Napuštanje mjesta stanovanja zbog novog posla
- poruka: 45
- |
- čitano: 13.303
- |
- moderatori:
vincimus
Da li bih napustio dom radi puno bolje plaćenog novog posla? Hm... Da nisam u braku i da ne očekujem dijete... Vjerojatno bih. Sada... Hm.

Ja sam osobno imao priliku živjeti i raditi u SAD-u pet mjeseci (dva u Minnessoti i tri u New Yorku). To je bilo 2005 godine. Tada sam još bio student. Radio sam poslove pizzmajstora, u moving company, zaštitar, više manje fizičke poslove jer sa tamo naša naobrazba ne priznaje. Moram priznati da sam ostao šokiran jednostavnošću života Amerikanaca. Ne zamaraju se oni nikakvim političkim pitanjima kao mi. Koliko radiš toliko novaca imaš, što više radiš to ti taj sustav više novaca trpa u tebe (za 10tak sati zarada 150 dolara, a 150 dolara je kao 1000-1500 kn u nas). Svaki smješak, svaki rad se plaća. Ono što mene tamo nije zadržalo je to što je socijlizacija ljudi pomalo zapostavljena, psihijatri su im najbolji prijatelji. Na odlazak na kavu poslije posla zaboravi. Tako se je vratih u našu rvatsku, završih ekonomski fakultet plaća mi je ok za hrvatski standard (5.000 - 6.000 kn), ali nedovoljna za potpuno osamostaljenje od staraca, neki će reći puno ali brate što imaš danas sutra u EU sa 850 €. Ali problem je što se sve manje viđam sa prijateljima jer većina od njih rade od 8-18.00. Znači, sve se manje družim sa prijateljima, a ne zarađujem toliko da si plaćam "psihijatra", ako me shvaćate. I da fast food iliti junk food u Americi jedu samo siromašni ljudi dok standardan Amerikanac kuha i jede što i Europljanin. Stoga i dalje je Amerika Amerika, je..š administrativnu Europu.
I da fast food iliti junk food u Americi jedu samo siromašni ljudi dok standardan Amerikanac kuha i jede što i Europljanin. Stoga i dalje je Amerika Amerika, je..š administrativnu Europu.