ili zamjenu bez naknade, a ako se pokaže da je to previše složeno ili skupo, može vam biti ponuđeno sniženje cijene ili povrat novca."

 

 

Nešto lošija vijest je da će od siječnja 2022. svi prijavljeni materijalni nedostatci automatizmom ići na servis, odnosno neće se moći tražiti zamjena uređaja ili povrat novca u slučaju da uređaj ima materijalni nedostatak. Prijedlog je da se gore spomenuti rok od šest mjeseci produži na godinu dana, ali još nije usvojen.

Ali, koliko shvaćam, pravo povrata u 14 dana u slučaju kupnje na daljinu ostaje na snazi.

Jutarnji list - Loše vijesti za potrošače: Nema više zamjene ili povrata novca, roba s greškom prvo na servis

 

 

 

EDIT: Nešto sam zeznuo s formatom linkova pa se ne vide. Svi se mogu pronaći pretragom po točnom tekstu kako je napisano, a ako nekome treba izravno neka mi pošalje poruku.

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 1.10.2021 9:58 (L_Jelly).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice