Mondeo Mk4 topal ne pali

poruka: 32
|
čitano: 14.689
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Mondeo Mk4 topal ne pali

Pozdrav,

 

Ovako da pitam da li netko ima iskustva sa slijedecim:

Znaci Mondeo MK4 2.0 tdci kada se ugrije (mora untrasnjost motora biti posve zagrijana) ne pali, znaci vergla i vergla ali ne pali.

I onda ga ohladitena glavi motora (znaci mlaka voda polako polijevanje cca 3 litre) pricekate par minuta i pali.

 

Mislio sam da su dizne, ali one su sada reparirane i problem nije nestao.

Sumnjam na neki senzor ali tamo gore nema senzora tako da mi nista vise nije jasno.

 

Da li itko ima slicna iskustva i mozda neki savjet.

7 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Randy Marsh kaže...

Pozdrav,

 

Ovako da pitam da li netko ima iskustva sa slijedecim:

Znaci Mondeo MK4 2.0 tdci kada se ugrije (mora untrasnjost motora biti posve zagrijana) ne pali, znaci vergla i vergla ali ne pali.

I onda ga ohladitena glavi motora (znaci mlaka voda polako polijevanje cca 3 litre) pricekate par minuta i pali.

 

Mislio sam da su dizne, ali one su sada reparirane i problem nije nestao.

Sumnjam na neki senzor ali tamo gore nema senzora tako da mi nista vise nije jasno.

 

Da li itko ima slicna iskustva i mozda neki savjet.

 Jesi dao bosch pumpu na testiranje?

Vjerovatno joj je bregasta potrošena, ili nema usklađen takt s motorom, ali to samo nagađam, bolje furaj nekome na provjeru, ali bi to definitivno bio prvi sumnjivac.... 

Kruha i igala...
11 godina
offline
Mondeo Mk4 topal ne pali

Pozdrav,

 

Prilicno sam siguran da nije pumpa goriva jer u voznji nema apsolutno nikakvih problema.

Sto se tice bregaste, glava je dignuta i sve je ispravno jer sam mijenjao ventile na 350k (sada je 370k).

 

Problem je u tome da auto pali hladan i lagano zagrijan, u voznji apsolutno nikakvih problema i onda se dobro zagrije i ne pali dok se ne ohladi (pustis ga cca pola sata ili malo vise ili zalijes glavu motora i vozis odmah).

I ja i mehanicar smo na sto cuda jer ovakvo nesto nisam cuo da se dogada bas...

7 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Randy Marsh kaže...

Pozdrav,

 

Prilicno sam siguran da nije pumpa goriva jer u voznji nema apsolutno nikakvih problema.

Sto se tice bregaste, glava je dignuta i sve je ispravno jer sam mijenjao ventile na 350k (sada je 370k).

 

Problem je u tome da auto pali hladan i lagano zagrijan, u voznji apsolutno nikakvih problema i onda se dobro zagrije i ne pali dok se ne ohladi (pustis ga cca pola sata ili malo vise ili zalijes glavu motora i vozis odmah).

I ja i mehanicar smo na sto cuda jer ovakvo nesto nisam cuo da se dogada bas...

 Uglavnom, pričao sam sa jednim mehaničarom, kaže da ti je vjerovatno kompresija preslaba, tj. vrijeme za polugeneralku.

Znači: klipovi i karike, poliranje cilindara, itd. kaj još treba.

A to i zvuči realno, jer imaš već puno kilometara.

Kruha i igala...
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
fer-de-lance kaže...

 Uglavnom, pričao sam sa jednim mehaničarom, kaže da ti je vjerovatno kompresija preslaba, tj. vrijeme za polugeneralku.

Znači: klipovi i karike, poliranje cilindara, itd. kaj još treba.

A to i zvuči realno, jer imaš već puno kilometara.

Gluposti.. da je do kompresije onda ne bi ni na ladno palio. 

Treba pronać dobrog mehaničara koji zna šta treba gledat.. senzor temp motora, goriva, brzinu verglanja itd.

Will this run on my 486?
7 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Penryn kaže...

Gluposti.. da je do kompresije onda ne bi ni na ladno palio. 

Treba pronać dobrog mehaničara koji zna šta treba gledat.. senzor temp motora, goriva, brzinu verglanja itd.

 Ne mora biti.

Jer kad je motor hladan, ubrizgava se više goriva, pa ako mu previše zraka ode u blok zbog loših karika, a ventili su dobri, logično je da će lakše stlačiti naftu do zapaljenja u režimu s više goriva(hladan motor).

A onda ima i preveliki podtlak na povratu iz kartera, itd.

Uglavnom, ja bih definitivno dao ispitati kompresiju, ali kao što si i rekao i senzor temperature motora.

 

Kruha i igala...
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
fer-de-lance kaže...

 Ne mora biti.

Jer kad je motor hladan, ubrizgava se više goriva, pa ako mu previše zraka ode u blok zbog loših karika, a ventili su dobri, logično je da će lakše stlačiti naftu do zapaljenja u režimu s više goriva(hladan motor).

A onda ima i preveliki podtlak na povratu iz kartera, itd.

Uglavnom, ja bih definitivno dao ispitati kompresiju, ali kao što si i rekao i senzor temperature motora.

Nonsense. Ako na ladno nema kompresije možeš ti uvalit ne znam koliko goriva on neće sastavit. A reci mi zašto dizelaši inače kad izgube kompresiju teško pale ladni a topli lako?

Mogu se kladit da njemu vergla u prazno, znači nije da on neće sastavi nego ne baca gorivo uopće..

Will this run on my 486?
14 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali

Može biti puno toga. Senzor temeprature, senzor radilice ili problem sa gorivom. A može biti nešto banalno kao alnaser. Probaj vodom samo rashladit alnaser pa vidjet dal će onda upalit.

 

Isto tako i senzor radilice ...

Poruka je uređivana zadnji put čet 8.9.2016 1:07 (Memphis).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Memphis kaže...

Može biti puno toga. Senzor temeprature, senzor radilice ili problem sa gorivom. A može biti nešto banalno kao alnaser. Probaj vodom samo rashladit alnaser pa vidjet dal će onda upalit.

Isto tako i senzor radilice ...

anlaser*

Will this run on my 486?
11 godina
offline
Mondeo Mk4 topal ne pali

Postovanje,

Hvala na svim savjetima, za sada je promijenjen senzor radilice, i dalje je isti problem tako da dalje idem na anlasser (glavni je sumnjivac jer kada njega ohladim prisilno onda auto pali nakon minutu cekanja dok valjda temeperatura ne padne unutra).

Iskrebo se nadam da je on, jer vise nemam strpljenja i ima jos stvari koje treba srediti a skupi se kakp placam jedno po jedno...

13 godina
offline
Mondeo Mk4 topal ne pali

Znam da nije tema ni mjesto ali kako si u globalu zadovoljan sa autom? Planiram u nabavku uskoro a baš taj model i motor mi je zapeo za oko.

 

Hvala i sry na off topic pitanju.

You should never underestimate the predictability of stupidity
11 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali

Pozdrav,

 

Ovako sto se tice automobila, to je generalno neka srednja oprema, znaci nista posebno, ali kod mene je od prvog dana i sve sam kilometre ja natukao.

To je 2.0 TDCI 140KS i cca potrosnja ti je 6.5l grad i 5l otvoreno (ovisno i tempu, ali ja bacim na tempomat na 120 i laganini :D). Sto se podvozja tice, ovo je standardni model i nije prenizak i 16'' su felge tako da je udoban po gradu (btw. jos nisam mijenjao amortizere)

Iznimno sam zadovoljan sa autom, jedino me ovaj problem bas muci trenutno (ali npisati cu sto ga je rijesilo), ali to nije samo do mene jer i mehanicari nemaju previse iskustva s njim jer se stvarno ne kvare puno.

Na motoru sam mijenjao distribuciju jednom (jer zaista nije bilo potrebno vise - originalni remen je bio u odlicnom stanju i kada sam ga skinuo na 250k), lamelu i zamasnjak na 300k (makar neki znju imati problema sa zamasnjakom - ali opet to je cista sreca ili nesreca) i sada injektore (makar ispada da nije bilo potrebno ali me covjek u Bosch servisu ujeravao da je problem u njima pa sam na kraju posustao i promijenio ih - cca 4.5k kuna).

Glavu motora sam dizao cisto da provjerim da li je sve unutra OK, znaci bregaste, karike, leteci lezajevi klackalice i onda smo zamijenili ventile na srednja dva cilindra jer su pokazivali male tragove istrosenosti, ostalo je sve iz tvornice i sto se toga tice u automobil sam nakon kupnje ulozio cca 15k kuna vanrednih troskova (znaci sve osim redovnih servisa, sto smatram zaista dobrim uspjehom).

Automobil se vozi po Rijeci i vecina je ovdje gradske voznje (priroda posla) i jako puno paljenja i gasenja na kratkim relacijama.

Unutrasnjost je origninalna - cak sto je i mene i mog prijatelja (koji tapecira automobile) iznenadilo je to da je koza na volanu jos uvijek dobra i da se sjedala nisu poderala na savovima (nisu kozna jer to u autu prezirem).

 

Znaci 370k kilometara i nemam zamjerki na automobil.

Slijedeci planovi su skidanje DPFa i EGR blanking.

Ako imas jos kakvih pitanja slobodno pitaj i ja cu ti napisati sve sto znam, a o ovom automobilu znam stvarno podosta jer sam ga zaista dobro upoznao kroz godine.

16 godina
neaktivan
offline
Mondeo Mk4 topal ne pali

Trebalo bi napravit poštenu reparaciju anlasera i to bi trebalo riješit problem. Inače novi Boschov u Njemačkoj je oko 1500kn, kod nas vjerojatno nešto više. 

Will this run on my 486?
12 godina
offline
Mondeo Mk4 topal ne pali

Ja ne znam uopce kako ste došli do alnasera kao mogucega uzrocnika,kada je ljepo napomenuo da auto normalno vergla!

Isto one fore da ubrizga više goriva kada je hladan,nema veze sa razumom!

 

-Prvo sto trebas,to je promjeniti majstora,koji ocito nema pojma ili opreme da kvalitetno testira i nađe uzrok problema!

 

Automobil pali kada je hladan,ne može kada je vruć!

-Sa obzirom na prijeđenu kilometražu,u 90% slucajeva je "propuhao" motor!Karike su loše i trebaju zamjenu!(Ulje kada je hladno,ono je gušće i teže se ispere sa stjenki stublina.Ono ima za posljedicu da fino brtvi kompresioni prostor i automobil može upaliti.Kada je motor vruć,ulje je rijetko i brzo se ispere sa stublina i ne radi kompresiju-motor ne može upaliti)!Isto tako računaj na to da se materijali opcenito šire kada su vrući,time povečavaju razmak između klipa i stubline-hlađenjem mlakom vodom....ma znas ostatak!

Ostaje nam 10%,sto je stvar u senzorima,termostatima i ostalim picabocama.Tvoj Ford vjerovatno ima tzv "Cold start",glupost koja kao manje zagađuje,ali isto tako povezana je sa mali milion senzora koji poprilicno znaju praviti probleme!U tome slucaju treba na automobilu izvršiti dijagnostiku!

 

Osobno nikada nikome ne bih preporucio taj automobili,jer bez obzira na sve,nisu se baš pokazali kvalitetni,a i djelovi su im skupi!

No,opet svatko ima svoje iskustvo!

Ako želiš pobijediti,ne smiješ izgubiti!
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Milka30 kaže...

Automobil pali kada je hladan,ne može kada je vruć!

-Sa obzirom na prijeđenu kilometražu,u 90% slucajeva je "propuhao" motor!Karike su loše i trebaju zamjenu!(Ulje kada je hladno,ono je gušće i teže se ispere sa stjenki stublina.Ono ima za posljedicu da fino brtvi kompresioni prostor i automobil može upaliti.Kada je motor vruć,ulje je rijetko i brzo se ispere sa stublina i ne radi kompresiju-motor ne može upaliti)!Isto tako računaj na to da se materijali opcenito šire kada su vrući,time povečavaju razmak između klipa i stubline-hlađenjem mlakom vodom....ma znas ostatak!

Previše gluposti napisano pa ajmo redom:

- Zašto dizelaši kad propušu dobro pale topli a teško hladni? 

- Kažeš ulje se na topao motor ispere sa stublina.. kako onda motor još uvijek radi, kako ne zariba?

- Od čega je rađen blok a od čega klipovi? Tko od tog dvoje ima veći koeficijent toplinskog istezanja?

Will this run on my 486?
12 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Penryn kaže...

Previše gluposti napisano pa ajmo redom:

- Zašto dizelaši kad propušu dobro pale topli a teško hladni? 

- Kažeš ulje se na topao motor ispere sa stublina.. kako onda motor još uvijek radi, kako ne zariba?

- Od čega je rađen blok a od čega klipovi? Tko od tog dvoje ima veći koeficijent toplinskog istezanja?

-Fino sam objasnio

-Znaš li zašto radilica nije okrugloga oblika,nego ima kao "utege"?Nađi odgovor na to pitanje i dobiti ces odgovor na svoje pitanje!

-Obadvoje su rađeni od nekakve legure aluminija(u biti nemam pojma,jer to nije bitno).Zašto nije bitno?Zato sto bi bio porilični belaj kada bi imali razliciti koeficient!

Između bloka i klipa ti još postoje stubine i karike i kod njih je kvaka samo ta da se karike prije potroše....no kakve to veze ima sa konjskim trkama?

Ako želiš pobijediti,ne smiješ izgubiti!
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Milka30 kaže...

-Fino sam objasnio

-Znaš li zašto radilica nije okrugloga oblika,nego ima kao "utege"?Nađi odgovor na to pitanje i dobiti ces odgovor na svoje pitanje!

-Obadvoje su rađeni od nekakve legure aluminija(u biti nemam pojma,jer to nije bitno).Zašto nije bitno?Zato sto bi bio porilični belaj kada bi imali razliciti koeficient!

Između bloka i klipa ti još postoje stubine i karike i kod njih je kvaka samo ta da se karike prije potroše....no kakve to veze ima sa konjskim trkama?

Kakve veze sad protuutezi imaju? Jel znaš ili ne znaš, zašto dizelaš s lošom kompresijom i dalje dobro pali topao a kad se oladi teško? Dizel se u prosjeku pali na oko 350C.. na koliko stupnjeva zagrije zrak prosječan zdravi dizelaš s kompr. omjerom od 19:1 uz vanjsku temp. od 0C u idealnom slučaju(adijabatski proces) i u realnom slučaju?

Blok je rađen većinom od sivog lijeva(legura željeza) a klipovi od aluminija. Za jednak porast temperature aluminij će se ugrubo proširiti duplo više nego željezo. Kolika je zračnost u mm između klipova i cilindara i zašto je tolika?

 

Evo i sam vlasnik je napisao da kad zalije/ohladi anlaser da motor upali lijepo i topal.. eto bi li mogao reći zašto?

Will this run on my 486?
12 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Penryn kaže...

Kakve veze sad protuutezi imaju? Jel znaš ili ne znaš, zašto dizelaš s lošom kompresijom i dalje dobro pali topao a kad se oladi teško? Dizel se u prosjeku pali na oko 350C.. na koliko stupnjeva zagrije zrak prosječan zdravi dizelaš s kompr. omjerom od 19:1 uz vanjsku temp. od 0C u idealnom slučaju(adijabatski proces) i u realnom slučaju?

Blok je rađen većinom od sivog lijeva(legura željeza) a klipovi od aluminija. Za jednak porast temperature aluminij će se ugrubo proširiti duplo više nego željezo. Kolika je zračnost u mm između klipova i cilindara i zašto je tolika?

 

Evo i sam vlasnik je napisao da kad zalije/ohladi anlaser da motor upali lijepo i topal.. eto bi li mogao reći zašto?

Inaće,ti protuutezi ti zapljuskuju ulje u karteru,zato ne dolazi do zaribavanja!

Inaće,dizel motori imaju grijaće,koji zagriju kompresivni prostor,tako da nema baš nekakve veze sa vanjskom temperaturom!

Bez obziran na to od cega su napravljeni,temperaturno širenje ne smije biti razlićito,jer bi došlo ili do totalnoga propuhivanja ili do zaribavanja!

Zračnost zavisi od motora,do motora,vrlo je mala i mjeri se u specijalama!

Vlasnik je naveo da poljeva glavu motora i ja sam se sa time vodio!

 

Gle,prije 10-tak godina sam radio sa automehaničarom 4 godine.Doduše,radili smo na starijim vozilima,ali princip je isti!

Mozemo se mi natezati i replicirati cijelu noć,ono sto sam napisao,to je iz škole,a iz iskustva znam da je njemu motor prophao i tocka,uostalom,neka upali motor i izvadi šipku mjerača ulja i vidjeti će koliko dimi/pari!

Ima veze i alnaser sa paljenjem dizelaša,ali on je uglavno vezan sa lošim stanjem akumulatora,no to kod kolege 100% nije problem!

350 000 km-ne zaboravi!

 

Ako želiš pobijediti,ne smiješ izgubiti!
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Milka30 kaže...

Bez obziran na to od cega su napravljeni,temperaturno širenje ne smije biti razlićito,jer bi došlo ili do totalnoga propuhivanja ili do zaribavanja!

 

Mozemo se mi natezati i replicirati cijelu noć,ono sto sam napisao,to je iz škole,a iz iskustva znam da je njemu motor prophao i tocka,uostalom,neka upali motor i izvadi šipku mjerača ulja i vidjeti će koliko dimi/pari!

Ima veze i alnaser sa paljenjem dizelaša,ali on je uglavno vezan sa lošim stanjem akumulatora,no to kod kolege 100% nije problem!

350 000 km-ne zaboravi!

Da da, blokovi su (uglavnom) od legura željeza a klipovi od aluminija. Blok je uglavnom na oko 100C a klipovi znaju ići i preko 300C, pa još kad uzmeš u obzir različit temp. koeficijent istezanja..

Aha.. znači znaš prepoznati propuhali motor samo na temelju puhanja na čep? Još jedna glupost. Vidi kako ovaj puše, a mogu ti garantirat da je potpuno normalno i da je motor zdrav da ne može bit zdraviji..

Will this run on my 486?
12 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Penryn kaže....

Da da, blokovi su (uglavnom) od legura željeza ....

Kolega,kako ne kontaš,da to sve sto navodis u praksi pada u vodu!To sto Wikipedija ili tamo neki na forumu kaze,ne mora znaciti da je istinito!

Ovaj isto sa Pasatom,vjeruj mi,ja ga ne bih niti pogledao!

I da,ja mogu u 2 minute skuziti jel motor propuhao,jel napuknuta brtva glave ili sama glava,jel ima lošu kompresiju,jel lupan....to ne mozes u skoli nauciti,to moraš ispraksati!

I taj dim se razlikuje od onoga nastaloga zbog isparavanja ulja i onoga od propuhivanja,kako god,ovaj na videu kako puše,NE VALJA!

Mozes ti sada mene uvjeravati,kako ovo radi na ovoliko stupnjeva,kako ono se isteze...ali to ti je praksa,to ne mozes u skoli nauciti!

 

 

Ako želiš pobijediti,ne smiješ izgubiti!
16 godina
neaktivan
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Milka30 kaže...

I taj dim se razlikuje od onoga nastaloga zbog isparavanja ulja i onoga od propuhivanja,kako god,ovaj na videu kako puše,NE VALJA!

Mozes ti sada mene uvjeravati,kako ovo radi na ovoliko stupnjeva,kako ono se isteze...ali to ti je praksa,to ne mozes u skoli nauciti!

A šta ako ti kažem da sam sličnom takvom s identičnim pa i gorim "puhanjem" mjerio kompresiju na ladno i toplo i u oba slučaja je napucao 30-31bar po svim cilindrima?

Nemoj biti toliko uvjeren u nešto u što nisi 100% siguran, tj. ako ne znaš što se točno događa unutar motora.. 

Nema koristi od prakse bez teorije, također i teorije bez prakse, apsolutno se slažem.

Will this run on my 486?
13 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Randy Marsh kaže...

Pozdrav,

 

Ovako sto se tice automobila, to je generalno neka srednja oprema, znaci nista posebno, ali kod mene je od prvog dana i sve sam kilometre ja natukao.

To je 2.0 TDCI 140KS i cca potrosnja ti je 6.5l grad i 5l otvoreno (ovisno i tempu, ali ja bacim na tempomat na 120 i laganini :D). Sto se podvozja tice, ovo je standardni model i nije prenizak i 16'' su felge tako da je udoban po gradu (btw. jos nisam mijenjao amortizere)

Iznimno sam zadovoljan sa autom, jedino me ovaj problem bas muci trenutno (ali npisati cu sto ga je rijesilo), ali to nije samo do mene jer i mehanicari nemaju previse iskustva s njim jer se stvarno ne kvare puno.

......

CUT

 

 

 E ovo ja zovem kvalitetnim odgovorom. Hvala puno!!

 

 

You should never underestimate the predictability of stupidity
11 godina
offline
Mondeo Mk4 topal ne pali

Pozdrav,

Kao sto sam i rekao pred 20k kilometara je motoru skinuta glava, pregledane karike, leteci lezajevi, zamijenjeni ventili itd. Znaci radio je kao urica dok se ovo nije pocelo dogadati.

 

Tako da mislim da svakako nema potrebe dizati glavu opet i vaditi klipove van kada su pred malo bili u odlicnom stanju a kompresija je odlicna na svim cilindrima (mjereno poslije vracanja glave da se vidi da li je sve ok) jer mi je ovaj mehanicar prijatelj i susjed koji ima svoj servis u Rijeci i ima dobru reputaciju (nisam subjektivan).

Danas sam ujutro isao napraviti jedan pokus da vidim da li je anlasser u pitanju u ohladio sam vodu nocas u hladnjaku na 5°C te dobro ohladio anlasser i mislim da je dobio jos cca 100 okretaja pri paljenju (inace ga vrti na oko 450 kada je hladan i pali se, a na cca 180 do 200 u trenutno stanju kada je vruc (mjereno na dijagnostici kod mehanicara - senzor radilice je aigurbo ispravan sada) tako da anlasser ide na reparaciju sutra...

Ovo su samo informacije tako da ako itko ima isti problem da ne prolazi pakao neizvjesnosti kao i ja u zadnje vrijeme...

7 godina
neaktivan
offline
Mondeo Mk4 topal ne pali

i na kraju koji je problem posto imam isti.

fdaka
14 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Milka30 kaže...

Ja ne znam uopce kako ste došli do alnasera kao mogucega uzrocnika,kada je ljepo napomenuo da auto normalno vergla!

Isto one fore da ubrizga više goriva kada je hladan,nema veze sa razumom!

 

-Prvo sto trebas,to je promjeniti majstora,koji ocito nema pojma ili opreme da kvalitetno testira i nađe uzrok problema!

 

Automobil pali kada je hladan,ne može kada je vruć!

-Sa obzirom na prijeđenu kilometražu,u 90% slucajeva je "propuhao" motor!Karike su loše i trebaju zamjenu!(Ulje kada je hladno,ono je gušće i teže se ispere sa stjenki stublina.Ono ima za posljedicu da fino brtvi kompresioni prostor i automobil može upaliti.Kada je motor vruć,ulje je rijetko i brzo se ispere sa stublina i ne radi kompresiju-motor ne može upaliti)!Isto tako računaj na to da se materijali opcenito šire kada su vrući,time povečavaju razmak između klipa i stubline-hlađenjem mlakom vodom....ma znas ostatak!

Ostaje nam 10%,sto je stvar u senzorima,termostatima i ostalim picabocama.Tvoj Ford vjerovatno ima tzv "Cold start",glupost koja kao manje zagađuje,ali isto tako povezana je sa mali milion senzora koji poprilicno znaju praviti probleme!U tome slucaju treba na automobilu izvršiti dijagnostiku!

 

Osobno nikada nikome ne bih preporucio taj automobili,jer bez obzira na sve,nisu se baš pokazali kvalitetni,a i djelovi su im skupi!

No,opet svatko ima svoje iskustvo!

 Ne znaš jer nemaš pojam. Vrlo jednostavno. Bitno je da si ti dao stručni diagnozu kako je auto za bacit.

 

 

12 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Memphis kaže...

 Ne znaš jer nemaš pojam. Vrlo jednostavno. Bitno je da si ti dao stručni diagnozu kako je auto za bacit.

 

 

Imam ja "pojam",ali ocito da ti nemaš "pojam" cim odgovaras na vec zaboravljenu temu iz prosle godine!

Ako želiš pobijediti,ne smiješ izgubiti!
12 godina
neaktivan
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Vozim Ford Tipo 1.4 ie benzinac i vozim ga svakodnevno ali imam dojam da po ovoj hladnoči voli više popit benzina spram toplijih normalnih temperatura,dali je to normalno.
12 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
3n3m1 kaže...
Vozim Ford Tipo 1.4 ie benzinac i vozim ga svakodnevno ali imam dojam da po ovoj hladnoči voli više popit benzina spram toplijih normalnih temperatura,dali je to normalno.

Sasvim normalno,jer ti automobil duže radi pod ćokom!

Ako želiš pobijediti,ne smiješ izgubiti!
14 godina
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
3n3m1 kaže...
Vozim Ford Tipo 1.4 ie benzinac i vozim ga svakodnevno ali imam dojam da po ovoj hladnoči voli više popit benzina spram toplijih normalnih temperatura,dali je to normalno.

Zimi troši više inače .... e sad ovisi i kakav ti je termostat ...

12 godina
neaktivan
offline
Re: Mondeo Mk4 topal ne pali
Htio sam reči Fiat Tipo nema veze,uglavnom nema ćok jer ga nema,izvađen iz auta.Uglavnom se dosta vozim po gradu i radim kratke relaciju pa mislim da i to utječe na patrošnju ali da popije 9 litara spram toplijeg vremena oko 7 litara,nema veze.
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice