Pozdrav svima,
Molio bih savjet o tome kako da riješim mrtvi piksel (crni) na ekranu laptopa
Laptop sam naručio i platio danas preko interneta i par sati nakon toga ga preuzeo u poslovnici. Kod paljenja sam u BIOS-u vidio da postoji crni (pretpostavljam mrtvi) piksel u gornjem lijevom dijelu na vidljivim mjestu po sredini.
Zvao sam trgovinu ali su me uputili na servis koji ću zvati sutra.
Je li netko imao sličan problem pa da može nešto predložiti? Ne bih htio da mi petljaju sa servisom nego da se uređaj zamjeni jer je kupljen neispravan i kvar nije nastao mojom uporabom. Kakva su vaša iskustva s time?
Pada mi na pamet da laptop jednostavno vratim bez obrazloženja jer sam ga kupio online, ali ne znam provjerava li se njegovo stanje i ekran kod povrata. A i ako vratim laptop bez da reklamiram kvar onda će ga takvog dobiti netko drugi.
Htio bih ovo riješiti sa što manje zavrzlama, fer za obje strane, ali ne bih htio da me se voza po servisu ili ugrađuje zamjenski ekran.
Hvala i pozdrav