Ovo u praksi samo znači manje zaposlenih u tehničkoj podršci i da će biti teže doći do nekog tko zna riješiti problem.
Hrvatski Telekom kreirao Magenta AI virtualnog asi
- poruka: 5
- |
- čitano: 2.822
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ovo u praksi samo znači manje zaposlenih u tehničkoj podršci i da će biti teže doći do nekog tko zna riješiti problem.
Već sad je nemoguće telefonski doći do ljudskog bića ako imaš tehnički problem.
Točno tako, neki dan zablesirao se STB, zovem korisničku virtualni agent mi stalno vrši provjeru linije, nikako do živa čovjeka.
Odem na chat cura tamo vrti petlja i opet 2 dana ništa. Na kraju sam otišao na desk i tamo je cura napravila ponovo prijavu.
U razgovoru sam zaključio da i oni na desku imaju problem sa virtualcima.
Drugi dan zove žena iz teh. potpore i lijepo me provede kroz sve postavke i osposobi STB online. Naravno svašta sam joj rekao
vezano uz novi sustav i obečala je da bude svs to javila gore :)
U glavnom sustav je nedovršen i na taj način razina potpore je značajno pala, ali to se dogodi kada guraš nešto novo a to isto ne
testiraš prije puštanja.
Ovo u praksi samo znači manje zaposlenih u tehničkoj podršci i da će biti teže doći do nekog tko zna riješiti problem.
Već sad je nemoguće telefonski doći do ljudskog bića ako imaš tehnički problem.
Ma katastrofa, imao sam nedavno problem i taj virtualni tehničar me samo vrtio u krug, stalno ponavlja da će me netko kontaktirati, a naravno, nitko se nije javio. Trebalo mi je dva sata da nekog napokon dobijem na telefon i prijavim kvar na STB-u. Najbolja stvar kod HT-a mi je uvijek bila kako brzo riješe prijavu, ali sad ni to više nije prednost.
