Za Texture2D objekte praviti treba konstruktoru prosljediti GraphicsDevice objekt. Taj objekt je jedino dostupan u klasi koja nasljeđuje Game. Zar ja tu nešto krivo koristim ili?
XNA - Texture2D objekti izvan Game klase
- poruka: 3
- |
- čitano: 1.685
- |
- moderatori:
Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
nije mi bas jasno sta pitas!!!
vjerovatno mislis napraviti neku svoju klasu koja ce sadrzavati neki Texture2D i onda nju crtati u game klasi !?
Na sami pocetak game klase stavi
MojaKlasa mojaklasa;
pa u Initialize metodi gme klase inicijaliziraj mojaklasa
mojaklasa=new MojaKlasa();//Konstruktor sam napravi i vidi sta ti treba
u svojoj klasi napravi ovu metodu koja prima content menager
loadContent(ContentMnager cm)
{
tvojtexture2D=cm.LoadContent<"imeSlikeIzContenta">;
}zatim u glavnoj game klasi u LoadContent metodi pozovi ovu gore metodu za svoju klasu te joj proslijedi content menager game klase
mojaklasa.loadContent(this.Content);
i evo ga tvoja textura u tvojoj klasi koristi sliku iz Contenta
u tu svoju klasu napravi metodu draw koja prima SpriteBatch objekt
draw(SpriteBatch sb)
{
sb.draw();//nacrtas kako zelis koristeci vektore,rotaciju,skaliranje ili sta vec ti treba
}zatim u Draw metodi game klase pozoves ovu metodu
mojaklasa.draw(this.spriteBatch);
nije mi bas jasno sta pitas!!!
vjerovatno mislis napraviti neku svoju klasu koja ce sadrzavati neki Texture2D i onda nju crtati u game klasi !?
Na sami pocetak game klase stavi
MojaKlasa mojaklasa;
pa u Initialize metodi gme klase inicijaliziraj mojaklasa
mojaklasa=new MojaKlasa();//Konstruktor sam napravi i vidi sta ti treba
u svojoj klasi napravi ovu metodu koja prima content menager
loadContent(ContentMnager cm)
{
tvojtexture2D=cm.LoadContent<"imeSlikeIzContenta">;
}zatim u glavnoj game klasi u LoadContent metodi pozovi ovu gore metodu za svoju klasu te joj proslijedi content menager game klase
mojaklasa.loadContent(this.Content);
i evo ga tvoja textura u tvojoj klasi koristi sliku iz Contenta
u tu svoju klasu napravi metodu draw koja prima SpriteBatch objekt
draw(SpriteBatch sb)
{
sb.draw();//nacrtas kako zelis koristeci vektore,rotaciju,skaliranje ili sta vec ti treba
}zatim u Draw metodi game klase pozoves ovu metodu
mojaklasa.draw(this.spriteBatch);
Sve je to meni jasno, ali ja sam zelio napraviti klasu koja ti van pljune gotovu texturu. Dakle ta klasa napravi Color[ , ] i onda od tog texturu i to ti returna ili tako nešto. U buduće ću napraviti da returna Color[ , ] a onda u load content napravi s tim texturu.