Suza krene. Jedno ga dana nadam se srest ćemo se opet.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Otone, nisam znao da si i ti ljubitelj UFO Enemy Unknowna. Pohvaljujem opsežni članak. Igrao sam i OpenXcom, no nisam ni znao da postoji X-COM Files... Kad bude slobodnog vremena, zaigrat ću i to.
A sad krucijalno pitanje: jednom kad se posloži instalacija igre i moda da radi, može li se staviti na USB stick i kopirati na drugo računalo (khm, za posao, khm) i tamo pokrenuti?
Aj kad se već pita onda da i ja upitam, jeli ima onih super dosadnih misija kao u x-com:tftd gdje izgubiš pola sata za ubit malog aquatoida jer se sakria u wc putničke kabine, a misija je na kruzeru i takvih misija je more a moraš ih igrat. Recimo x-com:apocalypse je ovo išao rješit sa real-time misijama a ovde mi se čini da je to rješeno preskakanjem misija ako se procjene kao bezvz. ili ono, stojiš ispred njega, pucaš 3 puta po 3 hitca, znači 9 puta (a stoji ispred tebe), ovi nekako preživi, pobiju tebe i cijeli tim u jedan turn, misija fail - znači save game je praktički dio mehanike igranja. Te stvari su morale biti rješene za ovakav projekt. Ostao mi je još samo xcom2, ovi novi, pa sam mislio opet nanovo prelazit sve ali ako su ove stvari rješene onda se ovaj x-com files neće ni brisat sa računala, da se uviek može bacit jedna...
ili ono, stojiš ispred njega, pucaš 3 puta po 3 hitca, znači 9 puta (a stoji ispred tebe), ovi nekako preživi, pobiju tebe i cijeli tim u jedan turn, misija fail - znači save game je praktički dio mehanike igranja. Te stvari su morale biti rješene za ovakav projekt...
Ne vidim kako bi to moglo biti drukčije riješeno. Matematika iza damage-a je oduvijek bila takva kod svih takvih taktičkih igara (npr. Fallout i Jagged alliance) i u svima je bila identično riješena uz pomoć save game-a.
ili ono, stojiš ispred njega, pucaš 3 puta po 3 hitca, znači 9 puta (a stoji ispred tebe), ovi nekako preživi, pobiju tebe i cijeli tim u jedan turn, misija fail - znači save game je praktički dio mehanike igranja. Te stvari su morale biti rješene za ovakav projekt...
Ne vidim kako bi to moglo biti drukčije riješeno. Matematika iza damage-a je oduvijek bila takva kod svih takvih taktičkih igara (npr. Fallout i Jagged alliance) i u svima je bila identično riješena uz pomoć save game-a.
Ustvari to cak nije boljka starih ufo/x-comova nego ova nova 2. Igranje = imat dobar save game management...
Nije bitan save managmet...
Zavrsio ove nove nekoliko puta na najvecoj tuzini, ironman mode...
Nije bitan save managmet...
Zavrsio ove nove nekoliko puta na najvecoj tuzini, ironman mode...
Dobro jutro. Kako smo. Moze li malo piskaranja forumskog, nema zamjerki?
...onda ako onda pogine vojnik, koji već ima nekoliko misija, koji je istreniran, precizniji, više radnji može napravit, psihološki otporniji, treba ga zamjenit sa novakom koji faliva sve? Znači zbog sitnice dat izgrađenog vojnika i zamjenit ga novakom tek tako? Ne samo to, nego je dosta da ga taknu jednom, bez obzira što je preživio, on se oporavlja i oporavak može biti i 10 dana a u tih 10 dana može bit 10 misija i od toga jedna kritična, znači misija koja se ne smije preskočit. Vojnik praktički mora netaknut proć misiju. Jer tim novaka ne može ništa.
5 novaka puca na aliena, 3 neka opale 2 puta, snajper jedan put i onaj heavy jedan put, a svaki ima više od 85% šanse za pogodak. I niti jedan ne pogodi. Onda u jedno turnu alien pobije 2-3 člana tima. A misija tek krenila, samo su vojnici došli do prvog zaklona. To je toliko puta bio slučaj, ponaravno na početku. Ili onaj primjer što sam naveo gori kad stoji ispred njega, što je potpuno ekstreman primjer ali dobro pokazuje manjkavost sistema.
Bolje taktičko pozicioniranje? Kod novih djelova, koji su stvarno zabavni i svaka preporuka (prvi se čak može igrat na procesorima sa integriranom grafikom), jel, doduše trebam tek drugi dio preć, xcom2, ali to je to... nema tolike kontrole kao u originalnim. Vojnika se može pozicionirat na bilo kojoj lokaciji unutar 2 zone, u jednoj može još napravit jednu radnju a u drugoj više ne može ništa. Znači vojnik od početne do zadane mu pozicije mora napravit cijeli put bez promjene. Može putem vidit i 5 aliena a pozicionirat se na strateški najgorem položaju ali će taj put napravit bez zaustavljanja. Nema visoke kontrole. Ako je u prvoj zoni ostane mu vremena za jednom opalit ili uć u onaj watcher mod ili kako se već zove, kad puca (sa smanjenom preciznošću) u njihovom turnu ako ga spota, ili ga vratit nazad. A alien može biti takav da ima 100postotnu učinkovitost. Znači čim spazi vojnika je gotovo. Jer nema ranged napad nego melee, znači dođe do vojnika i pretvori ga u zombija kojeg kad se ubije opet nastane taj alien koji pretvara u zombije koji opet kad se ubiju stvaraju aliene koji pretvaraju u zombije i tako dalje. I pustit par turnova da ih se nakoti nekoliko nema teorije preć misiju. Znači mora ga se odma ubit kad ga se spazi. Svi moraju pucat dok ga ne ubiju. A svi falivaju.
Nema time unitsa za maksimalnu kontrolu kao u originalu i onda imamo poker aparat igricu koji prisiljava sajve nakon svakog turna, i onda taj save na različitim pozicijama u savegame listi umjesto sejvanja na postojeći slot, znači radit nekakav novi save branch, jer se ne zna hoće li taj turn na kraju ipak ispast bezizlazna situacija, znači to je već save management, plus se radi svaki turn, znači savegame je praktički dio mehanike igranja.
Originali opet imaju problem ako mapa ima previše prostorija zbog inteligencije aliena kao što su x-com:tftd. Zato je i slađe zaigrat jedinicu originalnu (ima ekipe koja je dan danas zaigra, kao ja...). Tako da je možda i bolje stavit veću težinu da budu pametniji a ne da cijelu partiju stoje u malom wc-u neke kabine... baš ću probat sad kad budem opet x-com:tftd prije ovog moda iz članka. Ali prvo xcom2. ...ustvari mi je prvo na redu Wolfenstein: The Old Blood, imam još njega i The New Colossus pa sam priša sve službene wolfensteine. Nebitno ali isto svaka preporuka, novi wolfensteinovi su zagarantirana zabava kako je već rekao neko na forumu...
xcom2 mi ide na kuki (iako ga najviše igram) i to samo zbog retardiranog luck sustava u kojem češće fulam 90% poteze nego 50%. jednostavno taj random/luck sustav ima previše utjecaja na igru.
vrhunac debilane mi je bio kad sam fulao 3 uzastopna 95% shota i onda neposredno iza pogodio 18% shot.
ali ovaj files mi se dosta kompleksan, mislim da ću prije ipak odigrati ufo defense i terror, ako ih uspijem upogonit.