Informacije Oko Protis Situacije

poruka: 91
|
čitano: 5.979
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Pozdrav ekipa, 

 

imam jednu situaciju sa Protis.hr. Naime kod njih sam prije 15mj. kupio 6900xt za 11000kn. 

Kartica je prosli mjesec riknula te su mi rekli da je ne mogu popraviti. Ponudili su mi

zamjenu da odaberem neke artikle s njihove stranice u cijeni. Ja sam ih trazio povrat novca

rekli su da moze ali da to moze trajati do 30 dana. 

 

Ja sam platio GPU jednokratno karticom. Poslali su zahtjev u RBA da se stornira transakcija te da se u potpunosti

izvrsi povrat sredstava.

 

Kazu mi nakon 30 dana da imaju poteskoca sa RBA(njihov je pos preko kojeg je napravljena transakcija) te da 

ljudi iz RBA nisu sigurni jeli moguce napraviti povrat sredstava na transakcije starije od 13mj te trenutno provjeravaju jeli to moguce.

 

Decko iz protisa  mi je rekao da vjerojatno nece biti nista od toga te da mi oni ne mogu direktno uplatiti te pare van njih jer bi mogli

imati probleme sa poreznom. Kaze da ne moze niti zeli jer ne zeli riskirati posao zbog toga. 

 

Ponudili su mi opciju da mi ostane lova kod njih te da kupim next gen sad kad dode i jos sta hocu ili da mi daju zamjenu jer povrat ne mogu izvrsiti

ako ih RBA odbije.

 

Meni bi najvise odgovarao povrat sredstava, jeli postoji jos koja mogucnost?

 

Imate li kakva iskustva s necim slicnim i imate li kakav savjet ? Hvala :) 

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Poruka je uređivana zadnji put čet 15.9.2022 17:35 (Bloodraven).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
online
Re: Informacije Oko Protis Situacije

Ne može se "stornirati" transkacija od prije 13 mjeseci. To da se odobri neki povrat od strane banke s kojom Protis radi je jedna stvar, ali se ne može sigurno "stornirati". Što se tiče činjenice da bi ti keš, a ne nešto drugo, mislim da tu po zakonu nisi u poziciji da postavljaš uvjete, odnosno da im to zakonodavac omogućuje. Nisam sad siguran 100%, naći će se kolga koji znaju 

11 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Ne znam šta nisi zadovoljan ovom ponudom? Kupiš istu grafu koja je sad puno jeftinija i imaš nekoliko soma za druge stvari...

U krajnjem slučaju, uzmeš artikl i prodaš na njuškalo

Moj PC  
0 2 hvala 0
14 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Bloodraven kaže...

Meni bi najvise odgovarao povrat sredstava, jeli postoji jos koja mogucnost?

 

 

Onda traži to i gotovo.

13 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Kakva glupost, oni rade storno računa i nalog banci da izvrši povrat sredstava. Takvih situacija sam imao masu na poslu. Administracija iza cijele procedure te nema šta zanimati. Nebitno radi li se o 11 ili 11k kn nema prepreke da ti se to odradi. Ako hoćeš cash nagazi ih i ima da ti vrate pare. Kod mene u firmi cijela procedura ovisi isključivo o banci, o tome koliko oni brzo odrade povrat. Naravno pod uvjetom da trgovac odradi svoje "momentalno".
If you try and don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie.
Moj PC  
4 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
MENIT kaže...
Kakva glupost, oni rade storno računa i nalog banci da izvrši povrat sredstava. Takvih situacija sam imao masu na poslu. Administracija iza cijele procedure te nema šta zanimati. Nebitno radi li se o 11 ili 11k kn nema prepreke da ti se to odradi. Ako hoćeš cash nagazi ih i ima da ti vrate pare. Kod mene u firmi cijela procedura ovisi isključivo o banci, o tome koliko oni brzo odrade povrat. Naravno pod uvjetom da trgovac odradi svoje "momentalno".

 Kakav povrat tj nalog preko banke ti možeš radit unatrag PETNAEST MJESECI???

Na kojem to pos-u možeš ić u rikverc s transakcijama i stornirati ih nakon zaključenja smjene?

Ajd ak idete pomoć čovjeku, bar ne bulaznite, nego pomozite konkretno.

Da, on može tražit povrat, ali ne na takav način, kakvo storniranje računa starog 15 mjeseci, kakav povrat iz banke za transakciju staru (opet ponavljam) PETNAEST mjeseci, helou?!!? Izdan račun, fiskaliziran, plaćen pdv iz njega, pos zaključio smjenu taj dan. Nema tu više nikakvog storniranja ljudi božji, samo zahtjev za povrat sredstava (obrazac) i trgovina sa svog poslovnog računa plaća iznos. Nikakvi storno-i ni nalozi banci nakon faking 15 mjeseci.... Šta sve neću pročitat....

2 godine
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Svakako ima pravo ba povrat sredstava, ali ja da sam u njegovu situaciju bih kupio graficku i jos ostane para za procesor itd xD
 
0 1 hvala 0
6 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Pricaju mu bajke oko storniranja....

Nikakav pos, rba, kuratz palatz....

Kako kolega rece, novci se vracaju s racuna firme..... Kako oni povrat knjigovodstveno rjesavaju nije problem kupca.... Ali sigurno ne rjesavaju storniranjem transakcije...

Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
11 0 hvala 3
14 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Pitam zato sto se zbilja ne razumijem u mogucnosti koje imam i slicno pa ukoliko netko ima iskustva ili kakve

informacije.

 

Gospodin iz protisa je zbilja vrlo pristojan i azuran, dugogodisnji sam njihov kupac i imam samo dobre rijeci za njih. 

 

Poslano mi je ovako : 

 

Oni su poslali zahtjev za storno POS transakcije iz privitka u punom iznosu. Stavili

su me u CC. Banka je onda njima poslala - Povratno se javljaju da jos uvijek cekaju

odogovor njihovog procesora. Povrate na tako stare transakcije jos nisu radili u sustavu te nisu

sigurni da li ce to biti moguce 

 

Onda su mi danas poslali :

 

Da Banka to i dalje provjerava. Da Iskreno ne vjeruju da će to proci sa strane banke. 

Rekli su mi da mi ne mogu i ne smiju vratiti sredstva na bilo koji drugi nacin. (obično nas porezna uprava mrko gleda za takve stvari ) Su stavili kao obrazlozenje.

 

Dali su mi 3 opcije

 

  1. Čekati dok definitivno ne jave da ne mogu napraviti povrat.
  2. Mogucnosti „ostavljanja sredstva“ kod njih pa će to prebiti kada izađe nova serija 
  3. Mogu preko uvoznika ponuditi jednu od zamjena: - 2 random 6900xt kartice. 

 

I kaze da je iskljucivo njihova dobra volja omoguciti mi povrat sredstava.

 

Nisam bahat niti nista, meni bi osobno najvise odgovarao povrat sredstava i ako postoji bilo kakav nacin za to

naravno da bi ga napravio. Ukoliko ne postoji druga opcija bi mi bila najbolja. Treca je koma. 

 

Ono sto mene zapravo interesira jeli to uobicajen proces i trebam biti sretan s 2. opcijom ili je moguce izvuci lovu.

 

Lp

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
online
Re: Informacije Oko Protis Situacije

"I kaze da je iskljucivo njihova dobra volja omoguciti mi povrat sredstava." - ja mislim da je to i točno tako da ne vidim način da ti njih tjeraš ili ucjeniš na nešto što njih zakonodavac ne obvezuje. 

 

14 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Ukoliko je tako, bit cu vrlo zadovoljan sa opcijom broj 2.

 

Samo sam htio provjeriti jeli zbilja tako. 

 

Hvala ekipa. Kao uvijek. 

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
online
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Bloodraven kaže...

Decko iz protisa  mi je rekao da vjerojatno nece biti nista od toga te da mi oni ne mogu direktno uplatiti te pare van njih jer bi mogli

imati probleme sa poreznom. Kaze da ne moze niti zeli jer ne zeli riskirati posao zbog toga. 

Storno nije moguć nakon toliko vremena, ali ti mogu isplatiti novce na tvoju karticu s kojom si platio prvi put, isti k... drugo pakovanje. 

6 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Povrat novca je zadnja opcija, ako ti nisu u mogucnosti ponuditi nista drugo - karticu istih performansi, ili nesto po dogovoru
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
2 1 hvala 0
11 godina
online
Re: Informacije Oko Protis Situacije
itomic009 kaže...

"I kaze da je iskljucivo njihova dobra volja omoguciti mi povrat sredstava." - ja mislim da je to i točno tako da ne vidim način da ti njih tjeraš ili ucjeniš na nešto što njih zakonodavac ne obvezuje. 

 

Da to je točno, ali isto tako je točno i zakonom određeno sljedeće:

 

Zakon o trgovini

Čl. 16.a

 

(1) Trgovac koji stavlja na tržište tehničke proizvode, motorna i druga vozila, njihove dijelove dužan je osigurati jamstveni list.

 

(2) Trgovac iz stavka 1. ovoga članka dužan je, tijekom jamstvenog roka, osigurati servis i rezervne dijelove za proizvode iz stavka 1. ovoga članka.

 

Kazna za kršenje ovog zakona je od 4.000kn do 250.000kn.

Poruka je uređivana zadnji put čet 15.9.2022 21:52 (mzopg).
9 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Protis nikada pa ni onda!
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije

-pričaju priče.. imaš kvar, jamstvo, ili popravak ili zamjena (novo, novi račun+jamstvo) ili povrat po računu.

-to je knjigovodstveni storno, ne storno transakcije banke.. nego stanje, povrat roba-novac.. jednostavno na tvoj račun uplate iznos a ostalo te se ne tiče.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
15 mjeseci
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Malo nezgodno.

Koristio si karticu 15 mj. riknula je i sad bi povrat novca ?!

Ne znam tko bi ti vratio u ovoj situaciji novac.

 

Pošteni su što su ti ponudili zamjenu u toj vrijednosti.

 

Čovječe, imaju GIGABYTE Video Card NVidia GeForce RTX 3090 GAMING OC GDDR6X 24GB/384bit, PCI-E 4.0 x16, 2xHDMI, 3xDP, WINDFORCE 3X, RGB Fusion 2.0,. za točno 11.000 kn i u čemu je problem ?!

 

Uzmi tu karticu i vozi.

Jedino ako ti nije žao što si tada dao tolike novce, pa bi sad i ovce i novce.. neće moći.

 

 

Du bist eines meiner kleinen Schweinchen !
Moj PC  
0 7 hvala 0
12 godina
online
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Bloodraven kaže...

Pitam zato sto se zbilja ne razumijem u mogucnosti koje imam i slicno pa ukoliko netko ima iskustva ili kakve

informacije.

 

Gospodin iz protisa je zbilja vrlo pristojan i azuran, dugogodisnji sam njihov kupac i imam samo dobre rijeci za njih. 

 

Poslano mi je ovako : 

 

Oni su poslali zahtjev za storno POS transakcije iz privitka u punom iznosu. Stavili

su me u CC. Banka je onda njima poslala - Povratno se javljaju da jos uvijek cekaju

odogovor njihovog procesora. Povrate na tako stare transakcije jos nisu radili u sustavu te nisu

sigurni da li ce to biti moguce 

 

Onda su mi danas poslali :

 

Da Banka to i dalje provjerava. Da Iskreno ne vjeruju da će to proci sa strane banke. 

Rekli su mi da mi ne mogu i ne smiju vratiti sredstva na bilo koji drugi nacin. (obično nas porezna uprava mrko gleda za takve stvari ) Su stavili kao obrazlozenje.

 

Dali su mi 3 opcije

 

  1. Čekati dok definitivno ne jave da ne mogu napraviti povrat.
  2. Mogucnosti „ostavljanja sredstva“ kod njih pa će to prebiti kada izađe nova serija 
  3. Mogu preko uvoznika ponuditi jednu od zamjena: - 2 random 6900xt kartice. 

 

I kaze da je iskljucivo njihova dobra volja omoguciti mi povrat sredstava.

 

Nisam bahat niti nista, meni bi osobno najvise odgovarao povrat sredstava i ako postoji bilo kakav nacin za to

naravno da bi ga napravio. Ukoliko ne postoji druga opcija bi mi bila najbolja. Treca je koma. 

 

Ono sto mene zapravo interesira jeli to uobicajen proces i trebam biti sretan s 2. opcijom ili je moguce izvuci lovu.

 

Lp

s obzirom da ti najbolje odgovara povrat novca, to i traži.. ako te odbiju, pošalji na mingo, pa će im mingo pomoći kako obaviti povrat novca 

14 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Ne bih ovce i novce i tada mi nije bilo zao platiti toliko karticu ukoliko to mislis. Jednostavno sam gledao koje imam opcije, nista drugo. 

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Moj PC  
1 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Pa pričekaj malo, uskoro izlazi 4xxxx serija.
I uzmeš novu generaciju Nvidije.
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Njihova dobra volja a? :D
Baš su komotni. Inače ihush je napisao dobro, ako u jamstvenom roku ne mogu izvršiti popravak kartice, niti ti osigurati novu karticu zbog nemogućnosti popravka - jedino kaj mogu i moraju je vratit novce tebi na račun.

Ove pričice za malu djecu - storno, banka... najobičnije zavlačenje. Ako oni to ne žele jer eto, "čuvat će ti novce do sljedeće generacije" i slični debilni izgovori, to sigurno nije tvoj problem, ni problem zakona. U tom slučaju se obrati Udruzi za zaštitu potrošaća, prijavi nepravilnosti, podnesi prijavu u državni inspektorat - obrasci su sve online, ne moraš mrdnut prstom dalje od računala - samo detaljno objasni situaciju.

Imaš prava ko potrošać, koristi ih.
Tko leti vrijedi, tko ne leti ne vrijedi!
 
4 0 hvala 0
9 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Oni tebi moraju vratiti puni iznos koji si platio, i ako ne mogu na prvotni način na koji je plaćeno onda ti moraju platiti na račun. Ako ti ne odgovara ništa drugo u zamjenu i želiš povrat novaca, onda se nemoj dati nagovarati, nego traži puni povrat novaca. To što oni ne mogu stornirati više tvoju uplatu, to tvoj problem nije. Njih više muči to što im je banka za tu transakciju uzela 5-10% provizije pa će sada ostati bez toga iznosa, ali kao što sam napisao to nije tvoj problem. Takav je zakon, i toga se moraju pridržavati.

 
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Rekli su mi da je dosao neki novi zakon iz eu u 3. mjesecu tako nesto da nisu duzni napraviti povrat sredstava.  A da ne mogu na bilo koji drugi nacin vratiti sredstva jer bi imali problema

sa poreznom ako osobi direktno uplacuju na racun.  Kada sam rekao da mi ne odgovara niti jedna druga opcija i da iskljucivo samo cash rekli su da nisu duzni po zakonu to napraviti . 

 

Zvao sam udrugu za zastitu potrosaca i rekli su mi ovo. 

 

 

Ukoliko je kupljeno prije prvog sjecnja 2022. Popravi ili zamjeni robu. Snizenje cijene ili povrat novca.

Ukoliko je nakon prvog sjecnja 2022. Pravo izbora izmedu popravka i zamjene.

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Poruka je uređivana zadnji put pet 16.9.2022 11:50 (Bloodraven).
Moj PC  
2 0 hvala 0
13 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Ja ću opet napisat, sad malo pročišćeni, post.

 

Povrat novca na račun. Točka.

 

Kako će oni izvesti vraćanje tog nepopravljivog artikla sebi na stanje, tebe ili bilo koga drugog to uopće ne treba zanimati.

Oni rade nalog prema banci da se tebi određeni iznos uplati na tvoj račun sa njihovog i kraj priče.

Dalje rade rashod, povrat dobavljaću, nešto treće...ugl, tebi nebitno...

 

Pare na račun, 3-7 dana, ovisi o banci i priča treba bit za tebe završena..

 

P.S. u zadnjih, ajd nek je 6 mjeseci, sam desetcima kupaca radio povrat novca na račun. Bili računi stari 3 tjedna ili 13 mjeseci, skroz nebitno. Kupac dobije svoje novce, a kako mi riješavamo dalje proceduru interno nikog ne treba zanimat...

 

 

If you try and don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie.
Moj PC  
5 0 hvala 1
14 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Znaci ova prica s poreznom da ih moze nagazit, da on moze izgubiti posao ako mi direktno uplate na racun pada u vodu?

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Moj PC  
2 0 hvala 0
10 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

U zakonu stoji da moraju vratiti na način kako si platio.

 

Ovo za otkaz su gluposti, pa ne bude to radio na svoju ruku već bude voditelj ili direktor to odradili i odobrili.

 

Da li si baš ti kupac za tu karticu? Ili si ju kupio od nekoga?

Moj PC  
2 0 hvala 0
14 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Platio sam jednokratno karticom preko posa. Odmah je skinulo sredstva. Platio sam sa svojom karticom sa mojim imenom i prezimenom.

 

Bilo mi je cudno. Dan prije je rekao da cemo iduci dan rijesiti kako god mogu ako im banka kaze da ne mogu stornirati pos i da ce razgovarati s direktorom.

Iduci dan mi posalje ono da mi ne mogu vratiti pare ako ih RBA za pos odbije.

 

Kao da ga je direktor nagazio da napravi sve sta moze da ne vrate novce. 

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Poruka je uređivana zadnji put pet 16.9.2022 12:16 (Bloodraven).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
online
Re: Informacije Oko Protis Situacije
MENIT kaže...

Ja ću opet napisat, sad malo pročišćeni, post.

 

Povrat novca na račun. Točka.

 

Kako će oni izvesti vraćanje tog nepopravljivog artikla sebi na stanje, tebe ili bilo koga drugog to uopće ne treba zanimati.

Oni rade nalog prema banci da se tebi određeni iznos uplati na tvoj račun sa njihovog i kraj priče.

Dalje rade rashod, povrat dobavljaću, nešto treće...ugl, tebi nebitno...

 

Pare na račun, 3-7 dana, ovisi o banci i priča treba bit za tebe završena..

 

P.S. u zadnjih, ajd nek je 6 mjeseci, sam desetcima kupaca radio povrat novca na račun. Bili računi stari 3 tjedna ili 13 mjeseci, skroz nebitno. Kupac dobije svoje novce, a kako mi riješavamo dalje proceduru interno nikog ne treba zanimat...

 

 

 Kako to da ti znaš jedno a Udruga za zaštitu potrošača i "Zakon" drugo? Pitam samo, nije da te prcam, nego se pitam samo.

6 godina
offline
Re: Informacije Oko Protis Situacije
Dali tebi trgovina nudi istu takvu novu karticu, ili neku po performansama istu/bolju?

Zamjena za "razno" kao i "cuvanje novaca" ti jasno ukazuju na pokusaje neke malverzacije.

Nema razno, jamstvo je to koje diktira sto moze a sto ne moze, naravno, kupac se uvijek moze dogovoriti, ukoliko je to njemu u cilju, no to vise nema veze sa zakonom.....

Dakle trazi istu novu karticu. Ili povrat novaca. Jer ove sve price koje ti nama prenosis da oni tebi pricaju, samo ukazuju na bitno pitanje - ima li ta kartica uopce ostvarivu garanciju, jer ako ima, onda ne postoji razlog da se kupcu ne da nova ili vrate novci.

Ako nema, prica o zamjeni za razno i cuvanju novaca dobiva smisao.
Its just the way of it, son. We all sell our souls sooner or later.
Moj PC  
4 0 hvala 0
14 godina
offline
Informacije Oko Protis Situacije

Ukratko nisu je uspjeli popraviti. Ponudili su mi da potrosim kod njih taj iznos od 11k. Ja sam rekao prije mjesec dana jeli mogu

dobiti povrat sredstava rekli su moze, to je vase pravo. Sad nakon mjesec dana druga prica. 

 

Dali su mi 3 opcije koje sam naveo gore. Meni i druga opcija nije losa ali sam gledam koja su moja prava kao potrosaca da vidim jeli mogu

dobiti cash on bi mi naravno najvise znacio. 

[url=http://profile.xfire.com/migok2903][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/wow/type/0/migok2903.png[/img][/url]
Moj PC  
0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice