Ako je stvarno uništen, to je ogromna šteta, što simbolički što stvarno. Puno puta je taj div donio spas nekome kome je trebalo. Sjećam se kada je prije nekoliko godina nosio iz Zagreba neke transformatore ili nešto slično na Filipine. Nijedan drugi avion to nije mogao, a morskim putem to bi trajalo ajme meni vremena, a bila je priša. Koji je to prizor bio slijetanja i polijetanja iz zračne luke, to su popratili svi mediji, ne vidi se svaki dan takav avion na aerodromu. Nadajmo se da je popravljivo, ali rat je zla stvar i često uništava najbolje stvari.
Najveći zrakoplov na svijetu je, čini se, uništen
- poruka: 43
- |
- čitano: 15.344
- |
- moderatori:
vincimus
samo nek su ljudi živi, pa će ga napraviti iznova...
ali da je šteta, jest, vidio ga na Plesu...
Avion je top. Ako se ne varam bio je i u ZG da nosi neki transformator. Mislim Rade-Končar za neku zemlju.
Ako je stvarrno uništen, to je ogromna šteta, što simbolički što stvarno. Puno puta je taj div donio spas nekome kome je trebalo. Sjećam se kada je prije nekoliko godina nosio iz Zagreba neke transformatore ili nešto slično na Tajland. Nijedan drugi avion to nije mogao, a morskim putem to bi trajalo ajme meni vremena, a bila je priša. Koji je to prizor bio slijetanja i plijetanja iz zračne luke, to su popratili svi mediji, ne vidi se svaki dan takav avion na aerodromu. Nadajmo se da je popravljivo, ali rat je zla stvar i često uništava najbolje stvari.
samo nek su ljudi živi, pa će ga napraviti iznova...
ali da je šteta, jest, vidio ga na Plesu...
Sorry što sam brzoplet jer ima i emisija i na NAT GO ili na Disvovery sve o tom čuvenom prenosu transformatora.
Steta. Ne znam koliko bi bilo isplativo napraviti novi, pretezito od ugljicnih vlakana (manja masa, veca nosivost).
Kakva korist da dođe vijest da nije uništen ili je popravljiv, dovoljno je da je oko Kijeva u ovakvim uvjetima i pitanje je trenutka kad će biti sasvim uništen. Ako ga ne može imati Putin, niko ga neće imati.
Steta. Ne znam koliko bi bilo isplativo napraviti novi, pretezito od ugljicnih vlakana (manja masa, veca nosivost).
Mislim da sam svojedobno čitao članak o tome da postoji nedovršeni primjerak istog aviona, ali da se odustalo od dovršavanja jer je cijena tolika da se jednostavno ne može isplatiti na račun korištenja zrakoplova u komercijalne svrhe.
Da, iako im se isplatio taj jedan - njegov sat leta je vražje skup, ali ga se plati šutke, jer je jedini sposoban neke stvari brzo prevesti...
ali, zapravo nikad ne bi ni bio niti taj jedan napravljen da nije bilo specifičnih vojnih potreba SSSR-a...
Šteta. Mislim da više nece takvog proizvesti.
Samo da su naši Rafaeli na sigurnom. Treba Francuzima reći da ne žure s isporukom, ustvari treba od njih još naručiti jedan PlayStation 5 i reći im da u jednoj isporuci šalju sve, kad dođe, dođe.
ak ostane samo na tome, svi smo se skupa dost jeftino izvukli.
Da, iako im se isplatio taj jedan - njegov sat leta je vražje skup, ali ga se plati šutke, jer je jedini sposoban neke stvari brzo prevesti...
ali, zapravo nikad ne bi ni bio niti taj jedan napravljen da nije bilo specifičnih vojnih potreba SSSR-a...
Pa sad koliko je prijevoz Burana (ruski space shuttle ) vojna potreba, ali da kad već rade grdosiju zašto nebi bila višenamjenska i tako smo dobili unikatni avion...
Da, iako im se isplatio taj jedan - njegov sat leta je vražje skup, ali ga se plati šutke, jer je jedini sposoban neke stvari brzo prevesti...
ali, zapravo nikad ne bi ni bio niti taj jedan napravljen da nije bilo specifičnih vojnih potreba SSSR-a...
Pa sad koliko je prijevoz Burana (ruski space shuttle ) vojna potreba, ali da kad već rade grdosiju zašto nebi bila višenamjenska i tako smo dobili unikatni avion...
Mala ispravka: Buran je bio Sovjetski pandan Space shuttlea... Razvijao ga je SSSR a ne Rusija...
i to prema vojnim potrebama, uključujući i potpuno automatsko slijetanje bez obzira na vremenske prilike....
Jedan takav avion je svijetu svakako potreban, tako vjerujem kako bi bilo dobro napraviti jednoga, služeći se modernijim tehnikama i materijalima, kao što si rekao veća nosivost, a zbog boljih motora vjerovatno i nešto jeftiniji za eksploataciju.
Kakva korist da dođe vijest da nije uništen ili je popravljiv, dovoljno je da je oko Kijeva u ovakvim uvjetima i pitanje je trenutka kad će biti sasvim uništen. Ako ga ne može imati Putin, niko ga neće imati.
Nažalost, bojim se da si u pravu. Čak iako je popravljiv, Putinove horde će ga dokrajčiti, bez obzira što svijetu zapravo treba jedan takav avion.
@učo, zabrijao si jako. Taj Antonov je već jednom bio u komadima i trebao je završiti u šrederu, ali eto, igrom slučaja nije.
Končarev trafo je koštao manje od samog prijevoza. Samo naručitelj zna u kojim govnima je bio kad je platio taj Antonov, jer je za cijenu transporta mogao dobiti još jedan trafo i oba bi mu doplutala nekim brodom.
Da svijetu treba takav avion, netko bi ga imao i zarađivao s njim, ali nije isplativ. Vjerojatno samo održavanje dok stoji u hangaru košta da se usereš. Total money drain.
@učo, zabrijao si jako. Taj Antonov je već jednom bio u komadima i trebao je završiti u šrederu, ali eto, igrom slučaja nije.
Končarev trafo je koštao manje od samog prijevoza. Samo naručitelj zna u kojim govnima je bio kad je platio taj Antonov, jer je za cijenu transporta mogao dobiti još jedan trafo i oba bi mu doplutala nekim brodom.
Da svijetu treba takav avion, netko bi ga imao i zarađivao s njim, ali nije isplativ. Vjerojatno samo održavanje dok stoji u hangaru košta da se usereš. Total money drain.
jedno danas vrijedi više od dva sutra...
fata je ipak fata...
Mislim da sam svojedobno čitao članak o tome da postoji nedovršeni primjerak istog aviona, ali da se odustalo od dovršavanja jer je cijena tolika da se jednostavno ne može isplatiti na račun korištenja zrakoplova u komercijalne svrhe.
Može, da vozi na relaciji Gračani - Sljeme. Za tu rutu ne postoji pojam "preskupo".
Kažu da bi "popravak" trebao koštati oko 3 milijarde Eura. To je baš ono, neisplativo. Šteta. Predivan avion.
3 milijarde ??????
nemoguće
3 milijarde ne bi valjda koštao ni R&D novog.
Da, iako im se isplatio taj jedan - njegov sat leta je vražje skup, ali ga se plati šutke, jer je jedini sposoban neke stvari brzo prevesti...
ali, zapravo nikad ne bi ni bio niti taj jedan napravljen da nije bilo specifičnih vojnih potreba SSSR-a...
Pa sad koliko je prijevoz Burana (ruski space shuttle ) vojna potreba, ali da kad već rade grdosiju zašto nebi bila višenamjenska i tako smo dobili unikatni avion...
Mala ispravka: Buran je bio Sovjetski pandan Space shuttlea... Razvijao ga je SSSR a ne Rusija...
Mala ispravka: SSSR je uglavnom financirala Rusija, pa je uzročno-posljedično razvijala i Buran.
3 milijarde ??????
nemoguće
Sve je danas moguce. Da ga popravljaju ovi nasi doslo bi to i do 5 milijardi
a čuj, dvije ruke boje - bar 50 milja ojra
a čuj, dvije ruke boje - bar 50 milja ojra
izvođač j.d.o.o. od nećaka, registriran za uvoz hrenovki, a mali je kao što kolega Visak jednom reče talentiran i čega se god uhvati ide mu. Njegov jedan premaz je k'o od običnih ljudi dva, tri.
3 milijarde ??????
nemoguće
-što reć, .. mlad si, naučit ćeš... :)
(da ne postoji nešto nemoguće, da ne postoji prevelika cifra za bilo što, kao cijenu pušbutona, pituranja tako sve do bitkojna ili ponekog picassovog platna da ne kažemo slike.. a pollockove bi mogao i ja honorarno..) :)
ih, ja mlad... ko rosa u podne...
možda sam samo naivan 'ko mađarska sobarica...
ih, ja mlad... ko rosa u podne...
možda sam samo naivan 'ko mađarska sobarica...
-u našim godinama se to računa kao kompliment.. i preferiram frenč, lakše se sporazumjeti :)) ili pomalo neobično zvuči 'seremte..' :)))
(jedan od onih koji zna.. ne mađarski, nego za mahovinu na drvetu, b.dvornik u kiklopu..) :))