Dva ogromna monitora

poruka: 17
|
čitano: 1.604
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
Dva ogromna monitora

Bogdaj ljudi. Za početak, ja se slabo kužim u hardver, ja sam samo web programer, pa sam sad naletio na problematiku s kojom se ne znam pozabavit.

Dobio sam naime želju za još jednim monitorom, ali ne znam kolika mi grafička za to treba. Moj trenutni monitor je LG FLATRON W2241S 21.6'' (i drugi će bit isti takav), a grafička koju trenutno imam je nVidia GeForce 6200 TurboCache s 512 MB i trenutno radi na 74 °C (ne znam nać jel 128 ili 256 bitna). To je valjda sve od bitnih stvari, ne znam jel bitno (možda radi driverske potpore), radim na Ubuntu.

Dakle, radi planiranja svih troškova me zanima da li da očekujem da će to normalno radit ili ću morat investirati i u grafičku? Grafička kartica ima dva izlaza, međutim jedan je DVI, drugi je onaj "obični" pa mi to izgleda kao da nije predviđena za dva monitora, nego samo za ovaj ili onaj sistem... 

Unaprijed se zahvaljujem.

čist kod, duga ljubav
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
Dva ogromna monitora

Ja bi kupio noviju grafu, no reci ti nama kolko love imaš na raspolaganju?

Klikni HVALA, tvoj jedan klik meni puno znači!
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
RE: Dva ogromna monitora
Fićo_CoD 5 kaže...

Ja bi kupio noviju grafu, no reci ti nama kolko love imaš na raspolaganju?

Pa kajjaznam, kolko treba.. Bilo bi najidealnije da se nađe najjeftinije rješenje koje će radit, al ako zatreba neka uber grafička jebiga radije ću je kupit nego da neam drugi monitor..

S druge strane to što ti kažeš "ja bi kupio", da li to znači da s ovim neće radit ili je to tek tolko da se ima za potegnut kad treba? Mislim, igrama se ne bavim tak da neće trebat neka special snaga. Najzahtjevnija stvar koju ću ikad pokrenut je Flash CS4 na Win 7

čist kod, duga ljubav
16 godina
neaktivan
pedo bear kaže...