Robotska ruka

poruka: 31
|
čitano: 15.431
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Robotska ruka

Gleda sam neke robotske ruke pa sam odlucia napravit jednu ali sam pocetnik.

Da li ima netko tko ima nacrt za nju i zna gdje se djelovi mogu nabavit.mozda zna  i za neku dobru knjigu.

Molim vas.

RazorNapster
14 godina
neaktivan
offline
Robotska ruka

itko

RazorNapster
14 godina
protjeran
offline
Robotska ruka

Ja sam je slagao sa Fishertechnik kockicama, prejednostavno i precool..

 

14 godina
neaktivan
offline
Robotska ruka

Hmm.di ih ima uzet i dali se upravlja preko racunala.Jesu li dovoljno snazne da podignu nesto npr.joystcik ili nesto slicne tezine

RazorNapster
14 godina
protjeran
offline
Robotska ruka

nezz di se daju nabavit, upravljati ih mozes preko svoga joysticka (kojega napravis) i preko kompa, za to imas sucelje robo pro, ali ima i paralelno koje ti radi direktno.

a ovo podizanje ti ovisi o jacini motora najvise.

 

14 godina
protjeran
offline
Robotska ruka

možeš programirati za ruku u qbasicu.

Sk8er Boi
14 godina
neaktivan
offline
Robotska ruka

Znam da se moze programirati u qbasic-u al sam na visti pa nesto ne zeli,ali dali netko ima shemu ili nacrt za robotsku ruku,najvise me muci saka,ali bih tia znat kako su rijeseni zglobovi,ne zelim da ta ruka ispadne neki klimavi shit,

Moolim vas pomozite

RazorNapster
14 godina
protjeran
offline
Robotska ruka

nemožeš upravljati direktno iz qbasica moraš imati još jedan dodatni program za sve windowse ali neznam kak se zove

Sk8er Boi
14 godina
neaktivan
offline
Robotska ruka

fala vam puno nasa sam izvrsnu stranicu i sve mi je jesno evo za kraj kako ce izgledat

RazorNapster
14 godina
protjeran
offline
Robotska ruka

Mozes u robo pro-u..Ili si kupi arduino i s njega mozes sve kontrolirati, + moras si kupiti motore i materijal.

14 godina
neaktivan
offline
Robotska ruka