Fora!ali ima los odaziv.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
znaci vec je napravljen driver za kinect za pc :)
lijepo
Važno da se vidi apple logo na macbooku
Fora!ali ima los odaziv.
Da, pa to lagga ko ludo... ako kinect zaista ima tako visok lag, pa to je potpuno neupotrebljivo....
Fora!ali ima los odaziv.
Da, pa to lagga ko ludo... ako kinect zaista ima tako visok lag, pa to je potpuno neupotrebljivo....
Ne, to je samo slab procesor na macbooku :)
Bas sam gledao neki gameplay na kinektu ,pa to je katastrofa,užasan odaziv ima,ne kuzim kak nekom to moze bit zabavno ak lega.Sam bi se izivcirao bezveze da imam to.
Ma ideja je super,i kad sam prvi put cuo za to mislio sam da ce bit super stvar koja nebude imala los odaziv,al zapravo je totalni fail.Pa wii ne lega tolko i 3 puta vise je igriviji nego ovo sranje.
Vi ste Kinect naravno probali pa to iz iskustva govorite da nevalja?
Nije vam palo na pamet da za lag nije možda kriv softver i falši driver?
:)
Od 500 pogledanih gameplaya na you tubu skuzis da ima opaki lag.
Fora!ali ima los odaziv.
Očajan odziv, ali treba imati na umu da se radi o vanjskom driveru tek napisanom i da je čitav program napisan u samo jedan dan.
Općenito o Kinectu kao sustavu za igranje klasičnih igara ne mislim naročito dobro, ali tehnologija je strašno uzbudljiva i imaš već tone raznih projekata koji koriste Kinect kao jeftini sustav za 3D mapiranje prostora.
Isto je i s Wiimoteom kojega netko dole spominje, a koji spojen na PC čini čuda koja nemaju veze s prvotnom namjenom kontrolera. Osobno koristim no-name Wiimote kupljen za 15 dolara na DealExtremeu + softver Whiteboard da bih od običnog LCD-a napravio (multi)touch monitor. Radi bez greške.
a i zdravi razum ti govori da gumbi su potrebni
npr. igras golf kod move i Wii drzis kontroler,a u stvarnosti drzis palicu znaci slicno,dok kod Kinecta ne drzis nista
isti primjer kod voznji u stvarnosti drzis volan i kod drugih platforma drzis volan u rukama,a tu ponovo nista
to me najvise smeta,a lag varira od igre do igre
@ drago
na koji nacin to? :P
@ drago
na koji nacin to? :P
nije nista komplirano
a i zdravi razum ti govori da gumbi su potrebni
npr. igras golf kod move i Wii drzis kontroler,a u stvarnosti drzis palicu znaci slicno,dok kod Kinecta ne drzis nista
isti primjer kod voznji u stvarnosti drzis volan i kod drugih platforma drzis volan u rukama,a tu ponovo nista
to me najvise smeta,a lag varira od igre do igre
Zar ti netko brani da uzmeš štap kad igraš Kinect igre? lol
a i zdravi razum ti govori da gumbi su potrebni
npr. igras golf kod move i Wii drzis kontroler,a u stvarnosti drzis palicu znaci slicno,dok kod Kinecta ne drzis nista
isti primjer kod voznji u stvarnosti drzis volan i kod drugih platforma drzis volan u rukama,a tu ponovo nista
to me najvise smeta,a lag varira od igre do igre
Zar ti netko brani da uzmeš štap kad igraš Kinect igre? lol
onda te ne detektira pravilno
Iz iskustva to znaš?
Ja jedva čekam probat Kinect, igrice mogu bit glupe do boli, a opet moraju biti zanimljive, jer se pomičeš i izvodiš budalu od sebe. :)
Iz iskustva to znaš?
Ja jedva čekam probat Kinect, igrice mogu bit glupe do boli, a opet moraju biti zanimljive, jer se pomičeš i izvodiš budalu od sebe. :)
lol pa sta si ti ceko do sad eyetoy ti je to jos od davne 2003. godine
Slijedeci tjedan idem na IGDA predavanje koje drzi neki dizajner iz Ubisofta, o tome kako dizajnirati igre za Kinect. Pa cu vam prenijeti te mudrolije.
Iskreno sam uvjeren da je motion-gaming samo hype, kao sto je bio virtual reality, i da nece zazivjeti... zato i idem, jer ocekujem da me razuvjere :-D
Slijedeci tjedan idem na IGDA predavanje koje drzi neki dizajner iz Ubisofta, o tome kako dizajnirati igre za Kinect. Pa cu vam prenijeti te mudrolije.
Iskreno sam uvjeren da je motion-gaming samo hype, kao sto je bio virtual reality, i da nece zazivjeti... zato i idem, jer ocekujem da me razuvjere :-D
hehe kad pocnu bacat krafne
Probao sam Kinect i nema govora o nikakvom lagu. Ovo ovdje je očito stvar drivera.
Uopće se ne igram, no Kinect me pali opako (ili je stvar u krizi srednjih godina :-)).
Probao sam Kinect i nema govora o nikakvom lagu. Ovo ovdje je očito stvar drivera.
Uopće se ne igram, no Kinect me pali opako (ili je stvar u krizi srednjih godina :-)).
Slazem se, isprobao ga u petak sa nekom tudumastom dance igrom i onom svedskom fajterskom.
Nevjerojatno kako odlicno hvata siluetu, ali koliko sam shvatio, nije sposoban razlikovati dubinu unutar siluete, nego samo razlicite siluete.
K, prezentacija je bila jucer, i nisu me ubijedili u nista sto vec nisam znao. Gospodin Nicola Godin, kinect lead designer za Ubisoft je poprilicno entuzijasticna osoba prema cijeloj tehnologiji, ali nema odgovore na pitanja koja ima vecina devova.
Pitanje koje je mene interesiralo je, koliko je kinect precizan u odredjivanju dubine. Moguce je odrediti siluetu, jer je razlika izmedju tijela i pozadine velika - ali da li je moguce prepoznati ukoliko masem rukom unutar vlastite siluete? Drugo, MS je napravio odlican posao sa prepoznavanjem skeletona, jer kad vas kinect registrira i prepozna siluetu, napravi tipican joint-skeleton koji se kasnije interpolira kroz ono sto kamera hvata, i to se sve odvija u uredjaju, dakle ne opterecuje xBox tim kalkulacijama - sasvim je za ocekivati da ce uskoro i neki official driveri za Win.
Drugi problem je dizajn igara, na sto se prezentacija najvise orijentirala. Spominjao se dizajn GUI-a za koji su otkrili da je najbolje rijesenje cisti 2D GUI. Navodno, sve sto je 3D podsjeca na, kako je to on slikovito opisao, "pokusaj da uhvatis casu punu vode gledajuci u ono sto radis kroz ogledalo".
Treci problem je da se tipicni zanrovi igara koji se igraju danas ne mogu jednostavno 'prilagoditi' za kinect, vec je potrebno prihvatiti 'design by technology', odnosno dizajnirati igre oko ogranicenja samog uredjaja - poprilicno protivno svim tipicnim dizajnerskim pristupima danas. Kasnije se malo razglabalo o tome, na primjeru obicnog kontrolera gdje je pomicanje gljiva i stiskanje butona sasvim odlicna imerzija za vecinu playera; da li je moguce postici nesto slicno sa pokretima koji ne moraju biti pretoceni tocno u ono sto avatar radi. Primjerice, svima na pamet pada nekakvo macevanje, ali ja i Nicola smo raspravljali kratko o tome kako bi napravili RPG (nismo nasli nekih dobrih ideja, ali smo se fino nasmijali glupostima :-D)
Uglavnom, prezentacija je bila cisto OK zbog njega i njegovog nastupa, inace bi zaspao negdje na pola. Treba vidjeti nove igre i nove out-of-the-box dizajne, to je trenutno nesto sto si samo velike firme mogu priustiti...
Probao sam Kinect i nema govora o nikakvom lagu. Ovo ovdje je očito stvar drivera.
Uopće se ne igram, no Kinect me pali opako (ili je stvar u krizi srednjih godina :-)).
Slazem se, isprobao ga u petak sa nekom tudumastom dance igrom i onom svedskom fajterskom.
Nevjerojatno kako odlicno hvata siluetu, ali koliko sam shvatio, nije sposoban razlikovati dubinu unutar siluete, nego samo razlicite siluete.
Dva povezana Kinecta bi to mogla riješiti? :)