Iskreno, nisam iznenadjen. Sad me zanima ovo, putuje li teret vlakom sporije ili potencijalno ovim cudom brze zaista nema neke vece razlike. Medjutim, koliko kosta postavljanje npr. 100km pruge i odrzavanje iste, a koliko 100km njihovih cijevi? U transportu je najbitnije kako prevesti sto vise stvari za sto manje novaca, a hyperloop se nekako ne uklapa u tu mantru.
Virgin Hyperloop okreće se prijevozu tereta umjest
- poruka: 2
- |
- čitano: 6.757
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Iskreno, nisam iznenadjen. Sad me zanima ovo, putuje li teret vlakom sporije ili potencijalno ovim cudom brze zaista nema neke vece razlike. Medjutim, koliko kosta postavljanje npr. 100km pruge i odrzavanje iste, a koliko 100km njihovih cijevi? U transportu je najbitnije kako prevesti sto vise stvari za sto manje novaca, a hyperloop se nekako ne uklapa u tu mantru.
Da, mislim da je i ovo pušiona, jer klasični teretni vlak je u stanju nakačiti stotine vagona, i nadoknaditi relativnu sporost u odnosu na ovu igračku. Da ne spominjem neusporedivo lakši utovar na običnom peronu i izgradnju klasičnih pruga. U stvari nemam blage veze kako je Benson uspio popušiti tu Muskovu demagogiju, kad je prosječni Youtuber sve odavno debunkao jednostavnom matematikom, ekonomijom i fizikom.