Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

poruka: 24
|
čitano: 4.634
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au".
9 godina
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

Jel otvorenje 1. travnja 2026.?  

 
14 1 hvala 1
15 godina
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

Nije nego 30 veljače.Di je sad ihush šta ne vjeruje, vidi sliku koja obečava.

DarthMarkus kaže... Normalno da radi fluidnio kad ti fali pol galaksije hehe
Moj PC  
12 0 hvala 0
15 godina
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

Nekoliko stotina godišnje? 

 

Pokorit ćemo Kineze odmah 

Poruka je uređivana zadnji put sri 10.7.2024 12:36 (Gajotres).
 
9 0 hvala 0
15 godina
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

Ovo nije mazanje ociju nego bukakke, strašno sto mali čovjek sve vjeruje tj guta 

Moj PC  
15 0 hvala 1
11 godina
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z
bik kaže...

Ovo nije mazanje ociju nego bukakke, strašno sto mali čovjek sve vjeruje tj guta 


Jedno je biti skeptik, drugo je biti tvrdoglav i glup. Više tovar nego bik

Crypto nova poljoprivreda
11 godina
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

vidio Muljator da mu nije prosla lazna prezentacija i da su pocela pitanja pa morao smisliti plan da pokaze da se ipak dela nesto..

Koristi taktike svog rodje Bandica

 
4 0 hvala 0
14 godina
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

Potemkinovo selo renderirano i ray trejsano u real time-u.

Moj PC  
6 1 hvala 0
15 godina
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

unešto me zapravo čudi da se sa tzv. "sveučilišta" vern, kao iskusnog dilera maglom i majstora "diskretnog mobbinga", još nisu izoglasili povodom ovoga. svojedobno smo tu imali i getro/metro i svaštanešto pa postoji "povijest bolesti". 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
6 0 hvala 0
15 godina
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

Naslov je odličan, sklapanje, jer se ništa ne proizvodi. Uvoze se dijelovi koj se sklapaju a taxi stoji i ne mrda.
Komedija!

https://elisfantasy.com
 
4 0 hvala 0
15 godina
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

Hrvati kad se otvara trgovački centar: "trebaju nam tvornice i proizvodnja, ne samo trgovine".

Hrvati kad se otvara tvornica: "To je prodavanje magle, pranje novca, izvlačenje poticaja."

 

Ko bi nama udovoljio...

Moj PC  
8 5 hvala 2
16 godina
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z
dejo6 kaže...

Hrvati kad se otvara trgovački centar: "trebaju nam tvornice i proizvodnja, ne samo trgovine".

Hrvati kad se otvara tvornica: "To je prodavanje magle, pranje novca, izvlačenje poticaja."

 

Ko bi nama udovoljio...

 E sad, ovo što ti pak tipkaš se zove gaslighting, olitiga kako bi mi rekli "prdiš" . Hrvati se vjerojatno cinično iščuđavaju jer je bilo na sva usta da će se svi ti cirkusi raditi u onom bijesnom "kampusu", sad odjednom još 3d rendera a kampus nije ni dovršen ni izgleda dovoljan.
Pravi proizvođači ne izvješćuju pučanstvo o novim 3d renderinzima, nego obično pozovu (samo nekolicinu ljudi) na otvorenje. Evo npr. https://superportal.hr/2024/05/22/svecano-otvorena-nova-tvornica-intra-lightinga-u-cazmi/
ili https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/otvorena-nova-podravkina-tvornica-tjestenine-jedna-je-to-od-najvecih-investicija-posljednih-godina-15417322 (eto čak ni gazde iz hdz-a nisu radili cirkus iz 3d renderinga prije stvarnih radova)
ili https://www.vecernji.ba/vijesti/stanic-grupa-u-modernizaciju-tvornice-u-jastrebarskom-ulozila-128-milijuna-eura-1767724/galerija-605491?page=1
dakle, koliko se "hrvata", kad su se otvarale ove tvornice govorilo tvoje parole "to je prodavanje magle" ?

15 godina
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z
Thinker kaže...

Jel otvorenje 1. travnja 2026.?  

 -ne stignu do prigodnog datuma, ne prije trećeg kvartala, mada za render ne vidim razloga čekati :)

-uz podsjetnik.. ako sad tek započnu gradnju pogona za proizvodnju vozila, koja su već trebala voziti, zg biti prvi grad u svijetu, ne jedan-dva komada nego flota, oko 60tak.. dok ova dva ni ne možemo nazvati vozila jer ne voze, no renderi su baš super, još da dodaju krila i letjeli bi.. 

 

na deryjev.. ah, da, povratak (jedaija) vjere, nade.. eto, ipak je sve super. Još samo demonstracija da nešto postoji, radi, nešto osim rendera i kauč-fotelje s tv-om.. no vjerojatno sad daljinac ima godišnji i treba popraviti kotač pa to ove godine ne očekujem.. osim da možda ove godine poprave kotač.. ili barem render kotača.. nešto?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 10.7.2024 19:42 (ihush).
14 godina
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

Tvornica za par stotina i 10.000 vozila godišnje  (40 na dan) nije ista. O ovoj prvoj ne znam ništa, a za ovu drugu govorim iz iskustva jer sam osobno radio industrijske pogone za autoindustriju.

Recimo da ima potpuno razvijeno vozilo .  Treba mu tehnološki projekt s razrađenim proizvodnim procesom sa taktovima od po 20 min (ozbiljna industrija ima od 1 do 2 minute po bloku operacija). Na osnovu toga treba razraditi svaki blok montaže s potrebnom opremom (potreban info od dobavljača) (4 do 6 mjeseci). Nakon toga jedna ekipa  se bavi objektom, a druga opremom.  Za zgradu treba idejni projekt, pa dobivanje lokacijske i posebnih uvjeta gradnje. Ide izrada glavnog projekta sa svim svojim mapama. Energetika je vezana za buduću opremu, a kabine za bojanje, peći za sušenje, skladišta boje i opasnog otpada podliježu posebnim uvjetima (ex -zone). Za projektiranje i dobivanje mišljenja (MUP vatrogasci i ex) treba min. 6 mjeseci. Toliko treba i drugoj ekipi za dogovore oko opreme.  Ugovaranje, nabava i isporuka alata, opreme i sredstava rada od 6 do 18 mjeseci. Montaža opreme od 4 do 6 mjeseci. Testiranje opreme i obuka min. 3 mjeseca.

Industrijska hala (betonska konstrukcija obložena sendvič panelom)  - od ulaska izvođača 4 do 6 mjeseci bez pratećih objekata (uredi, sanitarni čvorovi , garderobe, skladišta, sprinkler bazeni, energetski blok i sl. ) i prometnica - sve u pravilu min. 12 mjeseci do dobivanja papira.

 

Zaključak - Imati proizvodnju vozila s livade u 15 mjeseci -nemoguća misija i u uređenoj državi, od ozblijne firme s velikim ljudskim i financijskim resursima.

 

28.000 m2 je jako malo jer će mu logistički dio pojesti dvije trećine lokacije.

 

Nešto već ima (rendere) , a prije su spominjali lokaciju oko west gate pa mi se čini da imaju ideju, no rok je po meni nestvaran.

 
7 0 hvala 1
11 godina
suspendiran
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z
@dejo ne proglasavaju ljudi nove tvornice prodajom magle. Nemaju nista protiv tvornica. Prodaju magle proglasavaju prodajom magle.
15 godina
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z
dejo6 kaže...

Hrvati kad se otvara trgovački centar: "trebaju nam tvornice i proizvodnja, ne samo trgovine".

Hrvati kad se otvara tvornica: "To je prodavanje magle, pranje novca, izvlačenje poticaja."

 

Ko bi nama udovoljio...

 -gdje osim na renderu vidiš otvorenu tvornicu?

-znaš koji je smisao prezentacije? što je prezentirano? što je trebalo biti po planu iz 2019-2021..? već postojeća flota vozila, sustav, no imamo samo rendere i najave, kao i vozila koja ne voze.. magla? Što ti vidiš? kako?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z
mr.potter kaže...

Tvornica za par stotina i 10.000 vozila godišnje  (40 na dan) nije ista. O ovoj prvoj ne znam ništa, a za ovu drugu govorim iz iskustva jer sam osobno radio industrijske pogone za autoindustriju.

 nitko normalan u njegovoj situaciji ne bi odmah išao na 10k vozila godišnje

najprije treba isprobati koncept na manjoj skali poput zagreba, a tek onda, ako se koncept pokaže uspješnim i ako bude interesa, kretat u veću investiciju i povećanje proizvodnje

 

tvornica za 10k vozila i ona za par stotina godišnje su neusporedive investicije

slično kao napraviti i opremiti kuću s par apartmana u odnosu na hotel

14 godina
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z
picajzla0707 kaže...

.... tvornica za 10k vozila i ona za par stotina godišnje su neusporedive investicije

slično kao napraviti i opremiti kuću s par apartmana u odnosu na hotel

 Pa nisam ja to rekao nego g. Direktor - citiram: Na samom početku će se proizvoditi nekoliko stotina vozila, a nakon toga tvornica će biti u mogućnosti proizvesti i do 10 tisuća vozila godišnje....Izgradnja ovog proizvodnog pogona za velikoserijsku proizvodnju predstavlja ključan korak za naš projekt....U tvornici će se koristiti napredna tehnologija za proizvodnju, sklapanje i testiranje Verne autonomnih vozila

 

Tip ne zna što je velikoserijska proizvodnja (Revoz Novo Mesto SLO ima instalirani kapacitet 245.000 vozila/god, A Fiat Kragujevac 200.000 vozila/god -manje tvornice) i  ovo pisanje nema veze sa životom. Ima neki poslovni model praga isplativosti broja vozila.  Zamisli da si dobavljač dijelova za ovu firmu i  trebaš sklopiti ugovor u kojem ti kupac kaže kupovat ću ti par stotina komada godišnje,a onda mi daj 10.000 kom. Investirat ćeš u specifičnu opremu ili ne? . Sve tvornice koje pretendiraju baviti se serijskom proizvodnjom se rade na zadani kapacitet i to je to.

 

Render zgrade je generički i to za skladišta jer krov nema otvora za ventilaciju niti kupola za odimljavanje. Treba pogledati sadašnji krov Rimčevog kampusa u izgradnji (načičkan "dimnjacima") u odnosu na render s kravicama i trkaćom stazom.

 

15 godina
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z
mr.potter kaže...
..

 

Tip ne zna što je velikoserijska proizvodnja--

 

 -to ga ne spriječava u bulšitiranju.. ili, što je sam rimac nedavno govorio, nije stvar u prodaji auta-lima... neće time konkurirati, nego sustavom, znanjem, soft... nowhow. .. jedino što ni to za sad nemaju, pa koriste mobilaye.. a jedino što su za sad pokazali je render i 3d printer makete, buzina, lučko.. ili stari planovi sava-jarun..

-posebno je sladak render dva naizgled autića, identičnih.. do broja registracijske tablice koja je 'fejk' jer je to vozilo naprosto nema, tj nema tehničke uvjete za prometnu.. čime prošlomjesečni event ni ne može biti demonstracija obečanog sustava i flote vozila neovisno što ni proizvodnja još ne postoji, jer ni homologaciju nisu odradili, ateste sigurnosti npr čvrstoće spojeva, za što inače u autoind treba barem 60 vozila kojim se to atestira, razbija itd.. .. imaju dva, odnosno, jedno copy-paste rendera, dok je jedno na pozornici koje službeno nije upotrebjivo, a ono drugo u kvaru, kotač.. ili joystick.. što od svih mogućih kvarova-problema u normalnoj industriji spada pod sitnice, pukne guma, staviš rezervnu.. kotač. .. što 'proizvođač' auta ne može popraviti? .. u usporedbi s pitstopom f1 koji u par sekundi zamijene bilo što na štopericu .. kvar rimčevog robotaxija rimac-firma ne može popraviti dok po njihovim riječima, 'to jutro su probali 30 puta..' 'radilo je..'.. što je obična laž, naprosto nisu porbali 30 puta.. pogotovo ne to jutro.

-pozvao je mobitelom, robotaxi nije došao.. kvar kotača.. i to je to?

-nema pogona, nema vozila koje može proći tehnički i imati prometnu-registraciju, kvar kotača je prevelik za riješiti u par minuta.. sati? da su pozvali hak riješili bi za 30 min.. ima rendere, ima već ugovorene narudžbe za london-berlin.. no ne može ni za desinec, možda biciklom ili uberom, no ne nečim svojim, jer auto ne postoji (vozilo, tehnički ispravno, javni promet-cesta..) nema software mada je od 2015 govorio da ima (oko level 5.. mada drugi nemaju ni lev4..) a nema ni pogone za proizvodnju, centar mobilnosti koji bi bio baza svega.. nema ništa osim rendera i priče, magle.. i naravno da tad brojke od stotine do desetaka tisuća nisu problem, lako je, na papiru dopisati nule.. pa čak na renderu isprintati potreban broj kopija istih reklamnih regirstracija, vozila koje ne vozi, ne postoji nit će u skoro vrijeme (minimalno +2god) postojati, a da postoji tad je kvar kotača nešto nesvladivo.. onak, bulšit na max u odnosu na broj vozila koje će tad takva tvornica proizvoditi je smiješno.. tužno.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
2 godine
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

A rare picture from inside a car factory

 

 

420
Poruka je uređivana zadnji put čet 11.7.2024 6:30 (Svakakav).
 
8 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z
mr.potter kaže...

 Pa nisam ja to rekao nego g. Direktor - citiram: Na samom početku će se proizvoditi nekoliko stotina vozila, a nakon toga tvornica će biti u mogućnosti proizvesti i do 10 tisuća vozila godišnje....Izgradnja ovog proizvodnog pogona za velikoserijsku proizvodnju predstavlja ključan korak za naš projekt....U tvornici će se koristiti napredna tehnologija za proizvodnju, sklapanje i testiranje Verne autonomnih vozila

 pretpostavljam da je početak test na zagrebu, a kasnije na ostalim gradovima koji su pokazali interes

zato prvo par stotina vozila, kasnije 10 tisuća... 

 

vjerojatno će i u drugim gradovima najprije ići testna faza s nekoliko vozila, zato i postupno povećanje proizvodnje

i dalje ne vidim ništa neobično, to nije ulazak na tržište koje već postoji pa da krećeš odmah s punom proizvodnjom

14 godina
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z
picajzla0707 kaže...
...vjerojatno će i u drugim gradovima najprije ići testna faza s nekoliko vozila, zato i postupno povećanje proizvodnje

i dalje ne vidim ništa neobično, to nije ulazak na tržište koje već postoji pa da krećeš odmah s punom proizvodnjom

 Krivo. tzv. "ramp up" tj. kontinurano podizanje količina prozvodnje do zadanog cilja služi za otkrivanje propusta u proizvodnji ili proizvodu kod sebe i u lancu dobavljača. 

Testiranje funkcionalnosti vozila  se radi u razvojnoj fazi (3 do 4 faze - lotovi). Dakle tih 100 -150 vozila može napraviti "na ruke" u Jankomiru ili budućem kampusu (vidim da već pomalo prebacuje/ instalira opremu u nove prostore - no ne žuri mu se, ove godine je tražio i dobio odgodu za završetak kampusa od 60 mjeseci - izgradnja počela 2021 god!?).

Razvoj vozila na postojećem podvozju  u uhodanoj autoindustriji (80+ godina akumuliranog iskustva) min. 24 mjeseca. Razvoj novog podvozja i vozila na njemu 4 do 8 godina.  Pa koliko mu je za Neveru trajala samo homologacija (ako je i završio za sve zemlje ?). Samo prednji odbojnik ima 20-tak ispitivanja (Udar na 0 i -20C, na pješaka, gorivost, abrazija, adhezija, pranje pod visokim tlakom...)  S obzirom da nema certficirane laboratorije  dio ide vani na ispitivanje i to traje mjesecima. 

 

Dakle da priča drži vodu išla bi: razvijaš vozilo i dogovoriš s nekim tko ima tvornicu vozila proizvodnju i predserijska ispitivanja (npr. neki od njihovih silnih partnera ili najbliže npr. kod Magne u Graz (sklapaju modele po narudžbi).  Ako tržište prepozna proizvod, ponovno računica da li se isplati raditi tvornicu (ja tvrdim da se i tada ne isplati). Napraviš tvornicu i onda zoveš medije. Usput pose..š sve nas nevjerne Tome koji smo nesposobni i ništa u životu nismo napravili.

 

15 godina
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z

Najteže je prvog napravit i onda će ih bit ijuuuu

DarthMarkus kaže... Normalno da radi fluidnio kad ti fali pol galaksije hehe
15 godina
offline
Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice za au

-ok, 'kreće se..' možda.

-kažu, započinju gradnju.. i to u sklopu vgp-park-zagreba..

-za nestrpljive, evo još 'sličica' (naravno, render-rendera.. uz napomenu, kao igra, uočite razliku, .. 'verne'.. i parking-šleper.. ostalo ista 'slika' tj render :) )..

pa tko je vgp?

-kaže fina, firma s nula zaposlenih, gubitaš.. dok ekšli firma ni ne postoji, samo render na prostoru livade.

-treba li govoriti i firmi kojoj je prihod prošle godine 5€? djedmraz? .. i to na praznoj livadi..

-na takvom 'temelju' rimac gradi.. odnosno na taj render, dorenda natpis verne i voala (sorry my dellbojovski frenč) .. eto početka gradnje?

-nije li za gradnju potrebna recimo dozvola, kao i kupiti zemljište, natječaj?.. tako te sitnice.. no ako to preskočimo, nije li za početak potrebno barem pribaviti one plastične komplete igračaka za plažu (kantica+grablje+lopatica) uz obvezni šljem, što su naši stari (političari) na klasičnim fotkama otvrorenja radova uz pomor janjaca često prakticirali.. no eto sad tog nema, ni janjaca, ni otvorenja, ni lopatica, ni sličica, osim rendera-rendera.. rekli bi novo-normalno, digitalizacija pa je to možda ok. :)

-tko je vlasnik-osnivač? .. a tko direktor, jan van geet, milijarder.. i tako radi u firmi s prihodom od 5€.. siroće.

-no vlasnici su čega? livade? .. a rimac će graditi u sklopu vgp-a? .. di? tko u čemu? u sklopu? render u renderu pri čemu rimac na zgradu stavlja natpis verne, tj tad to nije vgp nego rimčeva firma, što će reć, možda ih kupe, no čemu tad rečenica u sklopu vgpa.. koji ne postoji, osim 5€ prihoda..

-no vratimo se malo na vgp-park zg.. i tko što.. vlasnik nenad bjelogrlić, srbija.. odnosno, pitanje je tko-što-koga-kako.. previše pitanja ili podignutih obrva, no nema kod 'novinara' ili političara, osim koliko se može primijetiti tomašević&plenky nakon 'prezentacije' više nisu tako razdragani i ako su pametni kreće udaljavanje uz umanjenje štete.. no problem što su već ugazili do koljena ili jaja.. pa pitanje .. no to su njihove muke.

 

-zatim kaže text, ''Proizvodni pogon će za Verne izgraditi belgijska kompanija VGP..''što znači:

-do sad ne postoji, kao ni vgp-park zagreb, osim kao registrirana firma s 5€ prihoda i nula zaposlenih..

-a tad pitanje tko u što-čemu.. u sklopu vgp-a ili je vgp izvođač.. no ispada da je vlasnik nečeg, zemljišta-zgrade a rimac u sklopu, no kao proizvođač će za rimca izgraditi, tad je rimac vlasnik-naručitelj, vlasnik zgrade-pogona..

.. ili tko je što? tko je vlasnik, čega, osim rendera?

-kaže tako textić dalje, "Pronašli smo idealnu lokaciju i pravog partnera za izgradnju našega prvog proizvodnog pogna autonomnih vozila u Zagrebu.''.. opet, izvođača ili partnera? kao i lokaciju, ono googlemaps pa su pronašli, a papiri-građevinska-vlasništvo? .. pronaći zemljište i krenuti s radovima? parcele? smiješno, onak voze se vikendom i vide zemljište koje im odgovara i zaključe 'pronašli smo ga'.. i to je to? plenky&toma će riješiti ostale sitnice? teško.. odnosno tomek se već pita što s kreditom koji je zg uzeo od 200milja.. i koliko će ga to koštati.. fotelje? riješi se smetlišta izbije vodovod, riješi se vrtića izbije rimac.. dođe mi žao političara u hr situaciji :)

 

sličke u prilogu, potrebno rendati da bi vidljeli pogon-verne ili vgp.. na mjestu gdje je 'ništa' ili livada. no to je mana slika-fotki, prednost rendera.. :)

 

edit: .. a treba li navoditi i ostale moguće povezane firme, npr vgp-st? split, no naravno sjedište zg, slavonska.. istih osnivača-direktora i povezane firme..

-treba li napomenuti da je jednako nepostojeća, u izgradnji.. pa je ako ništa drugo neobično što ima adresu, slavonska 1c.. tj zajednička adresa za sve nepostojeće render-firme tj matrix-poslovnog parka ili poboxa.. dok firme imaju nula zaposlenih ili netko možda pomisli da postoji nešto osim rendera.

+ dodana slička, brošura vgp iz 2022... i lokacija.

-može li se firma reklamirati bez recimo zemljišta, natječaja, planova gupa i sl. .. i to već par godina, nije od jučer.. i to sad preuzima rimac ili oni njega ili što već u odnosu vlasništva zemlje-pogona ili rendera?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pet 12.7.2024 14:38 (ihush).
 
2 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Verne u Zagrebu započinje izgradnju tvornice z
mr.potter kaže...

Dakle da priča drži vodu išla bi: razvijaš vozilo i dogovoriš s nekim tko ima tvornicu vozila proizvodnju i predserijska ispitivanja (npr. neki od njihovih silnih partnera ili najbliže npr. kod Magne u Graz (sklapaju modele po narudžbi).  Ako tržište prepozna proizvod, ponovno računica da li se isplati raditi tvornicu (ja tvrdim da se i tada ne isplati). Napraviš tvornicu i onda zoveš medije. Usput pose..š sve nas nevjerne Tome koji smo nesposobni i ništa u životu nismo napravili. 

 moguće, ja sam ipak potpuni laik po tim pitanjima

samo mi se činilo da ne treba uspoređivati ulazak na već postojeće tržište kakvo radi primjerice byd s tvornicom u mađarskoj, koji je već sve faze razvoja i finalizacije proizvoda, kao i analizu potreba tržišta već ranije odradio, pa sad samo treba izgraditi što prije što veću tvornicu i zasuti tržište u što kraćem roku, i s druge strane nešto za što još uvijek nema razvijenog tržišta i gdje dosta toga ovisi od politike (koliko sam razumio, partneri bi trebali biti gradovi sami)

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice