Hrvatski Telekom kreirao Magenta AI virtualnog asi

poruka: 5
|
čitano: 2.822
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Hrvatski Telekom kreirao Magenta AI virtualnog asi".
15 godina
offline
Hrvatski Telekom kreirao Magenta AI virtualnog asi

Ovo u praksi samo znači manje zaposlenih u tehničkoj podršci i da će biti teže doći do nekog tko zna riješiti problem. 

nemam za potpis
 
13 0 hvala 2
17 godina
offline
Re: Hrvatski Telekom kreirao Magenta AI virtualnog
Jedva čekam da ga NE koristim.
 
5 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Hrvatski Telekom kreirao Magenta AI virtualnog
tenac kaže...

Ovo u praksi samo znači manje zaposlenih u tehničkoj podršci i da će biti teže doći do nekog tko zna riješiti problem. 

 Već sad je nemoguće telefonski doći do ljudskog bića ako imaš tehnički problem.

Tajna velikih bogatstava bez jasnog podrijetla uvijek je u zločinu koji je zaboravljen jer je počinjen propisno. - H. de Balzac
13 godina
offline
Re: Hrvatski Telekom kreirao Magenta AI virtualnog

Točno tako, neki dan zablesirao se STB, zovem korisničku virtualni agent mi stalno vrši provjeru linije, nikako do živa čovjeka.

Odem na chat cura tamo vrti petlja i opet 2 dana ništa. Na kraju sam otišao na desk i tamo je cura napravila ponovo prijavu.

U razgovoru sam zaključio da i oni na desku imaju problem sa virtualcima.

Drugi dan zove žena iz teh. potpore i lijepo me provede kroz sve postavke i osposobi STB online. Naravno svašta sam joj rekao 

vezano uz novi sustav i obečala je da bude svs to javila gore :)

U glavnom sustav je nedovršen i na taj način razina potpore je značajno pala, ali to se dogodi kada guraš nešto novo a to isto ne 

testiraš prije puštanja. 

13 mjeseci
offline
Re: Hrvatski Telekom kreirao Magenta AI virtualnog
OneSpy kaže...
tenac kaže...

Ovo u praksi samo znači manje zaposlenih u tehničkoj podršci i da će biti teže doći do nekog tko zna riješiti problem. 

 Već sad je nemoguće telefonski doći do ljudskog bića ako imaš tehnički problem.

Ma katastrofa, imao sam nedavno problem i taj virtualni tehničar me samo vrtio u krug, stalno ponavlja da će me netko kontaktirati, a naravno, nitko se nije javio. Trebalo mi je dva sata da nekog napokon dobijem na telefon i prijavim kvar na STB-u. Najbolja stvar kod HT-a mi je uvijek bila kako brzo riješe prijavu, ali sad ni to više nije prednost.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice