Pozdrav, imate možda preporuku koje metlice brišača uzeti? Trebam na obje Mazde ih mijenjati pa sam mislio uzeti nešto bolje. Hvala
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.114
- |
- čitano: 13.259.981
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ako su ti OEM bile dobre, onda nadjes OEM, primjerice ako ti je OEM Bosh,
uzmes Boshove jer su iste kao i original "Mazda" metlice, a povoljnije su bar 30-40%.
Meni su Bosh cisto OK metlice, izguram 5-6 godina s njima bez frke, a najvise mi se trose zimi
po snijegu i smrzavici - da nema zime, trajale bi mi vjecno (dok ih UV zracenje ne rastvori na proste faktore).
Kako uspijes toliko s metlicama? Mi smo probali sve i svasta, bosch, mi3, ne znam ni ja koje sve, al 4-5 proizvodaca, i svake su oke mjesec dva i krenu mrljat po sajbi. Cistio sam i sajbu al nista
Najbolje su bile tokic marka TQ al se vise ne proizvode
Ja imam Bosch-ove već 4 godine na autu i mislim da ću ih mjenjati nagodinu tek, opet iste uzeti.
Kako uspijem?
Pa svaka 4 mjeseca ispoliram rucno sajbu, i nakon politure odem jos na pranje i prespricam ju voskom,
tako da metlice lakse klize,
A druga stvar, uzmem mikro-krpu i naspricam ju WD-om ili drugim uljem u limenci i ocistim metlice,
na njima se nakupi smeca sa ceste, katrana i naravno gume koja je oksidirala od zraka i UV zracenja.
Nakon toga ih isperem sa drugom mikro-kripicom koju sam namocio u otopinu vode i alkohola (mozes i sa zimskom mjesavinom za pranje stakla,
ista stvar), i time ocistis do kraja metlice i "zatvoris" ih. I to ponovis bar jednom mjesecno, a sajbu ispoliras svaka 3-4 mjeseca i miran si.
Jest da je dodatni posao, al hej, bar ti metlice dulje traju, bube se manje lijepe po sajbi i lakse obrisu/operu.
Ja ništa od toga ne radim a opet mi traju evo 4 godine bez problema.
Kako uspijem?
Pa svaka 4 mjeseca ispoliram rucno sajbu, i nakon politure odem jos na pranje i prespricam ju voskom,
tako da metlice lakse klize,
A druga stvar, uzmem mikro-krpu i naspricam ju WD-om ili drugim uljem u limenci i ocistim metlice,
na njima se nakupi smeca sa ceste, katrana i naravno gume koja je oksidirala od zuraka i UV zracenja.
Nakon toga ih isperem sa drugom mikro-kripicom koju sam namocio u otopinu vode i alkohola (mozes i sa zimskom mjesavinom za pranje stakla,
ista stvar), i time ocistis do kraja metlice i "zatvoris" ih. I to ponovis bar jednom mjesecno, a sajbu ispoliras svaka 3-4 mjeseca i miran si.
Jest da je dodatni posao, al hej, bar ti metlice dulje traju, bube se manje lijepe po sajbi i lakse obrisu/operu.
Mozes objasnit ovo oko poliranja sajbe ako nije problem, mislim na koji nacim poliras, s cime, jer osjetim pod rukom onak da ima svega, od kamencica ko zna cega sve ne
Polir pasta za stakla, moze se i clay barom.
Mogu, operes sajbu sa cetkom na pumpi, da skines 90% smeca, naspricas nakon toga pjenom, operes ostatak auta dok to razgradi
zadnje ostatke, onda opet cetkom i isperes.
Prebacis se na mjesto za usisavanje u hlad, izvadis alat:
Sonax P-ball+ ulosci
https://www.amazon.de/-/en/04173410-Sonax-1837749-417-341-P-Ball/dp/B003ARB2CK
Nigrin Perfomance Windscreen Polish
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B001B4TL7W
Bilo koja maskirna traka
https://www.amazon.de/-/en/Feigo-masking-painters-tape-beige/dp/B07FGFZRWR
Mikrokrpe po volji.
Oblijepis rub sajbe preko plastike maskirnom trakom, jer polirna pasta se tesko skida sa gume i karoserije.
Sa mikrokrpom lagano razmazes pastu i naneses je na polovisu sajbe, pricekas par minuta i onda sa p-ballom "izbuffas" (utrljas, izradis)
ostatak paste, te visak skines po potrebi sa mikrokrpom.
I tako na drugoj strani i miran si.
Ima na Youtubeu sigurno videa o tome koliko hoces. Vecina ce polirati sa masinom, ja ju nemam i ne treba mi, tih 30min posla mi je umni odmor a ne umor.
Kakvi su siluxovi brisaci?
cemu to sluzi?
Za podmazivanje klizaca, plocica i vodilica pri zamjeni ili odrzavanju.
Koja je treća? Znam da su dvije sigurno silikonska i anti seize (bakrena) mast.
Koja je treća? Znam da su dvije sigurno silikonska i anti seize (bakrena) mast.
Treće je ulje za između pakni i diskova, da bolje klizi.
Da, prosle godine je bilo najavljeno da ce doci mali SUV na bazi TNGA-C (baza je Yaris),
al nitko nije znao dalje, osim da je na platformi Yarisa.
Napadaju segment koji drzi Juke, Crossland X i T-Roc.
Narucio masti za kocnice iz Engleske posto imaju sve 3 unutra, a meni se neda zajebavati po nasim trgovinama, platio nekih 16£.
Sta se zajebavas sa tim bezveze, keramička mast od Textara za cca 30-40 kn je VRHUNSKA
Koristio sam BAKRENU, ali to je prošlost naspram keramičke.
Koliko sam puta silazio sa autoceste i sa 160kmh po kočnici na 60 kmh, stanes na semafor a ono dim izlazi iz kocnica, bakar, smrdi...... i tako par puta i nema više masti.....
Dok keramička milina, veća temperaturna otpornost i na sebe ne navlaci toliko necistoca na sebe.... preporod.
UOSTALOM, ne priznaju garanciju na diskovima ukoliko se klizaci, itd, mažu sa bakrenom, jer na novim autima samo keramička je preporučena.
Kako oni to doznaju nemam pojma.
Zašto se kod nas jos bakrena koristi, jer je turbo jeftina, cca 1 kg je 40 kn
Keramička mala tubica 40 kn........
Jako je viskozna...
Da, prosle godine je bilo najavljeno da ce doci mali SUV na bazi TNGA-C (baza je Yaris),
al nitko nije znao dalje, osim da je na platformi Yarisa.
Napadaju segment koji drzi Juke, Crossland X i T-Roc.
Jos da uguraju 2.0 Hybrid unutra...san snova
Nema tu bakrene maste koliko znam. Znam mislio sam uzeti keramicku ali nisam mogao pronaci, samo hoce bakrenu uvaliti. Samo pazi Cera Tec ti nije dobar za gumice, na vodilice bi trebao ici Hydra Tec.
Narucio masti za kocnice iz Engleske posto imaju sve 3 unutra, a meni se neda zajebavati po nasim trgovinama, platio nekih 16£.
Sta se zajebavas sa tim bezveze, keramička mast od Textara za cca 30-40 kn je VRHUNSKA
Koristio sam BAKRENU, ali to je prošlost naspram keramičke.
Koliko sam puta silazio sa autoceste i sa 160kmh po kočnici na 60 kmh, stanes na semafor a ono dim izlazi iz kocnica, bakar, smrdi...... i tako par puta i nema više masti.....
Dok keramička milina, veća temperaturna otpornost i na sebe ne navlaci toliko necistoca na sebe.... preporod.
UOSTALOM, ne priznaju garanciju na diskovima ukoliko se klizaci, itd, mažu sa bakrenom, jer na novim autima samo keramička je preporučena.
Kako oni to doznaju nemam pojma.
Zašto se kod nas jos bakrena koristi, jer je turbo jeftina, cca 1 kg je 40 kn
Keramička mala tubica 40 kn........
Jako je viskozna...
Tu Textarovu i ja koristim za klizače i odlična je, kao alternativa joj može biti ATE Plastilube koja se isto može kupiti u našim dućanima.
Za vodilice koristim ovu od ATE-a, primarno je namijenjena za montažu klipića kočionih čeljusti, ali se može koristiti i u vodilicama.
Po meni su te dvije dovoljne za servis kočnica, a i lako su dostupne kod nas pa se ne treba naručivati izvana.
Ne, dobio sam sve za 330€. Jedino sto sam sa svog volana prebacio
su kontrole i zracni jastuk.
Da, u B segmentu ispod 650KS i 470Nm ne treba gledat.
To je gradski stedljivi SUV, CO2 ispod 90, odnosno ispod 100 sa AWD-i - placas mali Eco porez, manje osiguranje,
tako da si mozes priustiti imati dva u obitelji.
Moj ima 115KS, ne vidim gdje je problem, a C segment. Niti je itko brzi od mene, niti se itko bolje provede od mene.
Zasto? Ogranicenja od 50/80/100 kmh, a u prirodi gdje vozim ionako ides jos sporije, osim ako volis da ti kicma glumi amortizere.
CH-R sa 2.0 motorom je stedljiv i dovoljno dobar za sve potrebe, a ne trosi toliko vise i nema CO2 ogroman(~90g). 4X4 pogon je kao sto si rekao, gradski auto i stvarno ne vidim potrebu za toliko dodatne tezine, em baterija, em 4x4. Mislim za grad je to potpuno nepotrebno, jos uvijek smatram da se Toyota malo pogubila nakon Corolle*, iako novi Yaris izgleda cisto pristojno, vjerovatno bude zamjenio ovog trenutnog.
Tvoj CH-R sa 115ks je kao i moj Yaris jednako brz. Krivo sam se izrazio, prestizanje sa Yarisom je dosta zahtjevno sto radi CVTa sto radi male snage ( ne ocekujem da vuce kao da ima 150ks), nije auto za ljude bez iskustva kad se prestize po otvorenoj cesti. Dok recimo 2.0 CH-Ru puno vise oprasta krivu procjenu i ipak ima taj odaziv na gasu.
Pa zato imas pametni AWD-i, koji se aktivira samo po potrebi. I moj AWD (non-i, jer nemam elektricni motor na straznjoj osovini)
radi u 90% slucajeva kao FWD. Eventualno kod jakog ubrzanja rasporedi snagu 60/40, i u slucaju da je klizak teren,
proklizavanja itd, tad AWD proradi i odradi svoj posao. Al ne moram stalno nosat i stavljat lance kad idem u brdo, po gradu ionako ne trebaju.
Pa zato imas pametni AWD-i, koji se aktivira samo po potrebi. I moj AWD (non-i, jer nemam elektricni motor na straznjoj osovini)
radi u 90% slucajeva kao FWD. Eventualno kod jakog ubrzanja rasporedi snagu 60/40, i u slucaju da je klizak teren,
proklizavanja itd, tad AWD proradi i odradi svoj posao. Al ne moram stalno nosat i stavljat lance kad idem u brdo, po gradu ionako ne trebaju.
Eto, odgonetnuta potreba AWD za gradski cross. Da zakljucimo, marketinski pokusaj Toyote da se cini razlicita od ponude ostalih crosseva u klasi. Veci i tezi od auto od Yarisa koji i sa svojom tezinom (i istim motorom) ima relativno pristojne brojeve.