'Ljubitelj oktana' - jedna od besmislenijih sintagmi.
Najprecjenjenija marka "običnog" automobila.
Šta reći slika govori tisuću riječi
Ni danas se nisu promijenili.
Vise uopce nije bitno sto sef VW-a misli o Tesli, cinjenica je da je Tesla prisilila sve da uzurbanim tempom pocinju pripremati svoje pogone za elektricna vozila. Tesla je napravila ono sto je netko kad tad morao, maknuti nas iz stoljetne pljacke danasnje autoindustrije koja je najjaci lobij u svijetu! Naravno da je Tesla svima stala na zulj, nitko normalan u tim krugovima ne zeli da Tesla uspije! Prva stvar zbog ogromnih ulaganja na koja ih je prisilila, drugo zbog ugrozavanja nafte i naftnih proizvoda, zbog raznih ulja i maziva na kojima okrecu milijarde, a elektricnim autima to nije potrebno, pa onda solarni krovovi i baterije i mogucnost da se ljudi u potpunosti maknu od plina i skupe struje iz neobnovljivih izvora itd. Tesla ce kroz 20 godina vrlo vjerojatno postati najvrijednija kompanija u povijesti.
Vise love Rimac zaradio nego Tesla.
Tesla je jedna velika tvornica za gutanje para, da ne postoje ogromni poticaji za el auta nitko ih nebi kupovao.
Unatoc tome, sto dobivaju ogromne poticaje posluju u abnormalnom minusu.
Vrlo jednostavno na sve to gledam. Nema tu mjesta nikakvom moralu. Bitno je da je po zakonu, te ako se isti kršio da se preuzme odgovornost, što su ovi iz VW i učinili.
Da čovjek ima para za za elektromobil uzeo bi njega, a ne onog sa unutrašnjim izgarenjem. Svaki na svoj način štete okolišu.
A, ekološka osvješteost, hm to je onako lijepa priča, ali sa malo realizacije.
Nisam naročito navijač ni jednog tabora, ali volim pratiti napredak elektromobila i svega oko toga, ali to isto tako ne znači da mi smetaju oni automobili sa unutrašnjim izgaranjem. Sve to ima svoje posebne čari i jedni i drugi.
Nego, zanima dal' vi mislite da je VW precijenjeni po svojoj kvaliteti ili ipak vrijedi tih para kaj se traži za njega, bilo da je novi, bilo da je polovni???
Vise love Rimac zaradio nego Tesla.
Tesla je jedna velika tvornica za gutanje para, da ne postoje ogromni poticaji za el auta nitko ih nebi kupovao.
Unatoc tome, sto dobivaju ogromne poticaje posluju u abnormalnom minusu.
Što ti pričaš čovječe,ja mislim da ne kužiš model po kojem posluju.
Amazon je poslovao s istim model do zadnjih par godina.
Ukratko sve prihode reinvestiraš i tek nakon x godina počneš na svemu tome zarađivati.
Nisi li pomislio da Superchargeri i ostatak infrastrukture u koju je više manje jedino Tesla od svih kompanija ulaže koštaju.
A koji to ogromni poticaji postoje?
Kod nas ništa,u ostatku EU jedino u Norveškoj nekih boljih poticaja ima.
SAD ima 7500 dolara odbitka od poreza kojega bi inače platio na prihode i to određeni broj ljudi godišnje može dobiti.
Po meni je normalno da se potiče nešto što je daleko ekološki prihvatljivije nego ICE
Svi gledaju Tesla aute, a manje gledaju Supercharger mrežu koja raste i raste. Mislim da će dosta prizvođača shvatiti da napraviti takvu mrežu i nije baš lako, a da je električni auto bez takve mreže goli k. Tesla će vjerojatno hladno dijeliti odj...bijenice onima koji se požele prikrpati.
Svi gledaju Tesla aute, a manje gledaju Supercharger mrežu koja raste i raste. Mislim da će dosta prizvođača shvatiti da napraviti takvu mrežu i nije baš lako, a da je električni auto bez takve mreže goli k. Tesla će vjerojatno hladno dijeliti odj...bijenice onima koji se požele prikrpati.
Pa u Superchargere je i većina love i otišla,nije nimalo jeftino napraviti takvu globalnu mrežu.
Imam osjećaj da svi tradicionalni proizvođači automobila samo čekaju da netko jeftino ponudi gotovu tehnologiju i da onda oni to samo ubace u postojeće modele.
Naravno da neće davati pristup Superchargerima drugim kompanijama
Kada je WV učinio dizajnom uzbudljiv auto kao TESLA S model ?!
Ne smije reći da je Tesla još donedavno totalni outsider napravio revoluciju i ugrabio prvo mjesto tehnologije koja brzo dolazi. A da su oni totalno zakazali ne samo u uvođenju nove tehnologije nego i u starim (lažirane emisije).
U 99% slučajeva ljudima je automobil srdstvo da ih slobodno, brzo, udobno, jeftino itd. odvede iz točke A u točku B. I zato im nije važno kakvi motor ima (odnosno kakvo gorivo troši) nego da je dobar auto. A u proizvodnji dobrih auta VW ima daleko veće iskustvo od Tesle. Zato VW mora (eventualno) promjenit pogon svojim automobilima, a Tesla mora naučit sve ono što je VW učio 80 godina.
I zato mislim da će VW (i/ili kolege mu) pobjedit Teslu. Samo se trebaju odlučit na to.
@ATJLučko
Tko je dizajnom uzbudljiviji: Tesla S ili Bugatti Chiron?
@ATJLučko
Tko je dizajnom uzbudljiviji: Tesla S ili Bugatti Chiron?
To je relativno pitanje kolega!
U Karlovcu viđam jedno dvije Tesle S, a BUGATTI-a nisam nikada!
Apropos Tesle S meni je ljepši BMW 6 GT i AUDI 7, pa čak i Porsche Pnamera Turbo, makar su to auti sa motorima sa unutarnjim izgaranjem.
Bez obzira na sve bisere Bugatti Chiron-a, meni je ljepša KOENIGSEGG REGERA, Hennessy VENOM ili recimo Lamborghini VENENO!
BTW, BUGATTI je dio VAG koncerna, kao i Lamborghini ali mi nije Chiron nikako ispred ovih, po mojem skromnom subjektivnom ukusu!
Vise uopce nije bitno sto sef VW-a misli o Tesli, cinjenica je da je Tesla prisilila sve da uzurbanim tempom pocinju pripremati svoje pogone za elektricna vozila. Tesla je napravila ono sto je netko kad tad morao, maknuti nas iz stoljetne pljacke danasnje autoindustrije koja je najjaci lobij u svijetu! Naravno da je Tesla svima stala na zulj, nitko normalan u tim krugovima ne zeli da Tesla uspije! Prva stvar zbog ogromnih ulaganja na koja ih je prisilila, drugo zbog ugrozavanja nafte i naftnih proizvoda, zbog raznih ulja i maziva na kojima okrecu milijarde, a elektricnim autima to nije potrebno, pa onda solarni krovovi i baterije i mogucnost da se ljudi u potpunosti maknu od plina i skupe struje iz neobnovljivih izvora itd. Tesla ce kroz 20 godina vrlo vjerojatno postati najvrijednija kompanija u povijesti.
Ma zamisli, Tesla nas maknula iz stoljetne pljačke autoindustrije a prodaju auto klase i opreme Škode Octavije po cijeni Mercedesa.
Ma da, električnim autima nisu potrebna ulja i maziva, mosh mislit. Tesla kroz 20 godina neće postojati.
Vise uopce nije bitno sto sef VW-a misli o Tesli, cinjenica je da je Tesla prisilila sve da uzurbanim tempom pocinju pripremati svoje pogone za elektricna vozila. Tesla je napravila ono sto je netko kad tad morao, maknuti nas iz stoljetne pljacke danasnje autoindustrije koja je najjaci lobij u svijetu! Naravno da je Tesla svima stala na zulj, nitko normalan u tim krugovima ne zeli da Tesla uspije! Prva stvar zbog ogromnih ulaganja na koja ih je prisilila, drugo zbog ugrozavanja nafte i naftnih proizvoda, zbog raznih ulja i maziva na kojima okrecu milijarde, a elektricnim autima to nije potrebno, pa onda solarni krovovi i baterije i mogucnost da se ljudi u potpunosti maknu od plina i skupe struje iz neobnovljivih izvora itd. Tesla ce kroz 20 godina vrlo vjerojatno postati najvrijednija kompanija u povijesti.
Ma zamisli, Tesla nas maknula iz stoljetne pljačke autoindustrije a prodaju auto klase i opreme Škode Octavije po cijeni Mercedesa.
Ma da, električnim autima nisu potrebna ulja i maziva, mosh mislit. Tesla kroz 20 godina neće postojati.
Hahahah, postoji nešto što koriste električni automobili, zove se baterija, koriste više baterija koje trebaju imat karakteristike brzog punjenja i velikog kapaciteta, i u tom segmntu tesla drži cijenu mercedesa
Prodajes automobile istog dizajna vec 20 god,varate ljude,nabijate premium cijenu na nis poseban produkt i ti imas kaj za rec.
Ne pase vam tesla jel je pokazao znanje i napredak koj vi niste nikada,a spavate na milijardama.ovo je cista zavist
Al.nema veze ima balkanaca da kupuju gnjolfa.
Hahahah, postoji nešto što koriste električni automobili, zove se baterija, koriste više baterija koje trebaju imat karakteristike brzog punjenja i velikog kapaciteta, i u tom segmntu tesla drži cijenu mercedesa
Što je pjesnik htio reći? Uspoređuješ automobil s kojim ćeš do Pariza 12 sati putovati kao kralj s onim u kojem ćeš putovati kao kao kmet a stići ćeš za 3 dana.
epic!
Pa VW proizvodi električna vozila, po meni bolja i isplativija od Tesli. Mislim da je VW prodao više električnih nego Tesla. U mojoj ulici imaju 2 upa i golf na struju. A ne vidim nigdje po gradu Tesle. O hibridima da ne govorim.
@ATJLučko
Tko je dizajnom uzbudljiviji: Tesla S ili Bugatti Chiron?
To je relativno pitanje kolega!
U Karlovcu viđam jedno dvije Tesle S, a BUGATTI-a nisam nikada!
Apropos Tesle S meni je ljepši BMW 6 GT i AUDI 7, pa čak i Porsche Pnamera Turbo, makar su to auti sa motorima sa unutarnjim izgaranjem.
Bez obzira na sve bisere Bugatti Chiron-a, meni je ljepša KOENIGSEGG REGERA, Hennessy VENOM ili recimo Lamborghini VENENO!
BTW, BUGATTI je dio VAG koncerna, kao i Lamborghini ali mi nije Chiron nikako ispred ovih, po mojem skromnom subjektivnom ukusu!
Mini je pak uzbudljivi dizajn ima Rimac Concept_One.
Tesla S je običan auto sa el.motorom, a Concept_One je dizaj kakav bi (možda) trebao imat auto sa el.motorom. Još da ga neki novi Henry Ford ili Ferdinand Porsche pretvori u Concept_T1.
Hahahah, postoji nešto što koriste električni automobili, zove se baterija, koriste više baterija koje trebaju imat karakteristike brzog punjenja i velikog kapaciteta, i u tom segmntu tesla drži cijenu mercedesa
Što je pjesnik htio reći? Uspoređuješ automobil s kojim ćeš do Pariza 12 sati putovati kao kralj s onim u kojem ćeš putovati kao kao kmet a stići ćeš za 3 dana.
Tesla je u razvoju, ove god ces do pariza za 3 dana, sta ne znaci da ces za par god isto tribat 3 dana
ide mi na živce ova klošarska firma vw.
Hahahah, postoji nešto što koriste električni automobili, zove se baterija, koriste više baterija koje trebaju imat karakteristike brzog punjenja i velikog kapaciteta, i u tom segmntu tesla drži cijenu mercedesa
Što je pjesnik htio reći? Uspoređuješ automobil s kojim ćeš do Pariza 12 sati putovati kao kralj s onim u kojem ćeš putovati kao kao kmet a stići ćeš za 3 dana.
Tesla je u razvoju, ove god ces do pariza za 3 dana, sta ne znaci da ces za par god isto tribat 3 dana
Kakvih tri dana.
Treba ti 17:30h
14:30 vožnje i 3h punjenja od ZG-a do Pariza,
Super odgoj.
Haha, al opet je uzitak vozit elektricni auto, nema nikakve buke, na autocesti, klizi asfaltom