Ja to imam na AUDI A4 B9 i radi fantastično.....
Sustav automatskog kočenja u vozilima postaje obve
- poruka: 7
- |
- čitano: 8.465
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
2029, znaci da ce po prosječnoj starosti vozila, tek 2045. Većina vozila imati taj sustav.
Inače EU je obavezni ABS uvela 2004., dok je US korporacija standardno kasnila i to uvela tek 2012.
Iako to nalaže novinarska praksa, bespotrebno je uopće navoditi izjave protivnika ovakvih zakona jer bi/su isti takve izjave plasirali i u vezi zmigavaca, retrovizora, pojaseva, airbaga i sl.
Doduše tu imamo i domaću pamet koja iz nekog razloga misli da su brisači nepotrebni ako nema vozača, kao da putnik ne zeli gledati kroz prozor ako pada kiša.
No, vidi se da se obrnuo "zakon slobodnog tržišta" (koji ne postoji - op.a.) pa tako više ne postoji plemeniti cilj ekonomista da se prvenstvo dobiva tako da jesi ili nudiš najbolje, već je cilj kako dati apsolutno ništa.
Korporacije su postale trojni sistemi:
1. matična korporacija koju vodi Kult Ličnost i kojoj je jedina svrha buyback dionica kojom se isplaćuje plaća Ličnosti
2. Milijun i jedna fiktivna kompanija na koje se svaljuje sav gubitak
3. Debil koji kao u slučaju Ubera, Airbnba i vjerojatno Tesle i Rimca preuzima sav rizik na sebe dok korporacija 1. Ubire leno
u članku nigdje nije navedeno, ali, to AEB mnijem stoji za Automatic Emergency Braking...
to samo debili mogu pokušati zabraniti...
a propos, u EU tj. Njemačkoj, kao glavnoj razvijačkoj sili auto-industrije, standard BAS kočenja je -3 m/s2
problem u svemu je kad upitate svepametni Google "average braking deceleration" - za Amere je to 15 jebenih stopa u sekundi tj. 4.5 m/s2
isti taj Google na švapskom "durchschnittliche bremsverzögerung pkw" daje više rezultata (probajte) ali su od 8.5 do 9.5 m/s2
Dakle Amerima je normalno upola slabije usporavanje, dodajte i da voze u prosjeku veće i teže aute (kompenziraju valjda) i eto recepta za uzgoj debila...
S time da se pregovara u EU da se BAS digne na 5 m/s2
meni dosta dobro radi na Xceedu (ima radar i kameru) i dosta često se aktivira signal pa se osjeti usporavanje, ali blago, tj. blaže koči pri većim brzinama (!) valjda računa da nisi toliko bedast da pri 130+ drkaš po mobu, nego više kao upozorenje...
Jače koči od 10-85 km/h...
To je efekt i u Hrvatskoj postignut povećanim uvozom starijih vozila pa smo na 14,5 godina prosječne starosti,a u SADu su na cca 12. Donekle uvođenje električnih vozila će poboljšati tu statistiku jer ona neće doći do tih 12 godina,osim ako se baterije ne krenu mijenjati s nekom jeftinijom kineskom alternativom
Znam tipa koji je sinu dao ime Avdi, ali neznam dal je i A4 B9.
Vise njih brine gubitak dobiti na dijelovima za aute koji se razbijaju zbog nedostatka istog sustava.
Naravno da su ameri protiv. Kod njiih je sve pitanje novaca, jebeš ljudske živote. Zamisli, 82$ po autu - koliko je to manje love za dioničare, jao, sve će se raspasti...Sjećam se da je jednom Ford izbacio auto koji je imao tako loše smješten spremnik goriva, da su i manji sudari rezultirali požarom i ispečenim ili mrtvim vozačima i putnicima. Kada su napravili izmjenu koja je taj problem značajno smanjila, nisu je htjeli implementirati jer su izračunali da će manje novaca dati za obeštećenje žrtava nego što će dati da se napravi sigurniji automobil. Gdje ćeš većeg gnjusa od toga, daj lovu a ljudi -ko ih jebe.