resetiro sam na tvornicke postavke sa power + volume up ali trazi google account pass koji neznam, kako ovo zaobic?
Kako otkljucati huawei zaboravljeni pin
- poruka: 7
- |
- čitano: 6.793
- |
- moderatori:
XXX-Man, vincimus, Lazarus Long
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
kako resetirati google pass ? , vec sam vratio na tvornicke posavke ali opet trazi pin ili login s google acountom. Vidim da na yutubu ima nekih programa za PC koji kao otkljucavaju ( trazite pod bypass FRP huawei ili android) ali nije tako jednostavno , ako ima neko ko zna to napraviti nek se javi placam po dogovoru. Telefon nije ukraden tako da nema problema.
Imao sam sličan problem, ukoliko ne znaš password od Google accounta a ujedno imaš i zadnju verziju Androida FRP na Huaweiu nije moguće napraviti jer su svi poznati bypassevi pokrpani. Morao sam ga nositi na servis koji mi je izmjenio matičnu ploču, ispalo me 300tinjak kn zamjena+ruke. To je bilo prije nekih 4-5 mjeseci, ako se u međuvremenu pojavio neki novi alat možeš probati, sve u svemu sretno.
Meni se čini da se prethodni vlasnik (osoba koja ti je prodala mob?) nije odjavio sa tog moba, zato te traži njegov Google acc pass. Uobičajena greška, koju dosta ljudi čini prilikom prodaje moba. Jednostavno zaborave.
Nazoveš ga, objasniš situaciju i zamoliš lijepo da se prijavi na svoj acc (ni ne treba mu tvoj Huawei, može to napraviti na svom PCu ili mobu) ode u Postavke Google
acc (ne sjećam se sada točno gdje, potražite nije problem naći) gdje se nalazi popis svih uređaja na kojima je prijavljen i da se odjavi sa tvog Huaweia.
I to bi trebalo biti to. 😁
bivsi korisnik nezna login u gugl nazalost
Probali resetirati Google pass?
Ode na Google, upiše mail adresu za prijavu, kad ga pita password, ima opcija "zaboravio lozinku" ili tako nešto, klikne to i onda Google pokuša nekako drugačije utvrditi da se radi o pravom vlasniku računa ... obično slanjem jednokratnog koda preko SMSa na tel. broj vezan uz taj račun, ili Google autentifikator kod (ako ga koristi), ili tajno pitanje/odgovor, ili alternativna mail adresa na koju se šalje jednokratni link za ulaz u račun ... ne znam, zavisi što Google nudi kao backup opcije u takvim slučajevima (nisam koristio nikad, nemam iskustva iz prve ruke), zavisi što je vlasnik postavio u Postavkama itd.
Ako ništa od toga ne pomaže (ne koristi više taj tel. broj, zaboravio koje tajno pitanje/odgovor je postavio, nije postavio ili više nema pristup alternativnoj mail adresi), onda ne znam što da ti kažem ...