Ronis

poruka: 11
|
čitano: 14.039
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
Ronis

Nigdje nisam naso nesto u vezi sa ronis ducanima

zanima me kakva je cijena kod njih, iskustva sa IT komponentama i ostalim

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Ronis

Kaj nitko nema nikakva iskustva sa ovom trgovinom?

 

Ja sam prije 14 dana kod njih naručio slušalice, trebale su doć za 10-11 dana, već 2 puta su rekli da će mi se javit i nisu, na email ignore, moro sam ih zvat.

Sve me strah ak su ovak ažurni sad kad mi treba lovu uzet kak bu tek u slučaju nekakve reklamacije.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Ronis

Kupio sam stalak za monitore i miš kod njih (odvojeno) i bili su sasvim ok.

 

Obje narudžbe sam preuzeo u trgovini kod njih. Miš je zapeo jer su me zvali na telefon iako sam napisao da preferiram mail i nisam vidio poziv,

kada sam poslao upit na mail odgovorili su u razumnom roku (unutar sat-dva).

 

Meni su bili ok (Riječka poslovnica, narudžbe preko web shopa).

9 godina
offline
Ronis

Jedan savjet svima. Nemojte kupovati TV u Ronisu jer njihov odnos prema kupcima je katastrofalan. Prvo dva tjedna ne mogu organizirati dostavnu službu da dođe pokupiti neispravan TV, onda u servisu kažu da TV-u nije ništa i vrate ga nazad, da bi se drugi dan se pojavio isti problem i sada mi kažu da ga sam pošaljem poštom TV ili im ga dovezem u Čakovec. Žao mi samo što unutar 14 dana nisam tražio povrat novaca nego sam pristao na servis, ali u svakom slučaju prije bi zurio u Sunce nego kupio TV kod njih ikada više.

 
2 0 hvala 0
5 godina
offline
Ronis

Izbjegavat ako možete ovaj dućan ako volite svoje vrijeme i ne da vam se zajebavat sa klaunovima..

Divide et impera!
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Ronis

Kad je već tema podignuta, evo i moje iskustvo - prošle godine naručio od njih 5-6 stvari (većinom audio oprema), sve uredno stizalo i imam samo riječi hvale.

Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Ronis
Zanimljivi komentari. Nasmijah se, nažalost. Ima li još Ronisovaca ili ronilaca hehe?
Moj PC  
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Ronis

Jedno pitanje... Prije nekih tjedan dana sam u Ronisa naručia jedno zotac mini pc računalo i platia ga oko 70e. Cijena je najvjerojatnije bila greška jer se u ostalim dućanima prodaje po 270-300e

Dobia sam potvrdu narudžbe i račun, te mi je rečeno da stiže za 10-15 dana. 

Međutim par dana nakon moje narudžbe digli su i u Ronisa cijenu na 270e jer su valjda skužili grešku...

Zna ko kakva su moja prava sad ako sam ga naručia po 70e i dobia račun. Mislite da će otkazat?

Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Ronis

-prvo.. ako imaš račun, tad je ugovor (kupoprodajni) sklopljen. (točka).. i 'moraju' isporučiti, no ako ne žele mogu otežati-otezati itd.. tek tad počinje, ovako je besmisleno, 'puhati na hladno'.. tj to što si kupio nešto jeftino ne znači da je greška, jer prodaju i polovno i sl. .. kao i rok isporuke 10-15 dana koji je upravo zato takav (normalne robe idu unutar hr 2-3 radna dana, unutar eu ovisi o cijeni dostave no čak iz kine stigne za tjedan-dva uz carinske formalnosti koje eu roba nema..).

-ako su i digli cijenu, to ne mora ništa značiti, tj nisi ništa konkretnog naveo da bi mogli zaključiti da je greška ili da će raditi problem, plaćeno, račun.. dok je za njih to možda nabavna cijena ili neka promo-akcija, ovisi što si kupio pa do tog da je to čak puno za polovno eu smeće koje se nabavlja tako da ti firma plati odvoz-zbrinjavanje smeća..

 

-za sad nemaš problem, pa nema razloga brinuti, kao i to da ih možeš nazvati-pitati.. pa biti miran ili potvrditi 'strahove' ..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
13 godina
offline
Re: Ronis
Hush neman pojma jel to bila akcija ili šta, mislim da nije jer bi valjda naveli uz cijenu, prekrižili staru il bilo šta
Mislim da taj pc nije polovan, valjda bi stalo u opisu jer sam baš gleda

Neću ih zvat šta govoriš jer možda baš tad skuže :) Čekat ću pa šta bude
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Ronis

Sinoć oko 17 sati tražim nešto i naletim na to da oni imaju sve što trebam, čuo sam za njh ali nikada nisam trgaovao.

Označim prvi proizvod, kliknem Nastavi kupovati, označim drugi i kiknem Slijedeći korak nakon kojeg se pojavio obrazac gdje sam izabrao Prijava bez registracije unio svoju E-mail adresu na koju će mi oni poslati link da završim plaćanje i kliknuo Pošalji što mi je potpuno nejasno, a ja slijedim proceduru.

Obzirom da ni za sat vremena nije došlo ništa pokušao sam pnovo.

Jutros oko 9 sati, obzirom da na mail nisam dobio ništa zovem web trgovinu gdje me tip uvjerava da sam napravio nešto pogrešno, da se prijavim, da je to kratko  ali sam rekao da ću pokušati ponovo i da ću ga nazvati kada vidim je li prošlo, a kako ni od toga nije bilo ništa od najmanje 20 poziva u roku nekoliko sati ne javlja se nitko.

Da se uvjerim da nisam lud u društvu osobe koja isto kupuje po online trgovinama pokušavam ponovo dok je osobi koja je pored mene cijeli taj način sumanut kao i meni.

Naravno da ni tada nije uspjelo pa sam im napisao na službeni kontakt obrazac jedno ljubazno slanje u rodni kraj s tim da sam naveo do zadnjeg detalja da sam snimio sve screenshoots kao i da sam sve snimio sa screen record kao dokaz, a kao šlag na tortu odbilo mi je poslati ispunjeni obrazac s obrazloženjem "Neispravna Captcha provjera!" iako od nje nema ni traga.

Pošto već imam sličnih iskustava gdje te pokušavaju zaobići na svaki način kako bi mogli slati svoj spam nisam iznenađen ali to da me njihova procedura tako izbjegava iako od drugih primam mail potpuno uredno. Iz sveg srca im želim da propadnu brzo i bolno jer nisu u stanju napraviti suvislo plaćanje ili su toliko pohlepni da ne žele omogućiti narudžbu ako želim platiti kao gost.

 

Ima li netko tko bi mogao naslutiti što se događa ili je, kao i kod jedne druge trgovine kriv preglednik gdje su mi uporno savjetovali da pokušam s Google Chrome iako je kasnije prošlo bez greške.

 

Kao nastavk serije nazvao sam web drugu smjenu koja se ljubazno javila i kada sam objasnio da avion ne leti kuda pilot hoće i kada kliknem na Pošalji nemam nikakvih polja za ispunjavanje kao što on tvrdi malo je stao i rekao da sigurno moj preglednik nije kompatibilan s njihovom stranicom, a ja sam mu odgovorio da njihova stranica nije kompatibilna s mojim preglednikom i da im nije baš za pohvalu što ne podržavaju Firefox na što je malo digao glas ali smo se razišli u miru.

 

Suma sumarum kriv sam ja jer koristim preglednik koji je kompliciran jer ga treba snimiti s neta pa onda još i instalirati, a ne šuplji Chrome ili default Edge kao i da se radi o nekom tipiziranom i jeftinom softu za narudžbe jer sam pljunuti takav Pošalji s poljem za unos mail adrese vidio na nekoj drugoj stranici. Da nema onog što oni pišu da poslije maila nastavim kao gost vidljivo je iz priloženog screenshota gdje postoje polja samo za unos podataka postojećeg kupca tako da ja ne postojim dok ovo piše neka AI.

Poruka je uređivana zadnji put jučer u 18:55 (Sevelj).
 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice