Ništa ja to ne kupujem dok se ne razvije infrastruktura. Barem 15 punjača na svakoj pumpi ili, još bolje, zamjena baterija.

Ništa ja to ne kupujem dok se ne razvije infrastruktura. Barem 15 punjača na svakoj pumpi ili, još bolje, zamjena baterija.
VW ni sa puno skupljim modelima ne moze ostvarit profit na BEV-u, tako da ne znam kojim cudom to misle postici sa 20k vozilom.
Dobrodošla kineska navala s el. automobilima.
Tako je potakla i Eu proizvođače da se počešu po glavi da počnu proizvoditi el. automobile prihvatljive cijene. Ne treba nam za grad SUv ili neka limuzina, dovoljan mi je automobil veličine Renault 5 koji sad košta 28.000 t€što je previše.
Realno, da se može kupiti za 15€ , ne treba toliko dodatne elektronike, fičera razne vrste.
Da košta malo više od RTX 5090
VW ni sa puno skupljim modelima ne moze ostvarit profit na BEV-u, tako da ne znam kojim cudom to misle postici sa 20k vozilom.
Pa ti onda kupi onda neki model za 60000€, ybte nevalja vam ni kad je preskupo a ni kad je prejeftino
VW ni sa puno skupljim modelima ne moze ostvarit profit na BEV-u, tako da ne znam kojim cudom to misle postici sa 20k vozilom.
Zato jer ih ne bude radio VW. MEB platforma se napušta i prelaze na Xpeng platformu. Znači gase tvornice u Njemačkoj i sele u jeftinije države. https://www.volkswagen-group.com/de/artikel/ready-for-next-ev-push-volkswagen-enters-into-agreement-with-xpeng-for-fast-joint-development-of-two-smart-e-cars-18246
MEB platforma je bila epic fail isto kao i CARIAD. Utukli su milijarde i krajnji proizvod je smeće.
Btw pogledajte Xpeng dionicu zadnjih šest mjeseci.
Inicijalni investitori u Xpeng su Alibaba, Foxconn and IDG Capital. VW ima 4,9% udjela po novome.
Odgovor je, postigli budu uz pomoć Kineza.
VW ni sa puno skupljim modelima ne moze ostvarit profit na BEV-u, tako da ne znam kojim cudom to misle postici sa 20k vozilom.
Zato jer ih ne bude radio VW. MEB platforma se napušta i prelaze na Xpeng platformu. Znači gase tvornice u Njemačkoj i sele u jeftinije države. https://www.volkswagen-group.com/de/artikel/ready-for-next-ev-push-volkswagen-enters-into-agreement-with-xpeng-for-fast-joint-development-of-two-smart-e-cars-18246
MEB platforma je bila epic fail isto kao i CARIAD. Utukli su milijarde i krajnji proizvod je smeće.
Btw pogledajte Xpeng dionicu zadnjih šest mjeseci.
Inicijalni investitori u Xpeng su Alibaba, Foxconn and IDG Capital. VW ima 4,9% udjela po novome.
Odgovor je, postigli budu uz pomoć Kineza.
Da, tako vec mozda bude nesto... ali opet sumnjam da ce uspjet napravit profitabilno vozilo za 20k i imati na tome profit. Vjerojatno ce to biti oko 25-30k.
Kinezi ce im pomoc s tehnologijom. Iako to tako cudno zvuci, do jucer ti Kinezi nisu znali auto sastavit, a pogledaj ih danas. Moraju jednom VW-u pokazivat kako se to radi... tuzno za gledat iskreno.
Zato jer ih ne bude radio VW. MEB platforma se napušta i prelaze na Xpeng platformu. Znači gase tvornice u Njemačkoj i sele u jeftinije države. https://www.volkswagen-group.com/de/artikel/ready-for-next-ev-push-volkswagen-enters-into-agreement-with-xpeng-for-fast-joint-development-of-two-smart-e-cars-18246
MEB platforma je bila epic fail isto kao i CARIAD. Utukli su milijarde i krajnji proizvod je smeće.
ti iz kine sigurno se neće prodavati u europi, samo prijevoz do europe digao bi im cijenu preko previše, carine da ne spominjemo
to što su sklopili dogovor je za kinesko tržište, eventualno za indiju, australiju i obližnje zemlje
uvoz vozila iz kine je trenutno pod carinama, čak i ako vozila nisu izvorno 'kineska'
tesla proizvedena u kini dobila je 8% carine na već postojećih 10% kad se uvozi u eu
a pazi sad - bmw proizveden u kini dobio je 20% carine na već postojećih 10%
EDIT
zaboravih dodat izvor - link
to što su tužili eu kao i byd, seal iostala ekipa, mogu objesit mačku o rep
tužili su se i europski proizvođači doke j kina imala 200% carine na uvoz stranih automobila, pa ništa nisu postigli
bez utrostručenja kapaciteta uz istu masu i volumen nema niti pada cijene...trostruko veći kapacitet nego danas...pa biraš...bateriju s obzirom na stanje u djepu...znači ova prdekala od 300km dometa bi bila 6000-7000E jeftinija...ono twingo s dometom od 300km za 15000E
zvučalo je drukčije:
Zato jer ih ne bude radio VW. MEB platforma se napušta i prelaze na Xpeng platformu. Znači gase tvornice u Njemačkoj i sele u jeftinije države
nebitno, ne preostaje im drugo nego rezat troškove u eu, koliko god im eu pomogla carinama da se nose s konkurencijom iz kine, moraju i sami preokrenut filozofiju
a bogme, kinezi ne mogu baš toliko jeftino proizvodit niti im kina baš toliko može subvencionirat da bi iz kine dovezli slično vozilo koje će sa shippingom i carinom biti jeftinije od tih ciljanih 20k eura
uglavnom, vw je najavio električni autić od 20k, renault također, očito se igra zahuktava
VW modeli s klasičnim motorima za 25 soma eura imaju interijer ko etiopijski zatvor, kakav će tek biti interijer električnog za 20???
Osim baterije meni iskreno nije jasno šta drugo ima bit skupo na EV, pogotovo jer je elektro motori skoro u istom obliku od izuma i napola za đabe je, karoserija se nije bitno promjenila da bi toliko povečala cijenu, a sve ostalo je doslovno isto. Znači trošak fosilnog motora si prebacio na trošak baterije ali su auti čudom postali skuplji 30% i više. I onda se čude kako nitko ne kupuje npr ID4 koji je sa početnom cijenom oko 40t eur (klasa golfa)
Osim baterije meni iskreno nije jasno šta drugo ima bit skupo na EV, pogotovo jer je elektro motori skoro u istom obliku od izuma i napola za đabe je, karoserija se nije bitno promjenila da bi toliko povečala cijenu, a sve ostalo je doslovno isto. Znači trošak fosilnog motora si prebacio na trošak baterije ali su auti čudom postali skuplji 30% i više. I onda se čude kako nitko ne kupuje npr ID4 koji je sa početnom cijenom oko 40t eur (klasa golfa)
Struja, voda, ima tu jos par komponenti i ruke. Tesla i neki Kinezi koriste gigacasting i to isto ima ustedu. Baterije si "sami" rade, struja je za badava u usporedbi sa strujom u DE. Njemacka radna snaga je tri put skuplja... Nabere se
Što je Giga Casting? Giga odljevci su konsolidacija onoga što je tradicionalno ekstrudirano, utisnuto ili lijevano u jednu prednju ili stražnju strukturu tijela .
Kako funkcionira gigacasting?
Koristi visokotlačne strojeve za tlačno lijevanje za proizvodnju velikih, složenih komponenti ubrizgavanjem rastaljenog aluminija u kalupe . Ovi strojevi omogućuju izradu cijelih dijelova kao što su donji dio, stražnji dio karoserije i prednje komponente karoserije u jednom odljevku, zamjenjujući stotine manjih dijelova koji su tradicionalno potrebni.