Vidim tu puno zahtjeva za koje prijenosno računalo odabrati pa bih htio pomoći svima tko je u nedoumici.
Nakon par godina korištenja različitih prijenosnika pred 2 mjeseca sam kupio prijenosnik s kojim sam konačno zadovoljan.
Budući da sam student s "limited" buđetom tražio sam najbolje za lovu koju ću dati.
Prijenosnik o kojem govorim je ACER ASPIRE 5738
Postoji puno verzija ovog prijenosnika. Konkretno ja sam kupio acer 5738ZG i to je ona koju preporučam.
Specifikacije - iako ovise o točnom modelu kojeg čete kupiti za oko 4000 kuna možete dobiti ovo:
CPU: Pentium Dual Core T4300Clock Speed (GHz): 2.1Cache: 1MBFSB (MHz): 1066
Screen: 15.6" WXGA (u rezoluciji - 1366 * 768 - to vam je HD ready rezolucija)
Graphics: ATI Radeon HD 4570Graphics Memory: 512M-DDR3 (64*16*4)
RAM Slot 1: 2GB i ram slot 2: 2GB - to je ako uzimate verziju s 4 GB koju bi preporučao
HDD 1: 500GB
Optical Drive: 8x DVD-RW
Wireless: Acer Nplify 802.11b/g/Draft-N
Battery: 6 Cell
WebCam: 0.3M DV
Weight (KG): 2.8
Unit Dimensions (mm): 383 (W) x 250 (D) x 26/37 (H) mm
5-in-1 card reader (SD, MMC, MS, MS PRO, xD)
Four USB 2.0 ports
HDMI port with HDCP support
External display (VGA) port
Headphone/speaker/line-out jack with S/PDIF support
Microphone-in jack
Line-in jackEthernet (RJ-45) port
Modem (RJ-11) portDC-in jack for AC adapter
Bluetooth
Postoji još 5738DG - to vam je zapravo onaj koji je bio u prošlom broju Buga s 3D zaslonom - nebi ga preporučio jer košta više od 500 kn više za mogućnost koju nećete previše koristiti.
5738PG koja vam daje mogućnost ekrana koji je osjetljiv na dodir - kupite ovaj samo ako ćete sigurno koristiti tu mogućnost i ako vam ne smetaju otisci prstiju po ekranu :)
5738Z - ova verzija ima integriranu grafičku na matičnoj ploči (čitaj: lošu) - ova verzija je za one koje se ne žele igrati na računalu
Zbog čega je ovaj prijenosnik dobar: