"(Time to Kill – vrijeme potrebno da usmrtite metu), čime se izravno pogoduje lošijim igračima. Da pojasnim: kad bi TTK bio dulji, vještiji protivnik obranio bi se od vašeg nasrtaja i pronašao način da vam uzvrati." --- Tj. twitcheri imaju prednost nad onima koji možda bolje igraju taktički --- ono što je tebi prednost lošijim igračima meni je upravo obrnuto - kad se ekipa postavi kako treba nebi smio postojati bullet sponge koji daje igraču koji je ulovljen izložen vremena da ispravlja svoju grešku i u isto vrijeme totalno smiješni efekt da može popiti apsolutno brdo municije ako nije sva smještena u glavu ...
"Zaboravite na brz izlazak iz zaklona i precizno smještanje snajperskog metka protivniku među oči, ili bilo koji sličan manevar – ako on još uvijek puca u vašem smjeru, skrenut će vam nišan u nepoznato. Zagovornici opisanog kažu da ni u stvarnosti ne bismo mogli primati metke bez posljedica; to je točno, ali Warzone nije simulacija, niti to u ijednom drugom aspektu pokušava biti. Čemu onda ova glupost?"
Zato što, ponovno, jedino ima smisla -- govoriš o 'lošijim igračima', a ispada da ti smetaju sve mehanike koje kažnjavaju igrače koji bezglavo jurcaju i ne daju im šansu da kad ih netko ulovi nepripremljene ili neoprezne za to ne budu kažnjeni --- nitko ne zagovara totalni realizam, ali ova caka je razlika između totalnog besmisla (meni definitivno) da po opasci s TTK i ovome ispada da ako je netko dobar (u twitch shooter smislu) igra mora biti podređena samo takvom tipu igre i to u potpunosti .... što će ti squadovi kad zagovaraš terminatora na kojeg meci imaju toliko malo utjecaja da ni to što ga direktno pogađaš nema efekta ni na njegovo ciljanje --- koliko god jadan taj efekt uopće i bio u Warzoneu -- u PUBG-u jeto jednostavno bolje.
Stilovi, oba imaju smisla, za različite ljude - preferiraš jedno, ili preferiraš drugo ...
Warzone definitivno ogroman palac dolje za zvuk, prejadnu implementaciju vozila na razini vikend projekta lijenog studenta i preniski tickrate...