Ekonomija - Poslovna informatika

poruka: 14
|
čitano: 32.746
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Ekonomija - Poslovna informatika

Bok svima,

 

trenutno sam student ne Ekonomskom fakultetu te završavam preddiplomski studij smjera Poslovne informatike. Planiram ići i na diplomski studij (ukoliko bude besplatan) također, smjer poslovne informatike pa me zanimaju neka iskustva onih koji su upravo to završili i trenutno su negdje zaposleni. Koliko teško je naći posao? Dali poslodavci uopće prepoznaju Poslovnu informatiku kao dio ekonomije? Gdje se može naći posao (pri tome mislim na kojem mjestu se može zaposliti u nekoj tvrtci?

 

Eto bilo mi mi izuzetno drago kada bi netko podjelio iskustva sa meni sličnima....

 

Hvala svima!

Mrav radi i tegli i od njega nije poastalo ništa a majmun se zezao po drveću i od njega je postao čovjek!
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Ekonomija - Poslovna informatika

Nazalost ja ti necu odgovorit na tvoje pitanje ali mene zanima jeli Poslovna informatika tezak faks...znam da se nakon 1 semestra opredjeljujes gdje ces ici ali me zanima tvoje iskustvo...jel moram biti informaticki jako obrazovan i prije nego li upisem taj faks..jezici??..sve sto mi mozes rec a da je korisno

 

hvala unaprijed..

16 godina
neaktivan
offline
RE: Ekonomija - Poslovna informatika
dr.House2222 kaže...

Bok svima,

 

trenutno sam student ne Ekonomskom fakultetu te završavam preddiplomski studij smjera Poslovne informatike. Planiram ići i na diplomski studij (ukoliko bude besplatan) također, smjer poslovne informatike pa me zanimaju neka iskustva onih koji su upravo to završili i trenutno su negdje zaposleni. Koliko teško je naći posao? Dali poslodavci uopće prepoznaju Poslovnu informatiku kao dio ekonomije? Gdje se može naći posao (pri tome mislim na kojem mjestu se može zaposliti u nekoj tvrtci?