XNA - Texture2D objekti izvan Game klase

poruka: 3
|
čitano: 1.686
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
XNA - Texture2D objekti izvan Game klase

Za Texture2D objekte praviti treba konstruktoru prosljediti GraphicsDevice objekt. Taj objekt je jedino dostupan u klasi koja nasljeđuje Game. Zar ja tu nešto krivo koristim ili?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: XNA - Texture2D objekti izvan Game klase

nije mi bas jasno sta pitas!!!

vjerovatno mislis napraviti neku svoju klasu koja ce sadrzavati neki Texture2D i onda nju crtati u game klasi !?

Na sami pocetak game klase stavi

MojaKlasa mojaklasa;

pa u Initialize metodi gme klase inicijaliziraj mojaklasa

mojaklasa=new MojaKlasa();//Konstruktor sam napravi  i vidi sta ti treba

u svojoj klasi napravi ovu metodu koja prima content menager

loadContent(ContentMnager cm)

{

tvojtexture2D=cm.LoadContent<"imeSlikeIzContenta">;

 

}zatim u glavnoj game klasi u LoadContent metodi pozovi ovu gore metodu za svoju klasu te joj proslijedi content menager game klase

mojaklasa.loadContent(this.Content);

i evo ga tvoja textura u tvojoj klasi koristi sliku iz Contenta

u tu svoju klasu napravi metodu draw koja prima SpriteBatch objekt

draw(SpriteBatch sb)

{

    sb.draw();//nacrtas kako zelis koristeci vektore,rotaciju,skaliranje ili sta vec ti treba

}zatim u Draw metodi game klase pozoves ovu metodu

mojaklasa.draw(this.spriteBatch);

vlastoručni potpis
15 godina
neaktivan
offline
Re: XNA - Texture2D objekti izvan Game klase
karaandrijan kaže...

nije mi bas jasno sta pitas!!!

vjerovatno mislis napraviti neku svoju klasu koja ce sadrzavati neki Texture2D i onda nju crtati u game klasi !?

Na sami pocetak game klase stavi

MojaKlasa mojaklasa;

pa u Initialize metodi gme klase inicijaliziraj mojaklasa

mojaklasa=new MojaKlasa();//Konstruktor sam napravi  i vidi sta ti treba

u svojoj klasi napravi ovu metodu koja prima content menager

loadContent(ContentMnager cm)

{

tvojtexture2D=cm.LoadContent<"imeSlikeIzContenta">;

 

}zatim u glavnoj game klasi u LoadContent metodi pozovi ovu gore metodu za svoju klasu te joj proslijedi content menager game klase

mojaklasa.loadContent(this.Content);

i evo ga tvoja textura u tvojoj klasi koristi sliku iz Contenta

u tu svoju klasu napravi metodu draw koja prima SpriteBatch objekt

draw(SpriteBatch sb)

{

      sb.draw();//nacrtas kako zelis koristeci vektore,rotaciju,skaliranje ili sta vec ti treba

}zatim u Draw metodi game klase pozoves ovu metodu

mojaklasa.draw(this.spriteBatch);

  Sve je to meni jasno, ali ja sam zelio napraviti klasu koja ti van pljune gotovu texturu. Dakle ta klasa napravi Color[ , ] i onda od tog texturu i to ti returna ili tako nešto.   U buduće ću napraviti da returna Color[ , ] a onda u load content napravi s tim texturu.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice