Ekrani, ekrani, ekrani. Kupujem karavan 2.0 tdi i 50 inchni ekran je prevaga, iskreno da ga ne kupim.
Škoda Superb Combi 2.0 TDI i Volkswagen Passat 2.0
- poruka: 20
- |
- čitano: 17.253
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
U Volkswagenu izgubili kompas, Passat im košta više nego Mercedes C klasa.
BYD SEAL 6 DM-i Touring = hibrid
43500€ sa svom opremom svijeta. Kad ga predstave na trzistu cijena bude 39,9k i kasnije 43,5k. Znaci 24k bude jeftiniji od Passata i 10k od Superba. 6 godina garancije kod BYD vs 5 kod VAG.
100km dometa full electric, znaci ako se vozis unutar zupanije vozis stalno i uvijek prek struje koju punis doma ili u firmi. Ako treba ici dalje onda auto ima domet 1300km.
Prtljaznik je manji ali dovoljno veliki. Sve ostalo je same shit ili bolje nego u ova dva opisana automobila.
RIP VAG.
BYD SEAL 6 DM-i Touring = hibrid
43500€ sa svom opremom svijeta. Kad ga predstave na trzistu cijena bude 39,9k i kasnije 43,5k. Znaci 24k bude jeftiniji od Passata i 10k od Superba. 6 godina garancije kod BYD vs 5 kod VAG.
100km dometa full electric, znaci ako se vozis unutar zupanije vozis stalno i uvijek prek struje koju punis doma ili u firmi. Ako treba ici dalje onda auto ima domet 1300km.
Prtljaznik je manji ali dovoljno veliki. Sve ostalo je same shit ili bolje nego u ova dva opisana automobila.
RIP VAG.
Najveći problem kineskih marki i Tesle je što nema servisa u Hrvatskoj. Za sada jedino Geely ima na više lokacija, a ostali sumnjam da će i otvoriti, nismo dovoljno veliko tržište.
BYD SEAL 6 DM-i Touring = hibrid
43500€ sa svom opremom svijeta. Kad ga predstave na trzistu cijena bude 39,9k i kasnije 43,5k. Znaci 24k bude jeftiniji od Passata i 10k od Superba. 6 godina garancije kod BYD vs 5 kod VAG.
100km dometa full electric, znaci ako se vozis unutar zupanije vozis stalno i uvijek prek struje koju punis doma ili u firmi. Ako treba ici dalje onda auto ima domet 1300km.
Prtljaznik je manji ali dovoljno veliki. Sve ostalo je same shit ili bolje nego u ova dva opisana automobila.
RIP VAG.
Dosadio si i bogu i narodu više s BYD-om na svakoj vražjoj temi.
BYD SEAL 6 DM-i Touring = hibrid
43500€ sa svom opremom svijeta. Kad ga predstave na trzistu cijena bude 39,9k i kasnije 43,5k. Znaci 24k bude jeftiniji od Passata i 10k od Superba. 6 godina garancije kod BYD vs 5 kod VAG.
100km dometa full electric, znaci ako se vozis unutar zupanije vozis stalno i uvijek prek struje koju punis doma ili u firmi. Ako treba ici dalje onda auto ima domet 1300km.
Prtljaznik je manji ali dovoljno veliki. Sve ostalo je same shit ili bolje nego u ova dva opisana automobila.
RIP VAG.
Najveći problem kineskih marki i Tesle je što nema servisa u Hrvatskoj. Za sada jedino Geely ima na više lokacija, a ostali sumnjam da će i otvoriti, nismo dovoljno veliko tržište.
Sigurno ne budes kupil BYD u Zg ako zivis u Splitu, ali pretpostavljam da imaju shemu kao i svi drugi da ti slep firma odslepa auto na servis u garantnom roku.
BYD bude imal mrezu trgovina i servisa isto kao u svi drugi. Tek su dosli na trziste i kroz godinu dana budu svakom gradu.
BYD SEAL 6 DM-i Touring = hibrid
43500€ sa svom opremom svijeta. Kad ga predstave na trzistu cijena bude 39,9k i kasnije 43,5k. Znaci 24k bude jeftiniji od Passata i 10k od Superba. 6 godina garancije kod BYD vs 5 kod VAG.
100km dometa full electric, znaci ako se vozis unutar zupanije vozis stalno i uvijek prek struje koju punis doma ili u firmi. Ako treba ici dalje onda auto ima domet 1300km.
Prtljaznik je manji ali dovoljno veliki. Sve ostalo je same shit ili bolje nego u ova dva opisana automobila.
RIP VAG.
Dosadio si i bogu i narodu više s BYD-om na svakoj vražjoj temi.
Samo navodim cinjenice. Osobno ne mislim kupiti BYD u skoroj buducnosti ili najvjerojatnije nikada ali brojke ne lazu.
Jesi sjedio u BYD automobilu i vozio isti? Ja sam imal Audi i Skodu kao sluzbene aute te sam vozio BYD i sjedio u skoro svim modelima. BYD je bolji u svakom pogledu isto tako i u cjenovnom.
Meni se osobno ne dopada dizajn i nikad pa ni onda ne budem kupil BYD, isto tak nikad pa ni onda ne budem kupil nesto iz VAG. To ne znaci da lazem i da brojke lazu.
Ovaj karavan od BYDa nije po nicemu losiji, ima duzu garanciju i kosta puno puno puno manje!
BYD SEAL 6 DM-i Touring = hibrid
43500€ sa svom opremom svijeta. Kad ga predstave na trzistu cijena bude 39,9k i kasnije 43,5k. Znaci 24k bude jeftiniji od Passata i 10k od Superba. 6 godina garancije kod BYD vs 5 kod VAG.
100km dometa full electric, znaci ako se vozis unutar zupanije vozis stalno i uvijek prek struje koju punis doma ili u firmi. Ako treba ici dalje onda auto ima domet 1300km.
Prtljaznik je manji ali dovoljno veliki. Sve ostalo je same shit ili bolje nego u ova dva opisana automobila.
RIP VAG.
Najveći problem kineskih marki i Tesle je što nema servisa u Hrvatskoj. Za sada jedino Geely ima na više lokacija, a ostali sumnjam da će i otvoriti, nismo dovoljno veliko tržište.
Sigurno ne budes kupil BYD u Zg ako zivis u Splitu, ali pretpostavljam da imaju shemu kao i svi drugi da ti slep firma odslepa auto na servis u garantnom roku.
BYD bude imal mrezu trgovina i servisa isto kao u svi drugi. Tek su dosli na trziste i kroz godinu dana budu svakom gradu.
Je, ali si onda bez auta. Kao što su mi prijatelji bili 2 tjedna bez Tesle jer prvo nisu mogli detektirati kvar, a onda su iz ri morali tegliti u Zg na popravak. A Tesla nije kratko na našem tržištu da nisu mogli razviti servisnu mrežu. Jednostavno im se ne isplati.
BYD SEAL 6 DM-i Touring = hibrid
43500€ sa svom opremom svijeta. Kad ga predstave na trzistu cijena bude 39,9k i kasnije 43,5k. Znaci 24k bude jeftiniji od Passata i 10k od Superba. 6 godina garancije kod BYD vs 5 kod VAG.
100km dometa full electric, znaci ako se vozis unutar zupanije vozis stalno i uvijek prek struje koju punis doma ili u firmi. Ako treba ici dalje onda auto ima domet 1300km.
Prtljaznik je manji ali dovoljno veliki. Sve ostalo je same shit ili bolje nego u ova dva opisana automobila.
RIP VAG.
Najveći problem kineskih marki i Tesle je što nema servisa u Hrvatskoj. Za sada jedino Geely ima na više lokacija, a ostali sumnjam da će i otvoriti, nismo dovoljno veliko tržište.
Sigurno ne budes kupil BYD u Zg ako zivis u Splitu, ali pretpostavljam da imaju shemu kao i svi drugi da ti slep firma odslepa auto na servis u garantnom roku.
BYD bude imal mrezu trgovina i servisa isto kao u svi drugi. Tek su dosli na trziste i kroz godinu dana budu svakom gradu.
Je, ali si onda bez auta. Kao što su mi prijatelji bili 2 tjedna bez Tesle jer prvo nisu mogli detektirati kvar, a onda su iz ri morali tegliti u Zg na popravak. A Tesla nije kratko na našem tržištu da nisu mogli razviti servisnu mrežu. Jednostavno im se ne isplati.
BYD je marka za mase i oni budu u svakoj vukojebini a Tesla je preserans marka kod koje nema servis nego u Appu otvaras ticket i onda dobijes termin gdi ti netko pogleda auto.
Vozim Teslu i opce nisam emocionalno vezan za taj auto isto kak nisam vezan za niti jedan jedini materijalni proizvod. Imam prvu i zadnju Teslu ali ne zato jer auto ne valja nego zato jer ima boljih i ljepsih ali jos nisu na trzistu. Osobno ne mislim u dogledno vrijeme imat BYD jer mi se ne dopada dizajn. BYD je kineski VW, auto za mase koji ne smrdi niti ne mirisi. Dizajn im je genericki i opce me ne zanima ali se prodaje ko vruce kifle, isto kao i VW.
BYD SEAL 6 DM-i Touring = hibrid
43500€ sa svom opremom svijeta. Kad ga predstave na trzistu cijena bude 39,9k i kasnije 43,5k. Znaci 24k bude jeftiniji od Passata i 10k od Superba. 6 godina garancije kod BYD vs 5 kod VAG.
100km dometa full electric, znaci ako se vozis unutar zupanije vozis stalno i uvijek prek struje koju punis doma ili u firmi. Ako treba ici dalje onda auto ima domet 1300km.
Prtljaznik je manji ali dovoljno veliki. Sve ostalo je same shit ili bolje nego u ova dva opisana automobila.
RIP VAG.
Najveći problem kineskih marki i Tesle je što nema servisa u Hrvatskoj. Za sada jedino Geely ima na više lokacija, a ostali sumnjam da će i otvoriti, nismo dovoljno veliko tržište.
Sigurno ne budes kupil BYD u Zg ako zivis u Splitu, ali pretpostavljam da imaju shemu kao i svi drugi da ti slep firma odslepa auto na servis u garantnom roku.
BYD bude imal mrezu trgovina i servisa isto kao u svi drugi. Tek su dosli na trziste i kroz godinu dana budu svakom gradu.
Je, ali si onda bez auta. Kao što su mi prijatelji bili 2 tjedna bez Tesle jer prvo nisu mogli detektirati kvar, a onda su iz ri morali tegliti u Zg na popravak. A Tesla nije kratko na našem tržištu da nisu mogli razviti servisnu mrežu. Jednostavno im se ne isplati.
Nije točno, byd ima jamstvo 6 godina, za to vrijeme ako ti vozilo ne mogu popraviti isti dan imaš unitar byd asistencije pravo na zamjenski auto.
Byd ima servis u Zagrebu, uskoro se šire na par večih gradova u Hr. Ako nema kvara servis vidiš jednom u 2 godine na redovnom servisu
Škoda 50k€, pasat 65 k€ , pa to bu navala na vozila
BYD SEAL 6 DM-i Touring = hibrid
43500€ sa svom opremom svijeta. Kad ga predstave na trzistu cijena bude 39,9k i kasnije 43,5k. Znaci 24k bude jeftiniji od Passata i 10k od Superba. 6 godina garancije kod BYD vs 5 kod VAG.
100km dometa full electric, znaci ako se vozis unutar zupanije vozis stalno i uvijek prek struje koju punis doma ili u firmi. Ako treba ici dalje onda auto ima domet 1300km.
Prtljaznik je manji ali dovoljno veliki. Sve ostalo je same shit ili bolje nego u ova dva opisana automobila.
RIP VAG.
Najveći problem kineskih marki i Tesle je što nema servisa u Hrvatskoj. Za sada jedino Geely ima na više lokacija, a ostali sumnjam da će i otvoriti, nismo dovoljno veliko tržište.
Sigurno ne budes kupil BYD u Zg ako zivis u Splitu, ali pretpostavljam da imaju shemu kao i svi drugi da ti slep firma odslepa auto na servis u garantnom roku.
BYD bude imal mrezu trgovina i servisa isto kao u svi drugi. Tek su dosli na trziste i kroz godinu dana budu svakom gradu.
Je, ali si onda bez auta. Kao što su mi prijatelji bili 2 tjedna bez Tesle jer prvo nisu mogli detektirati kvar, a onda su iz ri morali tegliti u Zg na popravak. A Tesla nije kratko na našem tržištu da nisu mogli razviti servisnu mrežu. Jednostavno im se ne isplati.
Nije točno, byd ima jamstvo 6 godina, za to vrijeme ako ti vozilo ne mogu popraviti isti dan imaš unitar byd asistencije pravo na zamjenski auto.
Byd ima servis u Zagrebu, uskoro se šire na par večih gradova u Hr. Ako nema kvara servis vidiš jednom u 2 godine na redovnom servisu
Kada je to uskoro? Jer i iz Tesle su obećavali "uskoro" pa ništa već 5 godina...
A koliko sam shvatio moguće unutar godine dana, ali nemoj me držati za riječ
Frend ima izreku, da mi netko pokloni vozil bi ga do prvog autosajma :)
Ti kineski hibridi su EV sa motorom koji puni bateriju. Imaju veliku bateriju i mozes se voziti do 100km cisto na struju. Znaci vecinu vremena full electric i punis gdi punis, kad i ako ti zatreba mozes poteci prek 1300km.
Glavna shema je kaj na hibride iz Kine nema carina!
Meni koji radim 60 km dnevno bi taj hibrid igral i mogel bi se 99% vremena voziti full full electric a rest na bengu. Kak god taj auto ima potrosnju oko 3l na 100 km ako si lijen puniti struju ili nemas gdi! To nema niti jedan auto na bengu ili dizel.
Vecina hibrida kaj proizvode u EU ili Japanu su smece jer pomazu autu i vecina ljudi se nikad ne vozi u rezimu koji spara te su te aute kupili radi povlastica. Ovaj BYD npr. ne vozi nikak nego na struju.
Toyota bude od sljedece godine prodavala hibride sa BYD tehnologijom jer su dosli do zakljucka da je bolja tehnologija i to puno bolja. Moja Oktavija je bila mild hibrid LOL, znaci pomagala je autu da krene na semaforu i to je to, domet nula metara full electric!
Daj mi nađi izvor ove informacije molim te.
Radije EU auto pa makar skuplji bio nego potpomaganje kineskog behemota.
Pa, ako imas mogucnost doma puniti bateriju onda je to idealno.
Svaki dan kad dodjes stavis ga puniti i ako ti je domet 100km ti se konstantno vozis na struju za bagatelu jer 100km je sasvim dovoljno za do posla, ducana, vrtica, na kavu i jos poneku sitnicu obaviti u gradu. Kada pozelis ici na put od 1000km imas benzin i ne moras se opterecivati punjenjem i gubiti hrpu vremena.
Po meni plug in hybrid je zapravo cist ok opcija. Slicno kao da imas mali elektricni i pored njega klasicni pa sa el. ides do ducana i posla a sa ovim drugim da duza putovanja. Ovako, to je sve upakirano u jedan auto.
Ionako 90% voznje bude upravo posao/kuca/ducan a tek onih 10% otpad na more, izlete i duza putovanja.
A nes ti problema doci doma i ustekati ga da se puni i tko ustedjeti hrpu para na gorivu i opcetino trosenju motora.
Joj kada se sjetim da je prva superb bila luskuznija od pasata 
