Prava je steta sto ne postoji dobra alternativa YouTubeu.
Ne prežu ni od čega: YouTube testira način plasira
- poruka: 44
- |
- čitano: 20.671
- |
- moderatori:
vincimus
Prava je steta sto ne postoji dobra alternativa YouTubeu.
Nakon svih ovih pokušaja forsiranja reklama, čudi me da se konkurentska platforma već nije pojavila... Nije da je youtube nuklearna fizika, al ljudi su robovi navika i teško se prelazi na neku drugu platformu (o ovom slučaju ta druga nažalost ni ne postoji)
Prava je steta sto ne postoji dobra alternativa YouTubeu.
Nakon svih ovih pokušaja forsiranja reklama, čudi me da se konkurentska platforma već nije pojavila... Nije da je youtube nuklearna fizika, al ljudi su robovi navika i teško se prelazi na neku drugu platformu (o ovom slučaju ta druga nažalost ni ne postoji)
Problem je što youtobu ima ogromnu bazu videa. Kako preči sada na nešto što nema praktički ništa.
Prava je steta sto ne postoji dobra alternativa YouTubeu.
Em si se uspostavio kao standard, em ti je vlasnik Googel koji je tezak 2.19 trilijuna/koji ce ici i cisto i prljavo protiv konkurencije jer optimizira trazilicu kako treba
Ne mogu oni toliko reklama stavit koliko ih ja mogu ne gledat...
Prava je steta sto ne postoji dobra alternativa YouTubeu.
Nakon svih ovih pokušaja forsiranja reklama, čudi me da se konkurentska platforma već nije pojavila... Nije da je youtube nuklearna fizika, al ljudi su robovi navika i teško se prelazi na neku drugu platformu (o ovom slučaju ta druga nažalost ni ne postoji)
Nije nuklearna fizika, ali je skupo. Što misliš koliko košta infrastruktura za streamanje toliko sadržaja? A nitko ne želi platiti za korištenje i nitko ne bi gledao reklame. A ne može biti đabe....
Em si se uspostavio kao standard, em ti je vlasnik Googel koji je tezak 2.19 trilijuna/koji ce ici i cisto i prljavo protiv konkurencije jer optimizira trazilicu kako treba
HR - EN
milijun - million
milijarda - billion
bilijun - trillion
bilijarda - quadrillion
trilijun - pentillion
za sada youtruba mi to ne radi, ali ako budu srali po videima napustit će ih svi youtuberi i preči na drugu platformu i tako će onda youtube krepati sam od sebe, a sve zbog gramzivosti. kao bitno je da mi vidimo oglas, zar nije bitno da se oglas stavi pa tko hoče neka izvoli. napravit će se novi youtube a ovaj će u prošlost. ako budu puno srali zasmrdit će youtube a od sranja svi bježe.
Zasto bi itko od youtubera napustio platformu koja im generira milijune zarade?
Više oglasa znači i više para za njih.
Nije nuklearna fizika, ali je skupo. Što misliš koliko košta infrastruktura za streamanje toliko sadržaja? A nitko ne želi platiti za korištenje i nitko ne bi gledao reklame. A ne može biti đabe....
nije nuklearna fizika niti pogledat financijska izvješća, pa vidjet da su i u vrijeme kad se najviše blokiralo oglčase zarađivali enormno
nije stvar da bi oni propali ili zaradili nedovoljno, stvar je u tome što njima nikad nije dovoljno
riječ za to je pohlepa i to je glavni razlog svega ovog
Ajmo malo filozofirati pa si postaviti pitanje što su to reklame. Reklame nam nude neku robu ili uslugu. Ideja jest naravno da kupnjom te robe ili usluge sebi olakšamo i poboljšamo življenje. U strogo kapitalističkom ili ekonomskom smislu rekli bismo da su oni pokretaći gospodarstva, od njih sve kreće. Tko se ne reklamira, nitko za njega neće znati i neće svoju robu ili uslugu nikome moći isporučiti.
E, ali po toj logici se po reklamama vidi koliko nam je ekonomija, a samim time i društvo zdravo. A kakave reklame nam najviše iskaću na youtubeu - kladionice, dostava hrane, šminka, glupe igrice itd. Dal' je to odraz zdravog društva? Ajde, da mi nude zanimljive reklame, ali ovakva sranja...
Naravno, postoji tu i treći pogled na stvar - segmentacija tržišta, odnosno potrošaća. Gdje su građani-potrošaći kulturniji tu će i reklame biti kulturnije. Opet, time se pokazuje da je youtube mjesto gdje se okupljaju oni manje kulturni.
Ili, četvrti pogled na stvar - google nas želi napraviti manje kulturnima i glupima.
Izaberite sami što mislite da je najviše točno.
Nek neko ko se kuži više objasno to sa "serverske strane".
Kužim da ubace oglase u video,to bi značilo da moraju svaki video rekodirat.
Mislim da se to nikad neče desit, jer resursi potrebni za rekodiranje svakog postanog videa su enormni.
Na koji način onda oni misle ubacit oglas a da neko treči nemože to maknut?
Ne vjerujem bas da ne mogu rekodirat video, jer kad ga uploadas, svejedno ga rekodiraju u te svoje formate. A onda im nije problem malo izrezat, i insertat unutra reklame.
Ne znam kako misle playat te videe ljudima koji imaju premium, jer oni ne zele reklame.
Player ce im vjv imat u sebi algoritam za skipanje, vjv ce ad content biti negdje zapisan, inace bi morali imat duple videe, sa reklamama i bez. A to onda ostavlja i mogucnost da 3rd party playeri skuze gdje su reklame pa da ih i oni isto znaju skippat.
Pa, ak' Yt kao platforma ima se pravo zaštiti od gledatelja koji bi bez reklama, a da gledaju kao oni kaj plaćaju.
U čemu je problem?
Plati, pa gledaj!
Tko te sili da gledaš YT? Gledaj DailyMotion.
Nije nuklearna fizika, ali je skupo. Što misliš koliko košta infrastruktura za streamanje toliko sadržaja? A nitko ne želi platiti za korištenje i nitko ne bi gledao reklame. A ne može biti đabe....
nije nuklearna fizika niti pogledat financijska izvješća, pa vidjet da su i u vrijeme kad se najviše blokiralo oglčase zarađivali enormno
nije stvar da bi oni propali ili zaradili nedovoljno, stvar je u tome što njima nikad nije dovoljno
riječ za to je pohlepa i to je glavni razlog svega ovog
Pa prvih 10ak godina uopće nisu bili profitabilni, a koliko su sad točno, ne vidim nigdje izvještaj za YouTube, imaš link? Želim reći da je to definitivno usluga koja košta, i to uopće nisu zanemarivi troškovi po korisniku
Ali nije ni to poanta, bitno je da postoje troškovi, a useri koji blokiraju oglase i ne plaćaju pretplatu, ne plaćaju ništa. Pa onda ovi koji ne blokiraju moraju gledati još i više reklama... I onda kao ovi što ne blokiraju su budale, a drugi su pametni. Ali kad bi svi blokirali i ne plaćali - onda ne bi firma mogla funkcionirati. U tome je moja poanta, a naslov članka "Ne prežu ni od čega..." sugerira kao da je YouTube to negativac a useri koji ne žele platiti za uslugu koju koriste su u pravu...
To je li previše reklama ili nije, to je stvar tebe kao korisnika, kao i to dal je nešto u dućanu preskupo. Ako ti je preskupo onda ne kupiš, a ne da si to uzmeš besplatno i odeš (time više što YouTube nije ni hrana ni neka osnovna potrepština, a i to se ne smije krasti)
Pa prvih 10ak godina uopće nisu bili profitabilni, a koliko su sad točno, ne vidim nigdje izvještaj za YouTube, imaš link?
financijski izvještaj alfabeta - link
Prava je steta sto ne postoji dobra alternativa YouTubeu.
Nakon svih ovih pokušaja forsiranja reklama, čudi me da se konkurentska platforma već nije pojavila... Nije da je youtube nuklearna fizika, al ljudi su robovi navika i teško se prelazi na neku drugu platformu (o ovom slučaju ta druga nažalost ni ne postoji)
Content creators upload about 3.7 million videos every day
Every minute, approximately 2500 new videos are uploaded to Youtube.
500 hours of video content are uploaded every minute
Since its release, 25 million YouTube Shorts have been uploaded, or 34,000 shorts uploaded every day
Users stream about 694,000 hours of video content per minute
5 billion videos are streaming on YouTube per day
The most popular type of video on YouTube is video tutorials
500 hours worth of video are uploaded on YouTube per minute
Since 1080p is the standard recording in almost every other device so i will use that as a base factor although i understand that not every content is uploaded in 1080p format which is why i will be using some approximation.
1 minute of video is stored as following:
(27.71 MB) + (17 MB) + (554.43 KB) + (45.8 MB) + (2.81 MB) = 93.8614355 megabytes
(93.8614355 megabytes) * 30000 (500 hours in minutes) = 28,15,843.065 megabytes
which roughly equals 2.815 Tb amount of content uploaded every minute.
They store these huge amount of data in big hard drive farms.Where they can literally store petabytes of data without any problem.
This is rough estimation and give or take 30% error. But to make that effort you need like bilions of dollars
This is estimate of bandwith
Total bandwidth Usage globally per day = 1200+400+25 = 1625 Petabyte
Ukradeno sa reddita, al daje sliku zasto nitko ne napravi klon youtubea
Da netko napravi alternativu kaj mislite kak bi se financirala ?
Nek neko ko se kuži više objasno to sa "serverske strane".
Kužim da ubace oglase u video,to bi značilo da moraju svaki video rekodirat.
Mislim da se to nikad neče desit, jer resursi potrebni za rekodiranje svakog postanog videa su enormni.
Na koji način onda oni misle ubacit oglas a da neko treči nemože to maknut?
To je idealna tema da ju obradi stručan IT portal kao bug.hr, ali naravno da neće, lakše je kopi/pejstat budalaštine od vijesti kao što je ova.
YT nikada neće moći zaobići adblockere, to su jednostavno činjenice.
Znaju to i oni pa zato preko medija, svaki tjedan, plaše naivce i neuke ljude i pokušavaju ih što više privući da se pretplate.
Kao sto sam rekao, par videa koji me zanimaju lijepo skinem i pogledam u miru.
Jedan od razloga zašto nikada ne bi kupio nikakav YT premium je i taj jer volim gledati videa bez da se logiram i da netko konstantno prati moju analitiku.
Zbog toga, ponekad ne mogu otvoriti neka videa jer imaju age restriction, a add-onovi za izbjegavanje toga gotovo nikada ne rade.
Zato sam naletio nedavno na ovo:
Odličan open source program, ima i portable verzija, skine se na PC i gledaš YT bez hrpe ograničenja, bez accounta, bez reklama, bez praćenja...
Da netko napravi alternativu kaj mislite kak bi se financirala ?
na početku s gubitkom bez obzira na izvor financiranja, na to je i gugl računao dok nije izgradio platformu koja nema konkurencije
sad kad nema konkurencije niti je izgledano da se ista pojavi, dakle praktično imaju monopol, sad se okreće profitu i to maksimalno
protiv monopola bori se ovime na popisu:
- Price capping – limiting price increases
- Regulation of mergers
- Breaking up monopolies
- Investigations into cartels and unfair practises
- Nationalisation – government ownership
a obzirom da ih od toga više ništa nemere obuzdat, osim zadnjeg, nadam se da će ih prije ili kasnije nacionalizirati
Kolko god oni htjeli, nemogu me prislit da gledam reklame. A dok niam imo Sponsorblock dapače razvio sam averzitet prema proizvodima/firmama koji su bili Sponzori zato jer mi je to prekidalo video.
Bmk, neće ni mene prisiliti. Koristit ću ublock dok god funkcionira tamo, kad više neće, adio YT. Nije da mi život ovisi o njima.
a obzirom da ih od toga više ništa nemere obuzdat, osim zadnjeg, nadam se da će ih prije ili kasnije nacionalizirati
Kak mogu nacionalizirati firmu, a slobodno tržište?
Samo moras u postavkama uključiti opciju da otvara age restricted videa.
S tehnološke strane video će vjerovatno biti enkodiran u realnom vremenu na način da niti jedan blocker neće moći prepoznati gdje završava video a gdje počinje reklama.
Oni kojima to smeta imaju ravno 3 opcije na biranje;
1. ne korisititi youtube
2. gledati reklame
3. biti pretplatnik
puno je tu filozofije od strane pojedinaca koji se kao nešto ljute jer im netko nešto ne daje besplatno, kao da odem u dućan i sad se naljutim tamo na nekoga jer mi nisu dali da izađem van bez da platim ono što konzumiram.
Svatko ima mogućnost procjeniti da li mu ono što se nudi vrijedi cijene koju oni za to traže, kao i kod svake druge kupnje bilo čega u životu, ovo nije nikakav izuzetak, ovi koji kao pričaju da im nije problem novac ali to rade iz nekakvog inata bi svakako trebali razmisliti kakav je to život i osobina čovjeka koji tako razmišlja.
Onog trena kada me reklame počnu pretjerano živcirati uzimam premium bez razmišljanja, sada reklame koristim kao trenutak kada idem na wc, praviti kavu, čaj ili protegnuti noge po čašu vode.
Kak mogu nacionalizirati firmu, a slobodno tržište?
kako god znaju i umiju, a ako ne znaju, ima na bug forumu teoretičara koji će im pomoć