"Ukupno je tijekom izrade igre napisao 400-500 programerskih promptova."
400-500 promptova da dobije 600 linija koda. Impresivno nema sta. Mozda skonta da je programski jezik ipak optimiziraniji i precizniji za pisanje softvera od prirodnog.
"Ukupno je tijekom izrade igre napisao 400-500 programerskih promptova."
400-500 promptova da dobije 600 linija koda. Impresivno nema sta. Mozda skonta da je programski jezik ipak optimiziraniji i precizniji za pisanje softvera od prirodnog.
"Ukupno je tijekom izrade igre napisao 400-500 programerskih promptova."
400-500 promptova da dobije 600 linija koda. Impresivno nema sta. Mozda skonta da je programski jezik ipak optimiziraniji i precizniji za pisanje softvera od prirodnog.
U tih 400-500 promptova je valjda i grafika i zvuk.
A i da nije, čak i da je upotrijebio dvostruko više promptova napisanih običnim jezikom umjesto kodom, impresivno je.
Današnje stanje u kojem 400 ljudi mora razvijati igru 5 godina, a na kraju je igra, zbog ekstremne složenosti, puna grešaka i mora koštati 60€ da bi se možda pokrili, a možda propali, neodrživa je. Trebaju nam bolji alati za razvoj igara. Tko to prvi napravi, odnosno prvi primijeni pojest će one kojima to neće uspjeti. Cinizam i ironija pomažu kao i alkohol. Stvarnost ide mimo cinika, alkoholičara i skeptika. Nekad smo imali zgodan izraz - pregazilo ga vrijeme.
Najvise volim kada neznalice nasjednu na hype i misle da je cool nekriticki biti impresioniran necim novim u tehnologiji i spocitavati drugima da ih je pregazilo vrijeme, iako zapravo se ne razumiju u tematiku niti shvataju poentu kritike.