DX i OGL u Enginu

poruka: 9
|
čitano: 1.571
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
protjeran
offline
DX i OGL u Enginu

Tražim način kako impementirati OpenGL i DirektX u rendering engine. Tako da u konfiguraciji mogu odabrati koji API želim koristiti, kao u većini modernih igara.

Ne znam dali koristiti Factory pattern s globanim rendering interfaceom ili funkcije za rendering implementirati na razini 3D objekta.

Prvi način mi se čini čišći i fleksibilniji.

Ali me zanimaju druga mišljenja ili eventualni linkovi na primjere koji koriste oba APIja.

Programko programko.bloger.hr
 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: DX i OGL u Enginu

http://developer.nvidia.com/page/tools.html

Za Developer iz nVidia u US&A na Stranici sa Alatima

naravno za 3d.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 3.4.2009 8:54 (braindozer).
17 godina
offline
RE: DX i OGL u Enginu
braindozer kaže...

http://developer.nvidia.com/page/tools.html

Za Developer iz nVidia u US&A na Stranici sa Alatima

naravno za 3d.

 

 
Kakve to ima veze s pitanjem?
17 godina
protjeran
offline
RE: DX i OGL u Enginu
braindozer kaže...

http://developer.nvidia.com/page/tools.html

Za Developer iz nVidia u US&A na Stranici sa Alatima

naravno za 3d.

 

 Hvala, al to nije to osim ako ima u NVIDIA SDK primjerima opisano kako oni preporučuju izvesiti patterne za slabu vezu između game engina i njegovog rendering engina. BTW. u Irrlichtu postoji točno pattern koji me zanima, al sam tražio bare bone primjer. 
Programko http://programko.bloger.hr
Poruka je uređivana zadnji put pet 3.4.2009 19:40 (Programko).
16 godina
protjeran
offline
DX i OGL u Enginu

Staće ti OpenGL.

Koristi samo DX jer imas puno više izbora i prostora kad koristis DX10.

Procesor: Intel Dual Core E5200 2,5Ghz 2MB L2 Cache Matična Ploča: BIOSTAR G31-M7 TE RAM: 2GB Kingmax DDR2 800Mhz Grafička Kartica: Club3D Radeon HD4550 512DDR3 Hard Disk: Hitachi 320GB 7200 o/min 8MB Monitor: Samsung 923NW 19' Widescreen
 
0 0 hvala 0
17 godina
offline
RE: DX i OGL u Enginu
kavasaki kaže...

Staće ti OpenGL.

Koristi samo DX jer imas puno više izbora i prostora kad koristis DX10.

 Potpisujem. A i DX11 je iza ugla...
Think locally, act globally...
17 godina
protjeran
offline
RE: DX i OGL u Enginu

Ne shvaćaš bit problema, a to je da Game engine bude neovisan o rendering dijelu engina. Nije bitno je OpenGL, DX8, DX11 ili sam ja implementirao svoj API

Programko http://programko.bloger.hr
17 godina
offline
RE: DX i OGL u Enginu
Programko kaže...

Ne shvaćaš bit problema, a to je da Game engine bude neovisan o rendering dijelu engina. Nije bitno je OpenGL, DX8, DX11 ili sam ja implementirao svoj API

 Jesi siguran da to itko vise radi? DX8 se toliko razlikuje od DX10/DX11 da bi to morao raditi na jako visokoj/apstraktnoj razini, sto bi znacilo da bi na kraju imalo vrlo lose optimiziran kod i prilicno lose performanse.
Mislim da se u danasnje vrijeme rade pravi portovi, gdje se komad koda zamjeni s drugim i optimizira za pojedinu platformu.
Think locally, act globally...
16 godina
neaktivan
offline
DX i OGL u Enginu

Majko mila.. Luka kak ti tu s njima izdrzis?

Decki aj drzite se vi kalkulatora i uhvatite se game makera..prekinite prodavat maglu jedni drugima,pa ljudi vam se smiju...

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice