Znači, fali mi još samo hardware i adio!
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
2 MB raspakiran izvorni kod. Toliko danas zauzima kada kreirate prazan projekat u nekom IDE-u.
2 MB raspakiran izvorni kod. Toliko danas zauzima kada kreirate prazan projekat u nekom IDE-u.
Asembler majka.
Neki od komentara u kodu su vrlo zabavni.
2 MB raspakiran izvorni kod. Toliko danas zauzima kada kreirate prazan projekat u nekom IDE-u.
Asembler majka.
To je asembler ?
To je asembler ?
Jeste, poseban set instrukcija za procesor koji je specijalno napravljen za ovu misiju. Ovaj set instrukcija izgleda prilično primitivno za današnji assemly koji se dobije nakon kompajliranja, tako da ne mogu prepoznati niti jednu instrukciju i shvatiti što radi.
2 MB raspakiran izvorni kod. Toliko danas zauzima kada kreirate prazan projekat u nekom IDE-u.
2MB mi zvuči puno previše. Apollo je ima oko 4kb RAMa i oko 74kb Core-Rope ROMA-a. Tko bi utrpao 2MB u CSM u to doba, IBM-ov System/360 mainframe (model91, kojeg su isporučivali NASA-i) je ima oko 8MB prostora za pohranu (opet, samo nasin model, standardni su bili 0.5-1MB), zauzima pola kata i bia najbrži mainframe u to doba (mislim da je program za Apollo 11+ misije bio oko 6MB i tada, navodno, najkompleksniji).
To je asembler ?
Jeste, poseban set instrukcija za procesor koji je specijalno napravljen za ovu misiju. Ovaj set instrukcija izgleda prilično primitivno za današnji assemly koji se dobije nakon kompajliranja, tako da ne mogu prepoznati niti jednu instrukciju i shvatiti što radi.
Ni ja.
Ali opet, instrukcije su se formirale ovisno o hardverskoj arhitekturi, a to tad nije bilo ni malo standardizirano, pa ne čude razlike.
Ja poznam neku osnovnu sintaksu za PIC, i ovo mi je kao da gledam ko tele u šarena vrata.
Ali opet, tad se svaki bajt prevrtio dva puta, nije bilo overheada.
Eh, da se danas tak programira, zapravo ne bi nikam se programeri maknuli s mjesta, nema više specifičnih instrukcija za hardversku platformu.
S čime je sve upravljao taj kod ?
S čime je sve upravljao taj kod ?
apsolutno svime.
2 MB raspakiran izvorni kod. Toliko danas zauzima kada kreirate prazan projekat u nekom IDE-u.
2MB mi zvuči puno previše. Apollo je ima oko 4kb RAMa i oko 74kb Core-Rope ROMA-a. Tko bi utrpao 2MB u CSM u to doba, IBM-ov System/360 mainframe (model91, kojeg su isporučivali NASA-i) je ima oko 8MB prostora za pohranu (opet, samo nasin model, standardni su bili 0.5-1MB), zauzima pola kata i bia najbrži mainframe u to doba (mislim da je program za Apollo 11+ misije bio oko 6MB i tada, navodno, najkompleksniji).
Pa piše raspakiran izvorni kod. Dakle ne kompajliran.
hahaha
a evo i fora s reddita:
npr:
2MHz, 4KB RAM, 72KB ROM.
That's enough to fly to the moon, land, and return. But 3 GHz and 16 GiB RAM somehow aren't enough for a smoothly animated jumping kitten. Fucking webdevs.
To je samo laž plasirana od CIA-e da se sakrije prava istina:
http://news-bar.hr/vijesti/svijet/nasa-priznala-slijetanje-na-mjesec-snimano-u-jadran-filmu-armstronga-je-glu