neki forumaši ce imat problema sa ovom recenzijom, pogotovo sa recenicom " Iako BYD mnogo puta spominju kao najveću konkurenciju Tesli, u ovom dijelu daleko zaostaju." 
BYD Sealion 7 Excellence AWD: Laži, laži, laži me,
- poruka: 38
- |
- čitano: 18.636
- |
- moderatori:
vincimus
Nije to nikakva recenzija, već prosipanje žuči jer je autor instalirao najveći update ove godine u centru grada dok je imao stvari za obavljati.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Zašto bi ikome smetalo ako je neka kritika opravdana. BYD softverom zaostaje za Teslom, ali to ne znači da je softver loš, nego da je Teslin bolji.
Ovo s visinom gepeka, ja sam 186 cm i nemam nikakvih problema.
OTA se radi preko noći, pogotovo kad je ovako veliko ažuriranje kao sada.
Cijena vozila je niža od nekineske konkurencije , kad se ostali nakrcaju opremom koji ovaj ima bude skuplje. Uz to ovaj je unutra luksuzan i složen bolje od konkurencije, više je u rangu bmw/audi (barem ovim prijašnjim generacijama dok nisu natrpali plastiku unutra i srozali kvalitetu) nego ovim ostalima pa stoga treba i cijenu gledati tako, zapravo je bolje složen nego bmw i audi današnje generacije, a košta osjetno manje.
Vezano uz centralni ekran, da mogli su stavit neke ikone malo veće, ali opet ako imaš problem s vidom ne bi trebao voziti, barem ne bez naočala. Iako opcije za klimu se mogu podešavati jednostavnim gestama po ekranu pa ne moraš niti gledati. Voice asistant je odličan i bogat opcijama pa na kraju više koristiš njega nego ekran. Npr samo kažađ vruće mi je ili hladno mi je i on sam podesi temp. Asistant ima 4 zone i zna koji putnik mu govori pa individualne stvari radi samo za tog putnika.
U recenziji mi fali dosta toga, niti se spominje oprema niti kakav je za vozit i te zapravo bitne stvari, ali za to valjda morađ imat vozilo da vidiš hrpu tih zgodnih sitnica
Kvake na autima nisu skrivene, svatko tko je sjedio unutra je od prve našao kvaku bez ikakvih problema. Vanjske kvake se uvuku kad vozilo krene, kad miruje vani su. Može se podesiti nakon koliko vremena se trebaju uvući nazad ili se to onemogući ako smeta.
Ali kvake se mogu izvući pritiskom na gumbić na kvaki, ne vidim što je tu nepraktično. Uz to rade i potpuno mehanički, samo se lagano gurne jedna strana kvake i druga izađe van i možeš ju lako izvadit i otvorit vrata
U recenziji se ne spominje da je auto jako udoban za voziti, jako tih, ima udobna sjedala od napa kože grijana i ventilirana (zadnja sjedala grijana) , veliki hedaup display, ogroman panoramski krov sa zastorom na struju, punjenje do 230 kw, prostora unutra hrpa na bilo kojem sjedalu, V2L (uz auto dobiješ i produžni kabel pa možaš uštekati bilo koji potrošač snage do 3.6kw ako si negdje vani itreba ti struje) da sad ne nabrajam jako bogato opremljen i luksuzan suv.
Da u SW zaostaje za teslom, ali sw je ok, s druge strane kao vozilo je daleko bolji od tesle.
Naravno da ima vozila koja su bojla od drugih u nekim parametrima, nekome je najbitniji domet, nekom velik prtljažnik, nekom vozna svojstva, nekome komfor ...
Ali sealion 7 je dosta dobro zaokružen i nudi puno od svega.
I vezano za cijenu, trenutno su aktivni popusti i promotivne akcije i ovaj iz testa u najjačem paketu i dodatnom bojom košta 49990 €što je preko 7000€ popusta na redovnu cijenu. Kome nije bitan AWD, cijena je oko 46k
ne kužim što si to rekao, ja sam realno napisao kako je, nešto sporno sam rekao ? Ja očekujem invaziju Tela sektaša kako ništa osim tesle nije dobro i kako je tesla puno bolji auto 
Ništa ti nisi rekao, samo trolaš!
Al zanimljive su te prepirke tesla vs ostali, koga briga na kraju, pa niko nikoga ne sili. Odeš , probaš vozila i odabereš koje ti više odgovara, sva su ta vozila na dosta visokoj razini.
U biti često najglasniji su ovi koji ništa nisu probali , al sve znaju
Nije to nikakva recenzija, već prosipanje žuči jer je autor instalirao najveći update ove godine u centru grada dok je imao stvari za obavljati.
Nije mi jasno, potrošit pola recenzije na tekst o tome koliko ti je trajao update 
......
Prije par mjeseci smo kupovali EV i probali smo sve kaj se probati dalo. Ovaj BYD iz recenzije je daleko najbolji EV na trzistu za gotovinu. Na kraju smo uzeli Y jer ima veci prtljazni prostor, 0% kamate na leasing, isporuka odma (citaj dva dana) i Superchargeri. BYD je po meni bolji auto i ima HUD, ali nismo uzimali za cash te mi je dizajn od BYD malo prekicasti, ali nije da je ruzan.
Ova recenzija je tocno kak si napisal, drama oko nicega a nisu napisane nikakve bitne informacije. Auto je super i koliko god Tesla ima bolji softver, BYD softver nije los i bolji je od svega made in Germany, Francuze i made in Italy opce ne mislim spominjat.
Uzeo si mi misao iz prsta....... Totalno promašena recenzija......... U biti,recenzije nema,osim za OTA nadogradnje i o tome da recenzent daje krv...Eto,morao se pohvalit sa time .......
Festina lente
Auto je lako kupit. Održavanje je problem.
Ne budi lijen i malo sam pogledao koliko koji auto gubi na vrijednosti. Lexus i Tesla gube podjednako tak da ne izmisljaj. To smece iz Kine, citaj BYD bude od sljedece godine prodavalo svoju hibrid henologiju Toyoti jer je puno bolja, kaj znaci da bude Lexus imal BYD hibride.
Kabel ne potezes prije nego dodes s posla i ne moras misliti o punjenu jer auto misli za tebe, a nadogradnja se instalirava preko noci. Zivot je prekratak da se zivciras oko nicega. Dodes na temu o EV i pametujes o gubljenju vrijednosti auta kojeg usporedujes sa hibridom. To su kruske i jabuke, tom logikom je Porsche uber smece jer auto za 150k nakon prve godine izgubi 30k vrijednosti. MG je auto za mase i opet usporedujes kruske i jabuke. MG dobis za 24k a ovaj BYD je 56k.
Manje vise nitko ne kupuje auto za 56k nego se uzima na leasing, osim ako seres novce ili ako bas oces oces imat neki auto pa mislis biti prvi i zadnji vlasnik. Nisam jednu jedinu stvar kupil u zivotu i razmisljal o preprodajnoj vrijednosti. Ako nesto ocu onda me ne zanima preprodavanje.
Auto je lako kupit. Održavanje je problem.
servis lexusa je relativno povoljan za takav tip vozila
ipak se radi o luksuznoj verziji toyote, koja je poznata po izuzetno malom broju kvarova i niskim troškovima servisiranja u odnosu na slična vozila
A Lexus RX 450h+ will cost about $8,092 for maintenance and repairs during its first 10 years of service.
This beats the industry average for luxury SUV models by $4,402. There is also a 21.14% chance that a RX 450h+ will require a major repair during that time. This is 17.37% better than similar vehicles in this segment. The chart below illustrates how these costs and repair probabilities will increase over time.
Auto je lako kupit. Održavanje je problem.
Lexus je iznenađujuće "povoljan" za održavanje.
Al kad neko lupeta onda lupeta. Isprobaj SL7 pa onda onda reci, sigurno nije brži od tog lexsusa, ima samo 530 ks i manje od 4.5 sec do stotke, tiši je unutra od bmw-a petice ... . Da imaš 50k viška za vozilo (a nisam baš uvjeren), depecijacija ti nije najbitnija stavka u živozu, život je prekratak da bi razmišljao o tome ! BYD je daleko kvcalitetniji of MG-a. Svo rabljeni auti jako gube vrijednost. Evo prodajem rabljenog IC-a već koji mjesec ua normalnu cijenu, niti jedan poziv još nisam dobio, a čujem da mnogi imaju isti ptroblem, prodaja rabljenih stagnira.
Meni punjenje traje 10 sec, nakon što izađem iz auta, jednom tjedno uzmem kabel koji je 2m od auta uštekam ga i drugi dan ujutro vratim kabel nazad za 10 sekundi i odem vozilom.
Koliko vremena se potroši odlaskom na benzisku ?
Ali nazvat smećem auto koji nikad vidio nije može samo trol.
Pati ovo mora računat kad će nadogradnju radit
, ono teško kliknut cancel kad ti prompt iskoči i pustit kad si doma.
Ili može i ovako, život je prekratak da vozim neko eu smeće puno kineske plastike (koje ima daleko više ngo ovima iz kine) prenapucane cijene i zastarjele thenologije koje me usput truje mene i sve oko mene svaki put kad ga koristim, radi buku, skupo za održavat i još gubim vrijeme odlaskom na benzinske da bi točio preskupo gorivo da bi se mogao voziti.
Poanta, kupi svako što mu odgovara, imam i jedno i drugo, a od kad je ev u dvorištu ice stoji i po mjesec dana u garaži , nekad ga provozam reda radi.
vicious
Danas je moderno imat misljenje, kad bi to proizlazilo iz realnog iskustva forum bi bio skoro prazan.
Poanta je da se po obicaju laprda oko stvaro o kojima se pojma nema.
Najlakse kliknut td i komentirati da je neko puknuo, jadno. Jer eto ako se ne slazes s misljenjem puknuo si.
nema veze sto vozis taj auto svaki dan, sigurno netko ko ga je dobio na dan dva zna bolje.
Da si osporio bilo sto sto sam rekao rasprava bi imala smisla, ovako samo lupas u prazno.
Ja sam dao neke prakticne informacije za nekoga koga bi ovo vozilo zanimalo, jer ipak smo na tom podforumu ?
Neka hvala, za iste pare Tesla nudi:
- 30% veći domet (480 vs 620km po WLTP)
- Superiorniji infotainment sustav u svim pogledima. Količina featurea, brzina sustava, puno češća ažuriranja, superiornije planiranje putovanja, jako dobra povezanost sa aplikacijom, itd.
- pristup superchargerima u HR (10 lokacija) i EU
- 3rd party certificirane limare u Zagrebu (BYD je tek otvorio prvi prodajni salon)
- brži 0-100kmh za 1.1s (6.7s vs 5.6s)
- 300L+ više prtlljažnog prostora (ne govorim o spuštenim sicevima!)
- 50L+ više prostora u frunku
- 20% brže se puni po kilometru dometa
- Prepoznatljiviju marku koja će se lakše kasnije prodati
BYD:
- Ima više fizičkih tipkica
- Headsup display i rotirajući centralni ekran
- Bolji top speed, 215 vs 201kmh
Auto je lako kupit. Održavanje je problem.
Kineza će biti ful lako servisirati sa vremenom, svi djelovi lako dostupni i servis na svakom koraku. 
Zašto se troši 50+ na BYD kad ima drugih kineza koji za manje love nude isto ili slično?
Danas je moderno imat misljenje, kad bi to proizlazilo iz realnog iskustva forum bi bio skoro prazan.
Kada u povijesti ljudi nisu imali mišljenja?
Neka hvala, za iste pare Tesla nudi:
- 30% veći domet (480 vs 620km po WLTP)
- Superiorniji infotainment sustav u svim pogledima. Količina featurea, brzina sustava, puno češća ažuriranja, superiornije planiranje putovanja, jako dobra povezanost sa aplikacijom, itd.
- pristup superchargerima u HR (10 lokacija) i EU
- 3rd party certificirane limare u Zagrebu (BYD je tek otvorio prvi prodajni salon)
- brži 0-100kmh za 1.1s (6.7s vs 5.6s)
- 300L+ više prtlljažnog prostora (ne govorim o spuštenim sicevima!)
- 50L+ više prostora u frunku
- 20% brže se puni po kilometru dometa
- Prepoznatljiviju marku koja će se lakše kasnije prodati
BYD:
- Ima više fizičkih tipkica
- Headsup display i rotirajući centralni ekran
- Bolji top speed, 215 vs 201kmh
Svako bira sto mu je bitnije, meni veci domet nebitan jer mi je 500 km u bydu dovoljno. Wltp nebitan je ne vozim wltp nego svoje rute.
Tesla ima bolji infotaiment, tu nema dvojbe.
Punim doma, da ovisim o chargerima ne bi nikad uzeo ev. Situacija s chargerima nije bajna u hr, ali ima ih i moze se organizirati put s bilo kojim ev.
Byd otvara sad i u Splitu, uskoro na jos lokacija.
Byd je brzi do stotke, 4.5 sec, ali nije da mi je osobno to bitno
Tesla ima vise prtljaznog prostora, meni nebitno, ne kupujem tovarni auto, byd ima i vise nego dovoljno.
Oba se brzo pune, byd do 80% za 24 min, ako punis doma nebitno jer su oba onda na ac 11kw
Kupio sam vozilo da ga bozim dulje, ne zanima me preprodajna vrijednost, za koju godinu ce biti svi kinezi piznatiji
Stvari koje nisi spomenuo, tesla bolji infotaiment, ali kupujem auto ne tablet, kao auto byd mi je bolji, unutra je cisti luksuz, tesla otuzna.
byd ima jos car play, android auto, V2L, sva ziva oprema u cijeni, udobniji ovjes, tisi unutra.
zastor za panoramski krov, ljepsi mi je izvana, ima sve bitne fizicke kontrole, ima jos toga ali ne mogu se sjetiti.
byd je u top opremi 50k, ne znam sad kolko je tesla.
i zaboravi meni osobno najbitnije, byd blade baterija, sigurna, ne gori, dugotrajna (5000 ciklusa), moze se redovno punit do 100% bez bitne degradacije.
Zašto se troši 50+ na BYD kad ima drugih kineza koji za manje love nude isto ili slično?
Zasto ljudi kupe mercedes kad skoda nudi slicno ?
Zašto se troši 50+ na BYD kad ima drugih kineza koji za manje love nude isto ili slično?
Koji Kinez nudi isto za manje love?
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Zašto se troši 50+ na BYD kad ima drugih kineza koji za manje love nude isto ili slično?
Zasto ljudi kupe mercedes kad skoda nudi slicno ?
BYD nije Mercedes u Kini, više VW, Hongqi bi bio Mercedes npr.
Zašto se troši 50+ na BYD kad ima drugih kineza koji za manje love nude isto ili slično?
Koji Kinez nudi isto za manje love?
Xpeng npr.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society
Zašto se troši 50+ na BYD kad ima drugih kineza koji za manje love nude isto ili slično?
Zasto ljudi kupe mercedes kad skoda nudi slicno ?
BYD nije Mercedes u Kini, više VW, Hongqi bi bio Mercedes npr.
Nisam rekao da je mercedes nego dao usporedbu. Nisu svi auti isti i byd je s razlogom skupšlji od ostalih kineza kod nas.
Zašto se troši 50+ na BYD kad ima drugih kineza koji za manje love nude isto ili slično?
Koji Kinez nudi isto za manje love?
Xpeng npr.
Aj usaporedi dva modela isto opremljena i istih speciki pa pogledaj cijenu
