BITNO
obavezno staviti rezu monitora na 1024x768
inače ne valja.
ovo je replika maila koji sam već poslao par frendova i dobio neke blesave razlike fps-a
inače , zaboravio , sam napravio fps counter s win query perfomance ... uglavnom 100% točno.
opengl je 2.1 tak da ako tko i ima stariju mašinu , moralo bi dignuti ovo.
a = lijevo
d = desno
m = pucanje
escape = izlaz iz igre
Ovo je samo proba , odnosno nastavak nečeg što sam iskodiro prije 2 godine ali igrom slučaja i nedostatkom vremena zanemario a sad odlučio finalizirati.
os : win
jezik : c++
gui : Qt 4.6
render : openGL
Raspakirati i pokrenuti na exe BORG_INVADERS , igrati po volji , dati da te pogodi metak.....
Prvih 2 sekunde u gornjem lijevom uglu su brojevi pa pokrenuti 3 – 4 puta i vidjeti oko koje se brojke vrte pa bih samo molio sljedeće : oko koje se brojke vrti fps kod vas i koja je mašina (cpu , grafa).
Ne zanima me konkretno mišljenje o izvedbi i izgledu igre već samo ova dva parametra jer je treba dovršiti a te 2 prve sekunde sam kodirao real time kalibraciju neophodnu da omogući ugodan i ravnomjeran fps na rasponu od smeća kompjutera do 2012 i to mi je ključno jer mi tajmer na bazi te 2 sekunde definira krajnje postavke.
Ako ima se volje link:
http://www.datafilehost.com/download-f5c7651b.html
Hvala svima koji će postati zamoljeno.
Hobi projekt : space invaders molim testing
- poruka: 5
- |
- čitano: 2.341
- |
- moderatori:
Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
836
Pentium G850
GTS 450
@Asta
@rustweaver (poslao na pm)
ovdje nemaš post pa sam ti hvala lupio
na http://www.bug.hr/forum/topic/programiranje/programiranje-c-pitanja-odgovori/98845.aspx?page=107&jumpto=3156410&sort=asc&view=flat
Hvala na podacima
Hvala i
@xxxmitoxxx
@TracerCPP
@captain_soap_McTawish
@kikicacool
Veli Bjarne:
"How to test?" is a question that cannot be answered in general. "When to test?" however, does have a general answer: as early and as often as possible.
Stroustrup, Bjarne
U gužvi sam i na poslu i privatno tako da nikako uloviti tjedan dana i full radno vrijeme posvetiti finalizaciji.Uglavnom , ovaj mi je fps bio važan. Kad ulovim više to vrijeme završiti , postat ću cijelu stvar na tracerovu temu : vaši radovi. Budem stavio i source pa će onaj koga zanima vidjeti zašto mi je to trebalo.
@captain_soap_McTawish
veli Bjarne još
If it doesn't compile on my computer - it doesn't exist.
Vidim ti si na linuxu pa kad bude gotovo , postat ću source i pro. file tako da onaj koga zanima na linuxu neka samo kompajla i za 5 min. je linux version gotova.
@captain_soap_McTawish
veli Bjarne još
If it doesn't compile on my computer - it doesn't exist.
Vidim ti si na linuxu pa kad bude gotovo , postat ću source i pro. file tako da onaj koga zanima na linuxu neka samo kompajla i za 5 min. je linux version gotova.
Imam i sedmicu u dualbootu koju koristim rijetko, pa sam probao i rezultat mi je:
163
Ati Radeon HD 2600 Pro
Intel Core 2 Duo E6300 1,86Ghz
@captain_soap_McTawish
veli Bjarne još
If it doesn't compile on my computer - it doesn't exist.
Vidim ti si na linuxu pa kad bude gotovo , postat ću source i pro. file tako da onaj koga zanima na linuxu neka samo kompajla i za 5 min. je linux version gotova.
Imam i sedmicu u dualbootu koju koristim rijetko, pa sam probao i rezultat mi je:
163
Ati Radeon HD 2600 Pro
Intel Core 2 Duo E6300 1,86Ghz
konkretno , zbog ovakvih podataka sam i otvorio temu.
Npr , na jednom testu komp asus ee , znači jako loš cpu , gpu... vrti 110
kod tebe na 20 x boljoj mašini ide 163.
kod mene na ati dual 3.0 ghz , gpu radeon 1950 ide cca.950
.
kod rustweavera (kontaktirali sinoć pm-ovima ) ide oko 500 , što je i ok jer mi je postao konfiguraciju te sam nekako mogao i sam napamet znati taj broj samo da mi je konf. bila poznata.
Asta vrti blizu 900 , bilo je za očekivati po konf.
Uglavnom , i na 163 i 500 i 950 igra će raditi istom brzinom jer je i više nego dovoljno za dobar framerate. Tako i tako , u prve 2 sekunde tajmer radi na clocku 1 milisekunde i mjeri uzastopce fps narednih 2 sek.
nakon toga , kodirao sam jednostavno da kao referencu uzimam full clock spped 1000 / sec. odnosno podijeli se 1000 / 163 i tim faktorom ubrzam kretnje odnosno cijeli game tako da svima izgleda isto.
Kurioziteta radi me samo zanimalo zašto u ipak manjem slučaju probi dolazi do prevelikih razlika u fps-u a riječ je o boljim mašinama od onih koji igru vrte brže.
Eto recimo tvoj mi 163 spada u tu kategoriju.
cpu i grafa su ti po meni da bi išlo do ne znam 500 na više a ispada samo 50% bolje od asusa ee koji pojedeš prije spavanja.
No dobro , polako slažem sliku i final kad stignem napraviti će raditi istovjetno bez obzira na mašinu.
To je main gold. Nekako hebeš stvar koja radi samo ako imaš dot net 2.0 , plave oči , kompjuter u kuhinji na sudoperu , grafu ati , win45 itd... (ovo je karikatura).
Stvar mora raditi isto na svakoj mašini koja ima iole dobar cpu , grafu(znači openGL cca 2.1 ).
Ma iskreno , nisam se mislio raspisati ovoliko ali jednostavno kad sam počeo pa da i objasnim bar ponešto do kraja.
ŠTO veći fps mi osigurava apsolutni SMOOTH pri kretanju objekata po ekranu odnosno iako imaš 163 i sve radi vjerojatno ok , slika i zvuk , doživljaj je na 950 skroz fluidan , brod plovi s lijeva na desno i obratno itd... ljepše premda obje verzije obavljaju zadaću kako treba.
To mi je i svrha testa bila.
Velika većina testova je pokazala ono što sam i očekivao (95%) ali eto ovih 163 ide u 5% neočekivanog.
Je li razlog jer vrtiš u sedmici , pa se nešto spojeb.lo u kompatibilnosti s mojih xp , da li si limitirao vsync , da li možda cpu i nije toliko jak koliko mi se čini na prvu itd...itd..itd...
Svrha testa mi je bila upravo to , predvidjeti moguće zapreke i deploy-ati full robustan app bez obzira na neke u krajnjoj liniji lako moguće riješive limitacije.