Apple POJEDI SE !!
Bravo za Microsoft, još samo da postave WP7 na taj faking HD2 ...
Apple POJEDI SE !!
Bravo za Microsoft, još samo da postave WP7 na taj faking HD2 ...
"Microosft je demonstrirao mogućnost jednostavnog istovremenog razvoja i igranja igara za Windows Phone 7, Xbox 360 i standardna računala"
Hitno na zločestu stranicu!
Apple POJEDI SE !!
Bravo za Microsoft, još samo da postave WP7 na taj faking HD2 ...
To je loše,čini se da microsoft počinje biti novi apple, proizvođačima računala se loše piše nisu smijeli stavljati glave u microsoftove dupe. Za nekoliko godina će microsoft početi praviti sam svoja računala a za 10 godina će ljudi ovdje govoriti da je to standard i da je puno bolje.
Ta multiplatformonost odgovara samo microsoftu istodobno mozes igrati igre samo na microsoftovim proizvdima.
Ne vidimo koliko ista igra može biti KVALITETNO igriva na tri različite platforme, osim ako se ne radi o nekim glupavim igricama.
Ti si samo ljubomoran na M$. Oni su postena narodna firma.
Ocekujem uskoro M$ komatibilne WC skoljke.
Nije to nikakva ljubomora, jednostavno se vidi da sve ide u tom smjeru da čemo biti robovi microsofta. Nečemo imati izbora da kupimo između više proizvođača jer ih jednostavno neče biti.
I takva racunala neče biti made in kina nego made in redmond s tim da će biti skuplja od appleovih jer apple ima donekle konkurenciju a to je PC a microsoft neče imati konkurenciju jer sve ide u tom smjeru.
Ne vidimo koliko ista igra može biti KVALITETNO igriva na tri različite platforme, osim ako se ne radi o nekim glupavim igricama.
a ništa ti ne brani razvijati igru samo za jednu platformu ... ovo je samo feature .. .dakle *možeš* razvijati softver za 3 platforme, to ne znači da si prisiljen isto.
A Bejeweled je obična "igrica" a prodao se u desecima milijuna primjeraka i autorima je doneo milijunčiće na račun.
Apple POJEDI SE !!
Bravo za Microsoft, još samo da postave WP7 na taj faking HD2 ...
To je loše,čini se da microsoft počinje biti novi apple, proizvođačima računala se loše piše nisu smijeli stavljati glave u microsoftove dupe. Za nekoliko godina će microsoft početi praviti sam svoja računala a za 10 godina će ljudi ovdje govoriti da je to standard i da je puno bolje.
Ta multiplatformonost odgovara samo microsoftu istodobno mozes igrati igre samo na microsoftovim proizvdima.
nitko ti ne brani razvijati igre samo za Linux korištenjem konfuznog OpenGLa, C++ i Asemblera.
Osim toga, neznam u čemu je problem - hoćeš li razvijati softver zato jer je to cool (nije niti najmanje) ili misliš na njemu zaraditi ?
Iskreno, meni se ovo jako sviđa. Osobno radim u C# i XNAu (ta kombinacija se koristi pri izradi tih igara), pa trenutno gledam na to vrlo pozitivno. I moram napomenuti - nije to da se napiše igra, i da čarobno radi na sva 3 stroja. XNA framework (ovo što vidite na slici je Platformer Starter Kit koji dolazi uz XNA) ima svoj dio za Windowse i za Xbox, a sad je eto dobio i za WinMo7. Istina, veliki dio koda se dijeli, ali to je normalno. I kad se porta igra, opet se ne kreće od nule, nego se postojeći kod pokušava prilagoditi (drugim riječima: portati) novoj platformi. Tako i ovdje, samo što je olakšan pristup portanju.
A što se tiče ovih koji opet fanatički pričaju o robovanju ljudima jer ih Microsoft želi za teliče i štajaznam. Pa šta je vama?? Naravno da ćete "pripadat" Microsoftu - i sad mu "pripadate" ako koristite Windows. Ako pak imate Maca, pripadate Appleu. Ako imate Windowse i iPod/iPhone, pripadate i Appleu i MSu. Ako koristite linux, pripdate svojoj tražili od povjerenja -_-. Ako vi "pripadnost" određujete po tome što koristite, onda mi svi pripadamo kinezima, jer je Bog stvorio Zemlju, a sve ostalo je made in China. Mislim stvarno, oduvijek su postojala 3 smjera - Microsoft & Windows, Apple & Mac i Linux & Google (jer linux često nema neku podršku, pa sve što vas muči morate tražit preko Googlea). Iskreno, ja bi se najviše bojao ove 3. kombinacije, jer je Google tu "najopasniji" što se tiče skupljanja privatnih podataka itd. Al ne želim zalazit dublje, ne da mi se, a i nemam vremena.
Uvijek će se nekome "pripadati", na pojedincu je da izabere što on želi i što njegov džep i može podnijeti.
Što se tiče ovih koji kažu da je Microsoft novi Apple - zašto ne? Microsoft nikad neće ići na proizvodnju vlastitih PCa, jer znaju da bi im to urušilo tržišni udio do te mjere da bi mogli propasti. A to što proizvode sad OS za mobitele, u čemu je tu problem? Ne valja kad pokušaju pravit konkurenciju Appleu, ne valja kad je Apple sam, ne valja kad je Andorid u nekim aspektima lošiji od iPhonea itd.. Pa uvijek netko nekog u nečem nadmašuje - law of nature. Ako si MS i Apple počnu konkurirati, to je samo bolje za nas korisnike (a i za nas developere).
Tak da, sve u svemu, Microsoftu svaka čast i želim im sreće u poslu, i da uspiju, barem dijelom, ukloniti Apple sa naslovnih stranica svih gadget/technology portala, koji gotovo da javljaju svaku promjenu nijasne Jobsovih hlača, i da malo protresu tržište novim kvalitetnim proizvodima.
nitko ti ne brani razvijati igre samo za Linux korištenjem konfuznog OpenGLa, C++ i Asemblera.
Osim toga, neznam u čemu je problem - hoćeš li razvijati softver zato jer je to cool (nije niti najmanje) ili misliš na njemu zaraditi ?
Asembler neću ni komentirati jer je izjava apsurdna. C++ se još uvijek koristi zbog brzine i neovisnosti o glomaznim platformama (.Net, Java i slično).
OpenGl je složeniji od XNA, jer je XNA samo game engine koji se vrti na DirectX-u. OpenGl je približno jednako kompliciran kao i DirectX 3D (kvaliteta prikaza i preformanse na modernom hardveru su također usporedive, bez obzira što vas Microsoft uvjeravao). Razlika je u tome što DirectX postoji samo na XBox-u i Windowsima, a OpenGL se može koristiti na svim operativnim sustavima s grafičkim sučeljem, uključujući konzole i mobilne platforme kao što su Symbian i IPhone (OpenGL ES).
Možda je nekima Microsoftova platforma dovoljna za stvaranje igara koje generiraju profit, ali meni se čini da je vrijeme uloženo u učenje DirectX-a ili XNA frameworka loše potrošeno. Daleko od toga da se isti kod baziran na OpenGL-u može bez promjena koristiti na drugim platformama, ali stečeno znanje o OpenGL-u je lakše iskoristivo u današnjim i budućim projektima.
OpenGl je složeniji od XNA, jer je XNA samo game engine koji se vrti na DirectX-u. OpenGl je približno jednako kompliciran kao i DirectX 3D (kvaliteta prikaza i preformanse na modernom hardveru su također usporedive, bez obzira što vas Microsoft uvjeravao). Razlika je u tome što DirectX postoji samo na XBox-u i Windowsima, a OpenGL se može koristiti na svim operativnim sustavima s grafičkim sučeljem, uključujući konzole i mobilne platforme kao što su Symbian i IPhone (OpenGL ES).
Sretno ti sa pisanjem OpenGL aplikacija na Xboxu... A ni na Windowsima se bas neces previse usrecit ako pokusavas iskoristiti najnovije 3d feature jer opengl podrska u driverima uvijek debelo kaska za directx driverima...
Naravno, opengl je izvrstan za linux, freebsd, solaris i ostale popularne gaming platforme...
nitko ti ne brani razvijati igre samo za Linux korištenjem konfuznog OpenGLa, C++ i Asemblera.
Osim toga, neznam u čemu je problem - hoćeš li razvijati softver zato jer je to cool (nije niti najmanje) ili misliš na njemu zaraditi ?
Asembler neću ni komentirati jer je izjava apsurdna1. C++ se još uvijek koristi zbog brzine i neovisnosti o glomaznim platformama (.Net, Java i slično).
OpenGl je složeniji od XNA, jer je XNA samo game engine koji se vrti na DirectX2-u. OpenGl je približno jednako kompliciran kao i DirectX 3D3 (kvaliteta prikaza i preformanse na modernom hardveru su također usporedive, bez obzira što vas Microsoft uvjeravao). Razlika je u tome što DirectX postoji samo na XBox-u i Windowsima, a OpenGL se može koristiti na svim operativnim sustavima s grafičkim sučeljem, uključujući konzole i mobilne platforme kao što su Symbian i IPhone (OpenGL ES).
Možda je nekima Microsoftova platforma dovoljna za stvaranje igara koje generiraju profit, ali meni se čini da je vrijeme uloženo u učenje DirectX-a ili XNA frameworka loše potrošeno4. Daleko od toga da se isti kod baziran na OpenGL-u može bez promjena koristiti na drugim platformama, ali stečeno znanje o OpenGL-u je lakše iskoristivo u današnjim i budućim projektima.
Ufff, tvoje izjave su apsurdnije od Assemblera u igrama. Ajd da krenem redom:
1.) Istina, Assembler se danas ne koristi u igrama, ali ima vrlo rijetkih slučajeva koji zbog brzine to zahtjevaju. I to je tako i uvijek će tako biti - ima, ali vrlo rijetko.
2.) XNA NIJE GAME ENGINE. To je prvo. XNA je framework koji se gradi na DirectXu, svojevrsna simplifikacija DirectXa. Osobno znam ljude koji su pravili pravi engine u C# i XNA. Ili ne znaš što je game engine ili si krajnje neinformiran krenuo pisati tvoj post.
3.) Tu sad ne mogu govoriti previše o točnosti, ali kad god čitam o počecima u 3Du, ljudi preporučuju OpenGL kao lakšu varijatnu, a DirectX kao težu, ali s više dokumentacije.
4.) Nebuloze. Kao prvo, ovdje XNA nazivaš framework, gore engine. Ili ne znaš razliku između frameworka i enginea, ili si jednostavno neinformirano bez razmišljanja krenuo pisati post.
Tak da ono, XNA objedinjuje APIe za zvuk, grafiku i input, ali nije ni približno engine. Ak meni ne vjeruješ, pitaj one ljude koji prodaju XNA igra preko Steama...
OpenGl je složeniji od XNA, jer je XNA samo game engine koji se vrti na DirectX-u. OpenGl je približno jednako kompliciran kao i DirectX 3D (kvaliteta prikaza i preformanse na modernom hardveru su također usporedive, bez obzira što vas Microsoft uvjeravao). Razlika je u tome što DirectX postoji samo na XBox-u i Windowsima, a OpenGL se može koristiti na svim operativnim sustavima s grafičkim sučeljem, uključujući konzole i mobilne platforme kao što su Symbian i IPhone (OpenGL ES).
Sretno ti sa pisanjem OpenGL aplikacija na Xboxu... A ni na Windowsima se bas neces previse usrecit ako pokusavas iskoristiti najnovije 3d feature jer opengl podrska u driverima uvijek debelo kaska za directx driverima...
Naravno, opengl je izvrstan za linux, freebsd, solaris i ostale popularne gaming platforme...
Naravno da nema smisla pisati OpenGL za Xbox. Ako je to ciljana platfoma, XNA je jedini razumni izbor, uz povremeno spuštanje u sam DirectX za specifične potrebe. A opet, ako razvojni tim odluči puno vremena uložiti u podršku za DirectX 10 i 11 eye-candy, izgubili su korisnike Windows XP-a što nije zanemarivo tržište. Sve novije inovacije u grafici su OpenGL razvojnim timovima dostupne u obliku OpenGL ekstenzija pa ih je moguće iskoristiti i na XP-ima. Uz to, WebGL se natječe na danas najvećoj gaming platformi koja je dostupna sa gotovo svih uređaja, a jedini pravi konkurent mu je tromi Adobe Flash.
Vezano za XNA, slažem se da se radi o frameworku a ne o punom game enginu, naglašavao sam da je to samo sloj iznad prilično kompleksnog DirectX-a napravljen da developeri ne moraju pisati tzv boiler plate kod. Nema smisla uspoređivati OpenGL i XNA.