Sve bi to bilo super kada bi nastavnici odmah upisivali ocjene i komentare, a ne nakon 10 dana.
e-Dnevnik – provjera ocjena od sada i putem mobite
- poruka: 20
- |
- čitano: 12.498
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Sve bi to bilo super kada bi nastavnici odmah upisivali ocjene i komentare, a ne nakon 10 dana.
To ti je kao policijska kazna. Cekaju prvo da vide hoce netko "podmazati" pa tek onda unose...
Jadna dica više ne mogu ni lagat da nemaju jedinica i neopravdanih... Cccc
Pa nije svugdje tako kako govoriš.
Pa znam, malo sam se nasalio
Sve bi to bilo super kada bi nastavnici odmah upisivali ocjene i komentare, a ne nakon 10 dana.
To ti je kao policijska kazna. Cekaju prvo da vide hoce netko "podmazati" pa tek onda unose...
A i programeri bi mogli početi obrazovati djecu, a ne šmirati tobož radeći nešto pogrbljeni nad tipkovnicom.
Sve bi to bilo super kada bi nastavnici odmah upisivali ocjene i komentare, a ne nakon 10 dana.
Ne vidim problem ako profesor izlazi u susuret i daje priliku za ispravak, pa ne upise komad u dnevnik nego u neku svoju biljeznicu, a tek ako ucenik ne ispravi, pise 1.
Sve bi to bilo super kada bi nastavnici odmah upisivali ocjene i komentare, a ne nakon 10 dana.
Ne vidim problem ako profesor izlazi u susuret i daje priliku za ispravak, pa ne upise komad u dnevnik nego u neku svoju biljeznicu, a tek ako ucenik ne ispravi, pise 1.
Double standards? Vidio,bilo je i plakanja.
Sve bi to bilo super kada bi nastavnici odmah upisivali ocjene i komentare, a ne nakon 10 dana.
Ne vidim problem ako profesor izlazi u susuret i daje priliku za ispravak, pa ne upise komad u dnevnik nego u neku svoju biljeznicu, a tek ako ucenik ne ispravi, pise 1.
Pa ja vidim problem kada dođem na imformacije i razrednik počne čitati ocjene i primjedbe 14 dana nakon što se problem desio.A govore nam stalno neka pratimo e-dnevnik da bi mogli kao roditelji odmah reagirati ?Nemam ništ protiv e-dnevnika dapače, al treba onda i nastavnike educirati/objasniti kako se e-dnevnik koristi,jer ruku na srce masa njih se ne zna služiti digitalnim rješenjima što je e-nastava zorno pokazala (bar u školi di moj mali ide).
Sve bi to bilo super kada bi nastavnici odmah upisivali ocjene i komentare, a ne nakon 10 dana.
Ne vidim problem ako profesor izlazi u susuret i daje priliku za ispravak, pa ne upise komad u dnevnik nego u neku svoju biljeznicu, a tek ako ucenik ne ispravi, pise 1.
Pa ja vidim problem kada dođem na imformacije i razrednik počne čitati ocjene i primjedbe 14 dana nakon što se problem desio.A govore nam stalno neka pratimo e-dnevnik da bi mogli kao roditelji odmah reagirati ?Nemam ništ protiv e-dnevnika dapače, al treba onda i nastavnike educirati/objasniti kako se e-dnevnik koristi,jer ruku na srce masa njih se ne zna služiti digitalnim rješenjima što je e-nastava zorno pokazala (bar u školi di moj mali ide).
U dobra crnog mraka - socijalizma, nije bilo nikakvog e-dnevnika. Bila je informativka (tekica za obavijesti roditeljima), pokoji roditeljski sastanak i to je bilo sve. Danas se od svega radi drama.
Digresija - ta aplikacija je postojala ima par godina.
Osim par dodataka (kao upozorenja, integracija s kalendarom i slično), što je bitno novo?
Sve bi to bilo super kada bi nastavnici odmah upisivali ocjene i komentare, a ne nakon 10 dana.
Ne vidim problem ako profesor izlazi u susuret i daje priliku za ispravak, pa ne upise komad u dnevnik nego u neku svoju biljeznicu, a tek ako ucenik ne ispravi, pise 1.
Pa ja vidim problem kada dođem na imformacije i razrednik počne čitati ocjene i primjedbe 14 dana nakon što se problem desio.A govore nam stalno neka pratimo e-dnevnik da bi mogli kao roditelji odmah reagirati ?Nemam ništ protiv e-dnevnika dapače, al treba onda i nastavnike educirati/objasniti kako se e-dnevnik koristi,jer ruku na srce masa njih se ne zna služiti digitalnim rješenjima što je e-nastava zorno pokazala (bar u školi di moj mali ide).
U dobra crnog mraka - socijalizma, nije bilo nikakvog e-dnevnika. Bila je informativka (tekica za obavijesti roditeljima), pokoji roditeljski sastanak i to je bilo sve. Danas se od svega radi drama.
U doba crnog mraka su bile druge vaspitno odgojne metode 😆.
Da danas se radi drama od svega,takva su vremena, a ti ako ODMAH ne reagiraš ispadaš neodgovoran roditelj.
U doba crnog mraka su bile druge vaspitno odgojne metode 😆.
Da danas se radi drama od svega,takva su vremena, a ti ako ODMAH ne reagiraš ispadaš neodgovoran roditelj.
Točno. U doba crnog mraka neki su znali dobiti lagani šamar iza uha, bilo je potezanja za uho ili čupanja kose. Ali je bilo i razloga za to tj. nije se "vaspitalo" bez povoda i razloga. ;-) Stajalo se i u kutu.
I nije bilo "Plavog telefona".
A danas je sve - drama. Od izbora torbe za školu, udžbenika, tenisica... I da se ne zaboravi - obavezan je i mobitel. Ali ne bilo kakav, pa da se ekipa u školi smije.
Da, nije lako biti roditelj u današnje vrijeme.
mene (čije je dijete odavno ostavilo iza sebe pakao poslijeratnog "školstva" i izvuklo se iz svega izvrsno i neokrznuto idiotarijama) muči nešto drugo:
čemu tolika nepismenost u naslovima i tekstovima? kao prvo, nije "od sada" nego "odsad" i ništa (osim hodanja/vožnje/...) se ne obavlja "putem", osim u nepismenih državnih službenika (posebno u pravnom dijelu). imamo padeže? imamo. nisu nestali nakon devedesete. s kim, čim? mobitelom. instrumental. dakle: "e-Dnevnik − provjera ocjena odsad i mobitelom" (ili smartfonom). zbog čega je to tolik problem? pa barem mi otud nismo studenti kroatistike iz burkine faso, koji ne mogu pohvatati padeže/deklinacije ("sklonidbe") za imenice i konjugacije ("sprezanja") za glagole. mislim, svrha teksta u bugu nije samo informiranje čitatelja, već i poduka u ispravnom pisanju (za one koji su promašili školu i nestali u bespućima markiranja) te, na koncu konaca, materinjem/faterinjem jeziku i tzv. općoj kuturi i vještini izražavanja. bar toga se ne bismo smjeli sramiti.
da,
Imao sam kolegice koje su dobile jedinicu, i imale su jako stroge roditelje, govorile su mi da bi dobile batine da ako im roditelji vidve jedinice. Pa su to neko vrijeme tajili i kroz to vrijeme popravili ocjene.
jedna je kopirala svedozbu od 1 polugodišta. samo prepravila 1 u 2 ili 3. i popravila ocjenu u drugom polugodištu. isti razlog.
"od sada"??? Imam instalitan e-dnevnik barem 3 godine ako me i duže.
mene (čije je dijete odavno ostavilo iza sebe pakao poslijeratnog "školstva" i izvuklo se iz svega izvrsno i neokrznuto idiotarijama) muči nešto drugo:
čemu tolika nepismenost u naslovima i tekstovima? kao prvo, nije "od sada" nego "odsad" i ništa (osim hodanja/vožnje/...) se ne obavlja "putem", osim u nepismenih državnih službenika (posebno u pravnom dijelu). imamo padeže? imamo. nisu nestali nakon devedesete. s kim, čim? mobitelom. instrumental. dakle: "e-Dnevnik − provjera ocjena odsad i mobitelom" (ili smartfonom). zbog čega je to tolik problem? pa barem mi otud nismo studenti kroatistike iz burkine faso, koji ne mogu pohvatati padeže/deklinacije ("sklonidbe") za imenice i konjugacije ("sprezanja") za glagole. mislim, svrha teksta u bugu nije samo informiranje čitatelja, već i poduka u ispravnom pisanju (za one koji su promašili školu i nestali u bespućima markiranja) te, na koncu konaca, materinjem/faterinjem jeziku i tzv. općoj kuturi i vještini izražavanja. bar toga se ne bismo smjeli sramiti.
Potpuno se slažem s tobom. Pogledaj (i poslušaj) naše drage radijske i tv voditelje. Po mom mišljenju, na državnom radiju/televiziji i novinama koje izlaze u cijeloj zemlji trebalo bi se držati standardnog hrvatskog jezika i standardnih naglasaka ( a tu se čuje svašta). A što se tiče provjere ocjena kada i kako poželiš, to nije loše mada sumnjam da će to puno pomoći. Kada učenik ne želi, onda se učitelj može na glavu postaviti (znam iz osobnog iskustva). Znam da će sada netko reći da učitelj mora zainteresirati dijete, ali nije to tako jednostavno kada u razredu imaš 20 - 30 učenika a svi su različiti i svakoga zanima nešto drugo.
Nisam se obratio tebi.
Ja ne cekam da mi se obrate
Jel' ti to sve baza, a? FO
Ajde sta si se uzjebao jebote? Petak je, pa jel ne mozemo malo opustenije?