Brunirana textura
iskreno neznam dali je ovo pravi naziv...ukratko treba mi textura bruniranog materija....tj. onog koji se nanosi na oružje...probao sam googlat...ali ništa...pa ako tko zna koji link ili eng. naziv za to....
Brunirana textura
iskreno neznam dali je ovo pravi naziv...ukratko treba mi textura bruniranog materija....tj. onog koji se nanosi na oružje...probao sam googlat...ali ništa...pa ako tko zna koji link ili eng. naziv za to....
Predpostavljam da je to ustvari materijal a ne textura. Probaj napravit vlastiti materijal i shader, budeš dobio sigurno puno bolji rezultat nego da samo poljepiš texturu, a i budeš imao puno više kontrole nad shaderom.
budem probao.....
Predpostavljam da je to ustvari materijal a ne textura. Probaj napravit vlastiti materijal i shader, budeš dobio sigurno puno bolji rezultat nego da samo poljepiš texturu, a i budeš imao puno više kontrole nad shaderom.
bas i ne. treba mu defuzna tekstura sa obradjenom specular mapom metala + bump mapa. osim sto ces sacuvati memoriju, jer ako zeli dobit neki solidan materijal morat ce koristiti directx shader, koji jede dosta, ovako od standardnog materijala moze dobiti vrlo dobar rend.
Predpostavljam da je to ustvari materijal a ne textura. Probaj napravit vlastiti materijal i shader, budeš dobio sigurno puno bolji rezultat nego da samo poljepiš texturu, a i budeš imao puno više kontrole nad shaderom.
bas i ne. treba mu defuzna tekstura sa obradjenom specular mapom metala + bump mapa. osim sto ces sacuvati memoriju, jer ako zeli dobit neki solidan materijal morat ce koristiti directx shader, koji jede dosta, ovako od standardnog materijala moze dobiti vrlo dobar rend.
sto vi momci napricaste ....a ja totalni amater.... ok kuzim dio sa specular mapom + bump mapom....mislim da mi jedino preostaje ekspermentiranje....
Predpostavljam da je to ustvari materijal a ne textura. Probaj napravit vlastiti materijal i shader, budeš dobio sigurno puno bolji rezultat nego da samo poljepiš texturu, a i budeš imao puno više kontrole nad shaderom.
bas i ne. treba mu defuzna tekstura sa obradjenom specular mapom metala + bump mapa. osim sto ces sacuvati memoriju, jer ako zeli dobit neki solidan materijal morat ce koristiti directx shader, koji jede dosta, ovako od standardnog materijala moze dobiti vrlo dobar rend.
sto vi momci napricaste ....a ja totalni amater.... ok kuzim dio sa specular mapom + bump mapom....mislim da mi jedino preostaje ekspermentiranje....
o teksturama ces najbrze nauciti ako si skines jedn prastari program (ja u njemu jos i dan danas radim) - crazybump. otvori ga, ocitaj sliku i prckaj. vrlo brzo ces skuziti. nakon toga dodji ovdje pa cemo te upoznati sa strucnim nazivima za odredjene stvari pa ce ti sve sjesti na mjesto. ;)
p.s. imas nekoliko vrsta shadera, od onih prosjecnih do onih visokokvalitetnih. naravno nema boljeg i jaceg i kavlitetnijeg od directx shadera. ali kao sto rekoh jede dosta memorije.
Rabenbal svaka ti cast i hvala puno na onom programu
I imam jednu zamolbu ako bi mi mogao nabaciti par linkova nekako opcenito o renderu....i osvjetljenju tj. općenito molim te...