ma sve je bolje od nošenja u epl servis, pa makar i ovlašten
Samsung omogućava da sami popravite svoj Galaxy mo
- poruka: 12
- |
- čitano: 5.676
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ma sve je bolje od nošenja u epl servis, pa makar i ovlašten
Sto bi "epl" sErViS popravljao tvoj Sajomi.
ma sve je bolje od nošenja u epl servis, pa makar i ovlašten
Sto bi "epl" sErViS popravljao tvoj Sajomi.
uz šaomi dobiješ alate za popravak samsunga
(ovaj se odgovor mora smatrati jednokratnim odstupanjem od uobičajnog postupanja s trolanjem)
ma sve je bolje od nošenja u epl servis, pa makar i ovlašten
Sto bi "epl" sErViS popravljao tvoj Sajomi.
uz šaomi dobiješ alate za popravak samsunga
(ovaj se odgovor mora smatrati jednokratnim odstupanjem od uobičajnog postupanja s trolanjem)
Cijenim to, odista. Ipak si izgradio karijeru na trolanju.
ma sve je bolje od nošenja u epl servis, pa makar i ovlašten
Sto bi "epl" sErViS popravljao tvoj Sajomi.
Apple ne popravlja ni svoje uređaje. I za najsitniji problem odgovor u Apple Store-u je "popravak se ne isplati, isplativije je kupit novi uređaj".
Ono što je tehničkoj podršci "jeste li pokušali isključit pa ponovno uključit?", to je Apple-u "jeste li pokušali kupit novi uređaj?".
Apple ne popravlja ni svoje uređaje. I za najsitniji problem odgovor u Apple Store-u je "popravak se ne isplati, isplativije je kupit novi uređaj".
Ono što je tehničkoj podršci "jeste li pokušali isključit pa ponovno uključit?", to je Apple-u "jeste li pokušali kupit novi uređaj?".
Pa i to (boldano) se mijenja.. Nije Samsung ovo napravio zato što voli sve nas i brine se za mir i zdravlje u svijetu. Međutim mogu reći kako sam jako zadovoljan sa samsungovim servisom (nosio mob u arenu u experience store).
Apple ne popravlja ni svoje uređaje. I za najsitniji problem odgovor u Apple Store-u je "popravak se ne isplati, isplativije je kupit novi uređaj".
Ono što je tehničkoj podršci "jeste li pokušali isključit pa ponovno uključit?", to je Apple-u "jeste li pokušali kupit novi uređaj?".
ma Marko, nisam tako mislio: govorim o nošenju samsungova telefona u eplov servis na popravak (umjesto "samopetljanja")
Možda ti je note bio model s drugog tržišta kao N960U (usa) ili N9600 (kina, brazil...), što znači da naš servis ne može dobaviti o samsunga traženi zaslon.
Naši modeli su N960F. Iako isto izgledaju, pa i ploča stane, jednostavno taj zaslon s tvojom pločom neće dati prikaz ili uopće upaliti.
S druge strane, dobava dijelova i servisiranje Samsung telefona je kod nas svjetlosnu godinu ispred bilo kojeg drugog brenda.
Možda ti je note bio model s drugog tržišta kao N960U (usa) ili N9600 (kina, brazil...), što znači da naš servis ne može dobaviti o samsunga traženi zaslon.
Naši modeli su N960F. Iako isto izgledaju, pa i ploča stane, jednostavno taj zaslon s tvojom pločom neće dati prikaz ili uopće upaliti.
S druge strane, dobava dijelova i servisiranje Samsung telefona je kod nas svjetlosnu godinu ispred bilo kojeg drugog brenda.
Da, mobitel je kupljen u Aziji, servis je u Europi, a koliko znam verzija mobitela koja se prodaje u Aziji je ista kao i Europi (SM-N960F/DS). Ali ne vidim razlog zasto ja ne bih mogao kupiti neki dio, bez obzira gdje sam kupio mobitel. Koliko sam skontao koriste aplikaciju od Samsunga, ili neki website od Samsunga preko kojeg narucuju dijelove direktno od Samsunga, znaci moras cekati po mjesec dana da ti dodje, a narucuju dijelove preko IMEI-a. Po prici neovlastenih servisera i mobile shop-ova, ovi iz ovlastenog Samsung servisa petljaju, kako bi te primorali da kod njih kupis mobitel, ili je fakat Samsung stavio zabranu narudjbe dijelova. Razlika u cijeni izmjedju ovlastenog servisa/dobavljaca i neovlastenih prosle godine za Samsung S21 je bila skoro 500 eura. A nista ti vise ne daju osim tog sto popravljas mobitel u "ovlastenom" servisu. Kad pridodas tome jos to da sam Note 9 u Aziji mogao kupiti sa +5 godina internacionalne garancije, onda vidis da je sve u parama.
Imam uvezen auto napravljen za azijsko trziste, normalno iz servisa narucuju bilo koji dio, iako je auto za azijsko trziste drukcije u mnogo cemu nego ono za evropsko.
Sve to sa servisima je jedna velika kaljuža puna šuške.