Brunirana textura

poruka: 8
|
čitano: 1.982
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Brunirana textura

Brunirana textura {#}

iskreno neznam dali je ovo pravi naziv...ukratko treba mi textura bruniranog materija....tj. onog koji se nanosi na oružje...probao sam googlat...ali ništa...pa ako tko zna koji link ili eng. naziv za to....

dex
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Brunirana textura

Predpostavljam da je to ustvari materijal a ne textura. Probaj napravit vlastiti materijal i shader, budeš dobio sigurno puno bolji rezultat nego da samo poljepiš texturu, a i budeš imao puno više kontrole nad shaderom.

http://mayahotspot.blogspot.com/
 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Brunirana textura

budem probao.....

dex
15 godina
neaktivan
offline
Re: Brunirana textura
Tale3D kaže...

Predpostavljam da je to ustvari materijal a ne textura. Probaj napravit vlastiti materijal i shader, budeš dobio sigurno puno bolji rezultat nego da samo poljepiš texturu, a i budeš imao puno više kontrole nad shaderom.

bas i ne. treba mu defuzna tekstura sa obradjenom specular mapom metala + bump mapa. osim sto ces sacuvati memoriju, jer ako zeli dobit neki solidan materijal morat ce koristiti directx shader, koji jede dosta, ovako od standardnog materijala moze dobiti vrlo dobar rend.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Brunirana textura
Rabenbal kaže...
Tale3D kaže...

Predpostavljam da je to ustvari materijal a ne textura. Probaj napravit vlastiti materijal i shader, budeš dobio sigurno puno bolji rezultat nego da samo poljepiš texturu, a i budeš imao puno više kontrole nad shaderom.

bas i ne. treba mu defuzna tekstura sa obradjenom specular mapom metala + bump mapa. osim sto ces sacuvati memoriju, jer ako zeli dobit neki solidan materijal morat ce koristiti directx shader, koji jede dosta, ovako od standardnog materijala moze dobiti vrlo dobar rend.

sto vi momci napricaste {#} ....a ja totalni amater.... ok kuzim dio sa specular mapom + bump mapom....mislim da mi jedino preostaje ekspermentiranje....

 

dex
15 godina
neaktivan
offline
Re: Brunirana textura
dexman kaže...
Rabenbal kaže...
Tale3D kaže...

Predpostavljam da je to ustvari materijal a ne textura. Probaj napravit vlastiti materijal i shader, budeš dobio sigurno puno bolji rezultat nego da samo poljepiš texturu, a i budeš imao puno više kontrole nad shaderom.

bas i ne. treba mu defuzna tekstura sa obradjenom specular mapom metala + bump mapa. osim sto ces sacuvati memoriju, jer ako zeli dobit neki solidan materijal morat ce koristiti directx shader, koji jede dosta, ovako od standardnog materijala moze dobiti vrlo dobar rend.

sto vi momci napricaste {#} ....a ja totalni amater.... ok kuzim dio sa specular mapom + bump mapom....mislim da mi jedino preostaje ekspermentiranje....

 

o teksturama ces najbrze nauciti ako si skines jedn prastari program (ja u njemu jos i dan danas radim) - crazybump. otvori ga, ocitaj sliku i prckaj. vrlo brzo ces skuziti. nakon toga dodji ovdje pa cemo te upoznati sa strucnim nazivima za odredjene stvari pa ce ti sve sjesti na mjesto. ;)

 

p.s. imas nekoliko vrsta shadera, od onih prosjecnih do onih visokokvalitetnih. naravno nema boljeg i jaceg i kavlitetnijeg od directx shadera. ali kao sto rekoh jede dosta memorije.

Poruka je uređivana zadnji put uto 8.3.2011 9:40 (Rabenbal).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Brunirana textura

Rabenbal svaka ti cast i hvala puno na onom programu {#}{#} 

I imam jednu zamolbu ako bi mi mogao nabaciti par linkova nekako opcenito o renderu....i osvjetljenju tj. općenito {#}  molim te...

 

 

dex
Poruka je uređivana zadnji put sri 9.3.2011 19:41 (dexman).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Brunirana textura
dexman kaže...

Rabenbal svaka ti cast i hvala puno na onom programu {#}{#} 

I imam jednu zamolbu ako bi mi mogao nabaciti par linkova nekako opcenito o renderu....i osvjetljenju tj. općenito {#}  molim te...

 

 

 

render - mental ray + osvjetljenje

 

 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice