Apple Carrus bude dolazio bez punjača

Apple Carrus bude dolazio bez punjača
Apple Carrus bude dolazio bez punjača
doći će on u drugoj seriji i bez kotača, jer će pasati felge i gume od prve serije pa će time 'pomoć ekologiji'
Jabučari nisu budale, ako traže največu kvalitetu proizvoda pa Toyota ili Japanci su ionako jedini izbor.
Jabučari nisu budale, ako traže največu kvalitetu proizvoda pa Toyota ili Japanci su ionako jedini izbor.
da si samo pročitao tekst saznao bi da im je to bio tek drugi izbor, ali naravno da je lakše pročitat samo naslov
da si samo pročitao tekst saznao bi da im je to bio tek drugi izbor, ali naravno da je lakše pročitat samo naslov
Sve sam ja pročital,zato sam i namjerno napisal to kaj sam napisal fučkaj ga sad.
Prisjeti se tko je lider u Hibridnim vozilima za mase, to sigurno nije Hjundaji koji je eto jeftiniji(i Jabučari su probali uštedit) pa je bio kak ti prvi izbor.E pa ne bu išlo ako oš najkvalitetnije.Hjundaji je debelo napredoval od onog poznatog starog smeča, ali opet i dalje su još daleko iza Japanaca.
To je niša koja imade budućnost, kao segemntu high-levela i cijena, tako i na nižim razinama. Treba vidjeti, tek će vrijeme pokazati, dal' će Apple ostvaritii kvalitativni skok među e-automobilima.
Sada se zorno vidi značenje Rimca, kada i najveći igrači ICT ulaze u područje automobila.
Sada se zorno vidi značenje Rimca, kada i najveći igrači ICT ulaze u područje automobila.
Kakve veze imaju nepostojeće auto i postojeće zemljišne malverzacije sa tehnološkim divovima na stvarnim projektima... Da nije u medijima 24/7 nitko ni s Balkana nebi znao za njega a kamoli da ga zna nedaj bože netko iz zapadne europe...
Sva ta regija osim kine je američka kolonija kao i cijeli karibi... Japan i južna koreja su doslovno američki poltroni....
Ne drzi mi vodu ovaj clanak.
Prvo, zasto bi Toyota proizvodila automobile za Apple i time radila sebi direktnu konkurenciju? Ne kazem da se ne moze nac model di ce vuk bit sit i ovce na broju, ali nekako mi se cini logicnije da bi to bija neki manji proizvodac kojeg bi Apple u stvari kupija i tako sebi osigura infrastrukturu za proizvodnju onog dijela kojeg nemaju.
Drugo, izbacit auto za cca 3 godine bi znacilo da je razvoj vec daleko. S obzirom na nacin na koji Apple razvija proizvode taj automobil bi ima drugaciji pristup proizvodnji. Od ideje i dizajna pa na dalje. Proizvodnja auta je vrlo "lean" proizvodni postupak i ne trpi velike promjene na horuk. Tako da mislim da je 3 godine od ideje do auta na cesti malo vjerojatno.
3 godine nisu puno imaš primjer u rvackoj know how je cijeli naš sve se proizvodi all in the house production financijski money no problem. A zamisli što je onda to Appleu ili Toyoti izbacit...
Sada se zorno vidi značenje Rimca, kada i najveći igrači ICT ulaze u područje automobila.
Kakve veze imaju nepostojeće auto i postojeće zemljišne malverzacije sa tehnološkim divovima na stvarnim projektima... Da nije u medijima 24/7 nitko ni s Balkana nebi znao za njega a kamoli da ga zna nedaj bože netko iz zapadne europe...
Apsolutno se slazem, ovo izmisljeno vozilo iz trulojabucarske kvazi tehnoloske tvrtke kojoj jako dobro ide bojanje buttona i shejdanje backgrounda bilo bi bolje da se ne gura u indrustriju u kojoj nema sanse. Cak i ovo bjezanje jundaju ili tojodi slicno trcanju foxconu, da im pravi proizvode koje samo praviti ne znaju, ne bu proslo... barem ne smijerom koji se oni nadaju ;)
Sto se tice ozbiljnih tvrtki koje bas i ne treba reklamirati, jer cijeli svijet o njima razglaba samoinicijativno... imaju i svoje proizvodne procese i svoj knowhow i godine iskustva iza sebe... odradili vec nekoliko serijskih i "van" serijskih auteka.... sve tip top :)
Ljubomora je gadna stvar a tek kripto seruckanje bez argumenata to pokazuje ;)
Sto se tice ozbiljnih tvrtki koje bas i ne treba reklamirati, jer cijeli svijet o njima razglaba samoinicijativno... imaju i svoje proizvodne procese i svoj knowhow i godine iskustva iza sebe... odradili vec nekoliko serijskih i "van" serijskih auteka.... sve tip top :)
Ljubomora je gadna stvar a tek kripto seruckanje bez argumenata to pokazuje ;)
Točno to o Appleu i Toyoti svi znaju. Najveće firme u svojim sektorima. Sviđalo se nekome ili ne Apple je industrija koju teško netko može nadmašiti. Isto vrijedi za toyotu u sektoru autoindustrije. To se zove industrijski lider.
I onda takve dvi ogromne svjetske firme se uspoređuju sa čime? Lipo je imati snove i zanositi se nečim ali van RH nitko pojma nema o čemu i o kome se radi... Zato što takvih u svakom normalnijem zapadnjackom gradu ima barem 10 i nemaju vremena za bit u novinama 24/7.
U nas preko medija svi znaju za jednog know how genijalca kojem najveći doseg je prepakiravanje baterija dobivanje ogromnog zemljišta za kunu i izradu električnog dragstera koji mjenja ime 3 puta... To je moje osobno mišljenje bez obzira na "uspjehe" koje bas i ne vidim ko pojedinci ali dobro svi mi imamo svoje mišljenja koja nisu ista. Ali je najbrži i naš je pa čim je naš treba bit ljubomoran.
Ps. Kako s teme o Apple caru završimo na toj temi nije mi jasno ali evo za doručak otvorio paštetu kad ono na pašteti nacrtana kolinda u rvackom superautomobilu kako drifta i baca kroz prozor 8000 eura.... Taman za punjač od tog Apple iCare.
da si samo pročitao tekst saznao bi da im je to bio tek drugi izbor, ali naravno da je lakše pročitat samo naslov
Sve sam ja pročital,zato sam i namjerno napisal to kaj sam napisal fučkaj ga sad.
Prisjeti se tko je lider u Hibridnim vozilima za mase, to sigurno nije Hjundaji koji je eto jeftiniji(i Jabučari su probali uštedit) pa je bio kak ti prvi izbor.E pa ne bu išlo ako oš najkvalitetnije.Hjundaji je debelo napredoval od onog poznatog starog smeča, ali opet i dalje su još daleko iza Japanaca.
Ovdje se radi o elektricnim, a ne hibridnim automobilima gdje je Hyundai jedan od tri lidera u industriji (Tesla, VW grupa i Hyundai). Toyota je daleko zaostala i sad je pri dnu tablice zajedno s Mazdom.
Sada se zorno vidi značenje Rimca, kada i najveći igrači ICT ulaze u područje automobila.
Kakve veze imaju nepostojeće auto i postojeće zemljišne malverzacije sa tehnološkim divovima na stvarnim projektima... Da nije u medijima 24/7 nitko ni s Balkana nebi znao za njega a kamoli da ga zna nedaj bože netko iz zapadne europe...
Da se nekad maknes sa kompjuter i nebudes mali jalni kroasan koji cijeli dan wajna na indexu mozda bi ga i vidio uzivo.kao npr neki dan u velikoj gorici na utrci ubrzanja.
Vau utrka ubrzanja driftanje i vožnje na šlepi kao likovna izložba bicikala u 2 osnovne.... A najjače je što je lik "navodno" vozio ilegalno prema dubrovniku tu mrcinu 240 naravno niti znamo jeli uopće riječ o tome drift čudu samo vidimo celavca i brzinu... Naravno nitko ne odgovora za to jer valjda u RH zakon ne vrijedi za auta koja su nehomlogirana. A onda kad počnu o tome super space shuttlu dovoljno je vidit ono u britaniji grennwood ili kako god već di vozi zavoje ko toyota aygo 20 na sat a ne auto vrijedan par milja eura...
Eto zavidni croisant će vjerojatno prije voziti toyotin Apple iCar nego ce taj prototip ostvarit neki rekord staze... Može i grobnik samo da se razuvjerim i prospem pepelom jer sam ja iako to izgleda super ambalaža jako skeptičan ....