Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih aut

poruka: 19
|
čitano: 4.174
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih aut".
17 godina
offline
Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih aut

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 
0 1 hvala 0
5 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

17 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

 Bolji, kvalitetniji i ugladeniji ne znam po cemu. Y je jako udoban auto, materijali u autu su sigurno bolji nego u ovom Mercedesu i nema nigdi milimetra jeftine plastike. Infotainment je bolji, sound system je bolji, grijani i hladeni zicevi te samim time sto je EV auto je u svakom trenu kad sjednem u njega klimatiziran na 22 stupnja. Performanse su u Y skoro duplo bolje, placam gorivo na 100km nekih 50% manje, servis mi je za tri godine gdi moram kupiti filter za klimu za 20€. Ova dva auta se realno gledano ne mogu usporedivat. Usporedujemo kruske i jabuke. 

Oku ugodniji definitivno, Y nije za svakoga. Jedan je traktor a drugi je EV. Ovisi kaj te veseli i kaj oces voziti. Ja vise nikad dok sam ziv ne budem kupio nista osim EV.

Brojke govore svoje i C klassa je YTD 2025. u odnosu na 2025. pala po prodaji sa 44k na 37k u EU. Samo u devetom mjesecu u odnosu na deveti mjesec prosle godine je prodaja pala sa 4702 komada na 3293 komada. Prodajne brojke od Y isto nisu bajne u ostatku godine ali to je uzrokovano Muskovim angazmanom u politiku. Da glupson nije drukal za Trumpa i radil sranja taj Y bi bil debelo najprodavaniji auto na planeti Zemlji. Sad si zamisli da Y ne izgleda kak izgleda pa prodali bi ga duplo vise. To je fakat auto koji se vecini ljudi cini super ili im se gadi, nema neke srednje vrijednosti, ali voziti taj auto je perverzno dobro i to za 50k! Mercedes koji se vozi tak dobro ko taj 50k auto nema ispod 100k, a ako kupis Performance za 60k onda trebas Mercedes za 150k.

 

Daleko najbolji auto 40k do 60k u EU, tak dugo dok Kinezi ne stignu.

 

EDIT:

Cisto informacije radi brat mi ima C klasu AMG i pored njega je moj Y kanta za smece koliko je taj AMG jednostavno Premium Premium, ali je taj njegov AMG nekih 80k skuplji od moje Tesle i njemu je po ljeti bil veci gust voziti se s Teslom.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 27.10.2025 11:55 (NEW_MAN).
5 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

 Bolji, kvalitetniji i ugladeniji ne znam po cemu. Y je jako udoban auto, materijali u autu su sigurno bolji nego u ovom Mercedesu i nema nigdi milimetra jeftine plastike. Infotainment je bolji, sound system je bolji, grijani i hladeni zicevi te samim time sto je EV auto je u svakom trenu kad sjednem u njega klimatiziran na 22 stupnja. Performanse su u Y skoro duplo bolje, placam gorivo na 100km nekih 50% manje, servis mi je za tri godine gdi moram kupiti filter za klimu za 20€. Ova dva auta se realno gledano ne mogu usporedivat. Usporedujemo kruske i jabuke. 

Oku ugodniji definitivno, Y nije za svakoga. Jedan je traktor a drugi je EV. Ovisi kaj te veseli i kaj oces voziti. Ja vise nikad dok sam ziv ne budem kupio nista osim EV.

Brojke govore svoje i C klassa je YTD 2025. u odnosu na 2025. pala po prodaji sa 44k na 37k u EU. Samo u devetom mjesecu u odnosu na deveti mjesec prosle godine je prodaja pala sa 4702 komada na 3293 komada. Prodajne brojke od Y isto nisu bajne u ostatku godine ali to je uzrokovano Muskovim angazmanom u politiku. Da glupson nije drukal za Trumpa i radil sranja taj Y bi bil debelo najprodavaniji auto na planeti Zemlji. Sad si zamisli da Y ne izgleda kak izgleda pa prodali bi ga duplo vise. To je fakat auto koji se vecini ljudi cini super ili im se gadi, nema neke srednje vrijednosti, ali voziti taj auto je perverzno dobro i to za 50k! Mercedes koji se vozi tak dobro ko taj 50k auto nema ispod 100k, a ako kupis Performance za 60k onda trebas Mercedes za 150k.

 

Daleko najbolji auto 40k do 60k u EU, tak dugo dok Kinezi ne stignu.

 

EDIT:

Cisto informacije radi brat mi ima C klasu AMG i pored njega je moj Y kanta za smece koliko je taj AMG jednostavno Premium Premium, ali je taj njegov AMG nekih 80k skuplji od moje Tesle i njemu je po ljeti bil veci gust voziti se s Teslom.

 

 

Bolji, kvalitetniji i uglađeniji po svemu. Kao što si i napisao - C klasa AMG - ni po čemu nije uglađenija niti se u nju ugrađuju kvalitetniji materijali nego u običan C. U Tesli sve izgleda daleko jeftinije. I ne samo izgleda, na opip je realno jeftinije. AMG jedino ima sportski ovjes i motor. E da - sam ovjes u "običnoj" C klasi je toliko bolji nego kod Y da imaš dojam da voziš auto dvije klase iznad.

Performanse - C klasa bez problema vozi po autoputu 150 i ne moraš misliti gdje ćeš puniti nakon 300km. Staneš gdje hoćeš, kad se hoćeš odmoriti i bok. Jedina prednost strujića općenito nad C klasom je to hlađenje u mirovanju i ništa više.

Poruka je uređivana zadnji put pon 27.10.2025 12:32 (Gallu).
14 godina
offline
Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih aut

Šteta što kolega =XFX=PlayHard nije ovdje, sad bi došao na svoje, trebalo bi ga odčepiti.

 
3 0 hvala 0
17 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

 Bolji, kvalitetniji i ugladeniji ne znam po cemu. Y je jako udoban auto, materijali u autu su sigurno bolji nego u ovom Mercedesu i nema nigdi milimetra jeftine plastike. Infotainment je bolji, sound system je bolji, grijani i hladeni zicevi te samim time sto je EV auto je u svakom trenu kad sjednem u njega klimatiziran na 22 stupnja. Performanse su u Y skoro duplo bolje, placam gorivo na 100km nekih 50% manje, servis mi je za tri godine gdi moram kupiti filter za klimu za 20€. Ova dva auta se realno gledano ne mogu usporedivat. Usporedujemo kruske i jabuke. 

Oku ugodniji definitivno, Y nije za svakoga. Jedan je traktor a drugi je EV. Ovisi kaj te veseli i kaj oces voziti. Ja vise nikad dok sam ziv ne budem kupio nista osim EV.

Brojke govore svoje i C klassa je YTD 2025. u odnosu na 2025. pala po prodaji sa 44k na 37k u EU. Samo u devetom mjesecu u odnosu na deveti mjesec prosle godine je prodaja pala sa 4702 komada na 3293 komada. Prodajne brojke od Y isto nisu bajne u ostatku godine ali to je uzrokovano Muskovim angazmanom u politiku. Da glupson nije drukal za Trumpa i radil sranja taj Y bi bil debelo najprodavaniji auto na planeti Zemlji. Sad si zamisli da Y ne izgleda kak izgleda pa prodali bi ga duplo vise. To je fakat auto koji se vecini ljudi cini super ili im se gadi, nema neke srednje vrijednosti, ali voziti taj auto je perverzno dobro i to za 50k! Mercedes koji se vozi tak dobro ko taj 50k auto nema ispod 100k, a ako kupis Performance za 60k onda trebas Mercedes za 150k.

 

Daleko najbolji auto 40k do 60k u EU, tak dugo dok Kinezi ne stignu.

 

EDIT:

Cisto informacije radi brat mi ima C klasu AMG i pored njega je moj Y kanta za smece koliko je taj AMG jednostavno Premium Premium, ali je taj njegov AMG nekih 80k skuplji od moje Tesle i njemu je po ljeti bil veci gust voziti se s Teslom.

 

 

Bolji, kvalitetniji i uglađeniji po svemu. Kao što si i napisao - C klasa AMG - ni po čemu nije uglađenija niti se u nju ugrađuju kvalitetniji materijali nego u običan C. U Tesli sve izgleda daleko jeftinije. I ne samo izgleda, na opip je realno jeftinije. AMG jedino ima sportski ovjes i motor. E da - sam ovjes u "običnoj" C klasi je toliko bolji nego kod Y da imaš dojam da voziš auto dvije klase iznad.

Performanse - C klasa bez problema vozi po autoputu 150 i ne moraš misliti gdje ćeš puniti nakon 300km. Staneš gdje hoćeš, kad se hoćeš odmoriti i bok. Jedina prednost strujića općenito nad C klasom je to hlađenje u mirovanju i ništa više.

 Si ti kad vidio AMG C klasu i jesi sjedio u novom Y i vozio novi Y? Jesi ti opce kad vidio bilo koji auto? Pola Mercedesa je od tvrde plastike, znaci pola auta je od tvrde sugave plastike! Nisu ni pretince na vratima tapecirali! 

Nisam ni sumnjal da budes spomenul punjenje jer svi zivi voze 900km dnevno pa je bitno koliki je domet.

Tesla je prodala 6x vise modela Y nego Mercedes C klase i to zato jer su ljudi glupi i vole voziti losiji auto? Znaci ne govorimo o tome da je netko prodao vise automobila koji kostaju 20k vs 50k nego aute u istom cjenovnom razredu. Znaci isti profil kupaca sa istom kupovnom moci.

Molim te objasni mi kak se auto koji je bolji po svemu prodaje sest puta slabije?!? Ruzan, dvije klase losiji auto sa nikakvim dometom i losijim interijerom se prodaje visestruko bolje, kako to?

Poruka je uređivana zadnji put pon 27.10.2025 13:15 (NEW_MAN).
5 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

 Bolji, kvalitetniji i ugladeniji ne znam po cemu. Y je jako udoban auto, materijali u autu su sigurno bolji nego u ovom Mercedesu i nema nigdi milimetra jeftine plastike. Infotainment je bolji, sound system je bolji, grijani i hladeni zicevi te samim time sto je EV auto je u svakom trenu kad sjednem u njega klimatiziran na 22 stupnja. Performanse su u Y skoro duplo bolje, placam gorivo na 100km nekih 50% manje, servis mi je za tri godine gdi moram kupiti filter za klimu za 20€. Ova dva auta se realno gledano ne mogu usporedivat. Usporedujemo kruske i jabuke. 

Oku ugodniji definitivno, Y nije za svakoga. Jedan je traktor a drugi je EV. Ovisi kaj te veseli i kaj oces voziti. Ja vise nikad dok sam ziv ne budem kupio nista osim EV.

Brojke govore svoje i C klassa je YTD 2025. u odnosu na 2025. pala po prodaji sa 44k na 37k u EU. Samo u devetom mjesecu u odnosu na deveti mjesec prosle godine je prodaja pala sa 4702 komada na 3293 komada. Prodajne brojke od Y isto nisu bajne u ostatku godine ali to je uzrokovano Muskovim angazmanom u politiku. Da glupson nije drukal za Trumpa i radil sranja taj Y bi bil debelo najprodavaniji auto na planeti Zemlji. Sad si zamisli da Y ne izgleda kak izgleda pa prodali bi ga duplo vise. To je fakat auto koji se vecini ljudi cini super ili im se gadi, nema neke srednje vrijednosti, ali voziti taj auto je perverzno dobro i to za 50k! Mercedes koji se vozi tak dobro ko taj 50k auto nema ispod 100k, a ako kupis Performance za 60k onda trebas Mercedes za 150k.

 

Daleko najbolji auto 40k do 60k u EU, tak dugo dok Kinezi ne stignu.

 

EDIT:

Cisto informacije radi brat mi ima C klasu AMG i pored njega je moj Y kanta za smece koliko je taj AMG jednostavno Premium Premium, ali je taj njegov AMG nekih 80k skuplji od moje Tesle i njemu je po ljeti bil veci gust voziti se s Teslom.

 

 

Bolji, kvalitetniji i uglađeniji po svemu. Kao što si i napisao - C klasa AMG - ni po čemu nije uglađenija niti se u nju ugrađuju kvalitetniji materijali nego u običan C. U Tesli sve izgleda daleko jeftinije. I ne samo izgleda, na opip je realno jeftinije. AMG jedino ima sportski ovjes i motor. E da - sam ovjes u "običnoj" C klasi je toliko bolji nego kod Y da imaš dojam da voziš auto dvije klase iznad.

Performanse - C klasa bez problema vozi po autoputu 150 i ne moraš misliti gdje ćeš puniti nakon 300km. Staneš gdje hoćeš, kad se hoćeš odmoriti i bok. Jedina prednost strujića općenito nad C klasom je to hlađenje u mirovanju i ništa više.

 Si ti kad vidio AMG C klasu i jesi sjedio u novom Y i vozio novi Y? Jesi ti opce kad vidio bilo koji auto? Pola Mercedesa je od tvrde plastike, znaci pola auta je od tvrde sugave plastike! Nisu ni pretince na vratima tapecirali! 

Nisam ni sumnjal da budes spomenul punjenje jer svi zivi voze 900km dnevno pa je bitno koliki je domet.

Tesla je prodala 6x vise modela Y nego Mercedes C klase i to zato jer su ljudi glupi i vole voziti losiji auto? Znaci ne govorimo o tome da je netko prodao vise automobila koji kostaju 20k vs 50k nego aute u istom cjenovnom razredu. Znaci isti profil kupaca sa istom kupovnom moci.

Molim te objasni mi kak se auto koji je bolji po svemu prodaje sest puta slabije?!? Ruzan, dvije klase losiji auto sa nikakvim dometom i losijim interijerom se prodaje visestruko bolje, kako to?

 

Da i da na tvoja pitanja. Ne nije pola Mercedesa od tvrde plastike. Čak ni A klasa nije od tvrde plastike. Za razliku od Tesli. Ovo da nisu pretince tapicirali je bullshit jer i najmanji Mercedes ima tapicirane pretince. Toliko o tvom "znanju" o autima i koliko si u njima sjedio.

Je domet je bitan. Jer kad idem na put u sezoni nemam namjeru čekati u autu sat vremena samo da dođem na red za punjenje.

Ljudi su zagrizli hype. Ne bih nikada kupio Teslu. Imam električni auto, ali malim jeftini električni auto za po gradu i lokalno i za to je odličan. Nisam mazohist da kupujem (još) električnog za duže relacije. Kad bude nešto dometa EQS u manjem i praktičnijem pakiranju...

Poruka je uređivana zadnji put pon 27.10.2025 13:44 (Gallu).
17 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

 Bolji, kvalitetniji i ugladeniji ne znam po cemu. Y je jako udoban auto, materijali u autu su sigurno bolji nego u ovom Mercedesu i nema nigdi milimetra jeftine plastike. Infotainment je bolji, sound system je bolji, grijani i hladeni zicevi te samim time sto je EV auto je u svakom trenu kad sjednem u njega klimatiziran na 22 stupnja. Performanse su u Y skoro duplo bolje, placam gorivo na 100km nekih 50% manje, servis mi je za tri godine gdi moram kupiti filter za klimu za 20€. Ova dva auta se realno gledano ne mogu usporedivat. Usporedujemo kruske i jabuke. 

Oku ugodniji definitivno, Y nije za svakoga. Jedan je traktor a drugi je EV. Ovisi kaj te veseli i kaj oces voziti. Ja vise nikad dok sam ziv ne budem kupio nista osim EV.

Brojke govore svoje i C klassa je YTD 2025. u odnosu na 2025. pala po prodaji sa 44k na 37k u EU. Samo u devetom mjesecu u odnosu na deveti mjesec prosle godine je prodaja pala sa 4702 komada na 3293 komada. Prodajne brojke od Y isto nisu bajne u ostatku godine ali to je uzrokovano Muskovim angazmanom u politiku. Da glupson nije drukal za Trumpa i radil sranja taj Y bi bil debelo najprodavaniji auto na planeti Zemlji. Sad si zamisli da Y ne izgleda kak izgleda pa prodali bi ga duplo vise. To je fakat auto koji se vecini ljudi cini super ili im se gadi, nema neke srednje vrijednosti, ali voziti taj auto je perverzno dobro i to za 50k! Mercedes koji se vozi tak dobro ko taj 50k auto nema ispod 100k, a ako kupis Performance za 60k onda trebas Mercedes za 150k.

 

Daleko najbolji auto 40k do 60k u EU, tak dugo dok Kinezi ne stignu.

 

EDIT:

Cisto informacije radi brat mi ima C klasu AMG i pored njega je moj Y kanta za smece koliko je taj AMG jednostavno Premium Premium, ali je taj njegov AMG nekih 80k skuplji od moje Tesle i njemu je po ljeti bil veci gust voziti se s Teslom.

 

 

Bolji, kvalitetniji i uglađeniji po svemu. Kao što si i napisao - C klasa AMG - ni po čemu nije uglađenija niti se u nju ugrađuju kvalitetniji materijali nego u običan C. U Tesli sve izgleda daleko jeftinije. I ne samo izgleda, na opip je realno jeftinije. AMG jedino ima sportski ovjes i motor. E da - sam ovjes u "običnoj" C klasi je toliko bolji nego kod Y da imaš dojam da voziš auto dvije klase iznad.

Performanse - C klasa bez problema vozi po autoputu 150 i ne moraš misliti gdje ćeš puniti nakon 300km. Staneš gdje hoćeš, kad se hoćeš odmoriti i bok. Jedina prednost strujića općenito nad C klasom je to hlađenje u mirovanju i ništa više.

 Si ti kad vidio AMG C klasu i jesi sjedio u novom Y i vozio novi Y? Jesi ti opce kad vidio bilo koji auto? Pola Mercedesa je od tvrde plastike, znaci pola auta je od tvrde sugave plastike! Nisu ni pretince na vratima tapecirali! 

Nisam ni sumnjal da budes spomenul punjenje jer svi zivi voze 900km dnevno pa je bitno koliki je domet.

Tesla je prodala 6x vise modela Y nego Mercedes C klase i to zato jer su ljudi glupi i vole voziti losiji auto? Znaci ne govorimo o tome da je netko prodao vise automobila koji kostaju 20k vs 50k nego aute u istom cjenovnom razredu. Znaci isti profil kupaca sa istom kupovnom moci.

Molim te objasni mi kak se auto koji je bolji po svemu prodaje sest puta slabije?!? Ruzan, dvije klase losiji auto sa nikakvim dometom i losijim interijerom se prodaje visestruko bolje, kako to?

 

Da i da na tvoja pitanja. Ne nije pola Mercedesa od tvrde plastike. Čak ni A klasa nije od tvrde plastike. Za razliku od Tesli. Ovo da nisu pretince tapicirali je bullshit jer i najmanji Mercedes ima tapicirane pretince. Toliko o tvom "znanju" o autima i koliko si u njima sjedio.

Je domet je bitan. Jer kad idem na put u sezoni nemam namjeru čekati u autu sat vremena samo da dođem na red za punjenje.

Ljudi su zagrizli hype. Ne bih nikada kupio Teslu. Imam električni auto, ali mali električni auto za po gradu i lokalno i za to je odličan. Nisam mazohist da kupujem električnog za duže relacije.

 Ocito nisi i nisi. Nisam raspolozen ici u prvi mercedes dealership pa ti stavim link na youtube.

Skoci na cetvrtu minutu videa 

pa mi objasni koji mi auto komentiramo jer ocito ne komentiramo isti. Bil sam u Mercedesu prije tri mjeseca i sjedio u svemu kaj postoji i vozio jedan. Ne znam koji ti model imas ali ovo kaj sam ja probal nije dvije klase bolje po nicemu.

Ovo da nisu ni pretince tapecirali je bullshit jer se prodaju pod premium! Znaci ako je auto za 150k bez tapecirunga kaj si onda imam umisljat i ocekivat 2€ tapecirunga u obicnoj C klassi za 50k?? Tebi je domet bitan pa kupi premium Mercedes i uzivaj u dometu kad ides na more jer je zivot prekratak za pojest nesto i popit kavu kad cekas da se auto napuni! Eventualno potegnes do mora bez punjenja pa punis na odredistu. Ali posto vozis 150 i nemas vremena onda nema smisla kupit Y jer je domet 300km, osim ako nije.

 

17 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih

Cisto da se razumijemo, da kupujem ICE auto to bi bil Mercedes, od Njemackih marki jedino Mercedes lici na nesto, ali posto smo kupovali EV a Smart #5 je imal isporuku cetiri mjeseca onda smo uzeli Y jer je isporuka bila 2 dana! Dva dana, jer je Musk glupan i pala mu prodaja, plus kamata 0%.
Usporedujemo kruske i jabuke i nikakav ICE Mercedes ne moze ni prismrdit Y za 50k.

Kad si sljedeci put u Mercedesu reci im neki ti daju Brabus Smart #5 ili Premium #5 na probu pa mi javi ako bi radije C klasu ili #5.

Poruka je uređivana zadnji put pon 27.10.2025 13:53 (NEW_MAN).
5 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

 Bolji, kvalitetniji i ugladeniji ne znam po cemu. Y je jako udoban auto, materijali u autu su sigurno bolji nego u ovom Mercedesu i nema nigdi milimetra jeftine plastike. Infotainment je bolji, sound system je bolji, grijani i hladeni zicevi te samim time sto je EV auto je u svakom trenu kad sjednem u njega klimatiziran na 22 stupnja. Performanse su u Y skoro duplo bolje, placam gorivo na 100km nekih 50% manje, servis mi je za tri godine gdi moram kupiti filter za klimu za 20€. Ova dva auta se realno gledano ne mogu usporedivat. Usporedujemo kruske i jabuke. 

Oku ugodniji definitivno, Y nije za svakoga. Jedan je traktor a drugi je EV. Ovisi kaj te veseli i kaj oces voziti. Ja vise nikad dok sam ziv ne budem kupio nista osim EV.

Brojke govore svoje i C klassa je YTD 2025. u odnosu na 2025. pala po prodaji sa 44k na 37k u EU. Samo u devetom mjesecu u odnosu na deveti mjesec prosle godine je prodaja pala sa 4702 komada na 3293 komada. Prodajne brojke od Y isto nisu bajne u ostatku godine ali to je uzrokovano Muskovim angazmanom u politiku. Da glupson nije drukal za Trumpa i radil sranja taj Y bi bil debelo najprodavaniji auto na planeti Zemlji. Sad si zamisli da Y ne izgleda kak izgleda pa prodali bi ga duplo vise. To je fakat auto koji se vecini ljudi cini super ili im se gadi, nema neke srednje vrijednosti, ali voziti taj auto je perverzno dobro i to za 50k! Mercedes koji se vozi tak dobro ko taj 50k auto nema ispod 100k, a ako kupis Performance za 60k onda trebas Mercedes za 150k.

 

Daleko najbolji auto 40k do 60k u EU, tak dugo dok Kinezi ne stignu.

 

EDIT:

Cisto informacije radi brat mi ima C klasu AMG i pored njega je moj Y kanta za smece koliko je taj AMG jednostavno Premium Premium, ali je taj njegov AMG nekih 80k skuplji od moje Tesle i njemu je po ljeti bil veci gust voziti se s Teslom.

 

 

Bolji, kvalitetniji i uglađeniji po svemu. Kao što si i napisao - C klasa AMG - ni po čemu nije uglađenija niti se u nju ugrađuju kvalitetniji materijali nego u običan C. U Tesli sve izgleda daleko jeftinije. I ne samo izgleda, na opip je realno jeftinije. AMG jedino ima sportski ovjes i motor. E da - sam ovjes u "običnoj" C klasi je toliko bolji nego kod Y da imaš dojam da voziš auto dvije klase iznad.

Performanse - C klasa bez problema vozi po autoputu 150 i ne moraš misliti gdje ćeš puniti nakon 300km. Staneš gdje hoćeš, kad se hoćeš odmoriti i bok. Jedina prednost strujića općenito nad C klasom je to hlađenje u mirovanju i ništa više.

 Si ti kad vidio AMG C klasu i jesi sjedio u novom Y i vozio novi Y? Jesi ti opce kad vidio bilo koji auto? Pola Mercedesa je od tvrde plastike, znaci pola auta je od tvrde sugave plastike! Nisu ni pretince na vratima tapecirali! 

Nisam ni sumnjal da budes spomenul punjenje jer svi zivi voze 900km dnevno pa je bitno koliki je domet.

Tesla je prodala 6x vise modela Y nego Mercedes C klase i to zato jer su ljudi glupi i vole voziti losiji auto? Znaci ne govorimo o tome da je netko prodao vise automobila koji kostaju 20k vs 50k nego aute u istom cjenovnom razredu. Znaci isti profil kupaca sa istom kupovnom moci.

Molim te objasni mi kak se auto koji je bolji po svemu prodaje sest puta slabije?!? Ruzan, dvije klase losiji auto sa nikakvim dometom i losijim interijerom se prodaje visestruko bolje, kako to?

 

Da i da na tvoja pitanja. Ne nije pola Mercedesa od tvrde plastike. Čak ni A klasa nije od tvrde plastike. Za razliku od Tesli. Ovo da nisu pretince tapicirali je bullshit jer i najmanji Mercedes ima tapicirane pretince. Toliko o tvom "znanju" o autima i koliko si u njima sjedio.

Je domet je bitan. Jer kad idem na put u sezoni nemam namjeru čekati u autu sat vremena samo da dođem na red za punjenje.

Ljudi su zagrizli hype. Ne bih nikada kupio Teslu. Imam električni auto, ali mali električni auto za po gradu i lokalno i za to je odličan. Nisam mazohist da kupujem električnog za duže relacije.

 Ocito nisi i nisi. Nisam raspolozen ici u prvi mercedes dealership pa ti stavim link na youtube.

Skoci na cetvrtu minutu videa 

pa mi objasni koji mi auto komentiramo jer ocito ne komentiramo isti. Bil sam u Mercedesu prije tri mjeseca i sjedio u svemu kaj postoji i vozio jedan. Ne znam koji ti model imas ali ovo kaj sam ja probal nije dvije klase bolje po nicemu.

Ovo da nisu ni pretince tapecirali je bullshit jer se prodaju pod premium! Znaci ako je auto za 150k bez tapecirunga kaj si onda imam umisljat i ocekivat 2€ tapecirunga u obicnoj C klassi za 50k?? Tebi je domet bitan pa kupi premium Mercedes i uzivaj u dometu kad ides na more jer je zivot prekratak za pojest nesto i popit kavu kad cekas da se auto napuni! Eventualno potegnes do mora bez punjenja pa punis na odredistu. Ali posto vozis 150 i nemas vremena onda nema smisla kupit Y jer je domet 300km, osim ako nije.

 

 

Posipam se pepelom - izgleda da su krenuli korak nazad kvalitetom. Stavim video bratove A - klase kasnije. Cijela vrata mekana i tapicirani pretinci.

Imam E klasu iz 2023.

Da, život je pre kratak za čekati u redu (ne puniti nego čekati u redu) za punjenje. Da, domet je 300, možda i manje ako ću voziti 150 i držati klimu uključenu. Jer sam vozio 3 i stvarno je tako, a sumnjam da krafna oblik Y ima više.

17 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

 Bolji, kvalitetniji i ugladeniji ne znam po cemu. Y je jako udoban auto, materijali u autu su sigurno bolji nego u ovom Mercedesu i nema nigdi milimetra jeftine plastike. Infotainment je bolji, sound system je bolji, grijani i hladeni zicevi te samim time sto je EV auto je u svakom trenu kad sjednem u njega klimatiziran na 22 stupnja. Performanse su u Y skoro duplo bolje, placam gorivo na 100km nekih 50% manje, servis mi je za tri godine gdi moram kupiti filter za klimu za 20€. Ova dva auta se realno gledano ne mogu usporedivat. Usporedujemo kruske i jabuke. 

Oku ugodniji definitivno, Y nije za svakoga. Jedan je traktor a drugi je EV. Ovisi kaj te veseli i kaj oces voziti. Ja vise nikad dok sam ziv ne budem kupio nista osim EV.

Brojke govore svoje i C klassa je YTD 2025. u odnosu na 2025. pala po prodaji sa 44k na 37k u EU. Samo u devetom mjesecu u odnosu na deveti mjesec prosle godine je prodaja pala sa 4702 komada na 3293 komada. Prodajne brojke od Y isto nisu bajne u ostatku godine ali to je uzrokovano Muskovim angazmanom u politiku. Da glupson nije drukal za Trumpa i radil sranja taj Y bi bil debelo najprodavaniji auto na planeti Zemlji. Sad si zamisli da Y ne izgleda kak izgleda pa prodali bi ga duplo vise. To je fakat auto koji se vecini ljudi cini super ili im se gadi, nema neke srednje vrijednosti, ali voziti taj auto je perverzno dobro i to za 50k! Mercedes koji se vozi tak dobro ko taj 50k auto nema ispod 100k, a ako kupis Performance za 60k onda trebas Mercedes za 150k.

 

Daleko najbolji auto 40k do 60k u EU, tak dugo dok Kinezi ne stignu.

 

EDIT:

Cisto informacije radi brat mi ima C klasu AMG i pored njega je moj Y kanta za smece koliko je taj AMG jednostavno Premium Premium, ali je taj njegov AMG nekih 80k skuplji od moje Tesle i njemu je po ljeti bil veci gust voziti se s Teslom.

 

 

Bolji, kvalitetniji i uglađeniji po svemu. Kao što si i napisao - C klasa AMG - ni po čemu nije uglađenija niti se u nju ugrađuju kvalitetniji materijali nego u običan C. U Tesli sve izgleda daleko jeftinije. I ne samo izgleda, na opip je realno jeftinije. AMG jedino ima sportski ovjes i motor. E da - sam ovjes u "običnoj" C klasi je toliko bolji nego kod Y da imaš dojam da voziš auto dvije klase iznad.

Performanse - C klasa bez problema vozi po autoputu 150 i ne moraš misliti gdje ćeš puniti nakon 300km. Staneš gdje hoćeš, kad se hoćeš odmoriti i bok. Jedina prednost strujića općenito nad C klasom je to hlađenje u mirovanju i ništa više.

 Si ti kad vidio AMG C klasu i jesi sjedio u novom Y i vozio novi Y? Jesi ti opce kad vidio bilo koji auto? Pola Mercedesa je od tvrde plastike, znaci pola auta je od tvrde sugave plastike! Nisu ni pretince na vratima tapecirali! 

Nisam ni sumnjal da budes spomenul punjenje jer svi zivi voze 900km dnevno pa je bitno koliki je domet.

Tesla je prodala 6x vise modela Y nego Mercedes C klase i to zato jer su ljudi glupi i vole voziti losiji auto? Znaci ne govorimo o tome da je netko prodao vise automobila koji kostaju 20k vs 50k nego aute u istom cjenovnom razredu. Znaci isti profil kupaca sa istom kupovnom moci.

Molim te objasni mi kak se auto koji je bolji po svemu prodaje sest puta slabije?!? Ruzan, dvije klase losiji auto sa nikakvim dometom i losijim interijerom se prodaje visestruko bolje, kako to?

 

Da i da na tvoja pitanja. Ne nije pola Mercedesa od tvrde plastike. Čak ni A klasa nije od tvrde plastike. Za razliku od Tesli. Ovo da nisu pretince tapicirali je bullshit jer i najmanji Mercedes ima tapicirane pretince. Toliko o tvom "znanju" o autima i koliko si u njima sjedio.

Je domet je bitan. Jer kad idem na put u sezoni nemam namjeru čekati u autu sat vremena samo da dođem na red za punjenje.

Ljudi su zagrizli hype. Ne bih nikada kupio Teslu. Imam električni auto, ali mali električni auto za po gradu i lokalno i za to je odličan. Nisam mazohist da kupujem električnog za duže relacije.

 Ocito nisi i nisi. Nisam raspolozen ici u prvi mercedes dealership pa ti stavim link na youtube.

Skoci na cetvrtu minutu videa 

pa mi objasni koji mi auto komentiramo jer ocito ne komentiramo isti. Bil sam u Mercedesu prije tri mjeseca i sjedio u svemu kaj postoji i vozio jedan. Ne znam koji ti model imas ali ovo kaj sam ja probal nije dvije klase bolje po nicemu.

Ovo da nisu ni pretince tapecirali je bullshit jer se prodaju pod premium! Znaci ako je auto za 150k bez tapecirunga kaj si onda imam umisljat i ocekivat 2€ tapecirunga u obicnoj C klassi za 50k?? Tebi je domet bitan pa kupi premium Mercedes i uzivaj u dometu kad ides na more jer je zivot prekratak za pojest nesto i popit kavu kad cekas da se auto napuni! Eventualno potegnes do mora bez punjenja pa punis na odredistu. Ali posto vozis 150 i nemas vremena onda nema smisla kupit Y jer je domet 300km, osim ako nije.

 

 

Posipam se pepelom - izgleda da su krenuli korak nazad kvalitetom. Stavim video bratove A - klase kasnije. Cijela vrata mekana i tapicirani pretinci.

Imam E klasu iz 2023.

Da, život je pre kratak za čekati u redu (ne puniti nego čekati u redu) za punjenje. Da, domet je 300, možda i manje ako ću voziti 150 i držati klimu uključenu. Jer sam vozio 3 i stvarno je tako, a sumnjam da krafna oblik Y ima više.

 Ovaj novi Y je u odnosu na stari Y nebo i zemlja. Mi od prosle godine trazimo EV i kad smo vidli da dolazi novi Y smo odgodili kupnju dok ne dojde. Stari Y je bil tvrdi ko karting i krajnje neudoban, 3 nisam probal i ne znam kakvi je ali sigurno nije udobniji od Y.

Novi Y i to ovaj AWD sa alkantarom i premium soundom sa novim ovjesom, ili kak su ga slozili je po meni taman. Onak super mi je a drugi auto nam je Espace sa zracnim ovjesom, znaci referenca mi je jako udoban auto.

 

Kad ides na redovni servis isprobaj Premium #5 ili Brabus #5. To mi je dream auto, evenutalno Zeekr 7X, mozda Xiaomi YU7. 

17 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 Aj da e ja nadovezem da se ne slažem, ali to već znaš s drugih tema, ja sam BYD tabor i kraj njega tesla izgleda sirotinjski unutra. Tesla jedino što ima nešto veći domet.  Nakon 3000 km u Sealion 7, mogu samo reći, tesla tko , što , koja tesla ? 

17 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

 Bolji, kvalitetniji i ugladeniji ne znam po cemu. Y je jako udoban auto, materijali u autu su sigurno bolji nego u ovom Mercedesu i nema nigdi milimetra jeftine plastike. Infotainment je bolji, sound system je bolji, grijani i hladeni zicevi te samim time sto je EV auto je u svakom trenu kad sjednem u njega klimatiziran na 22 stupnja. Performanse su u Y skoro duplo bolje, placam gorivo na 100km nekih 50% manje, servis mi je za tri godine gdi moram kupiti filter za klimu za 20€. Ova dva auta se realno gledano ne mogu usporedivat. Usporedujemo kruske i jabuke. 

Oku ugodniji definitivno, Y nije za svakoga. Jedan je traktor a drugi je EV. Ovisi kaj te veseli i kaj oces voziti. Ja vise nikad dok sam ziv ne budem kupio nista osim EV.

Brojke govore svoje i C klassa je YTD 2025. u odnosu na 2025. pala po prodaji sa 44k na 37k u EU. Samo u devetom mjesecu u odnosu na deveti mjesec prosle godine je prodaja pala sa 4702 komada na 3293 komada. Prodajne brojke od Y isto nisu bajne u ostatku godine ali to je uzrokovano Muskovim angazmanom u politiku. Da glupson nije drukal za Trumpa i radil sranja taj Y bi bil debelo najprodavaniji auto na planeti Zemlji. Sad si zamisli da Y ne izgleda kak izgleda pa prodali bi ga duplo vise. To je fakat auto koji se vecini ljudi cini super ili im se gadi, nema neke srednje vrijednosti, ali voziti taj auto je perverzno dobro i to za 50k! Mercedes koji se vozi tak dobro ko taj 50k auto nema ispod 100k, a ako kupis Performance za 60k onda trebas Mercedes za 150k.

 

Daleko najbolji auto 40k do 60k u EU, tak dugo dok Kinezi ne stignu.

 

EDIT:

Cisto informacije radi brat mi ima C klasu AMG i pored njega je moj Y kanta za smece koliko je taj AMG jednostavno Premium Premium, ali je taj njegov AMG nekih 80k skuplji od moje Tesle i njemu je po ljeti bil veci gust voziti se s Teslom.

 

 

Bolji, kvalitetniji i uglađeniji po svemu. Kao što si i napisao - C klasa AMG - ni po čemu nije uglađenija niti se u nju ugrađuju kvalitetniji materijali nego u običan C. U Tesli sve izgleda daleko jeftinije. I ne samo izgleda, na opip je realno jeftinije. AMG jedino ima sportski ovjes i motor. E da - sam ovjes u "običnoj" C klasi je toliko bolji nego kod Y da imaš dojam da voziš auto dvije klase iznad.

Performanse - C klasa bez problema vozi po autoputu 150 i ne moraš misliti gdje ćeš puniti nakon 300km. Staneš gdje hoćeš, kad se hoćeš odmoriti i bok. Jedina prednost strujića općenito nad C klasom je to hlađenje u mirovanju i ništa više.

 Si ti kad vidio AMG C klasu i jesi sjedio u novom Y i vozio novi Y? Jesi ti opce kad vidio bilo koji auto? Pola Mercedesa je od tvrde plastike, znaci pola auta je od tvrde sugave plastike! Nisu ni pretince na vratima tapecirali! 

Nisam ni sumnjal da budes spomenul punjenje jer svi zivi voze 900km dnevno pa je bitno koliki je domet.

Tesla je prodala 6x vise modela Y nego Mercedes C klase i to zato jer su ljudi glupi i vole voziti losiji auto? Znaci ne govorimo o tome da je netko prodao vise automobila koji kostaju 20k vs 50k nego aute u istom cjenovnom razredu. Znaci isti profil kupaca sa istom kupovnom moci.

Molim te objasni mi kak se auto koji je bolji po svemu prodaje sest puta slabije?!? Ruzan, dvije klase losiji auto sa nikakvim dometom i losijim interijerom se prodaje visestruko bolje, kako to?

 

Da i da na tvoja pitanja. Ne nije pola Mercedesa od tvrde plastike. Čak ni A klasa nije od tvrde plastike. Za razliku od Tesli. Ovo da nisu pretince tapicirali je bullshit jer i najmanji Mercedes ima tapicirane pretince. Toliko o tvom "znanju" o autima i koliko si u njima sjedio.

Je domet je bitan. Jer kad idem na put u sezoni nemam namjeru čekati u autu sat vremena samo da dođem na red za punjenje.

Ljudi su zagrizli hype. Ne bih nikada kupio Teslu. Imam električni auto, ali mali električni auto za po gradu i lokalno i za to je odličan. Nisam mazohist da kupujem električnog za duže relacije.

 Ocito nisi i nisi. Nisam raspolozen ici u prvi mercedes dealership pa ti stavim link na youtube.

Skoci na cetvrtu minutu videa 

pa mi objasni koji mi auto komentiramo jer ocito ne komentiramo isti. Bil sam u Mercedesu prije tri mjeseca i sjedio u svemu kaj postoji i vozio jedan. Ne znam koji ti model imas ali ovo kaj sam ja probal nije dvije klase bolje po nicemu.

Ovo da nisu ni pretince tapecirali je bullshit jer se prodaju pod premium! Znaci ako je auto za 150k bez tapecirunga kaj si onda imam umisljat i ocekivat 2€ tapecirunga u obicnoj C klassi za 50k?? Tebi je domet bitan pa kupi premium Mercedes i uzivaj u dometu kad ides na more jer je zivot prekratak za pojest nesto i popit kavu kad cekas da se auto napuni! Eventualno potegnes do mora bez punjenja pa punis na odredistu. Ali posto vozis 150 i nemas vremena onda nema smisla kupit Y jer je domet 300km, osim ako nije.

 

 

Posipam se pepelom - izgleda da su krenuli korak nazad kvalitetom. Stavim video bratove A - klase kasnije. Cijela vrata mekana i tapicirani pretinci.

Imam E klasu iz 2023.

Da, život je pre kratak za čekati u redu (ne puniti nego čekati u redu) za punjenje. Da, domet je 300, možda i manje ako ću voziti 150 i držati klimu uključenu. Jer sam vozio 3 i stvarno je tako, a sumnjam da krafna oblik Y ima više.

 

Kolega s posla ode iz Zadra do Splita i nazad, i kaže da mu na Y ostane još 40% kapaciteta baterije

5 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
segregator kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

 Bolji, kvalitetniji i ugladeniji ne znam po cemu. Y je jako udoban auto, materijali u autu su sigurno bolji nego u ovom Mercedesu i nema nigdi milimetra jeftine plastike. Infotainment je bolji, sound system je bolji, grijani i hladeni zicevi te samim time sto je EV auto je u svakom trenu kad sjednem u njega klimatiziran na 22 stupnja. Performanse su u Y skoro duplo bolje, placam gorivo na 100km nekih 50% manje, servis mi je za tri godine gdi moram kupiti filter za klimu za 20€. Ova dva auta se realno gledano ne mogu usporedivat. Usporedujemo kruske i jabuke. 

Oku ugodniji definitivno, Y nije za svakoga. Jedan je traktor a drugi je EV. Ovisi kaj te veseli i kaj oces voziti. Ja vise nikad dok sam ziv ne budem kupio nista osim EV.

Brojke govore svoje i C klassa je YTD 2025. u odnosu na 2025. pala po prodaji sa 44k na 37k u EU. Samo u devetom mjesecu u odnosu na deveti mjesec prosle godine je prodaja pala sa 4702 komada na 3293 komada. Prodajne brojke od Y isto nisu bajne u ostatku godine ali to je uzrokovano Muskovim angazmanom u politiku. Da glupson nije drukal za Trumpa i radil sranja taj Y bi bil debelo najprodavaniji auto na planeti Zemlji. Sad si zamisli da Y ne izgleda kak izgleda pa prodali bi ga duplo vise. To je fakat auto koji se vecini ljudi cini super ili im se gadi, nema neke srednje vrijednosti, ali voziti taj auto je perverzno dobro i to za 50k! Mercedes koji se vozi tak dobro ko taj 50k auto nema ispod 100k, a ako kupis Performance za 60k onda trebas Mercedes za 150k.

 

Daleko najbolji auto 40k do 60k u EU, tak dugo dok Kinezi ne stignu.

 

EDIT:

Cisto informacije radi brat mi ima C klasu AMG i pored njega je moj Y kanta za smece koliko je taj AMG jednostavno Premium Premium, ali je taj njegov AMG nekih 80k skuplji od moje Tesle i njemu je po ljeti bil veci gust voziti se s Teslom.

 

 

Bolji, kvalitetniji i uglađeniji po svemu. Kao što si i napisao - C klasa AMG - ni po čemu nije uglađenija niti se u nju ugrađuju kvalitetniji materijali nego u običan C. U Tesli sve izgleda daleko jeftinije. I ne samo izgleda, na opip je realno jeftinije. AMG jedino ima sportski ovjes i motor. E da - sam ovjes u "običnoj" C klasi je toliko bolji nego kod Y da imaš dojam da voziš auto dvije klase iznad.

Performanse - C klasa bez problema vozi po autoputu 150 i ne moraš misliti gdje ćeš puniti nakon 300km. Staneš gdje hoćeš, kad se hoćeš odmoriti i bok. Jedina prednost strujića općenito nad C klasom je to hlađenje u mirovanju i ništa više.

 Si ti kad vidio AMG C klasu i jesi sjedio u novom Y i vozio novi Y? Jesi ti opce kad vidio bilo koji auto? Pola Mercedesa je od tvrde plastike, znaci pola auta je od tvrde sugave plastike! Nisu ni pretince na vratima tapecirali! 

Nisam ni sumnjal da budes spomenul punjenje jer svi zivi voze 900km dnevno pa je bitno koliki je domet.

Tesla je prodala 6x vise modela Y nego Mercedes C klase i to zato jer su ljudi glupi i vole voziti losiji auto? Znaci ne govorimo o tome da je netko prodao vise automobila koji kostaju 20k vs 50k nego aute u istom cjenovnom razredu. Znaci isti profil kupaca sa istom kupovnom moci.

Molim te objasni mi kak se auto koji je bolji po svemu prodaje sest puta slabije?!? Ruzan, dvije klase losiji auto sa nikakvim dometom i losijim interijerom se prodaje visestruko bolje, kako to?

 

Da i da na tvoja pitanja. Ne nije pola Mercedesa od tvrde plastike. Čak ni A klasa nije od tvrde plastike. Za razliku od Tesli. Ovo da nisu pretince tapicirali je bullshit jer i najmanji Mercedes ima tapicirane pretince. Toliko o tvom "znanju" o autima i koliko si u njima sjedio.

Je domet je bitan. Jer kad idem na put u sezoni nemam namjeru čekati u autu sat vremena samo da dođem na red za punjenje.

Ljudi su zagrizli hype. Ne bih nikada kupio Teslu. Imam električni auto, ali mali električni auto za po gradu i lokalno i za to je odličan. Nisam mazohist da kupujem električnog za duže relacije.

 Ocito nisi i nisi. Nisam raspolozen ici u prvi mercedes dealership pa ti stavim link na youtube.

Skoci na cetvrtu minutu videa 

pa mi objasni koji mi auto komentiramo jer ocito ne komentiramo isti. Bil sam u Mercedesu prije tri mjeseca i sjedio u svemu kaj postoji i vozio jedan. Ne znam koji ti model imas ali ovo kaj sam ja probal nije dvije klase bolje po nicemu.

Ovo da nisu ni pretince tapecirali je bullshit jer se prodaju pod premium! Znaci ako je auto za 150k bez tapecirunga kaj si onda imam umisljat i ocekivat 2€ tapecirunga u obicnoj C klassi za 50k?? Tebi je domet bitan pa kupi premium Mercedes i uzivaj u dometu kad ides na more jer je zivot prekratak za pojest nesto i popit kavu kad cekas da se auto napuni! Eventualno potegnes do mora bez punjenja pa punis na odredistu. Ali posto vozis 150 i nemas vremena onda nema smisla kupit Y jer je domet 300km, osim ako nije.

 

 

Posipam se pepelom - izgleda da su krenuli korak nazad kvalitetom. Stavim video bratove A - klase kasnije. Cijela vrata mekana i tapicirani pretinci.

Imam E klasu iz 2023.

Da, život je pre kratak za čekati u redu (ne puniti nego čekati u redu) za punjenje. Da, domet je 300, možda i manje ako ću voziti 150 i držati klimu uključenu. Jer sam vozio 3 i stvarno je tako, a sumnjam da krafna oblik Y ima više.

 

Kolega s posla ode iz Zadra do Splita i nazad, i kaže da mu na Y ostane još 40% kapaciteta baterije

 

to je prema google mapsu 156*2*1,4=437km. Možda i može, ako vozi lagano i nema grijanja/hlađenja... Testirani domet mješovite vožnje mu je inače 375km.

17 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
Gallu kaže...
segregator kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

 Bolji, kvalitetniji i ugladeniji ne znam po cemu. Y je jako udoban auto, materijali u autu su sigurno bolji nego u ovom Mercedesu i nema nigdi milimetra jeftine plastike. Infotainment je bolji, sound system je bolji, grijani i hladeni zicevi te samim time sto je EV auto je u svakom trenu kad sjednem u njega klimatiziran na 22 stupnja. Performanse su u Y skoro duplo bolje, placam gorivo na 100km nekih 50% manje, servis mi je za tri godine gdi moram kupiti filter za klimu za 20€. Ova dva auta se realno gledano ne mogu usporedivat. Usporedujemo kruske i jabuke. 

Oku ugodniji definitivno, Y nije za svakoga. Jedan je traktor a drugi je EV. Ovisi kaj te veseli i kaj oces voziti. Ja vise nikad dok sam ziv ne budem kupio nista osim EV.

Brojke govore svoje i C klassa je YTD 2025. u odnosu na 2025. pala po prodaji sa 44k na 37k u EU. Samo u devetom mjesecu u odnosu na deveti mjesec prosle godine je prodaja pala sa 4702 komada na 3293 komada. Prodajne brojke od Y isto nisu bajne u ostatku godine ali to je uzrokovano Muskovim angazmanom u politiku. Da glupson nije drukal za Trumpa i radil sranja taj Y bi bil debelo najprodavaniji auto na planeti Zemlji. Sad si zamisli da Y ne izgleda kak izgleda pa prodali bi ga duplo vise. To je fakat auto koji se vecini ljudi cini super ili im se gadi, nema neke srednje vrijednosti, ali voziti taj auto je perverzno dobro i to za 50k! Mercedes koji se vozi tak dobro ko taj 50k auto nema ispod 100k, a ako kupis Performance za 60k onda trebas Mercedes za 150k.

 

Daleko najbolji auto 40k do 60k u EU, tak dugo dok Kinezi ne stignu.

 

EDIT:

Cisto informacije radi brat mi ima C klasu AMG i pored njega je moj Y kanta za smece koliko je taj AMG jednostavno Premium Premium, ali je taj njegov AMG nekih 80k skuplji od moje Tesle i njemu je po ljeti bil veci gust voziti se s Teslom.

 

 

Bolji, kvalitetniji i uglađeniji po svemu. Kao što si i napisao - C klasa AMG - ni po čemu nije uglađenija niti se u nju ugrađuju kvalitetniji materijali nego u običan C. U Tesli sve izgleda daleko jeftinije. I ne samo izgleda, na opip je realno jeftinije. AMG jedino ima sportski ovjes i motor. E da - sam ovjes u "običnoj" C klasi je toliko bolji nego kod Y da imaš dojam da voziš auto dvije klase iznad.

Performanse - C klasa bez problema vozi po autoputu 150 i ne moraš misliti gdje ćeš puniti nakon 300km. Staneš gdje hoćeš, kad se hoćeš odmoriti i bok. Jedina prednost strujića općenito nad C klasom je to hlađenje u mirovanju i ništa više.

 Si ti kad vidio AMG C klasu i jesi sjedio u novom Y i vozio novi Y? Jesi ti opce kad vidio bilo koji auto? Pola Mercedesa je od tvrde plastike, znaci pola auta je od tvrde sugave plastike! Nisu ni pretince na vratima tapecirali! 

Nisam ni sumnjal da budes spomenul punjenje jer svi zivi voze 900km dnevno pa je bitno koliki je domet.

Tesla je prodala 6x vise modela Y nego Mercedes C klase i to zato jer su ljudi glupi i vole voziti losiji auto? Znaci ne govorimo o tome da je netko prodao vise automobila koji kostaju 20k vs 50k nego aute u istom cjenovnom razredu. Znaci isti profil kupaca sa istom kupovnom moci.

Molim te objasni mi kak se auto koji je bolji po svemu prodaje sest puta slabije?!? Ruzan, dvije klase losiji auto sa nikakvim dometom i losijim interijerom se prodaje visestruko bolje, kako to?

 

Da i da na tvoja pitanja. Ne nije pola Mercedesa od tvrde plastike. Čak ni A klasa nije od tvrde plastike. Za razliku od Tesli. Ovo da nisu pretince tapicirali je bullshit jer i najmanji Mercedes ima tapicirane pretince. Toliko o tvom "znanju" o autima i koliko si u njima sjedio.

Je domet je bitan. Jer kad idem na put u sezoni nemam namjeru čekati u autu sat vremena samo da dođem na red za punjenje.

Ljudi su zagrizli hype. Ne bih nikada kupio Teslu. Imam električni auto, ali mali električni auto za po gradu i lokalno i za to je odličan. Nisam mazohist da kupujem električnog za duže relacije.

 Ocito nisi i nisi. Nisam raspolozen ici u prvi mercedes dealership pa ti stavim link na youtube.

Skoci na cetvrtu minutu videa 

pa mi objasni koji mi auto komentiramo jer ocito ne komentiramo isti. Bil sam u Mercedesu prije tri mjeseca i sjedio u svemu kaj postoji i vozio jedan. Ne znam koji ti model imas ali ovo kaj sam ja probal nije dvije klase bolje po nicemu.

Ovo da nisu ni pretince tapecirali je bullshit jer se prodaju pod premium! Znaci ako je auto za 150k bez tapecirunga kaj si onda imam umisljat i ocekivat 2€ tapecirunga u obicnoj C klassi za 50k?? Tebi je domet bitan pa kupi premium Mercedes i uzivaj u dometu kad ides na more jer je zivot prekratak za pojest nesto i popit kavu kad cekas da se auto napuni! Eventualno potegnes do mora bez punjenja pa punis na odredistu. Ali posto vozis 150 i nemas vremena onda nema smisla kupit Y jer je domet 300km, osim ako nije.

 

 

Posipam se pepelom - izgleda da su krenuli korak nazad kvalitetom. Stavim video bratove A - klase kasnije. Cijela vrata mekana i tapicirani pretinci.

Imam E klasu iz 2023.

Da, život je pre kratak za čekati u redu (ne puniti nego čekati u redu) za punjenje. Da, domet je 300, možda i manje ako ću voziti 150 i držati klimu uključenu. Jer sam vozio 3 i stvarno je tako, a sumnjam da krafna oblik Y ima više.

 

Kolega s posla ode iz Zadra do Splita i nazad, i kaže da mu na Y ostane još 40% kapaciteta baterije

 

to je prema google mapsu 156*2*1,4=437km. Možda i može, ako vozi lagano i nema grijanja/hlađenja... Testirani domet mješovite vožnje mu je inače 375km.

 Na cestama su uvijek guzve i nikad ne mozes voziti onak kak ti oces. Moje iskustvo je 450km dometa a vozim se 140 na autoputu, ali onda bude kolona pa se malo vozis 100 i tak gore dole. 400km na 140km/h ide easy a 450 do 500 je moje iskustvo. Po gradu ide valjda 600 ako se vozim s tempomatom i on sam koci i puni bateriju. Recimo 450 ako smo malo brzi a 500 mjesovite voznje.

Poruka je uređivana zadnji put uto 28.10.2025 8:31 (NEW_MAN).
17 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
Pixel kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 Aj da e ja nadovezem da se ne slažem, ali to već znaš s drugih tema, ja sam BYD tabor i kraj njega tesla izgleda sirotinjski unutra. Tesla jedino što ima nešto veći domet.  Nakon 3000 km u Sealion 7, mogu samo reći, tesla tko , što , koja tesla ? 

 Je Sealion 7 je za sve ispod 60k cudo iz osme galaxije. Meni se interijer nije dopao, ali ja pricam o dizajnu a ne o kvaliteti. Kvaliteta BYDa je na razini koju nema niti jedan proizvodac. Kaj mene najvise zivcira kod Y je kaj nema 360 kameru i nema HUD! Samo zato mi je ovo prva i zadnja Tesla. Meni jedino nije jasno kak je Y skoro pola tone laksi, radi gigapressa ili neceg drugog, tanji lim, ne znam.

Vozili smo se sa Sealion 7 i auto je stvarno premium u svakom pogledu ali kad sam vidio kamatu na leasing a ovi u Tesli na 0% nisam mogel opravdat tu razliku u cijeni. Mojj plan je otkupiti auto ako budem zadovoljan, a zadovoljan sam vec sad kaj znaci da Y otkupljujem na kraju leasinga. Y mi bude prvi i zadnji Tesla model, ali sam sa autom kao takvim, na zalost bez HUD, jako jako zadovoljan. Mreza punionica po Austriji je ono savrsena, mogu gdi ocu kad ocu i mogu do Norveske bez planiranja i razmisljanja.

Sljedeci bude Smart #5 ili Zeekr Mix ili 7X ili Xiaomi YU7. Ocu kombi, npr. VW ID.BUZZ, da nije smece i da nije skupo smece uzel bi ga odma, ali pogledaj na youtube Zeekr Mix to mi je sad kad imam malu djecu san snova.

17 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
NEW_MAN kaže...
Pixel kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 Aj da e ja nadovezem da se ne slažem, ali to već znaš s drugih tema, ja sam BYD tabor i kraj njega tesla izgleda sirotinjski unutra. Tesla jedino što ima nešto veći domet.  Nakon 3000 km u Sealion 7, mogu samo reći, tesla tko , što , koja tesla ? 

 Je Sealion 7 je za sve ispod 60k cudo iz osme galaxije. Meni se interijer nije dopao, ali ja pricam o dizajnu a ne o kvaliteti. Kvaliteta BYDa je na razini koju nema niti jedan proizvodac. Kaj mene najvise zivcira kod Y je kaj nema 360 kameru i nema HUD! Samo zato mi je ovo prva i zadnja Tesla. Meni jedino nije jasno kak je Y skoro pola tone laksi, radi gigapressa ili neceg drugog, tanji lim, ne znam.

Vozili smo se sa Sealion 7 i auto je stvarno premium u svakom pogledu ali kad sam vidio kamatu na leasing a ovi u Tesli na 0% nisam mogel opravdat tu razliku u cijeni. Mojj plan je otkupiti auto ako budem zadovoljan, a zadovoljan sam vec sad kaj znaci da Y otkupljujem na kraju leasinga. Y mi bude prvi i zadnji Tesla model, ali sam sa autom kao takvim, na zalost bez HUD, jako jako zadovoljan. Mreza punionica po Austriji je ono savrsena, mogu gdi ocu kad ocu i mogu do Norveske bez planiranja i razmisljanja.

Sljedeci bude Smart #5 ili Zeekr Mix ili 7X ili Xiaomi YU7. Ocu kombi, npr. VW ID.BUZZ, da nije smece i da nije skupo smece uzel bi ga odma, ali pogledaj na youtube Zeekr Mix to mi je sad kad imam malu djecu san snova.

 Dio razlike u masi je u beteriji, SL7 ima veću, ali i težu bateriju, lfp ima manju gustoću pa je baterija veća i teža.

A drugi dio je baš to , kvaliteta izrade, više materijala, konstrukcija vozila, oprema  i sl stvari, sve to dodaje na masu. 

17 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
ante_etna kaže...

Šteta što kolega =XFX=PlayHard nije ovdje, sad bi došao na svoje, trebalo bi ga odčepiti.

 Pa baš to. Skoro mi dođe adminima slati da ga umbanaju. 

5 godina
offline
Re: Tesla Model Y vratio se na vrh najprodavanijih
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
segregator kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...
Gallu kaže...
NEW_MAN kaže...

Nije da je Y bas nesto jeftini auto ali je dalje u rasponu 40k do 60k daleko najbolji auto.

Bas me zanima koliko budu onih Standard Y modela prodali. Imam osjecaj da bude flop samo takav.

 

 

C klasa košta oko 50k, toliko bolji, kvalitetniji i uglađeniji auto od Y. Koliko je oku ugodniji da i ne pričam...

 Bolji, kvalitetniji i ugladeniji ne znam po cemu. Y je jako udoban auto, materijali u autu su sigurno bolji nego u ovom Mercedesu i nema nigdi milimetra jeftine plastike. Infotainment je bolji, sound system je bolji, grijani i hladeni zicevi te samim time sto je EV auto je u svakom trenu kad sjednem u njega klimatiziran na 22 stupnja. Performanse su u Y skoro duplo bolje, placam gorivo na 100km nekih 50% manje, servis mi je za tri godine gdi moram kupiti filter za klimu za 20€. Ova dva auta se realno gledano ne mogu usporedivat. Usporedujemo kruske i jabuke. 

Oku ugodniji definitivno, Y nije za svakoga. Jedan je traktor a drugi je EV. Ovisi kaj te veseli i kaj oces voziti. Ja vise nikad dok sam ziv ne budem kupio nista osim EV.

Brojke govore svoje i C klassa je YTD 2025. u odnosu na 2025. pala po prodaji sa 44k na 37k u EU. Samo u devetom mjesecu u odnosu na deveti mjesec prosle godine je prodaja pala sa 4702 komada na 3293 komada. Prodajne brojke od Y isto nisu bajne u ostatku godine ali to je uzrokovano Muskovim angazmanom u politiku. Da glupson nije drukal za Trumpa i radil sranja taj Y bi bil debelo najprodavaniji auto na planeti Zemlji. Sad si zamisli da Y ne izgleda kak izgleda pa prodali bi ga duplo vise. To je fakat auto koji se vecini ljudi cini super ili im se gadi, nema neke srednje vrijednosti, ali voziti taj auto je perverzno dobro i to za 50k! Mercedes koji se vozi tak dobro ko taj 50k auto nema ispod 100k, a ako kupis Performance za 60k onda trebas Mercedes za 150k.

 

Daleko najbolji auto 40k do 60k u EU, tak dugo dok Kinezi ne stignu.

 

EDIT:

Cisto informacije radi brat mi ima C klasu AMG i pored njega je moj Y kanta za smece koliko je taj AMG jednostavno Premium Premium, ali je taj njegov AMG nekih 80k skuplji od moje Tesle i njemu je po ljeti bil veci gust voziti se s Teslom.

 

 

Bolji, kvalitetniji i uglađeniji po svemu. Kao što si i napisao - C klasa AMG - ni po čemu nije uglađenija niti se u nju ugrađuju kvalitetniji materijali nego u običan C. U Tesli sve izgleda daleko jeftinije. I ne samo izgleda, na opip je realno jeftinije. AMG jedino ima sportski ovjes i motor. E da - sam ovjes u "običnoj" C klasi je toliko bolji nego kod Y da imaš dojam da voziš auto dvije klase iznad.

Performanse - C klasa bez problema vozi po autoputu 150 i ne moraš misliti gdje ćeš puniti nakon 300km. Staneš gdje hoćeš, kad se hoćeš odmoriti i bok. Jedina prednost strujića općenito nad C klasom je to hlađenje u mirovanju i ništa više.

 Si ti kad vidio AMG C klasu i jesi sjedio u novom Y i vozio novi Y? Jesi ti opce kad vidio bilo koji auto? Pola Mercedesa je od tvrde plastike, znaci pola auta je od tvrde sugave plastike! Nisu ni pretince na vratima tapecirali! 

Nisam ni sumnjal da budes spomenul punjenje jer svi zivi voze 900km dnevno pa je bitno koliki je domet.

Tesla je prodala 6x vise modela Y nego Mercedes C klase i to zato jer su ljudi glupi i vole voziti losiji auto? Znaci ne govorimo o tome da je netko prodao vise automobila koji kostaju 20k vs 50k nego aute u istom cjenovnom razredu. Znaci isti profil kupaca sa istom kupovnom moci.

Molim te objasni mi kak se auto koji je bolji po svemu prodaje sest puta slabije?!? Ruzan, dvije klase losiji auto sa nikakvim dometom i losijim interijerom se prodaje visestruko bolje, kako to?

 

Da i da na tvoja pitanja. Ne nije pola Mercedesa od tvrde plastike. Čak ni A klasa nije od tvrde plastike. Za razliku od Tesli. Ovo da nisu pretince tapicirali je bullshit jer i najmanji Mercedes ima tapicirane pretince. Toliko o tvom "znanju" o autima i koliko si u njima sjedio.

Je domet je bitan. Jer kad idem na put u sezoni nemam namjeru čekati u autu sat vremena samo da dođem na red za punjenje.

Ljudi su zagrizli hype. Ne bih nikada kupio Teslu. Imam električni auto, ali mali električni auto za po gradu i lokalno i za to je odličan. Nisam mazohist da kupujem električnog za duže relacije.

 Ocito nisi i nisi. Nisam raspolozen ici u prvi mercedes dealership pa ti stavim link na youtube.

Skoci na cetvrtu minutu videa 

pa mi objasni koji mi auto komentiramo jer ocito ne komentiramo isti. Bil sam u Mercedesu prije tri mjeseca i sjedio u svemu kaj postoji i vozio jedan. Ne znam koji ti model imas ali ovo kaj sam ja probal nije dvije klase bolje po nicemu.

Ovo da nisu ni pretince tapecirali je bullshit jer se prodaju pod premium! Znaci ako je auto za 150k bez tapecirunga kaj si onda imam umisljat i ocekivat 2€ tapecirunga u obicnoj C klassi za 50k?? Tebi je domet bitan pa kupi premium Mercedes i uzivaj u dometu kad ides na more jer je zivot prekratak za pojest nesto i popit kavu kad cekas da se auto napuni! Eventualno potegnes do mora bez punjenja pa punis na odredistu. Ali posto vozis 150 i nemas vremena onda nema smisla kupit Y jer je domet 300km, osim ako nije.

 

 

Posipam se pepelom - izgleda da su krenuli korak nazad kvalitetom. Stavim video bratove A - klase kasnije. Cijela vrata mekana i tapicirani pretinci.

Imam E klasu iz 2023.

Da, život je pre kratak za čekati u redu (ne puniti nego čekati u redu) za punjenje. Da, domet je 300, možda i manje ako ću voziti 150 i držati klimu uključenu. Jer sam vozio 3 i stvarno je tako, a sumnjam da krafna oblik Y ima više.

 

Kolega s posla ode iz Zadra do Splita i nazad, i kaže da mu na Y ostane još 40% kapaciteta baterije

 

to je prema google mapsu 156*2*1,4=437km. Možda i može, ako vozi lagano i nema grijanja/hlađenja... Testirani domet mješovite vožnje mu je inače 375km.

 Na cestama su uvijek guzve i nikad ne mozes voziti onak kak ti oces. Moje iskustvo je 450km dometa a vozim se 140 na autoputu, ali onda bude kolona pa se malo vozis 100 i tak gore dole. 400km na 140km/h ide easy a 450 do 500 je moje iskustvo. Po gradu ide valjda 600 ako se vozim s tempomatom i on sam koci i puni bateriju. Recimo 450 ako smo malo brzi a 500 mjesovite voznje.

 

 

Tu su dobri ljudi testirali pa oni koji kupuiju mogu odlučiti (ovo je za model s većom baterijom):

 

Tesla Model Y Premium RWD (Juniper) (2025) price and specifications - EV Database

 

Za onaj s manjom baterijom sam prije naveo rezultat - 375km.

 

Sad vidim da ne mogu dodavati video. Uglavnom ono što sam jučer obećao - W176 A klasa ima sve od vrha do dna vratiju mekanu plastiku i tapicirane pretince. Porazno za Mercedes što su u novi C stavili panele od tvrde plastike.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 28.10.2025 13:39 (Gallu).
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice