Znam da se već pisalo o ovakvim stvarima ali MORAMO i više jer su trgovci općenito bezobrazni i tjeraju neke svoje zakone, a u Vemilu ne zaostaju. Dapače.
Bio sam jutros po obično usb eksterno kućište i budući mi je polupismeni djelatnik iz moje firme pročitao šifru sa boce Coca Cole a ne sa diska, ja kupio sata umjesto ata. Problem prvi: vadi mi lik kućište iz izloga i uredno ga pakira u kutiju. Pitam ga jel daju popust na izložbeni primjerak. Loooool, ovaj se pokido od smijanja. Ajde, nema veze, odem na blagajnu platim u kešu 300 kn, dođem do spomenutog nobelovca u firmu i utaknem da ne kažem što...
Vratim se u Vemil i eto ga problem drugi: Izaberite drugo kućište, nema problema (kao rade mi neku uslugu, izlaze u susret..) dođem na blagajnu, onaj lik napravi novi račun koji je 50 kn manji od prošlog. I eto ga problem do neba. Pita on mene što ću još osim kućišta, a ja kažem KEŠ. I opet LooooooooL. Ne može naravno, ma kakav zakon o zaštiti potrošača, kakve su to budalaštine. Pozove kolegu koji me pola sata uvjeravo da nisu oni dužni ništa vratit i da sam dobro prošao što mi uopće mijenjaju robu. Kao sami ste kupili, što niste pazili i te fore. Ko je ikad kupovao u normalnoj državi zna kako je to vani lako. Vratiš se u dućan i čovjek te pita nešto drugo ili keš?
Naravno dok smo mi ovce i tako saginjemo glavu i ne prozivamo ih i sve dok se vraćamo u te firme iz polusvijeta tako nam i treba.
J.... 50 kn ( uzeo sam na kraju neke baterije koje mi ne trebaju jer ne drže parizer koji mi je trebao).