Pozz, narucio sam iz online shopa Computeruniverse.de kompletnu konfu kroz par mjeseci, prije 3 mjeseca sam narucio maticnu GA-990XA-UD3 i procesor FX-8350, naravno isplativije je nego tu, no kako sam trazio po internetu razlog throttla procesora (Pada na 1.7Ghz) nasao sam da je problem u samoj maticnoj jer se MOSFET pregrijava i ne moze jednostavno podrzati taj procesor iako pise tako. Kontaktirao sam Computeruniverse vec dvaput u proslih tjedan i pol trazeci povrat maticne i kako cu sam nadoplatiti za bolju maticnu, no nisam dobio uopce nikakav odgovor (Za razliku od pola sata odgovora kad je posiljka kasnila :D ). Sada sam poslao treci mail, vec sam i ukljucio sliku kao dokaz (http://i.imgur.com/dHldZhD.jpg) i zaprijetio da cu kontaktirati inspekciju ukoliko mi se ne jave. Jel imao netko slicnih problema s njima, i mozda kakav savjet? Realno mogao bih jos jedino na paypalu dispute otvorit ako ce me i dalje ignorirati jer sam placao preko paypala, ali mislim da bi mi onda garanciju na ostatak komponenti ponistili...
Computeruniverse - Ignoriraju mailove
- poruka: 4
- |
- čitano: 1.967
- |
- moderatori:
vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ako želiš popravit matičnu probaj dati ventilator i usmjeriti ga na mosfete
Kome se uopće žaliti ako recimo ne žele priznati garanciju ili tako nešto slično?
Na CU nekad sporo odgovaraju na mailove, zato ih se nazove i rijesi stvar..